Wokrestaurant Eastern Plaza

• 7.8

• 7.5

Douwe63
  • Recensies in de laatste twee jaar

Echt een top-wok, als het niet de beste is zeker één van de beste in NL. Kwamen hier toevallig terecht. Voldoende parkeerplekken, binnen netjes ontvangen en naar plaats gebracht (bij een wok!). Er moet wel verdiend worden, dus tafels staan dicht op elkaar. Inrichting binnen is niet bijzonde maar zoals je van een wok verwacht. En het is - terecht - druk. Bediening jong maar keurig. Bewondering hoe ze in alle hectiek overeind en beleefd bleven (lachen). Als je nieuw eten bent halen worden oude borden snel afgeruimd. Tsja, en de keus: ongelooflijk veel. Veel koks aan het werk en ook deze zijn, bv als je vragen hebt, klantvriendelijk. Smaakt ook goed, top!

Gegeten op 6 april 2014

Cabazza
  • Recensies in de laatste twee jaar

Tussen Kerst en Oud en Nieuw weer wezen eten bij Eastern Plaza. Er waren weer een hoop dingen veranderd. En ik moet zeggen dat het, volgens ons, positieve veranderingen waren! Het restaurant is volgens mij onlangs verbouwd want het was een stuk groter als de vorige keer, nu met een mooie ruime entree zinder dat je op een kluitje staat, waar je jas netjes voor je wordt opgehangen en bewaard, een nieuwe zaal en een prachtig kinderspeelparadijs. Ondanks dat ze zeiden dat het nog niet helemaal af was, was het nu al een prachtig Chinees 'dorp' voor de kinderen om te spelen. Ook de nieuwe zaal van weer mooi ingericht zoals ook de rest van het restaurant! Aangekomen in de buffetruimte zagen we dat er ook een aantal dingen waren aangepast zoals kleine geproportioneerde bakjes bij het warme buffet en het vlees en vis bij de teppan yaki. Een hele verbetering al zeg ik het zelf, veter dan die grote bakken waar iedereen altijd boven hangt en in loopt te roeren en te scheppen. Zoals altijd waren we weer te spreken over de vriendelijke bediening. Dit was al ons favoriete wokrestaurant, en na de verbouwing weten wij wel zeker dat dat ook voorlopig echt wel zo zal blijven! Bedankt weer voor een smakelijke en gezellige avond!!

yvonne100
  • Recensies in de laatste twee jaar

wij zijn gister geweest 2januari 2014,en het was helemaal verbouwd,mooi geworden hoor.
maar je kan zelf geen vlees of vis meer pakken en panga filet hebben ze niet meer,en sate wat je kan grillen ook niet meer,ik schrok ervan,desser is minder geen gebak meer,en die rij waar alle schalen stonden met kip in saus enzzzz zit in kleine schaaltjes,voor mij en misschien voor andere zit er weer teveel in,hadden ze beter in die grote schalen kunnen houden,hopen dat jullie het veranderen......maar het eten blijft lekker

Gegeten op 2 januari 2014

Ton82
  • Recensies in de laatste twee jaar

Erg geschikt voor families. Voor de kinderen is er volop recreatie mogelijk, en voor hen zal het een feest zijn om hier te eten.

De Chinese tomatensoep is een regelrechte afrader. Veel te zoet en veel te veel bindmiddel. Smerig!
De specialiteit van die week, ossenhaas, was heel goed. Perfect gebakken, zou misschien nog wat meer smaak kunnen hebben.
De bijgerechten waren droog, de mihoen stond denk ik al een tijdje warm gehouden te worden.

De bediening was niet erg hartelijk en opereerde als robots.

De wc's waren niet heel schoon en misschien zijn er ook te weinig wc's.

Gegeten op 19 augustus 2013

fatma1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een heel favoriet restaurant voor ons. Elke kerst standaard 1 dag hier eten en tussendoor natuurlijk ook geregeld. Atijd goed eten, volop keus en zeer gastvrij personeel. Eigenlijk kun je hier zoveel schrijven over di restaurant maar mijn tip is, ga hier eens eten. Wel reserveren want bijna altijd is het vol. Kinderen zijhier ook zeer welkom en voor hen is er vanalles te doen en vooral te eten. Beste wokrestaurant tot nu toe.

