Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Brasserie Park

1. Brasserie
  2. Internationaal

Brasserie Park

1. Brasserie
  2. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 071 589 12 88

bobbyuit72

Gisteren met mijn vriendinnetje hier gegeten. De bediening was meer in elkaar geïnteresseerd en de drankjes kwamen bijna gelijk met het voorgerecht. Het voorgerecht was lekker maar de hoofdschotel was niet warm, toen wij dit aan de bediening doorgaven zeiden ze dat ze de volgende keer wel hun best doen. Toen we afrekende klopte de rekening ook niet, er stonden ijsjes en drankjes van een tafel naast ons op. Wel een mooie locatie jammer van het ongeïnteresseerde personeel.

Gegeten op 31 augustus 2014

NvdAM

Hier al eerder geweest, nu met de familie hier gegeten. Voldoende gratis parkeerruimte. Buiten gestart op het gezellige terras, met een lekker Mediterraans plateau. Kan kraanwater was mogelijk! Onze kleuter kon rustig rondlopen en krijgt een menukaart als kleurplaat. Zonder probleem konden we naar binnen verhuizen toen het iets frisser werd, waarbij we niets zelf moesten meenemen.
Ook voor vegetariërs voldoende keus. Prima prijs-kwaliteit verhouding. Zeer divers menu. Desserts ook mooi opgemaakt. Attente en vriendelijke bediening.
Ook binnen een gezellige ambiance.
Altijd divers publiek, kinderen geen probleem.

Gegeten op 9 augustus 2014

Manonn

Omdat het op de route lag gingen we lunchen bij Brasserie Park.
Bediening was niet erg snel, aantal keer om lunchkaart gevraagd.
Eten was okee, maar niet speciaal en had met wat eenvoudige grepen een lekkerder gerecht gemaakt van kunnen worden.
Leuke plek om wat te drinken maar voor de lunch rij ik de volgende keer verder.

Gegeten op 18 juni 2014

de gastronoom

Wij hebben weer eens heerlijk genoten bij Park. De oude boerderij is een mooie locatie die eenmaal binnen lekker fris oogt. Onze voorkeurstafel is gelukkig voor ons gereserveerd. De bediening is erop uit om ons een gezellige avond te bezorgen, en dat is hen ook gelukt. We kiezen met ons vieren en masse voor het dagmenu. Een salade met gerookte tonijn doet engeltjes over de tong fietsen. DIt was boven verwachting. De hoofdgang, een gegrilde ribeye is wederom van grote klasse. We sluiten af met de portproeverij, welke voorzien is van een fraaie sortering kazen en ook een bijzondere rose-port. Kortom het was weer een feestje om hier te zijn.

Gegeten op 18 januari 2014

flurps

Mooie brasserie met goed eten. Vooraf een proeverij met 5 lekker gerechtjes en vervolgens een prima malse hertenbiefstuk. Bediening was niet bepaald vlot en wisselde nogal (sommigen vriendelijker, anders minder). Dagmenu werd ons niet gepresenteerd; hoorden dat later bij tafel naast ons (andere ober) wel. Jammer!

Gegeten op 11 januari 2014

Marretjepar

Prima gegeten. We namen het driegangen menu. Zeer mals vlees, lekker, goede portie, niet te groot , niet te zuinig. overheerlijk toetje met witte chocolade.Vlotte service,attent. Niets op aan te merken!

Gegeten op 12 juli 2013

Lekkerbek78

Inmiddels een aantal keer hier geweest. Het eten is lekker. Een tikje aan de prijs, maar de kwaliteit is het waard. Minpunt is de service. Die is meestal niet al te vlot. En gisteren kwamen wij om 14.15u aan om te lunchen en kon dat niet meer. Alle tafels op het terras (behalve de kleine tafeltjes tegen de muur - vol in de zon, niet handig met onze kleine baby) bleken voor het diner gereserveerd te zijn en de bediening had kennelijk de rest van de middag nodig om de tafels op te dekken. Als Park dit altijd zo aanpakt, lopen ze volgens mij aardig wat middag-omzet mis. Teleurstellend.

Gegeten op 18 juni 2013

marieanne

Op 6 juni hier gegeten vanwege het 50 jarig huwelijksfeest van mijn ouders, eerst lekker buiten op het erf gezeten onder genot van verschillende hapjes zoals dim sum, capaccio en tomatensoepje. Daarna het hoofdgerecht een entrecote op een bedje van groente echter ik miste de jus. Verder een zalig toetjesbuffet met zelfgemaakte cheesecake, ijs, vers fruit en mousse. Hiervan heb ik te veel gegeten maar wat was dit lekker. De bediening was vlot en persoonlijk in ons geïnteresseerd op een prettige wijze.

Gegeten op 6 juni 2013

kersje

Gisteren hier gegeten met vrienden voor een klein hapje, de zalmproeverij , erg lekker, mooi interieur!
leuke vlotte bediening.

Gegeten op 5 februari 2013

martyn1

Hier geweest en niks op service aan te merken; attent en met een glimlach. Net een verbouwing achter de rug, interieur ziet er gelikt uit. Eten was goed, en schappelijk geprijsd. Aanrader.

Gegeten op 4 januari 2013

Schrijf zelf een recensie over Brasserie Park in Leiderdorp

Schrijf hieronder je recensie over Brasserie Park. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.