Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Wokrestaurant Eastern Plaza

3. Topper 2014
  4. 8% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 0318 471 216

Lootje98

Heerlijk restaurant, vooral als je met kinderen bent. Bij de reservering hoorde de medewerkster een kindje op de achtergrond, dus ze regelde ondanks dat het eigenlijk zo,n beetje vol was nog een tafeltje voor twee. Onze dochter zou toch wel veel gaan spelen en dat bleek ook zo. Prachtige speelmogelijkheden. Voor wat ze allemaal bieden voor de prijs is echt veel. We waren iets eerder maar dat was geen probleem. 2,5 uur gezeten, 2 uur afgerekend. Top, hier komen we terug. Als ik toch wat kritiek mag geven: tafeltjes wat klein en stoeltjes zaten niet zo lekker omdat die ook klein waren. Waarschijnlijk omdat er dan zoveel mogelijk in kunnendat merk je ook: je zit dicht op elkaar. Verder vriendelijk personeel en goede bediening. Ondanks dat het buffet/ all in is, hebben ze een overvloed aan goede dranken: lekkere cappuccino, goed bier, friste tot aan verse muntthee.

Gegeten op 18 oktober 2014

OlgaWassink

Allereerst mijn complimenten voor het begrip dat ik een maagverkleining heb en ik minder hoefde te betalen..... Er zijn nog weinig wok restaurants die daar rekening mee houden. Dus voor mij prima alleen bij lange na niet alles kunnen proeven maar wel de wok, saté, rijst, en wat van de kant en klare bar gebrieft en dat was super..... Volle bakken WARM.... En heel veel keus. Lege borden worden snel opgehaald en bediening gied en vriendelijk. Dus al met al heel tevreden en komen snel terug om de rest te proeven ????

Gegeten op 12 oktober 2014

siplubbers

Familiefeestje

Onlangs, op een zondag, ons familiefeestje (elf volwassenen en tien kinderen van 1 tot 14 jaar) afgesloten in Eastern Plaza in Elst na een tip van een van de aanwezige gezinnen. We schrokken bij aankomst wel even van de enorme en nagenoeg volle parkeerplaats en daarna van het volle restaurant. We kregen een plek in de ruimte die grensde aan de beveiligde speeltuin en dicht bij de kinderactiviteitenruimte. De kinderen genoten daarvan en dus de ouders en grootouders ook. Alles voor de kinderen was zeer goed georganiseerd.
Ook heel goed georganiseerd was de bediening vlot en accuraat. Bij de tafelschikking was al meteen rekening gehouden met twee kinderen onder de drie jaar (kinderstoel en kinderbestek) en dat, terwijl daarvoor niets betaald hoefde te worden.
En dan het eten zelf, want daarvoor ga je toch naar een restaurant. Ook hier weer veel aandacht voor de kinderen. Voor de volwassen een was er een overdaad aan keuze en allemaal van hoogstaande kwaliteit en alles super vers. Verse is en boterzachte biefstukjes en entrecotes. Knapperig verse groentes en meesterlijk ijs.
Ondanks de vele eetgasten waren de wachttijden zeer kort, oké, je moest natuurlijk wel even wachten tot de gerechten de gewenste gaarheid hadden. En dan, eigenlijk het allerbelangrijkste, het personeel, een en al vriendelijkheid en hulpvaardigheid. En ook heel belangrijk, er was een kleine rooksalon en een verwarmde rookterras. Aan alles was gedacht.
Kortom, wij hebben genoten.

Sip Lubbers, Olst

Gegeten op 28 september 2014

alexenpatricia

Wat een aangename verrassing was dit. Ruim aanbod: wokken, teppan yaki, live cooking en ga zo maar door. We waren met 4 volwassenen en 4 kinderen. De kinderen hebben zich prima vermaakt in de kinderspeelruimte (in de leeftijd van 11 tot 13!) ze hebben koekjes gebakken, geschminkt en wat nog meer. Zeker een aanrader om met familie, vrienden en kinderen heen te gaan.

Gegeten op 14 augustus 2014

Schuddebuikjes

Top wok!
1 van de beteren!
Prima service, zeer uitgebreid aanbod, voorafjes prima gegrild en gegaard, dessert mogelijkheden zeer uitgebreid.. Een wok zoals een wok behoort te zijn!
Enige puntje; de 2 personen tafeltjes staan op sommige plekken wel heel dicht op en naast elkaar.
Gezellig maar niet ideaal.
Complimenten voor de wok ga zo door!

Gegeten op 20 augustus 2014

chrissy1

Heerlijk gegeten. Blij verrast met de kwaliteit van het eten: verser kan niet. Heerlijke combinaties met salades met rosbief, sushi en vis of het nu van de bakplaat is of rauw: verrukkelijk! Personeel is vriendelijk, lege borden keurig op tijd verwijderd en te drinken aangeboden; helemaal super. Jullie zien ons snel weer terug!

Gegeten op 21 augustus 2014

henderkien

Iedereen keer weer blij wanneer wij hier gaan eten. Service goed, personeel behulpzaam, eten super, alles vers en deskundig bereidt.
Dank zij jullie, is het voor ons altijd weer een feest om te komen eten. Ga zo door!

Gegeten op 24 juli 2014

joska3

Een feestje is het elke keer dat wij hier gaan eten. Er zijn ontzettend veel zitplaatsen maar het restaurant is zo ingedeeld dat je dat idee helemaal niet hebt, sfeervol en gemoedelijk. Echt heel knap gedaan! De kinderafdeling is helemaal fantastisch daar kunnen de kids zich volop vermaken onder toezicht en kunnen we zelf heerlijk blijven tafelen. Onlangs ben ik er met een vriendin naar toe geweest en ook zij was aangenaam verrast en komt zeker terug. Een aanrader als je houdt van sfeervol, lekker en vers eten en heel veel keus!

Gegeten op 26 juni 2014

wilma62

Heerlijk gegeten, met name de voor gerechten zijn mijn favoriet , loempia,s, gamba,s en susi zijn heerlijk. Het rundvlees in ketjap saus is ook niet te vergeten. De bediening is vriendelijk, niets is te veel, snel je vieze borden afgehaald! Nu het restaurant verbouwd is, is de sfeer nog beter geworden, gezellig en je kan er heerlijk rustig zitten, omdat het allemaal aparte ruimtes zijn. Zeker aan te bevelen, als je eens heerlijk uit eten wilt ! Ik woon zelf in Elst, trots op Eastern Plazza.

Gegeten op 25 juni 2014

mandyR

Gegeten op 29 juni 2014

Schrijf zelf een recensie over Wokrestaurant Eastern Plaza in Elst (ut)

Schrijf hieronder je recensie over Wokrestaurant Eastern Plaza. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.