Gegeten op 19 april 2013

tonnieen
  • Recensies in de laatste twee jaar

NOg nooit zo een lekker wok restaurant gezien. Wat een keuze mogelijkheden niet normaal meer. Ook aan de kinderen word volop gedacht. Ze hebben zelfs twee reuze chocolade fonteinen, witte en bruine. de bediening loopt volop met eten. Ze hebben een lopend bandje voor de sushi, echt een aanrader dit wok restaurant. Het is altijd wel heel erg druk, dus op tijd reserveren

Gegeten op 13 juni 2013

AnneClaire
  • Recensies in de laatste twee jaar

Erg goed en leuk restaurant. Enige tijd geleden is het interieur compleet veranderd, waardoor het er luxer en verzorgder uitziet.
Het eten wordt ook continue uitgebreid en er is keuze zat. De koks zijn altijd weer even vriendelijk. En het ijs... dat is echt Italiaans ijs, heerlijk!
Wat ook een pré is, is dat er voor kinderen veel te doen is, springkussen, speeltuin en enkele medewerkers die de animatie voor de kinderen verzorgen/een oogje in het zeil houden.
Het spaarsysteem is ook een pluspunt! Na een aantal eetentjes, kan je gratis of voor een goedkopere prijs eten, door de gespaarde punten in te wisselen.

Gegeten op 6 juni 2013

Stiefie7
  • Recensies in de laatste twee jaar

Warme en prettige ontvangst. Goede begeleiding en snelle service aan tafel. Eten geweldig. Enorm veel keus en mogelijkheden (Sushi, Wokken, tepanyaki, kant-en-klaar gerechten). Alles ziet er professioneel en aantrekkelijk uit. Koninginnebaars vers klaar gemaakt toch wel mijn favoriet. Verbeterpunt: voor de donderdag, zit men wat krap op elkaar terwijl een deel van het restaurant vrij gehouden wordt.

Gegeten op 16 mei 2013

jaelleke
  • Recensies in de laatste twee jaar

Mijn man en ik hebben al verschillende keren (met en zonder familie en/of vrienden) bij ons favoriete wokrestaurant Eastern Plaza gegeten en iedere keer bevalt het ons erg goed. Wij zijn voornamelijk fan van de Teppanyaki. Maar je kunt er ook wokken, of iets van het uitgebreide warm buffet halen, en ze hebben ook heerlijke sushi. Het één is nog lekkerder dan het ander. Ook de vele voorgerechten (bijvoorbeeld de gepaneerde garnalen!) en desserts zijn enorm uitgebereid. Naast de belgische chocoladefontein is er nu bv ook een witte chocoladefontein. Heerlijk, een combinatie van die chocolade, bijvoorbeeld over de aardbeien. Ze hebben ook lekker schepijs, (jammer genoeg geen yoghurtijs meer, wat ik vroeger altijd zo lekker vond hier) gebak, en noem maar op. Je kan je buikje hier echt helemaal rond eten, tegen een zeer schappelijke prijs. Verder vinden wij het een mooi restaurant, en is het personeel vriendelijk en over het algemeen wel redelijk alert.

Gegeten op 24 februari 2013

Chriss
  • Recensies in de laatste twee jaar

Eerste keer naar Eastern Plaza, zaterdagavond 20:00 met 4 personen. Laatste plekje op de flinke parkeerplaats bemachtigd, vervolgens naar binnen om te schrikken voor de enorme rij gasten die hun gerechtjes gewokt willen hebben...
Prima formule, eten voor een vast bedrag met ontzettend veel keus. Het is allemaal erg lekker. Bediening erg jong, maar doen wel hun best. Het ziet er verder allemaal keurig uit.
Zeker een aanrader als je met een groep bent. Niet de plek voor een diner voor twee...

Gegeten op 2 februari 2013

Schrijf zelf een recensie over Wokrestaurant Eastern Plaza in Elst (ut)

Schrijf hieronder je recensie over Wokrestaurant Eastern Plaza. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!