a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 020 679 66 41

Ron020

Met 7 personen wezen eten en het was weer een feest.Zeer vriendelijke bediening. En het hoogtepunt van de avond was wel het piano spel voor de verjaardag van mijn moeder.Bedankt We komen er zeker nog een keer terug.

Gegeten op 30 juni 2016

Mevr-V

Als altijd heerlijk gegeten. Dit maal de burrata met truffel, zeer lekker en perfect om smaak, alleen een beetje veel rucola. De torteloni met kalfsgehakt en truffelsaus was ook heel lekker, maar een beetje zwaar/romig. Secondi, de dagspecialiteit, drie worstjes met venkelzaad, was een beetje teveel van het goede, wel lekker met name ook de tomaat erbij. Wijn was perfect op temperatuur en goed voor prijs/kwaliteit.
Bediening was lievig, niet bijzonder, wel zonder te vragen vers water op tafel en als we wilden vers brood.

Blijft sfeervol italiaans!

Gegeten op 29 juni 2016

mies16

Ravioli met Kalfsgehakt en truffelroomsaus, ik droom er van, wanneer mag ik terug?
Drie weken in Sicilië gezocht naar zo'n restaurant,
Blijkt gewoon om de hoek op de Amstelveenseweg te zitten,
groet Mies

Gegeten op 5 juni 2016

fransboom

Buiten heerlijk tarbot gegeten en lamsschenkel in witte wijn. De antipasti zijn aan de kleine kant en daardoor te prijzig. De Vermentino daarentegen aangenaam soepel. Uitstekende keuze uit verschillende grappa's.Een aanrader!

Gegeten op 27 mei 2016

Ang001

Een verademing! Dit is een restaurant waar alles klopt. Het interieur is sfeervol ingericht, mooi gedekte tafels en prachtige bloemen. De gastheer Benedetto, zorgt ervoor dat je je meteen op je gemak voelt. De antipasti, allemaal lekkere hapjes, is een waar genot. We hebben hier meermaals gegeten, en keer op keer is de pasta perfect van smaak. Om af te sluiten namen we een dessert. Om je vingers van af te likken! De kokkin is een échte Italiaanse, ze maakt met haar creativiteit van elk bord een feestje.

Gegeten op 25 mei 2016

michiel2504

het is zo langzaam maar zeker ons vaste restaurant geworden.
Altijd goed.
Fantastische bediening in een leuke ambiance waarbij "mama" heerlijk kookt.
De vaste menukaart die aangevuld wordt met de dagschotels.
Deze keer de Risotto, heerlijk.

Gegeten op 14 mei 2016

Dinnerbabe

Een warm welkom in een fijne ambiance. Het restaurant was vol op de avond van witte donderdag. Even bij het barretje wachten en plaats kunnen nemen. Ik had zin in hapjes, dus de anti-pasta vooraf. Veel lovende verhalen op iens. Maar tafelgenoot en ik vonden t wat minder. Presentatie, hoeveelheid echt super. Maar wij zouden wel blij worden van iets meer (vlees/vis) vervangers van de vele groentegerechtjes. De paprika mag blijven :-). Tafelgenoot tortellini met o.a. truffel. Hij vond t heerlijk. Ik een tagliatelle, ook heerlijk. Toetjes ook prima. Als uitsmijter een piano liedje van de gastheer. Prima plek voor af en toe heerlijke maaltijd.

Sophie1970

Voor het eerst hier gegeten maar zeker niet voor het laatst. Een warm welkom, heel aardige bediening en heel sfeervolle inrichting. We hadden de antipasta (veel verschillende hapjes) en de stokvis vooraf. Heerlijk! Wat een verschillende smaken! Daarna de risotto en de dorade, ook erg goed. Het dessert was resp een chocoladetaart en de tiramisu. Beide zalig.
Het eten is niet goedkoop maar van dien aard dat je er graag wat voor betaalt. Bovendien een heel prettige omgeving om een maaltijd te gebruiken. Al met al een avond die net wat meer in de herinnering blijft dan een diner in een gemiddeld restaurant.

TessaJanssen07

Een fijn familie restaurant waar veel aandacht is voor het eten en de
gasten. Lekkere antipasta en ook de stokvis is een echte aanrader.

Gegeten op 14 februari 2016

Carolien-Moree

Voor een bijzondere gelegenheid hier op uitnodiging meegegeten. Wat een bijzonder warm welkom, geen moeite teveel. De antipasti is heerlijk; elk hapje smaakt weer anders, waaronder veel soorten groentehapjes. Hoofdgerechten prachtig opgemaakt, lamspoot, vis in een korstje, ravioli in truffelsaus. De Nero DÁvola smaakte voortreffelijk, evenals de witte wijn van hetzelfde huis. Onder begeleiding van mooie rustige muziek op de piano! De nagerechten waren wederom prachtig opgemaakt, zoals de taart van het huis La Favola, met een vruchtensaus als een muzieksleutel en veel verse rode vruchtjes. Hier komen we vast terug!

Gegeten op 24 februari 2016

Schrijf zelf een recensie over La Favola in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over La Favola. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.