a TripAdvisor company

Hotel café Restaurant Heineke

1. Frans
  1. Toon telefoonnummer 035 582 34 08

maureen36

Nadat ik de recensies had geleden, was ik een beetje bang dat het teleurstellend zou zijn. Maar het tegendeel bleek waar. Leuke meiden in de bediening, eten was super lekker. Ik had vooraf de slakken en als hoofd asperges flamande. Alles precies goed. Al met al een heerlijk diner en een goede avond.

Gegeten op 30 mei 2016

Renemartin

Gisteravond,samen met collega proever Wessel bij Heineke aangeschoven. Als voorgerecht de slakken gedeeld, heerlijk in de knoflook. Daarna voor Wessel de schnitzel en voor mij het wildpotje. Wij waren beide zeer tevreden over de gerechten. Heineke is echt een aanrader voor iedereen die ouderwets goed wil eten met stoofpeertjes en rode kool zoals grootmoeder dat ook al klaar maakte. De huiswijn is, een merlot, is goed en zeer betaalbaar

Gegeten op 8 januari 2016

HarleyQ

Hertenbiefstuk snijden met n gewoon mes, beetje taai. Varkenshaas droog, paling leek wel kibbeling uit de frituur. Van de Dame blanche was de chocoladesaus zowat gestold. Bediening is zeer jong en let op wat er om zich heen gebeurt terwijl ze met jou praten en daardoor maar de helft verstaan. Totaal niet druk voor n zaterdagavond. Was voor ons de laatste keer.

Gegeten op 24 oktober 2015

Den-Cath

Even een pauze op het terras tijdens het racefietsen, wat een deceptie bij Heineke. Het terrasje is leuk alleen onze bediende was echt beneden alle peil. Ongeïnteresseerd en weinig gemotiveerd werden we geholpen. Op de vraag wat de daghap was (dit hing binnen op een bord) was het antwoord rijst met kip zonder verdere toelichting. Na enig aandringen kwam er: met wat saus... Niet echt de manier om dit gerecht te verkopen. het product smaakte als kant-en-klaar, het eten leek opgewarmd in de magnetron. Prima te eten... voor thuis, maar niet voor in een restaurant. Volgende keer fietsen wij een tentje verder!

Gegeten op 4 augustus 2015

Bobeldijk

Moesten wegens afspraken in de buurt zijn. Al rijdende kijkend naar een gelegenheid en troffen deze zaak aan. Vriendelijk ontvangst en eerlijk en heerlijk geluncht . Een compliment dat de gastvrouw even heerlijk met ons praatte over de historie van het bedrijf. Komen zeker terug

gerritgeorge

Top restaurant,geweldige lady tournedos en rib eye formidable,dessert klassieke dame blanche met chocolade in sausiere!!

Gegeten op 7 juni 2014

tekro

Zelden zó slecht gegeten. De saté was smakeloos en bizar zout. De ossehaas zag er uit als een schoenzool en smaakte hier ook duidelijk naar. Bediening was deels redelijk, maar grotendeels chagrijnig en meer dan amateuristisch. Dit allemaal vond plaats in een decor 'waar meer dan 15 jaar' niets meer aan gedaan is. Hoe bestaat het dat dergelijke restaurants anno 2013 nog bestaansrecht hebben!

Gegeten op 7 juni 2013

lekkerbekk

WE hebben goed gegeten we hadden een lady tournedos die was super en een nagerecht, aardbijen met ijs en slagroom.
bediening was vriendelijk kort om een leuke tent om te gaan uit eten

Gegeten op 12 mei 2013

Marina09

• Goed

• Goed

Heerlijk gegeten, bij de kaart stokbrood met kruidenboter. als voorgerecht uiensoep en carpaccio en als hoofdgerecht kalfslever en biefstuk. hierna zaten we goed vol. porties zijn ruim en wij hadden genoeg aan 2 gangen. koffie en thee als nagerecht, geserveerd met koffieboontjes en pepermuntjes. Wij komen zeker nog een keer terug.

Paul999

• Slecht

• Slecht

Na een tip hier te gaan eten zijn wij hier heen gegaan,klopte precies zag er erg gezellig uit en ook de ligging was prachtig,maar toen de bediening was al matig lang wachten op onze drankjes(2 rosé en 2 biertjes) niet het moeilijkste toch,daarna het eten de asperges niet gaar de biefstukken te lang op gestaan kortom erg slecht, toetje maar niet geprobeerd,bij het afrekenen kwam de vraag was alles naar wens,wij het opgesomd maar er was nauwelijks intresse in onze mening,wij gaan hier nooit meer heen.

Schrijf zelf een recensie over Hotel café Restaurant Heineke in Loosdrecht

Schrijf hieronder je recensie over Hotel café Restaurant Heineke. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.