a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Hollands
  1. Toon telefoonnummer 070 325 28 01

michel98

Ik verbaas me over de cijfers van dit restaurant. De hoeveelheid eten en kwaliteit is echt uitstekend. Het vistrio met garnalen, zalm en paling is echt heerlijk. Ook de supersaté is geweldig goed. Enorme porties tegen een goede prijs en daarnaast ook vriendelijk personeel. Een echte aanrader. In het weekend zeker reserveren anders zit het helemaal vol.

Gegeten op 4 mei 2015

TBM

Jaren lang kwam ik vol goede moed bij de Haagsche beek. Personeel was er vriendelijk, ondanks men werkt met runners, bediening en debras mensen wat het onpersoonlijk maakt.
Het eten was tot 2 jaar geleden erg goed te noemen voor een strandtent/brasserie.
Het is er altijd afgeladen met mensen en rond etenstijd is het zoeken naar een plekje. Door de gehorigheid is het een ware vreetschuur.
Afgelopen 2 jaar hier nog 3x geweest en het gaat bergafwaarts. Vond het geen recensie waard, maar nu het zo slecht gaat hoop ik dat ze er wat mee gaan doen.
Personeel is dusdanig chagrijnig dat je hier zo snel mogelijk weg wil.
De carpaccio is amper te snijden, lijkt wel alsof er een plastic laag op zit, het ontbijt dat bestaat uit eitje met paar kale boterhammen, oud beleg en krullende kaas heeft mij doen beseffen dat deze destijds goede zaak steeds verder zakt naar een wel erg laag niveau.

Gegeten op 1 mei 2015

christiaan)

Lekkere lunch gehad met de hele familie. Alleen jammer dat het personeel chagrijnig overkwam. Ook zeer ongastvrij ontvangen omdat we volgens hun boeking een uur te vroeg waren. Terwijl we duidelijk 12 uur hadden afgesproken. Geen excuses maar mijn moeder werd even de les gelezen dat we te vroeg waren. Erg jammer.

Gegeten op 21 maart 2015

erika15

Een paar keer met vriendin hier gegeten, het eten is lekker maar als het een beetje druk is kan je lang wachten. Ondanks het aanspreken van het personeel dat we wat willen eten kwamen ze na 20 minuten pas naar onze tafel. We wilden net weggaan. Maar je kan verder prima eten en parkeren recht voor de deur, in de zomermaanden wordt dat ook lastig vanwege het strand.

Gegeten op 13 maart 2015

willemteunis

Ik ben wel meer hier geweest en zal er zeker nog wel gaan eten.
Heb de laatste keer hier met mijn vrouw gegeten en hadden het hoofdgerecht besteld nog geen vijf minuten later en misschien nog wel eerder denk ik , bracht de ober ons het hoofdgerecht. Het was een anderen ober die de bestelling op had genomen . Wij hadden honger en ik eet als eerste de saté op, merkte wel dat deze niet echt heet was, maar hij smaakte lekker. Mijn vrouw zei toen, dit eten is niet echt heet en wilde het terug geven. Maar ik had de saté al bijna op. Hebben toen toch ons beklag hier over gezegd tegen een serveerster en deze zal het doorgeven aan de kok. Later vroeg ik aan haar wat de kok zei maar kreeg hier geen echte verklaring voor.
Zei tegen haar geef maar een biertje van de zaak dan vergeet ik het voorval. Hier kwam geen respons op. Later afgerekend en weer bij mijn beklaagd gedaan bij een anderen serveerster , die er beter op reageerde, en ik gaf haar een dikke fooi waar ik eigenlijk van dacht , koop van ons maar een drankje. Bedankt he , foutje.

Gegeten op 11 maart 2015

DaantjeSteen

Niet goed, niet slecht... Een ongetwijfeld een ontzettend populair restaurant voor familiefeestjes (zoals in ons geval), of voor andere grotere groepen. Het - enorm grote - restaurant zat in ieder geval afgeladen vol. Wat leuk was van het restaurant, is dat ze knusse hoekjes hebben gecreëerd, waardoor je met een groep wat meer privacy hebt. We kregen een eenvoudig driegangen keuzemenu, waarbij ik toch graag iets meer keuze had gehad in het voorgerecht, dan tomaten- of kippensoep of een Noorse (!) garnalencocktail. Soep was redelijk op smaak, de garnalencocktail niet... De sliptongetjes als hoofdgerecht waren lekker, misschien iets te gaar, maar zeker niet slecht voor zo'n groot restaurant. De side dishes waren smakelijk en dan vooral de frietjes, maar het was jammer dat de bediening niet kwam vragen of alles voldoende was, want we hadden best nog een bakje gelust. De laatste 'gang' bestond uit koffie, of een ienimini softijsje. Kortom, wil je met een groot gezelschap eten voor een lage prijs, en ben je niet bang voor een beetje een 'vreetschuur-gevoel' dan is het hier oké, maar indruk maakt het niet.

Gegeten op 14 maart 2015

sophietje02

Leuk restaurant voor een ontbijtje of uitgebreide lunch op een zonnige zondag. Het is wel altijd erg druk, dus voor je rust moet je hier niet komen. Maar het eten is prima en de bediening redelijk. Voor een ontbijtje is reserveren geen overbodige luxe.

Gegeten op 11 januari 2015

Tobeornottobe

De Haagsche Beek. Dat klinkt toch lekkah Haags - en dat is het ook. Eigen publiek, lekker gevariëerd en gezellig.

We genieten van koffie, bitter lemon en een eenvoudige Sauvignon blanc. Een Griekse salade en een broodje filet Americain. Alles supersnel gebracht. Wellicht té snel, want de bediening staat in de race modus. Men is zeer gehaast en dat werkt op zich goed - want: zeer snel bediend - maar tegelijkertijd ervaart de gast niet 'de rust' die de omgeving zó met zich mee brengt.
Commercie wint het van de natuur....

Deze lokatie heeft veel pluspunten. Als er iets opgemerkt mag worden: serveer bij een salade de dressing afzonderlijk. In een omgeving waar de gasten mogelijk voor het overgrote deel kiezen voor sauzen, zouten/peperen en strooien en meer - voordat er überhaupt geproefd is.... niet doen. Hou een salade van dit niveau (met mooie Griekse olijven, paar pomodori, paprika diversiteit) zuiver. Dan biedt je ook de mensen die écht gaan voor zuivere zaken het optimale.
Het overige is al aanwezig!

Gegeten op 27 februari 2015

ida10

Wij hebben gereserveerd voor 2 pers een high tea.
wij werden leuk ontvangen en naar onze tafel geleid.
wat een gezellige sfeer hangt er daar , het personeel is zo vriendelijk en houdt alles in de
gaten en wat was het lekker en veel.
Alles was top, dank u wel, daar kan menige zaak nog wat van leren

Gegeten op 15 januari 2015

svdmaaten

Na vele jaren van eten en drinken bij de Haagsche Beek heeft vandaag 1 incident, 1 persoon en 1 opmerking het ernaar gemaakt dat ik hier NOOIT meer terugkom. Wat een arrogantie van zogenaamde "eigenaar", die zijn klanten niet alleen totaal niet serieus neemt, maar ook wegstuurt met de boodschap "nooit meer terug te hoeven komen". Eén woord: Schandalig!

Gegeten op 11 januari 2015

Schrijf zelf een recensie over De Haagsche Beek in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over De Haagsche Beek. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.