a TripAdvisor company

1. Traiteur/delicatessen
  2. Turks
  1. Toon telefoonnummer 030 236 72 82

mlombaers

Vriendelijke mensen, heel goed eten.
Het principe is lekker simpel: een groot of een klein bord, daarna kies je uit de vitrine welke basis, groente, en indien gewenst, vlees je wil. En je rekent naar grote van het bord af.

Gegeten op 4 oktober 2014

petra220

we hebben voor een dinertje thuis voor 33 personen laten cateren door ana's kuzin. Toen we kwamen afspreken mochten we alles proeven. De eigenaresse dacht heel goed mee en had goede adviezen, we werden er helemaal enthousiast van. Vrijdag was het etentje, alles was heerlijk klaargemaakt en heel mooi opgediend. Alle gasten waren heel positief, we hebben veel complimentjes gehad over het heerlijke eten. Echt een aanrader als je een lekkere, byzondere en betallbare cateraar zoekt.

Gegeten op 2 mei 2014

gillianne

Personeel is vriendelijk. Het eten is gemaakt met verse producten en het zijn echte Turkse recepten. Ik vind het eten heel lekker. En de prijs/kwaliteit vind ik ook goed. Hun Turkse pizza is veel lekkerder (verser) dan de doorsnee Turkse pizza. Al mijn vrienden die ik meeneem naar Ana's Kuzin zijn hebben genoten van het eten en service.

Gegeten op 10 januari 2014

ievk

Goed eten. Je kunt bij de toonbank kiezen wat je eet en het wordt ter plekke klaargemaakt. Ik heb hier nu meerdere keren even snel gegeten en ik ben nog niets tegengekomen wat niet lekker of goed was en de bediening is heel vriendelijk en behulpzaam. Ook de Turkse thee is een aanrader. Een nadeel is dat het geheel meer oogt als snackbar dan als restaurant.

Gegeten op 18 december 2013

harryoosterweghel

jammer dat je niet online kan bestellen bij bezorgwebsites, zodat klanten extra korting krijgen. ?k heb recent een manti en izmir kofte bestelt. Het eten was goed gekruid een smaakte heerlijk. De bediening was vriendelijk ?k kan helaas niets over het decor zeggen.

Gegeten op 3 mei 2013

Muggenzifter

Het was niet de eerste keer dat we hier eten hebben afgehaald. Na een vakantie in Turkije zijn we erg enthusiast over de Turkse keuken. Met het eten van Ana's Kuzin herbeleven we onze vakantie.

De gerechten zijn niet goedkoop maar erg lekker. Wij kiezen altijd voor het menu waar je 3 gerechten mag uitkiezen: de basis (rijst, bulgur, etc), groente en een vleesgerecht. Vegetarisch behoort ook tot de mogelijkheden. Probeer zeker ook de dadel- en spinazie taart als nagerecht.

Het is ook mogelijk om bij Ana's Kuzin te dineren, er is echter maar 1 tafel dus reserveren is dan noodzakelijk.

Gegeten op 21 april 2013

Spechtutrecht

• Slecht

• Slecht

Wat een slechte service. Na een onvriendelijke onduidelijke uitleg over de samenstelling van een afhaalmaaltijd nog uitgekafferd worden ook! Bovendien veel te duur voor wat je krijgt. Nooit meer.

Lokitan

• Goed

Bij toeval ontdekt tijdens een weekendje Utrecht. Wat een heerlijke tent. Echt authentiek Turks eten zoals je dat bijna niet tegen komt bij andere "Turkse" restaurants. Vooral de Kisir is heerlijk en de bediening is super. Utrecht mag zich gelukkig prijzen met zo'n goede turkse sofrasi.

Rosita79

• Uitstekend

• Uitstekend

De mensen hier die slecht beoordeeld worden hebben geen verstand van de echte Turkse keuken. Ana's Kuzin is echt een favoriet van ons in Utrecht...heerlijk eten en vooral zeer authentiek. Dit zijn gerechten die de Turken zelf ook eten. Zeker aan te raden als je echt Turks eten wilt proeven.

Proever42018

• Goed

Enthousiaste vrouw vooral. En het eten bleek heerlijk. Bulgur, gevulde koolrolletjes, een soort Turkse ratatouille, en meer. Heel anders dan wat je in de meeste Turkse restaurants hier krijgt.

Schrijf zelf een recensie over Ana's Kuzin in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Ana's Kuzin. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.