a TripAdvisor company

1. Brasserie
  2. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 071 589 12 88

PaulineCulinair

Een afgelopen jaren ben ik regelmatig bij brasserie Park geweest. Helaas viel het afgelopen vrijdag een beetje tegen.

Vrijdag was het een van de eerste mooie dagen van dit (voor)jaar. We hebben eerst nog een hele tijd lekker buiten op het terras in de zon een wijntje gedronken.

Buiten waren we de enige gasten op het terras en was de bediening erg aardig. We gingen naar binnen voor het eten, de kwaliteit van het eten viel een beetje tegen. De patat was bijvoorbeeld al koud.
Ook de bediening viel binnen erg tegen, we moesten erg lang wachten voordat we een drankje konden bestellen. Ook bij het vragen van de rekening duurde het redelijk lang.

Gegeten op 10 april 2015

Frankvm

Na lange tijd hier niet meer gegeten te hebben toch maar weer eens een kijkje genomen bij Brasserie Park. aan het begin werden we vriendelijk geholpen door de bediening maar iets later op de avond (toen het wel drukker was) vonden wij de bediening erg gehaast overkomen, Dit was wel een klein minpuntje aangezien wij zelf geen haast hadden en juist even wouden relaxen, keuken: De gerechten waren erg smaakvol en leuk opgemaakt, zowel de voor, hoofd, als nagerechten Zagen er verzorgd uit, complimenten aan het keukenteam van deze donderdag, zeker een verbetering van de vorige keer, wij zullen snel nog een keer een tafel reserveren om opnieuw te komen genieten van jullie smaakvolle gerechten,

Gegeten op 2 april 2015

Marlijntje

Ondanks de drukke Valentijnsdag , werd er voor ons een plekje gecreëerd.Snelle adequate bediening door een aller vriendelijkste jonge man. Lekker en goed gegeten. Prijs kwaliteit verhouding is prima.

Gegeten op 14 februari 2015

vettejus

Mijn vrouw komt hier vaker lunchen en is daar heel positief over. Nu maar eens dineren. Dat is behoorlijk tegengevallen. Lekkerste was de (tegen bijbetaling verkrijgbare) patat...
Soep ging nog wel, maar de (ontdooide?) vis was slap, evenals de bijbehorende groente.
Wijnen goed, maar prijzig. Bediening door dame was goed door de heer minder ("grappig" type)
Lang wachten na voorgerecht.Was niet druk.

Gegeten op 22 januari 2015

hanshazebroek

De bediening is vooral druk met zichzelf. Wij waren hier op zondag en druk was het niet. Echter ben ik zelf 3 keer naar de bar gelopen om wat drinken te bestellen. Dit terwijl er meer dan genoeg personeel rond liep. Bij het eten kregen we mayonaise ipv aioli. Niet echt een lekkere vergissing. Het idee was om hier heel de avond uitgebreid te blijven eten. Uiteindelijk zijn we na het eten van de plank met diverse soorten ham en twee losse voorgerechten en brood maar ergens anders gaan eten. Van de zomer zaten we hier beter! De bediening moet echt een schop onder de kont en de gast voorop stellen. De keuken moet maar eens wat inspiratie op doen in de regio.

Gegeten op 7 december 2014

schmulewicz

Ziet er mooi en verzorgd uit qua interieur, beetje klassiek. Garderobe doet een beetje
'onder' bij de rest van de inrichting.
De bediening is prima : hartelijke ontvangst en heel servicegericht, vriendelijk en met een goed gevoel voor humor.
Het eten was minder geslaagd, op een van de voorgerechten na : de paprikasoep met mascarpone en geroosterde amandelen was verrukkelijk. De gebakken champignons als voorgerecht was minder geslaagd : in plaats van een beloofde brioche zat er een snee wit casinobrood in, wat doormidden gesneden was !
De hoofdgerechten waren ook een enorme teleurstelling : de kabeljauwfilet smaakte nergens naar, droog en zonder de beloofde sauzen - of het moet een ingedroogde bloemkoolsaus zijn, die ergens op de rand zweefde, alsof het gerecht opgewarmd was in de magnetron. Een paar doorgekookte groenten (haricots verts, wortel en broccoli ), vergezelden de armzalige vis. Een schaal met (gefrituurde) krielaardappeltjes met een bijbehorend sausje wat in de verte leek op een of ander soort mayonaise, konden het geheel niet opvijzelen. Waar waren de beloofde sausjes op de kaart (kerrie beurre blanc) ? Zeker vergeten.
Evenals de Gegrilde Tongfilet met gamba, fettuccine en beurre noisette. Droog, smakeloos en met een 'vergeten' saus blijkbaar. Wat is er aan de hand in deze keuken ? De sauzen hadden de 'kroon' op de gerechten moeten zijn ! Al met al, de keuken stelde me heel erg teleur. De Merlot (ja, ook rode wijn is heel lekker bij vis) was prima. We hebben het wel laten doorgeven aan de keuken dat we het niet erg lekker vonden.

Gegeten op 11 december 2014

Arthur69

Was een tijdje niet bij " Park" geweest, weer eens geluncht, blij verrast dat de kaart is veranderd. Was erg lang hetzelfde. Twaalfuurtje vis, heerlijk. En plankje met tapas is behoorlijke hoeveelheid. Worst van vd Zon is wel heel erg lekker.
Ben blij dat het weer vertrouwd als vanouds is.
Service ok.

Gegeten op 30 september 2014

melanie_van_lient

Gegeten op 5 oktober 2014

JP65

Voor een verjaardag met twaalf mensen aangeschoven in Brasserie de Houtkamp.
De sfeer van de gelagkamer waar onze tafel stond, leek meer op een kantine dan een restaurant. Een grote lege hal.

In eerste instantie bediend door een ongeïnteresseerde serveerster welke duidelijk met andere dingen bezig was dan haar werk. Later is dat overigens ruimschoots goedgemaakt door de haar vervangende ober.
De kwaliteit van het eten is zeker gezien de gehanteerde prijzen echter wel goed.

Al met al zullen wij niet snel meer aanschuiven in de Houtkamp.

Gegeten op 5 oktober 2014

bobbydeWit

Gisteren met mijn vriendinnetje hier gegeten. De bediening was meer in elkaar geïnteresseerd en de drankjes kwamen bijna gelijk met het voorgerecht. Het voorgerecht was lekker maar de hoofdschotel was niet warm, toen wij dit aan de bediening doorgaven zeiden ze dat ze de volgende keer wel hun best doen. Toen we afrekende klopte de rekening ook niet, er stonden ijsjes en drankjes van een tafel naast ons op. Wel een mooie locatie jammer van het ongeïnteresseerde personeel.

Gegeten op 31 augustus 2014

Restaurant - 10 maanden geleden

Beste gast,
Fijn dat u de moeite heeft genomen om uw bemerkingen naar aanleiding van uw bezoek met ons te delen. Dit is voor ons een perfecte manier om onze kwaliteit en serviceniveau te verbeteren. Bij het nagaan van onze reserveringen hebben we echter geconstateerd dat we op 31 augustus geen tweetal hebben ontvangen die zowel een voor- als hoofdgerecht heeft besteld. Bent u misschien op een andere dag geweest? We zien uw reactie graag tegemoet, zodat we uw klacht intern kunnen opnemen!

Schrijf zelf een recensie over Brasserie Park in Leiderdorp

Schrijf hieronder je recensie over Brasserie Park. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.