a TripAdvisor company

Vrijthof 9

Vrijthof 9

1. Toon telefoonnummer 043 356 11 10

Kim1989

Tijdens een weekendje Maastricht op het terras gaan zitten. Het was mooi weer, dus een lekkere cocktail genomen met een bittergarnituur. Erg lekker!

Ook het eten, de biefstuk, was erg smakelijk. Heerlijk mals en de patat ook goed. Jammer alleen van de groente die erbij zat. Deze had geen lekkere smaak. Een salade was beter geweest.

Al met al lekker gegeten.

Gegeten op 17 mei 2015

Joyce1990

Afgelopen weekend tijdens een weekendje Maastricht bij dit restaurant binnengelopen. Erg mooie locatie aan het Vrijthof met de kerstsfeer. Ik ben voor een van de specialiteiten van het huis gegaan, de spareribs. Deze waren erg goed van smaak (lekker gekruid) en het vlees was zo mals dat het al van het bot af viel, zoals het hoort. De bediening was vriendelijk en gastvrij. Mensen met passie voor het horeca vak! Mocht ik in de toekomst in Maastricht komen, dan ga ik hier zeker weer naartoe om een hapje te eten.

Gegeten op 28 november 2014

Dick07

Na wat te hebben rondgekeken streken wij neer in dit restaurant om daar de Maastrichtse sfeer te proeven. En het is ons goed bevallen. Men schuift daar aan aan wat in feite twee lange tafels zijn. De bediening is supersnel en vriendelijk. Carpaccio en parmaham met meloen smaakten goed. Dat geldt ook voor de sate. De zeetong was heerlijk gebakken. En daarbij kwamen ook nog de Vlaamse frieten. Buiten de dinnerkaart kon er als dessert een Luikse wafel komen. Die moet men in Maastricht ook hebben gegeten. De Franse chardonnay en de rode Argentijn waren redelijke wijnen. Het is een belevenis om daar in en aan het Vrijthof te eten.

Gegeten op 2 december 2014

jon5

Gastvrij ontvangst, aardige bediening. De tomatensoep was iets te sterk, maar wel lekker. De sate was prima op smaak, ook de bijhorende saus en frites ernaast. De salade was helaas wat verlept, wat wel er zonde was aangezien het er verder lekker uit zag.

suzanx

Samen met mijn vriend heb ik hier gegeten tijdens ons weekendje weg. We hebben ervan genoten! De Spare-ribs waren heerlijk; lekker kruidig en zacht vlees. Het toetje, vanille-ijs met warme kersen was ook verrukkelijk. Het is een gezellig tentje voor als je de sfeer van het uiteten wilt hebben maar niet iets heel ingewikkelds zoekt. De prijs was prima, de service ook in orde.

Gegeten op 7 maart 2014

Astrid1906

Tijdens een super weekend in Maastricht begin januari 2014 hebben we hier zelfs 2 x gegeten, dat zegt al meer dan genoeg! Zijn van het verwarmde & gezellige terras op 't Vrijthof zo het restaurant in gerold. Trio van lam en 'n brochette besteld, echt heerlijk! De bediening deed er alles aan om het ons naar de zin te maken. Kortom, een aanrader!!

Angela93

Ik heb afgelopen maandag in dit restaurant gegeten. Het restaurant ziet er erg gezellig uit, helemaal in kerstsfeer. Ook de locatie is natuurlijk goed. Helaas hebben wij wel 45 minuten op ons eten moeten wachten en dat terwijl er naast ons, maar één ander stel in de zaak was. Ook zat het personeel zelf aan tafel de hele tijd met hun telefoons te spelen. Over het eten zelf zijn wij wel redelijk tevreden. De varkenshaassatéschotel die ik nam, smaakte goed en de porties waren groot.

Gegeten op 2 december 2013

Bernardin

Voortreffelijk gegeten bij dit restaurant! Driegangenmenu voor € 19,00. Voorgerecht zeer ruime Carpaccio met een mooie dressing en voldoende Parmezaanse kaas. Als hoofdgerecht een zeetong zeer goed bereid. Als dessert een coupe ijs. Bediening was zeer vriendelijk en attent. Prijs/kwaliteitsverhouding TOP! Een aanrader.

Gegeten op 3 oktober 2013

intje

Het saté menu was overheerlijk, mooie malse blokken vlees. mmmmmmmmmmmmmm. Ook was de kok bereid om een lactosevrij menu te maken op verzoek ivm allergie op koemelk. Het smaakte zeer goed. Het zijn geen grote portie's maar gewoon genoeg om je honger te stillen. De prijs van 13 euro voor het sate menu is netjes te noemen.
Wij komen zeker terug voor een derde bezoek aan de vrijthof nummer 9.
O ja 1 minpuntje de damestoilet zat zonder papier, dat was wel erg vervelend... en niet prettig. bah

Gegeten op 7 september 2013

SIMONE1957

Wij aten hier het weekmenu, voortreffelijk eten voor weinig geld. De salade was lekker knapperig, de maatjes supervers, de vis van de hoofdschotel net goed gebakken, de frietjes heet en krokant, een heerlijke vinaigrette, kortom zeer lekker ! De bediening was voortreffelijk, vriendelijke mensen die erg hard werken en toch voor iedereen nog een vriendelijk woord en aandacht over hebben. We komen zeker terug als we nog eens in Maastricht zijn en kunnen iedereen aanraden hier het weekmenu eens te gaan proeven.

Gegeten op 28 juni 2013

Schrijf zelf een recensie over Vrijthof 9 in Maastricht

Schrijf hieronder je recensie over Vrijthof 9. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.