Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Wokrestaurant Eastern Plaza

3. Topper 2014
  4. 8% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 0318 471 216

chrissy1

Heerlijk gegeten. Blij verrast met de kwaliteit van het eten: verser kan niet. Heerlijke combinaties met salades met rosbief, sushi en vis of het nu van de bakplaat is of rauw: verrukkelijk! Personeel is vriendelijk, lege borden keurig op tijd verwijderd en te drinken aangeboden; helemaal super. Jullie zien ons snel weer terug!

Gegeten op 21 augustus 2014

henderkien

Iedereen keer weer blij wanneer wij hier gaan eten. Service goed, personeel behulpzaam, eten super, alles vers en deskundig bereidt.
Dank zij jullie, is het voor ons altijd weer een feest om te komen eten. Ga zo door!

Gegeten op 24 juli 2014

joska3

Een feestje is het elke keer dat wij hier gaan eten. Er zijn ontzettend veel zitplaatsen maar het restaurant is zo ingedeeld dat je dat idee helemaal niet hebt, sfeervol en gemoedelijk. Echt heel knap gedaan! De kinderafdeling is helemaal fantastisch daar kunnen de kids zich volop vermaken onder toezicht en kunnen we zelf heerlijk blijven tafelen. Onlangs ben ik er met een vriendin naar toe geweest en ook zij was aangenaam verrast en komt zeker terug. Een aanrader als je houdt van sfeervol, lekker en vers eten en heel veel keus!

Gegeten op 26 juni 2014

wilma62

Heerlijk gegeten, met name de voor gerechten zijn mijn favoriet , loempia,s, gamba,s en susi zijn heerlijk. Het rundvlees in ketjap saus is ook niet te vergeten. De bediening is vriendelijk, niets is te veel, snel je vieze borden afgehaald! Nu het restaurant verbouwd is, is de sfeer nog beter geworden, gezellig en je kan er heerlijk rustig zitten, omdat het allemaal aparte ruimtes zijn. Zeker aan te bevelen, als je eens heerlijk uit eten wilt ! Ik woon zelf in Elst, trots op Eastern Plazza.

Gegeten op 25 juni 2014

mandyR

Gegeten op 29 juni 2014

Helderwit

De bediening is erg vriendelijk , snel en behulpzaam en erg netjes.
Het eten is lekker vers en mals en meer dan genoeg keuze . En de enorme chocolade fonteinen zijn heerlijk en prachtig.
Dit keer was ik zonder mijn kinderen maar ga zeker nog een keer met de kinderen want de kinderboek is voor de kinderen een beetje hemel op aarde.

Gegeten op 21 juni 2014

wim104

Wij zijn mensen,die al jaren niets meer extra's hebben kunnen doen,zelfs niet wokken,wel met onze familie samen,maar nooit met ons zelf.Dat is gekomen,omdat ik een hersen infarct heeft gekregen,en dat niet kon betalen.Toen heeft mijn vrouw de hulp op gevraagd,bij de eigenaar van dit schitterende Wok restaurant Eastern Plaza in Elst bij Utrecht.Hij bedacht zich geen moment,en mailde mijn vrouw terug,dat wij bij hem konden komen wokken,All-in voor een mooie korting prijs.Dat stelde wij zeer op prijs.En zijn bij dit wok restaurant gaan wokken,nou dat eten wat zij daar u aan kunnen bieden,dat zie je nergens anders,er is er de kies en de keur.Prima kwaliteit eten,voor ieder is er wat wils.Ook voor de kinderen is er genoeg keus,en zelfs een aparte ruimte om er op los te spelen.De sfeer is daar echt goed en gezellig,daar heb je echt een goed gevoel als je daar binnen stap.De bediening is boven alles uit,erg goed en vriendelijk,er wordt echt goed voor je gezorgd.Als je bij dit restaurant iets te kort komt,dan lig het echt aan je zelf.En voor de prijs hoeft je het niet te laten.In de loop van de tijd is dit restaurant verbouwd,en is het parkeer gelegenheid aangepast,genoeg ruimte dus,zowel buiten als binnen.Dit Eastern Plaza Restaurant in Elst is zeker een aanrader voor iedereen,eten,sfeer,service,en prijs kwaliteit is zeker wel een dikke 10 waard.Wij zouden zeggen kom het eens proberen,ik weet zeker,dat u een restaurant heeft aangetroffen,waar u zeker vaak naar terug zal gaan. Zeker ook iets voor feestjes en feestdagen.

Gegeten op 28 december 2013

ina11

Welk gerecht is moeilijk te omschrijven, wij waren met 8 personen die heel verschillend gegeten hebben, maar allemaal vol lof of het eten. De bediening was goed, sommige wat vriendelijker dan andere, maar gemiddels genomen goed. Al met al een heel gezellige avond in een goed decor, dus moederdag kan niet meer stuk. Diverse gerechten zowel van de wok als van de plaat gewoon uitproberen.
Wat wij wel ervaren hebben dat bij de reservering om 19.00 het restarant leegloopt zodat de hal volstaat met betalende mensen, maar ook de mensen die voor 19.00 uur in dezelfde hal binnenstromen , dus een volgepropte hal. De volgende keer gaan we een half uurtje later.
Ina

Gegeten op 11 mei 2014

Douwe63

Echt een top-wok, als het niet de beste is zeker één van de beste in NL. Kwamen hier toevallig terecht. Voldoende parkeerplekken, binnen netjes ontvangen en naar plaats gebracht (bij een wok!). Er moet wel verdiend worden, dus tafels staan dicht op elkaar. Inrichting binnen is niet bijzonde maar zoals je van een wok verwacht. En het is - terecht - druk. Bediening jong maar keurig. Bewondering hoe ze in alle hectiek overeind en beleefd bleven (lachen). Als je nieuw eten bent halen worden oude borden snel afgeruimd. Tsja, en de keus: ongelooflijk veel. Veel koks aan het werk en ook deze zijn, bv als je vragen hebt, klantvriendelijk. Smaakt ook goed, top!

Gegeten op 6 april 2014

Cabazza

Tussen Kerst en Oud en Nieuw weer wezen eten bij Eastern Plaza. Er waren weer een hoop dingen veranderd. En ik moet zeggen dat het, volgens ons, positieve veranderingen waren! Het restaurant is volgens mij onlangs verbouwd want het was een stuk groter als de vorige keer, nu met een mooie ruime entree zinder dat je op een kluitje staat, waar je jas netjes voor je wordt opgehangen en bewaard, een nieuwe zaal en een prachtig kinderspeelparadijs. Ondanks dat ze zeiden dat het nog niet helemaal af was, was het nu al een prachtig Chinees 'dorp' voor de kinderen om te spelen. Ook de nieuwe zaal van weer mooi ingericht zoals ook de rest van het restaurant! Aangekomen in de buffetruimte zagen we dat er ook een aantal dingen waren aangepast zoals kleine geproportioneerde bakjes bij het warme buffet en het vlees en vis bij de teppan yaki. Een hele verbetering al zeg ik het zelf, veter dan die grote bakken waar iedereen altijd boven hangt en in loopt te roeren en te scheppen. Zoals altijd waren we weer te spreken over de vriendelijke bediening. Dit was al ons favoriete wokrestaurant, en na de verbouwing weten wij wel zeker dat dat ook voorlopig echt wel zo zal blijven! Bedankt weer voor een smakelijke en gezellige avond!!

Schrijf zelf een recensie over Wokrestaurant Eastern Plaza in Elst (ut)

Schrijf hieronder je recensie over Wokrestaurant Eastern Plaza. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.