a TripAdvisor company

1. Brasserie
  2. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 071 589 12 88

Foodie1977

Prima te bereiken locatie net buiten het centrum, met als groot pluspunt: volop gratis parkeergelegenheid vlak voor de deur. Mooi aangelegd, zonnig terras. Binnen is gezellig ingericht, met open haard en de tafels niet te dicht op elkaar. Zeer vriendelijke en attente bediening. Op de menukaart staan veel gerechten die bereid worden met gebruikmaking van de Big Green Egg, erg leuk en smaakvol. Vooraf de vitello tonato gegeten (prima op smaak en goed "aangekleed") en als hoofdgerecht de zwaardvis, prima op smaak en met knapperige groenten. Goede wijnen, genoeg keuze ook. Als ik dan een minpuntje moet noemen: de toiletten, die kunne echt frisser/schoner.

Gegeten op 13 mei 2016

DimphyR

Heerlijke gerechten op een handig te bereiken locatie. Bediening was vriendelijk en behulpzaam. Keuze op de kaart was wat beperkt. De desserts vielen qua keuze tegen waardoor we het alleen bij koffie en thee gehouden hebben.

lexhakker

Uitermate goed ogend en goed gelegen restaurant aan de Houtkamp in Leiderdorp.
Vooral op het terras in het zonnetje is het zeer goed toeven.
En: een van de weinige horeca-gelegenheden die de befaamde Straffe Hendrik (tripel) serveert.
LH&DvG

Gegeten op 2 april 2016

Peter-Stephanie

Heerlijk gegeten bij Park! Goed bereikbaar, ruim opgezet, goede sfeer en attente bediening. Prima prijs/kwaliteit verhouding voor het eten. Voorgerecht: zalmtartaar. De was vers maar niet intens van smaak. Hoofdgerecht: varkens-entrecote van de Big Green Egg met oa zoete aardappel. Heerlijk, goede smaak. Nagerecht: chocolade-sinasappel cake met chocoladebolletje. Ook heerlijk.
Komen er zeker terug!

Gegeten op 19 maart 2016

gerben21

Brasserie Park is goed bereikbaar. de ruimte is een voormalige boerderij. ondanks de grote hoeveelheid mensen was het goed mogelijk met elkaar te praten.
Het advies van kabeljauw is opgevolgd en dat was geen verkeerd advies.
Wat ik altijd jammer vind is de wisselingen in de bediening.

Gegeten op 25 januari 2016

Berendrecht

Niet echt lekker gedineerd (3 personen). DuoKalfs, twee kleine bolletjes vlees op een groene asperge met een likje puree; niets bijzonders. Vispotje, bestaande uit een klein sliptongetje, een bolletje kabeljauw, een gamba, een natte smakeloze coquille en een heleboel minischelpjes waar nauwelijks iets was uit te krabben. Kortom, allemaal niets bijzonders. Brasserie Park is meer geschikt voor een simpele lunch (broodje, hamburger e.d.), niet voor een diner. Wat dat betreft is er wel een ander restaurant in Leiderdorp. Het decor is netjes, maar eenvoudig en de service is standaard.

Gegeten op 19 februari 2016

NomihoshiBanchou

Lekkere high-tea op de zondagmiddag. Ondanks de drukte, bleef de bediening vriendelijk, vrolijk en had aandacht voor de klanten. 's Avonds in een van de grote fauteuils voor de haard is het ook goed vertoeven met een hapje een van de verschillende Brand bieren die ze schenken.

Gegeten op 24 januari 2016

rob485

We hebben ons verjaardagsfeest in de blauwe vogel zaal gegeven. We werden verwelkomd in een verlichte tuin met vuurkorven. Alles was perfect naar onze wensen geregeld. Iedereen was laaiend enthousiast, bediening, drankjes hapjes alles was top.

Gegeten op 31 oktober 2015

Jharap

Het hoofdgerecht pichana met aardappelsalade was erg lekker. Kaasplankje heerlijk. Wij hadden een gezellige avond en vonden het barbecue concept van de big green egg erg goed het vlees was hierdoor erg lekker.

Gegeten op 23 oktober 2015

Rkon

Prima gegeten in dit ruime restaurant. Dat het zo groot is, maakt het wel minder gezellig. Maar we kwamen voor het eten. En aangezien we hier al eerder zijn geweest, klaag ik niet verder over de ruimte.
Ik had gekozen voor het dagmenu en dat was een prima keuze. Vooraf gerookte eendenborst met een risottobitterbal.
Daarna een overheerlijke picanna van de big green egg.
Ook het nagerecht, een brownie met caramel was lekker. Jammer dat ik niet van kaneelijs hou.
Het is geen uitgebreide, of bijzondere kaart, maar wel erg lekker eten en vriendelijke bediening.

Gegeten op 18 oktober 2015

Schrijf zelf een recensie over Brasserie Park in Leiderdorp

Schrijf hieronder je recensie over Brasserie Park. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.