Brasserie Park

• 7.4

• 8.0

de gastronoom
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben weer eens heerlijk genoten bij Park. De oude boerderij is een mooie locatie die eenmaal binnen lekker fris oogt. Onze voorkeurstafel is gelukkig voor ons gereserveerd. De bediening is erop uit om ons een gezellige avond te bezorgen, en dat is hen ook gelukt. We kiezen met ons vieren en masse voor het dagmenu. Een salade met gerookte tonijn doet engeltjes over de tong fietsen. DIt was boven verwachting. De hoofdgang, een gegrilde ribeye is wederom van grote klasse. We sluiten af met de portproeverij, welke voorzien is van een fraaie sortering kazen en ook een bijzondere rose-port. Kortom het was weer een feestje om hier te zijn.

Gegeten op 18 januari 2014

flurps
  • Recensies in de laatste twee jaar

Mooie brasserie met goed eten. Vooraf een proeverij met 5 lekker gerechtjes en vervolgens een prima malse hertenbiefstuk. Bediening was niet bepaald vlot en wisselde nogal (sommigen vriendelijker, anders minder). Dagmenu werd ons niet gepresenteerd; hoorden dat later bij tafel naast ons (andere ober) wel. Jammer!

Gegeten op 11 januari 2014

Marretjepar
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prima gegeten. We namen het driegangen menu. Zeer mals vlees, lekker, goede portie, niet te groot , niet te zuinig. overheerlijk toetje met witte chocolade.Vlotte service,attent. Niets op aan te merken!

Gegeten op 12 juli 2013

Lekkerbek78
  • Recensies in de laatste twee jaar

Inmiddels een aantal keer hier geweest. Het eten is lekker. Een tikje aan de prijs, maar de kwaliteit is het waard. Minpunt is de service. Die is meestal niet al te vlot. En gisteren kwamen wij om 14.15u aan om te lunchen en kon dat niet meer. Alle tafels op het terras (behalve de kleine tafeltjes tegen de muur - vol in de zon, niet handig met onze kleine baby) bleken voor het diner gereserveerd te zijn en de bediening had kennelijk de rest van de middag nodig om de tafels op te dekken. Als Park dit altijd zo aanpakt, lopen ze volgens mij aardig wat middag-omzet mis. Teleurstellend.

Gegeten op 18 juni 2013

marieanne
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op 6 juni hier gegeten vanwege het 50 jarig huwelijksfeest van mijn ouders, eerst lekker buiten op het erf gezeten onder genot van verschillende hapjes zoals dim sum, capaccio en tomatensoepje. Daarna het hoofdgerecht een entrecote op een bedje van groente echter ik miste de jus. Verder een zalig toetjesbuffet met zelfgemaakte cheesecake, ijs, vers fruit en mousse. Hiervan heb ik te veel gegeten maar wat was dit lekker. De bediening was vlot en persoonlijk in ons geïnteresseerd op een prettige wijze.

Gegeten op 6 juni 2013

kersje
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren hier gegeten met vrienden voor een klein hapje, de zalmproeverij , erg lekker, mooi interieur!
leuke vlotte bediening.

Gegeten op 5 februari 2013

martyn1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier geweest en niks op service aan te merken; attent en met een glimlach. Net een verbouwing achter de rug, interieur ziet er gelikt uit. Eten was goed, en schappelijk geprijsd. Aanrader.

Gegeten op 4 januari 2013

Medium-rare
  • Recensies in de laatste twee jaar

Mooi restaurant in een oude boerderij, gelegen aan de rand van een groot park. 's zomers een groot terras. Het eten is prima, de prijzen zijn aan de hoge kant maar de kwaliteit is er dan ook naar. Ik ben er een keer of 4 geweest en helaas was het iedere keer de bediening die een steekje liet vallen. Je moet niet "even snel" wat willen eten, het duurt allemaal erg lang. Zeker met een lunch is dat vervelend.

kjalving
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het menu zier er wel redelijk gevarieerd en veelbelovend uit, maar de uitvoering stelde mij weer teleur. Er wordt met weinig liefde gekookt bij Park in Leiderdorp. Zonder toelichting kreeg ik zes gestoomde dimsums die niet op de kaart stonden in plaats van de bestelde Aziatische proeverij met gefrituurde dim sum, sashimi van zalm met wakamé, rettich-sesamsalade en een gember-wasabi vinaigrette. En toen ik voorzichting informeerde of het wel helemaal goed gegaan was met de bestelling deed men of de neus bloedde. Het personeel is ruim voorradig maar niet bijster alert. Het publiek bestaat dikwijls uit familie- en personeelsgezelschappen. De sfeer is nog steeds aangenaam, ook al begint het interieur een beetje sleets te geraken. Het blijft een mooi plekje daar bij de kinderboerderij.

de gastronoom
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vandaag met de hele familie van een High Tea genoten bij Park. Alles was tot in de puntjes verzorgd, smaakvol en uitstekende service. Het heeft ons aan niets ontbroken. Het was prachtig weer en op verzoek stonden in no time alle tafels buiten op een plekje in de schaduw. Dit alles maakte deze familie reünie tot een bijzondere happening. Dank!

Gegeten op 9 september 2012

Schrijf zelf een recensie over Brasserie Park in Leiderdorp

Schrijf hieronder je recensie over Brasserie Park. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!