De Haagsche Beek

• 6.1

• 6.3

dolf3
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met een groep van 16 mensen gegeten . Bediening in begin wat stroef opgang.
Voor en hoofdgerecht van prima kwaliteit en hoeveelheid. Haagse Beek special gegeten top tournedos en prima gamba' S !
Nagerecht en koffie prima geserveerd personeel wat jong maar wel leergierig en vlot .

Prima zaak met leuke eigenaars voor het bedrag wat ik moest afrekenen heel vaak veel minder gegeten.

Kom zeker nog eens terug.

Gegeten op 5 april 2014

Levendig
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren hier met z'n zessen gegeten. Het restaurant is behoorlijk opgeknapt na de verbouwing. Wel jammer dat de tafels zo dicht op elkaar staan. In het verleden hier meerdere malen goede gegeten, maar dit keer vonden we het erg tegenvallen. Wat een smakeloze garnalencocktail (die geen cocktail was maar een bordje vol garnalen met de saus apart) , harde vis, groentes die niet gaar waren of juist doorgekookt ( door elkaar) en keiharde frieten. Glazen en bestek zijn niet echt schoon. Vriendelijke bediening, dat wel. Maar goed eten is natuurlijk nummer 1. Als goedkoop zo ten koste gaat van de kwaliteit, dan is het weggegooid geld.

Gegeten op 16 maart 2014

SvenK
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor de 1e keer daar gegeten. Gelijk ook de laatste keer. Het is rommelig, er lopen honden los en de bediening heeft echt geen ervaring. Het duurde zeker een kwartier voordat wij werden geholpen. Zo druk was het niet. De mixed grill was slecht. Het vlees was niet gaar, teruggegeven, waarna het daarna nog niet goed was. De sausjes waren onvoldoende en zeker niet vers.

Gegeten op 12 maart 2014

Wijn-spice
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heb hier gister avond met ze 5e gegeten. Vriendelijk begroet aan de ingang en kregen gelijk een mooie ronden tafel aan het raam aangeboden. De fles wijn die we hadden besteld werd snel gebracht en eerst netjes laten proeven. Het eten wat we besteld hadden was heerlijk(vis schotel, combi de beek en de ossenhaas) daar hebben we ons heerlijk mee vermaakt en zeker iets om een keer voor terug te komen.

Alicezegers
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik kom regelmatig eten bij de haagsche beek. Afgelopen woensdag hier geluncht, ondanks de drukte door het mooie weer werden we met zijn drieën snel geholpen. Ook op de drankjes en de bestelde broodjes hoefde we niet lang te wachten. Het broodje warm vlees en de hete kip waren goed warm en erg lekker. Ook de toast combi met zalm, paling en garnalen was van goede kwaliteit. Zeker een aanrader!!!

Gegeten op 5 maart 2014

Manddy
  • Recensies in de laatste twee jaar

Erg nieuwsgierig geworden na de verbouwing!! Dus afgelopen zondag voor de lunch naar de Haagse beek. Bij aankomst zat het terras goed vol, maar hadden ondanks de drukte nog een plekje. Lekker geluncht, goed geholpen & genoten van de vernieuwde look!!

Gegeten op 2 maart 2014

Ericwinter
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ohjee! Dachten we toch lekker na het wandelen een broodje hier te eten! Dat viel tegen! De broodjes smaken niet, geen lekker brood! Fantasieloos opgemaakt! Beetje broodje kaas cafegehalte! Wij zijn niet begroet bij binnenkomst en er is ons geen gedag gezegd toen wij vertrokken. Slechte service! Zoiets kan niet meer in deze tijd! Erg jammer want de locatie is prima.

Gegeten op 22 februari 2014

mrudolf
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ontbeten op uitnodiging van een zakenrelatie. Ontzettend slecht restaurant! Gebakken eireren die lang van te voren gebakken lijken, kaas waar het vocht op zit. smerige broodjes. Koud, klef en smakeloos. Bediening, nog nooit zo iets meegemaakt, onbeschoft en en geen verstand van zaken! Er wordt totaal niet geluisterd. Deur ging zonder vragen steeds open zodat bouwvakkers in en uit liepen. Ladders werden opgezet boven m'n hoofd, een meter naast me werd er geboord. Ik heb er geen woorden voor, dat dit mag, economisch delict!

Ronbog
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vanavond 22/2/14 met 20 personen gedineerd, bediening prima, visgerechten matig want te doorbakken. Ossenhaas/briand uitstekend, kip te droog, mix van 3 vleessoorten helaas grotendeels spareribs... Herentoilet om 19.00 al verstopt en liep over... Lekker... Personeel staat toe dat er in de hal wordt gerookt waardoor aankomende en vertrekkende gasten door een enorme walm moeten terwijl er een aparte rookruimte aanwezig is.. Ook jammer van de vuilcontainer pal op de stoep met matrassen voorzien van allerlei vlekken....
Er moet nog een hoop gebeuren!!

Romy14482
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik ben hier twee weken geleden voor het eerst geweest en het was voor herhalingvatbaar! Het personeel was erg aardig en we kregen al snel de menukaart en drankjes. We hadden een wat ingewikkelde bestelling zonder saus, met saus maar dat is allemaal goed gegaan. De tonijn van de grill en de ossenhaas saté viel bij ons erg goed in de smaak. Een nadeel was dat het wel aan de frisse kant binnen was en dat er veel dieren over de vloer komen.

Gegeten op 24 januari 2014

Schrijf zelf een recensie over De Haagsche Beek in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over De Haagsche Beek. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!