a TripAdvisor company

1. Traiteur/delicatessen
  2. Turks
  1. Toon telefoonnummer 030 236 72 82

Mark1995

Heerlijk eten! Genoeg keuze uit de verschillende gerechten, en snelle, vriendelijke (!) service. Minpunt is dat het niet echt als een restaurant aandoet. Voor een traiteur is dat natuurlijk geen uitzondering, maar het zou zo leuk zijn als je er naast lekker eten, óók nog eens gezellig kon zitten. Wij komen in ieder geval zeker nog een keer terug.

Gegeten op 3 juli 2016

onuncuköy

Onvriendelijk personeel/eigenaresse.
Ik moest verplicht rijst EN bulgur hebben.
Ik kreeg brood van gisteren terwijl ik warme brood had besteld en zij terplekke brood bakken.
Zij kon een heel normale vraag over en turkse gerecht niet accepteren en werd heel erg grof.
In alle gerechten koreander verwerkt wat ik ontzettend vieze smaak vind. In Turkse keuken wordt geen koreander gebruikt.
Dus nooit meer!@@

Gegeten op 20 mei 2016

zweeffje

Op de Voorstraat zit dit gezellige eettentje, waar je een goed (klein en groot) bord eten kunt bestellen. Je kunt uit een heel aantal gerechten kiezen, en voor zowel vleesliefhebber als vegetariër is er ruime keuze. Zowel de rijstgerechten als de groentegerechtjes zijn heerlijk. Wij hadden onder andere de spinazie-feta-lasagne, en het gerecht met lamsvlees. Een aanrader; we komen zeker eens terug om de andere gerechtjes te proeven!

Gegeten op 22 maart 2016

genieteralex

Ik kom hier al jaren, meestal om iets mee te nemen voor thuis, maar af en toe ook om hier ter plekke te eten. Laatst heb ik 3 vrienden meegenomen om hier te lunchen, ze waren aan het smullen en vonden het een goede keus. Vooral de gevulde paprika en de couscous zijn heerlijk.

Gegeten op 1 oktober 2015

Woodenbiker

Een kleine lunchmaaltijd genoten bij Ana's Kuzin ( moeders keuken) aan de Voorstraat in Utrecht. Een aangename ervaring voor tong en oog. Een soort restaurantje zoals je die in Turkije tegen zou kunnen komen, doet in smaak, naam van gerechten, decor en service erg authentiek aan. Ik vind het erg leuk als ee buitenlands niet te veel afbreuk doet aan deze aspecten. Sociale betrokkenheid blijkt niet alleen uit prettige familiaire services maar ook uit betrokkenheid met de buurt. Tijdens mijn bezoek wordt ook een dakloze voor een niemendal voorzien van een kleine maaltijd. Daarnaast wordt elke extra euro, gegeven ten behoeve van een buurt-ouderenproject door het restaurant verdubbeld. Bij welk bedrijf zie je deze buurtbetrokkenheid nog? Bij veel restaurants vind ik de prijzen vaak niet in verhouding, dat geld voor mij niet voor het culturele eetavontuur bij Ana's Kuzin. Het welkom met een lekker authentiek Turks glaasje thee is een aangename start. al was het maar om weer op temperatuur te kom en het gratis stukje baklava is na de dagsoep met Turks brood een heerlijke afsluiting.

Gegeten op 8 november 2015

SuzanD

Wat een fijne plek in Utrecht! Ik kom hier regelmatig om iets kleins voor "erbij" af te halen (bijv. gevulde paprika's of börek), maar de hele maaltijden zijn ook zeker aan te raden! De eigenaresse is ontzettend aardig en zorgt er altijd voor dat ik met een grote glimlach weer naar buiten loop!!

Gegeten op 30 oktober 2015

Appels-1

Geweldig leuk restaurantje met aantal bijzonder enthousiaste dames in de keuken. We hebben hier geluncht en de salade alsmede de gehaktballetjes (kofte) in pita brood waren echt heel erg lekker en ook nog eens grote porties. Die konden we niet op en kregen we mee naar kantoor. Leuk ook om het bereiden te zien. Ze doen ook aan catering, aanrader.

Gegeten op 14 augustus 2015

vincent127

Vanaf de Voorstraat gezien lijkt het niet de meest interessante plek om naar binnen te stappen, maar iedereen moet het toch doen. Achter de deur schuilt een klein restaurantje met heerlijk eten en enorm vriendelijke dames. Ik ben er inmiddels twee keer geweest en ik raad al mijn vrienden aan hier eens langs te gaan. Voor slechts €12,- heb je een bord vol met heerlijke gevarieerde gerechten.
Leuk deze plek 'ontdekt' te hebben, ik ga binnenkort weer langs!

Gegeten op 17 april 2015

mlombaers

Vriendelijke mensen, heel goed eten.
Het principe is lekker simpel: een groot of een klein bord, daarna kies je uit de vitrine welke basis, groente, en indien gewenst, vlees je wil. En je rekent naar grote van het bord af.

Gegeten op 4 oktober 2014

petra220

we hebben voor een dinertje thuis voor 33 personen laten cateren door ana's kuzin. Toen we kwamen afspreken mochten we alles proeven. De eigenaresse dacht heel goed mee en had goede adviezen, we werden er helemaal enthousiast van. Vrijdag was het etentje, alles was heerlijk klaargemaakt en heel mooi opgediend. Alle gasten waren heel positief, we hebben veel complimentjes gehad over het heerlijke eten. Echt een aanrader als je een lekkere, byzondere en betallbare cateraar zoekt.

Gegeten op 2 mei 2014

Schrijf zelf een recensie over Ana's Kuzin in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Ana's Kuzin. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.