a TripAdvisor company

3. Topper 2015
  4. 8% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 0318 471 216

Shiva04

Mooi maar groot restaurant met voldoende parkeerruimte.
Enorm veel keuze aan gerechten en van goede kwaliteit. Aardige bediening.

Gegeten op 21 maart 2015

erwinhas

Gisteren heerlijk gegeten bij Eastern Plaza. Parkeren voor de deur, ondanks dat het toch redelijk druk was. We waren met een groep van ca. 24 personen met kinderen in de leeftijd van 4 en hoger. Voor ieder is er wat wils. De kinderen konden zich vermaken in de speeltuin buiten of in het "chinese" dorp met tekenen, koekjes bakken, sminken, gamen of chillen bij een filmpje. Zeer gastvrije ontvangst, uitstekende bediening en bijna te veel keuze in verse sushi, heerlijke wok combi's, een goed stukje vlees of vis van de bakplaat en prima salades. Ik ben normaal gesproken niet zo van de wat grotere restaurants met lopend buffet maar Eastern Plaza weet dat zowel in kwaliteit als beleving tot een hele fijne ervaring te maken. Aan alles is gedacht, het eten is kwalitatief van een hoog niveau en door de indeling van het restaurant heb je toch het gevoel van kleinschaligheid. Sanitair en hygiene krijgt duidelijk ook de juiste aandacht. En dat de kinderen zich zo hebben vermaakt en bij het dessert al vragen wanneer we weer gaan is voor mij het teken dat ze het bij Eastern Plaza heel goed begrijpen. Ik geef niet graag tienen want dan is er geen "room for improvement", maar in Elst hebben ze het verdiend! Tot gauw.

Gegeten op 21 mei 2015

wijnand14

Na werkzaamheden te hebben uitgevoerd in Elst Voor de Deur van Eastern Plaza,
Werd ons door Sebastiaan en zijn team eten aangeboden. We vinden dit echt fantastisch en willen jullie super bedanken voor deze goede service. Het eten smaakte geweldig. Vriendelijk bedankt namens Wijnand Spies en Sander Gresnigt.

Gegeten op 7 mei 2015

garnaal2015

Eastern plaza is een héél groot wokrestaurant. Doordat er meerdere keine ruimtes gemaakt zijn zit je nog wel gezellig. Sommige tafels staan erg dicht op elkaar. Er is een hoop keus. Het eten dat uit de wok of van de grilplaat afkomt is erg lekker. De rest is wat minder van smaak, niet goed warm en ook niet alles werd bijgevuld. Voor kinderen een top restaurant. De bediening en koks zijn vriendelijk, maar duidelijk ingesteld op grote massas mensen. Geen persoonlijke aandacht en wat gehaast allemaal. Al met al een gezellige avond gehad en lekker gegeten.

Gegeten op 17 maart 2015

miranda116

Eten in bloktijden een drama als varkens ga je naar binnen om de tafels heen ligt het eten nog op de grond eten van het buffet is koud uitgedroogt of ligt doorelkaar gekwakt bij de uitgang ligt de snoep op de grond terwijl het personeel achter de computer spelletjes speelt en te beroerd om ff te vegen. Het had gesneeuwd hij de ingang een ijsbaan super voor oude mensen echt slecht.
 Dit was 1 keer nooit meer

Gegeten op 24 januari 2015

ruurd1976

Sfeer is goed, maar zit te veel op elkaar en weinig verandering in eten. Sommige gerechten zijn te koud. Wel mooi opgezet.

Gegeten op 18 juli 2014

marinda5

Jammer! Het warme buffet was koud of lauw wij aten pas laat maar vindt als keuken tot bepaalde tijd open is er toch ook goed en warm eten moet gereserveerd worden. Ook waren wij met grote groep voor de heren werd telkens snel bier gereserveerd en de vrouwen werden overgeslagen heb 1 keer een drankje gehad! Sorry het was een tegenvaller! Wokken is wel goed.

Gegeten op 31 oktober 2014

Maanons

N.a.v. de goede recensies hebben we gekozen voor dit restaurant.
Vooraf contact gehad i.v.m. de vipcard. Bij aankomst bleek wat vooraf was besproken niet mogelijk. Na overleg, wij hebben een tijd staan wachten, kon het toch.

Wat een ontzettende tegenvaller!
De voorgerechtjes waren, op de tempuragarnalen na, allemaal koud.
De tweede gang was mijn eten veel te zout. Dit waren de gerechten die al bereid klaar stonden.
We hebben ook nog het wokken geprobeerd. De saus die mijn man had, had hij hiervoor ook, was deze gang niet lekker. Ik had de japanse knoflook, deze was smakeloos. We hebben dit dan ook niet opgegeten. Het dessert hebben we overgeslagen. Na 1 uur en 20 minuten zijn we vertrokken.
We hebben het aangegeven bij het afrekenen maar voelde ons niet gehoord door de betreffende dame.
We hadden ons verheugd op een lekker etentje ter ere van mijn verjaardag, helaas is dit een grote teleurstelling geworden.

Gegeten op 30 oktober 2014

laura108

Het eten is super heerlijk en erg luxe voor een wokrestaurant. Super! Ook de indeling van de tafels (er zijn verschillende zaaltjes die uitkomen op het lopend buffet/wokgedeelte) is super! Je hebt niet echt het idee dat je in een druk restaurant zit. Met het wokken en grillen ben je zo aan de beurt, je hoeft echt maar een minuutje te wachten.

Het enige nadeel is de service. Onze tafel was nog niet klaar terwijl we gereserveerd hadden en zelfs 5 minuten te laat waren. Vervolgens waren ze ons vergeten en duurde het 20 minuten voordat we aan tafel konden. Met het bestellen van drinken hadden we dezelfde soort problemen. Of ze waren het drinken vergeten, of het stond al heel lang op de bar te wachten en kregen we het na een half uur. Dat is erg jammer.

Gegeten op 26 oktober 2014

Lootje98

Heerlijk restaurant, vooral als je met kinderen bent. Bij de reservering hoorde de medewerkster een kindje op de achtergrond, dus ze regelde ondanks dat het eigenlijk zo,n beetje vol was nog een tafeltje voor twee. Onze dochter zou toch wel veel gaan spelen en dat bleek ook zo. Prachtige speelmogelijkheden. Voor wat ze allemaal bieden voor de prijs is echt veel. We waren iets eerder maar dat was geen probleem. 2,5 uur gezeten, 2 uur afgerekend. Top, hier komen we terug. Als ik toch wat kritiek mag geven: tafeltjes wat klein en stoeltjes zaten niet zo lekker omdat die ook klein waren. Waarschijnlijk omdat er dan zoveel mogelijk in kunnendat merk je ook: je zit dicht op elkaar. Verder vriendelijk personeel en goede bediening. Ondanks dat het buffet/ all in is, hebben ze een overvloed aan goede dranken: lekkere cappuccino, goed bier, friste tot aan verse muntthee.

Gegeten op 18 oktober 2014

Schrijf zelf een recensie over Wokrestaurant Eastern Plaza in Elst (ut)

Schrijf hieronder je recensie over Wokrestaurant Eastern Plaza. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.