a TripAdvisor company

Vrijthof 9

Vrijthof 9

1. Toon telefoonnummer 043 356 11 10

liesbeth145

Super gezellig gegeten met superleuke bediening! Lekker entrecote en menu met biefstuk gegeten. Heel erg naar ons zin gehad!

Gegeten op 4 juni 2016

censchot

Gezellige en betaalbare brasserie aan het Vrijthof. Wij hadden de lasagne (vegetarisch en vlees) die prima smaakte, en een flinke portie was. Als nagerecht had ik een wafel, deze vond ik erg 'droog' en volgens mij was deze niet vers, het is wel zo dat deze in principe op de kaart tot 17 uur staat dus wellicht dat hij dan wel vers gebakken is.
De bediening vonden wij wisselend van vriendelijkheid en gastvrijheid. Grootste minpuntje was de kruidenboter bij het brood, deze is o.i. aan vervanging toe (duidelijk niet vers), dit zou een groot verschil maken. Al met al een prima brasserie als je in de buurt bent, met een prima prijs/kwaliteitverhouding.

Gegeten op 4 maart 2016

wilma1106

Voor het eerst hier gegeten. Viel zeker niet tegen. Ik nam de lasagne, die was heel warm, met veel en lekkere saus, genoeg kaas en een klein aangebrand randje aan de schaal. Zoals het hoort. Natuurlijk is dit gene al te gecompliceerd gerecht, maar prijs kwaliteit prima in verhouding. Mijn partner had trio van wild en vond dit goed smaken. Bij hem was het alleen jammer dat hij een koud bord kreeg en dus zijn vlees binnen een paar minuten koud was. Zuurkool die erbij was, was heerlijk van smaak. Je kunt aan het slechter treffen op het Vrijthof.

Gegeten op 30 oktober 2015

Smile1980

Lekker op het terras bij Vrjithof 9 . Goede vlotte bediening en een gezellige sfeer op het terras op deze toch iets wat mindere dag van de week qua weer! We bestellen kroketten met brood . Kroketten en salade waren lekker alleen jammer dat het brood niet helemaal vers meer was.
Prijs kwaliteit verhouding is te begrijpen omdat je op het vrijthof zit!!
Zal hier volgende keer gewoon weer lekker gaan zitten !

Gegeten op 18 augustus 2015

MarijkeMV

Eten is niet lekker. Had een club sandwich. Enorm dikke kip. Goedkope spek. Veel bbq-saus ertussen. Wit brood. En wel 9 euro. Koffie ook niet lekker. Mijn man had een broodje met pesto en mozzarella. Heb hem niet horen klagen maar de kaas droop er vanaf. Weinig subtiel. Verrast door positieve recensies van anderen. Wij zaten buiten; je moet ervan houden; het is een druk plein met uitzicht op Vrijthof. Veel rokers om ons heen. Service was prima. Vriendelijke medewerkers.

Gegeten op 1 augustus 2015

anne212

Het is goed vertoeven bij vrijthof 9, op het terras maar ook in de stijlvolle zaak zelf. De lunchgerechten zijn heerlijk, wij genoten van een club sandwich en een vrijthof 9-tosti. Ook met een grote groep (30 personen) is hier goed te eten, prima service en gerechten!

Gegeten op 20 juni 2015

Martine_V

Er zat een haar in het eten, de ober zei dat we een gratis drankje zouden krijgen maar de manager zei " dan heb je pech!"
Zeer slechte service, wij gaan nooit meer!

Gegeten op 3 juli 2015

Kim1989

Tijdens een weekendje Maastricht op het terras gaan zitten. Het was mooi weer, dus een lekkere cocktail genomen met een bittergarnituur. Erg lekker!

Ook het eten, de biefstuk, was erg smakelijk. Heerlijk mals en de patat ook goed. Jammer alleen van de groente die erbij zat. Deze had geen lekkere smaak. Een salade was beter geweest.

Al met al lekker gegeten.

Gegeten op 17 mei 2015

Joyce1990

Afgelopen weekend tijdens een weekendje Maastricht bij dit restaurant binnengelopen. Erg mooie locatie aan het Vrijthof met de kerstsfeer. Ik ben voor een van de specialiteiten van het huis gegaan, de spareribs. Deze waren erg goed van smaak (lekker gekruid) en het vlees was zo mals dat het al van het bot af viel, zoals het hoort. De bediening was vriendelijk en gastvrij. Mensen met passie voor het horeca vak! Mocht ik in de toekomst in Maastricht komen, dan ga ik hier zeker weer naartoe om een hapje te eten.

Gegeten op 28 november 2014

Dick07

Na wat te hebben rondgekeken streken wij neer in dit restaurant om daar de Maastrichtse sfeer te proeven. En het is ons goed bevallen. Men schuift daar aan aan wat in feite twee lange tafels zijn. De bediening is supersnel en vriendelijk. Carpaccio en parmaham met meloen smaakten goed. Dat geldt ook voor de sate. De zeetong was heerlijk gebakken. En daarbij kwamen ook nog de Vlaamse frieten. Buiten de dinnerkaart kon er als dessert een Luikse wafel komen. Die moet men in Maastricht ook hebben gegeten. De Franse chardonnay en de rode Argentijn waren redelijke wijnen. Het is een belevenis om daar in en aan het Vrijthof te eten.

Gegeten op 2 december 2014

Schrijf zelf een recensie over Vrijthof 9 in Maastricht

Schrijf hieronder je recensie over Vrijthof 9. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.