Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Hotel café Restaurant Heineke

1. Frans

Hotel café Restaurant Heineke

1. Frans
  1. Toon telefoonnummer 035 582 34 08

gerritgeorge

Top restaurant,geweldige lady tournedos en rib eye formidable,dessert klassieke dame blanche met chocolade in sausiere!!

Gegeten op 7 juni 2014

tekro

Zelden zó slecht gegeten. De saté was smakeloos en bizar zout. De ossehaas zag er uit als een schoenzool en smaakte hier ook duidelijk naar. Bediening was deels redelijk, maar grotendeels chagrijnig en meer dan amateuristisch. Dit allemaal vond plaats in een decor 'waar meer dan 15 jaar' niets meer aan gedaan is. Hoe bestaat het dat dergelijke restaurants anno 2013 nog bestaansrecht hebben!

Gegeten op 7 juni 2013

lekkerbekk

WE hebben goed gegeten we hadden een lady tournedos die was super en een nagerecht, aardbijen met ijs en slagroom.
bediening was vriendelijk kort om een leuke tent om te gaan uit eten

Gegeten op 12 mei 2013

Marina09

• Goed

Heerlijk gegeten, bij de kaart stokbrood met kruidenboter. als voorgerecht uiensoep en carpaccio en als hoofdgerecht kalfslever en biefstuk. hierna zaten we goed vol. porties zijn ruim en wij hadden genoeg aan 2 gangen. koffie en thee als nagerecht, geserveerd met koffieboontjes en pepermuntjes. Wij komen zeker nog een keer terug.

Paul999

• Slecht

Na een tip hier te gaan eten zijn wij hier heen gegaan,klopte precies zag er erg gezellig uit en ook de ligging was prachtig,maar toen de bediening was al matig lang wachten op onze drankjes(2 rosé en 2 biertjes) niet het moeilijkste toch,daarna het eten de asperges niet gaar de biefstukken te lang op gestaan kortom erg slecht, toetje maar niet geprobeerd,bij het afrekenen kwam de vraag was alles naar wens,wij het opgesomd maar er was nauwelijks intresse in onze mening,wij gaan hier nooit meer heen.

Victorvandoorn

• Slecht

Wij waren na een lekker stukje varen op zoek naar een redelijk restaurant in loosdrecht deze gegevens in google gezet en heineke kwam goed voor de dag. En bij aankomst zag het er ook prima uit ,maar na de stokbrood die ook best oke was ging echt alles verkeerd :asperges rond uit slecht biefstuk voor mijn dochter kei hard van buiten en koud van binnen ,ossehaas was taai .bediening zag dit en deed zijn best om dit op te lossen maar het werd alleen maar slechter
Uiteindelijk de eigenaar aangesproken voor de rekening en die vroeg standaard "alles naar wens geweest" nou nee zeide wij ja kan gebeuren en ga ons de gehele rekening zonder daar enige excuus voor aan te bieden . Na dit netjes betaald te hebben ga ik hier nooit meer heen .

Groet victor

Di

• Matig

2e bezoek aan dit restaurant viel tegen, de biefstuk die medium besteld is, bleek meer rare dan medium te zijn, de pepersaus leek meer op jus met van alles er door en had een bijsmaak van azijn, de gebakken aardappels dropen in de jus en waren droog van binnen. Prijs/Kwaliteit verhouding ver te zoeken!

henkuitkampen

• Redelijk

• Redelijk

mosselen gegeten op het terras, ze waren erg klein, de fritten waren te hard gebakken en de bediening straalt geen vriendelijkheid uit!

harry broerse

• Goed

Gezelllig ingericht restaurant en vooral de visgerechten zijn uitstekend klaargemaakt. Overigens heeft het vleesgerecht ook zeker gesmaakt. Gemoedelijke bediening. Een prettige ervaring.

sg.

• Matig

Hoog frituurvetgehalte, groente leken niet vers. Nog net geen kers in de appelmoes. Volgens mij vooral een zeer prima cafe waar veel intimi komen. Zou er zelf niet meer heen gaan met als doel om uit eten te gaan: eerder avondje barhangen.

Schrijf zelf een recensie over Hotel café Restaurant Heineke in Loosdrecht

Schrijf hieronder je recensie over Hotel café Restaurant Heineke. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.