a TripAdvisor company

2. Hollands
  1. Toon telefoonnummer 070 325 28 01
  2. www.dehaagschebeek.nl

Midden in de Haagse duinen

Beek is misschien niet helemaal het juiste woord, Noordzee eerder! Restaurant De Haagsche Beek bevindt zich midden in de duinen en is op loopafstand van het strand, het bos en de gezellige boulevard Kijkduin. Je kunt hier de hele dag terecht voor allerlei specialiteiten. Strijk neer voor een kop koffie met een krantje, een stevige lunch of een uitgebreid diner. Hier is alles mogelijk, dus laat al je zorgen varen en geniet!

ron227

Op de valreep met 5 mensen nog een hapje eten bij de Haagsche Beek.4 van ons namen een compleet menu bestaand uit capaccio die wij waardeerden met een mager 7 tje, mix grill waarvan de biefstuk veel te gaar was en de kipfilet niet veel beter, maar de spare ribs overtrof dit alles deze was droog en smaakloos.Dan het dessert 2 van ons hadden een dame blanc en twee een sorbet waarvan het ijs vol zat met vocht kritallen (wat er niet in hoord).Uiteraard hebben wij onze klacht bij de ober neer gelegd maar deze reageerde schouder ophalend en lacherig Jammer een gemiste kans om het recht te zetten.Tot slot de koffie die er ook bijhoorde hebben we maar niet afgewacht.De 5 de persoons had de super saté deze hoorden wij niet Onze eerste ervaring bij de Haagche Beek was ronduit teleurstellend en blijft bij een éénmaalig bezoek.

Gegeten op 20 juni 2016

Nicole912

Vooraf gamba's genomen, mijn partner nam de ossenhaas carpaccio. Het eten stond snel op tafel. Op de carpaccio zat te veel kaas, dat had wat minder gemogen, maar smaakte verder goed. De gamba's werden heel heet opgediend met als garnituur 3 sneetjes brood en wat sla en citroen. Het smaakte heerlijk! Als hoofdgerecht allebei de supersaté varkenshaas genomen. Het was ontzettend veel, maar beter te veel dan te weinig. De communicatie tussen de bediening kan beter. Bij het ophalen van de borden vroeg de ober of wij nog wat drinken wilde en 2 minuten later vroeg zijn collega het ook. Dit gebeurde tot 2x toe. Maar ook hier, beter te veel aandacht dan te weinig.

Gegeten op 28 maart 2016

patricia200

Onverwachts naar kijkduin gegaan voor een ontbijt , dit restaurant gekozen. Wij waren verrast met een super ontbijt met verse sap, koffie , croissants, veel brood, beleg etc. Allemaal voor 7.50 ! De bediening was vriendelijk en snel. Wij komen zeker trug.

Gegeten op 5 maart 2016

hjteunissen52

We hebben hier geluncht, het was allemaal heel gewoontjes. Van Dobber kroketten met twee kleffe witte sneetjes brood. De ander een tosti Hawaii. Een beetje salade er bij. Nee voor een goede lunch hoef je hier niet te zijn. Het was er ontzettend druk, maar desondanks een zeer vlotte bediening.

Gegeten op 1 maart 2016

Mkuling

Gisteren in de Haagse Beek gegeten, de chateau briand genomen stukjes ossehaas, verbazing wekkend mals vlees echt super lekker gegeten top ! En ook niet duur.

Gegeten op 27 februari 2016

HansScheven

Met 9 personen gegeven bij de Haagsche Beek. Bijzonder geschikt voor grote groepen en uniek voor Den Haag is de ruime hoeveelheid gratis parkeerplaatsen.
Na het brood met smeersels koos het merendeel voor de proeverij; een royale combinatie van gerookte zalm, tonijntartaar, carpaccio, paling en vitello tonato; alles bijzonder smaakvol. Als hoofdgerecht had ik de mixed grill; 5 soorten goed bereid vlees. Smaakte prima.
Leuke bediening; ondanks de drukte nam 1 van hen ruimschoots de tijd om een foto te nemen, die uitstekend gelukt was.
Zeker een aanrader!

Gegeten op 22 januari 2016

IDHA

Genoten van een uitgebreide High Tea bij de Haagsche Beek. Het duurde een tijdje voordat er iemand bij onze tafel kwam, maar snel daarna volgde de eerste gang. Bediening was wel vriendelijk maar kwam tussendoor niet vragen of alles naar wens was, waardoor we een tijd moesten wachten op nieuwe thee. Ook toen we wilden betalen leek de bediening geen oog voor ons te hebben, waarna we zelf maar naar de kassa gelopen zijn.
Het eten was prima en zeker genoeg. Vooral de broodjes waren erg lekker en rijkelijk belegd. De gebakjes smaakten alsof ze niet huisgemaakt waren en kant en klaar uit een pakje kwamen. Dat was wel een kleine tegenvaller.

Gegeten op 21 december 2015

ronblo

IK kom hier zo nu en dan voor ontbijt of lunch en laatst ook voor een diner. Nu dan toch even een recensie. Het eten is echt heerlijk hier! De verhouding kwaliteit en kwantiteit kent zijn gelijke niet in Den Haag. De Haagsche Beek is volgens mij, en ik ken veel restuartants in Den Haag, het restaurant met de beste prijs-kwaliteit verhouding. Ik zou hier eigenlijk elke dag wel willen eten ;-)
Gewoon een keer proberen zou ik zeggen!

Gegeten op 11 december 2015

Kattie

Prima restaurant, goede nette bediening. Vriendelijk personeel. Heerlijke grote maaltijdsalade met hollandse garnalen , wel erg veel saus over de garnalen. en een grote portie sate met salade en frieten. Redelijke prijzen voor de grote porties, ook zijn de dranken redelijk geprijsd. Kinderachtig vind ik, dat er 1 euro voor een bakje mayonaise wordt gerekend.

Gegeten op 12 december 2015

Marissavanbalen

Zeer teleurstellende avond gehad. Voor de 86e verjaardag ruim van te voren voor 13 man gereserveerd. Bij de reservering zijn we niet gewaarschuwd voor een geboekt feest oid. Bij aankomst zeer luide muziek, waarbij oma met haar gehoorapparaat niets kon horen. Ook bij aankomst geen uitleg over de herrie (we kwamen om te eten, niet om de polonaise te lopen).
Bij de bediening is ongenoegen geuit, waarbij als reactie de schouders werden opgehaald, met de tekst 'kan ik niets aan doen, ze hebben een bedrijfsfeest geboekt'.
Zowel bij deze dame zonder 'tafelmanieren' en haar leidinggevende geen reactie of teken van begrip.
Conclusie: Gaan we nooit meer eten en ik kan iedereen aanraden om het zelfde te doen!

Gegeten op 15 december 2015

Schrijf zelf een recensie over De Haagsche Beek in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over De Haagsche Beek. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.