a TripAdvisor company

2. Wokken
  3. 8% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 0318 471 216

annemieke96

Heerlijke plek om met kinderen naar toe te gaan. Helaas had het eten minder smaak dan de vorige keren. Ook zaten wij misschien teveel in de loop van de bediening, waardoor ze ons telkens niet zagen zitten.

Onlangs weer eens gegeten bij Wokrestaurant Eastern Plaza..
Wederom heerlijk gegeten, dit restaurant levert absoluut niet in wat kwaliteit betreft, ondanks dat zij hier al een aantal jaren zitten. Steeds weer ontdekken we nieuwe gerechten, de kwaliteit is en blijft gewoon goed. Ondanks dat het vaak druk is (= een goed teken) grijp je bijna nooit mis, alles wordt continue aangevuld. Wij blijven hier zeker terug komen!

Compliment hiervoor

Gegeten op 19 juni 2016

Zikko

Het welbekende all-you-can-eat concept. Niet slecht, niet zeer goed. Bij dit soort gelegenheden moet iedereen het lekker vinden waardoor je geen bijzondere gerechten tegen zult komen. Nadeel is wel dat de tafels erg dicht op elkaar staan zodat er zoveel mogelijk mensen in het restaurant passen. Wel een pluspunt bij het ijs, dit wordt voor je in een bakje gedaan. Dus niet dat alle smaken in al het ijs terug te vinden is omdat sommige gasten het teveel werk vinden om de ijsschep af te spoelen tussen de verschillende smaken. Over het algemeen in orde maar zoals gezegd, bij dit soort restaurants geldt de grote algemene deler en hoef je geen verrassende gerechten te verwachten.

Gegeten op 26 mei 2016

kees28

ik hou normaal niet zo van wokken en al die drukte om me heen maar oke ik neem dat hierbij voor lief. het wokken gaat toch wel erg snel . maar de kwaliteit is helemaal top. ze zetten de meeste restaurants hiermee totaal voor gek het eten is meer dan geweldig en je kan pakken wat je wil het is allemaal vers. vis vlees groente alles is vers
Het enige wat misschien iets beter kan dat is de rijst en de nasi goreng

Gegeten op 17 april 2016

maniet

Met twee gezinnen hier goed gegeten. Alles is vers en dat merk je. Het heen en weer geloop stoort mij niet en hoort nu eenmaal bij het concept.
De jongere kinderen uit het gezelschap hebben zich meer dan goed vermaakt in het kinderspeelgedeelte. Complimenten voor het hoge niveau van de schmink. Misschien leuk om ook een hoek te maken voor de tieners die niet de hele tijd bij papa en mama aan tafel willen zitten?
Het personeel is snel en vriendelijk. Er zat een grote scheur in mijn glas en dat werd snel omgewisseld en opnieuw gevuld.

Gegeten op 19 maart 2016

GriffioenG

Genoten van ons eerste bezoek aan dit restaurant. Het ontvangst was zeer hartelijk, het assortiment was overweldigend en de ambiance top. De kinderen hebben genoten van het kinderbuffet en de kidsplaza. Vooral het koekjes bakken viel erg in de smaak. Wij als sushi liefhebbers vonden de sushi uitstekend van smaak. Erg leuk om te zien dat alles door de sushi chefs vers bereid wordt. Ondanks de drukte werden wij snel geholpen bij het wokken door de vriendelijke koks. Wij hebben al vele restaurants met dit concept bezocht en Eastern Plaza voldoet volledig aan wat wij verwachten van een gezellig avondje uit met de kinderen. Tot de volgende keer!

Gegeten op 23 januari 2016

Wiemo

Goed eten ziet er schoon en fris uit.
Wel is het er erg druk maar is de wachttijd goed te doen bij de wokkeuken. Personeel is jong en sommige onervaren. Het is al snel een vreetschuur maar hier doen ze erg hun best om dit te voorkomen.

Gegeten op 4 december 2015

bethine

Het eten was heerlijk! Hebben we erg van genoten. De service voor een familielid die niet goed kon eten, is ook heel respectvol opgelost, grote dank ervoor.

De bediening daarin tegen was erg slecht!! Geen lachje op het gezicht, geen leuke sfeer brengend, slordig & nadat een mannelijke collega lomp een bord van tafel haalden, en het gehele vet van het bord over de tafel, jassen en mijn familielid ging kon er amper een excuus vanaf. Wel bedankt voor het gratis rondje. (Meer als verdiend)

We komen gemiddeld 8 keer in het jaar.. maar deze avond had qua bediening zeker beter gekunt, vanwege de andere service een 6.. maar voor de bediening een 3.

Gegeten op 5 december 2015

Restaurant - 8 maanden geleden

Beste Bethine,

Wij vinden het vervelend om te horen dat niet alles naar wens is geweest. Nogmaals onze excuses voor het ongelukje aan tafel, uiteraard is dit niet de bedoeling geweest.

Om onze service zo hoog mogelijk te houden, sturen wij al onze gasten altijd een aftersales-mail, zodat ook wij kunnen leren van onze fouten en om zo te ontdekken waar eventuele verbeterpunten liggen. Zo kregen wij van één van uw tafelgenoten ook het bericht door dat er inderdaad wat saus op kleding terecht was gekomen. Hierop is ook zoals u zelf aangeeft een rondje van het huis voor aangeboden. Uw tafelgenoot gaf ons dit ook aan en ook dat hij (red. onze medewerker) het allemaal keurig heeft opgelost. Toch willen wij u danken voor uw feedback zodat wij hier iets mee kunnen.

Met vriendelijke groet,

Het team van Eastern Plaza.

paul-eric

Voor een wokrestaurant heeft Eastern Plaza de boel goed op orde. Door de indeling merk je de grootte (en het ís groot) niet zo. De kwaliteit van het eten is prima en wordt goed bereidt. Ook als fervent liefhebber van 'klein en bijzonder' kom ik hier voldoende aan mijn trekken voor een incidentele wok-avond.

Gegeten op 28 oktober 2015

Michael LW

Na alle positieve recensies hebben wij met ons gezin hier ook gegeten. Eten was inderdaad prima, zeker de sushi, en ook een heel vriendelijke bediening. Maar het concept spreekt ons niet aan: het continu geloop van onszelf en overige vele gasten maakt het erg onrustig tafelen. Het uit-eten-gevoel krijgen we hier niet van en we zitten zelden met z'n allen/vieren aan tafel. Dankzij de massaliteit is het ons inziens helaas toch wel een 'vreetschuur', excusez le mot.

Gegeten op 10 oktober 2015

Schrijf zelf een recensie over Wokrestaurant Eastern Plaza in Elst (ut)

Schrijf hieronder je recensie over Wokrestaurant Eastern Plaza. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.