Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Vrijthof 9

Vrijthof 9

1. Toon telefoonnummer 043 356 11 10

jon5

Gastvrij ontvangst, aardige bediening. De tomatensoep was iets te sterk, maar wel lekker. De sate was prima op smaak, ook de bijhorende saus en frites ernaast. De salade was helaas wat verlept, wat wel er zonde was aangezien het er verder lekker uit zag.

suzanx

Samen met mijn vriend heb ik hier gegeten tijdens ons weekendje weg. We hebben ervan genoten! De Spare-ribs waren heerlijk; lekker kruidig en zacht vlees. Het toetje, vanille-ijs met warme kersen was ook verrukkelijk. Het is een gezellig tentje voor als je de sfeer van het uiteten wilt hebben maar niet iets heel ingewikkelds zoekt. De prijs was prima, de service ook in orde.

Gegeten op 7 maart 2014

Astrid1906

Tijdens een super weekend in Maastricht begin januari 2014 hebben we hier zelfs 2 x gegeten, dat zegt al meer dan genoeg! Zijn van het verwarmde & gezellige terras op 't Vrijthof zo het restaurant in gerold. Trio van lam en 'n brochette besteld, echt heerlijk! De bediening deed er alles aan om het ons naar de zin te maken. Kortom, een aanrader!!

Angela93

Ik heb afgelopen maandag in dit restaurant gegeten. Het restaurant ziet er erg gezellig uit, helemaal in kerstsfeer. Ook de locatie is natuurlijk goed. Helaas hebben wij wel 45 minuten op ons eten moeten wachten en dat terwijl er naast ons, maar één ander stel in de zaak was. Ook zat het personeel zelf aan tafel de hele tijd met hun telefoons te spelen. Over het eten zelf zijn wij wel redelijk tevreden. De varkenshaassatéschotel die ik nam, smaakte goed en de porties waren groot.

Gegeten op 2 december 2013

Bernardin

Voortreffelijk gegeten bij dit restaurant! Driegangenmenu voor € 19,00. Voorgerecht zeer ruime Carpaccio met een mooie dressing en voldoende Parmezaanse kaas. Als hoofdgerecht een zeetong zeer goed bereid. Als dessert een coupe ijs. Bediening was zeer vriendelijk en attent. Prijs/kwaliteitsverhouding TOP! Een aanrader.

Gegeten op 3 oktober 2013

intje

Het saté menu was overheerlijk, mooie malse blokken vlees. mmmmmmmmmmmmmm. Ook was de kok bereid om een lactosevrij menu te maken op verzoek ivm allergie op koemelk. Het smaakte zeer goed. Het zijn geen grote portie's maar gewoon genoeg om je honger te stillen. De prijs van 13 euro voor het sate menu is netjes te noemen.
Wij komen zeker terug voor een derde bezoek aan de vrijthof nummer 9.
O ja 1 minpuntje de damestoilet zat zonder papier, dat was wel erg vervelend... en niet prettig. bah

Gegeten op 7 september 2013

SIMONE1957

Wij aten hier het weekmenu, voortreffelijk eten voor weinig geld. De salade was lekker knapperig, de maatjes supervers, de vis van de hoofdschotel net goed gebakken, de frietjes heet en krokant, een heerlijke vinaigrette, kortom zeer lekker ! De bediening was voortreffelijk, vriendelijke mensen die erg hard werken en toch voor iedereen nog een vriendelijk woord en aandacht over hebben. We komen zeker terug als we nog eens in Maastricht zijn en kunnen iedereen aanraden hier het weekmenu eens te gaan proeven.

Gegeten op 28 juni 2013

xanthewijma

Een paar maanden terug ben ik hier wezen eten met mijn vriend, we gingen een weekendje naar Maastricht en daar hoort natuurlijk een bezoek aan het Vrijthof bij. Ontzettend lekkere pasta gegeten, bediening was vriendelijk en gastvrij. De droge witte wijn was ook erg goed! Mochten we nog eens naar Maastricht gaan dan weten wij waar we eten.

Gegeten op 15 april 2013

wilma1106

Voordat we naar het theater gingen even een eenvoudig hapje eten. Was mooi weer, dus we streken neer op dit terras. De bediening was niet alleen heel onvriendelijk, er kon echt geen lachje of vriendelijk woord vanaf, maar het kostte ook nog eens heel veel moeite om de aandacht te trekken. Duurde eindeloos voordat we een kopje koffie na het eten konden bestellen.Het eten, een salade en voor mijn partner spareribs was simpel en stilde de honger. Niet slecht, niet geweldig. De ambiance is prachtig maar de bediening verprutst het helaas een beetje.

Gegeten op 2 mei 2013

Fairtaster

Lekker, snel, gezellig en attent. De 4 belangrijkste elementen voor een goede zaak zijn hier aanwezig. Grote zaak maar toch gezellig, personeel weet waar ze het over hebben en het lijkt alsof je ze al jaren kennen! Top zaak, dat verwacht je niet meer op het Vrijthof.

Gegeten op 7 december 2012

Schrijf zelf een recensie over Vrijthof 9 in Maastricht

Schrijf hieronder je recensie over Vrijthof 9. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.