a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Hollands
  1. Toon telefoonnummer 070 325 28 01

gieneke2

Een paar jaar geleden waren we bij vrienden te gast in de Haagsche Beek en toen we voor de veteranendag een paar dagen in Kijkduin bivakkeerden, herinnerden wij dat het eten destijds lekker was.
Onze keuze voor een tweepersoons voor en hoofdgerecht stelde ons zeker niet teleur. Van de voorgerechtjes vond ik de tonijn met avocado en mosterdsaus het lekkerst en mijn man de gerookte zalm.
De bediening was gastvrij en to the point en ook nog eens gelardeerd met humor, dus van de lage scores daarop snap ik niets.
Het hoofdgerecht dat uit diverse vissoorten bestond was prima, maar held wel een maatje minder gemogen.
Toen we voor 1 toetje twee lepels vroegen, werd daar vol begrip op gereageerd.
Je moet er niet gaan eten als je van rust en kleinschalig houdt, maar houd je van veel gezellige blijde mensen, die van een etentje genieten dat betaalbaar is, van harte aanbevolen!

Gegeten op 27 juni 2015

joke151

Wat een vreetschuur,we werden bij een tafeltje bij de deur neergezet waar continu mensen binnen komen. Slibtong was droog en groente koud.Totaal geen gezelligheid of sfeer Je hoort alle gesprekken,geen muziek. Dit is de laatste keer dat ik er geweest ben

Gegeten op 20 juni 2015

patrick156

Gisteren wezen eten en gelijk een verjaardag gevierd, alles tot in de puntjes goed verzorgd en geweldig naar ons zin gehad, eten was ook goed en het mooiste is dat er gevraagd word wanneer je het hoofdgerecht wil dus dat ze niet alles achter elkaar neer zetten maar dat je rustig aan kan eten en even tussen door een peuk kan roken buiten, personeel ook zeer vriendelijk en er word goed voor je gezorgd als klant, helemaal toppie.

Gegeten op 6 juni 2015

michel98

Ik verbaas me over de cijfers van dit restaurant. De hoeveelheid eten en kwaliteit is echt uitstekend. Het vistrio met garnalen, zalm en paling is echt heerlijk. Ook de supersaté is geweldig goed. Enorme porties tegen een goede prijs en daarnaast ook vriendelijk personeel. Een echte aanrader. In het weekend zeker reserveren anders zit het helemaal vol.

Gegeten op 4 mei 2015

TBM

Jaren lang kwam ik vol goede moed bij de Haagsche beek. Personeel was er vriendelijk, ondanks men werkt met runners, bediening en debras mensen wat het onpersoonlijk maakt.
Het eten was tot 2 jaar geleden erg goed te noemen voor een strandtent/brasserie.
Het is er altijd afgeladen met mensen en rond etenstijd is het zoeken naar een plekje. Door de gehorigheid is het een ware vreetschuur.
Afgelopen 2 jaar hier nog 3x geweest en het gaat bergafwaarts. Vond het geen recensie waard, maar nu het zo slecht gaat hoop ik dat ze er wat mee gaan doen.
Personeel is dusdanig chagrijnig dat je hier zo snel mogelijk weg wil.
De carpaccio is amper te snijden, lijkt wel alsof er een plastic laag op zit, het ontbijt dat bestaat uit eitje met paar kale boterhammen, oud beleg en krullende kaas heeft mij doen beseffen dat deze destijds goede zaak steeds verder zakt naar een wel erg laag niveau.

Gegeten op 1 mei 2015

christiaan)

Lekkere lunch gehad met de hele familie. Alleen jammer dat het personeel chagrijnig overkwam. Ook zeer ongastvrij ontvangen omdat we volgens hun boeking een uur te vroeg waren. Terwijl we duidelijk 12 uur hadden afgesproken. Geen excuses maar mijn moeder werd even de les gelezen dat we te vroeg waren. Erg jammer.

Gegeten op 21 maart 2015

erika15

Een paar keer met vriendin hier gegeten, het eten is lekker maar als het een beetje druk is kan je lang wachten. Ondanks het aanspreken van het personeel dat we wat willen eten kwamen ze na 20 minuten pas naar onze tafel. We wilden net weggaan. Maar je kan verder prima eten en parkeren recht voor de deur, in de zomermaanden wordt dat ook lastig vanwege het strand.

Gegeten op 13 maart 2015

willemteunis

Ik ben wel meer hier geweest en zal er zeker nog wel gaan eten.
Heb de laatste keer hier met mijn vrouw gegeten en hadden het hoofdgerecht besteld nog geen vijf minuten later en misschien nog wel eerder denk ik , bracht de ober ons het hoofdgerecht. Het was een anderen ober die de bestelling op had genomen . Wij hadden honger en ik eet als eerste de saté op, merkte wel dat deze niet echt heet was, maar hij smaakte lekker. Mijn vrouw zei toen, dit eten is niet echt heet en wilde het terug geven. Maar ik had de saté al bijna op. Hebben toen toch ons beklag hier over gezegd tegen een serveerster en deze zal het doorgeven aan de kok. Later vroeg ik aan haar wat de kok zei maar kreeg hier geen echte verklaring voor.
Zei tegen haar geef maar een biertje van de zaak dan vergeet ik het voorval. Hier kwam geen respons op. Later afgerekend en weer bij mijn beklaagd gedaan bij een anderen serveerster , die er beter op reageerde, en ik gaf haar een dikke fooi waar ik eigenlijk van dacht , koop van ons maar een drankje. Bedankt he , foutje.

Gegeten op 11 maart 2015

DaantjeSteen

Niet goed, niet slecht... Een ongetwijfeld een ontzettend populair restaurant voor familiefeestjes (zoals in ons geval), of voor andere grotere groepen. Het - enorm grote - restaurant zat in ieder geval afgeladen vol. Wat leuk was van het restaurant, is dat ze knusse hoekjes hebben gecreëerd, waardoor je met een groep wat meer privacy hebt. We kregen een eenvoudig driegangen keuzemenu, waarbij ik toch graag iets meer keuze had gehad in het voorgerecht, dan tomaten- of kippensoep of een Noorse (!) garnalencocktail. Soep was redelijk op smaak, de garnalencocktail niet... De sliptongetjes als hoofdgerecht waren lekker, misschien iets te gaar, maar zeker niet slecht voor zo'n groot restaurant. De side dishes waren smakelijk en dan vooral de frietjes, maar het was jammer dat de bediening niet kwam vragen of alles voldoende was, want we hadden best nog een bakje gelust. De laatste 'gang' bestond uit koffie, of een ienimini softijsje. Kortom, wil je met een groot gezelschap eten voor een lage prijs, en ben je niet bang voor een beetje een 'vreetschuur-gevoel' dan is het hier oké, maar indruk maakt het niet.

Gegeten op 14 maart 2015

sophietje02

Leuk restaurant voor een ontbijtje of uitgebreide lunch op een zonnige zondag. Het is wel altijd erg druk, dus voor je rust moet je hier niet komen. Maar het eten is prima en de bediening redelijk. Voor een ontbijtje is reserveren geen overbodige luxe.

Gegeten op 11 januari 2015

Schrijf zelf een recensie over De Haagsche Beek in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over De Haagsche Beek. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.