Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De Haagsche Beek

1. Hollands

De Haagsche Beek

1. Hollands
  1. Toon telefoonnummer 070 325 28 01

EduardGroot

Twee steaks gegeten met zijn tweeën. Frietje erbij. Biertje erbij. Prima gegeten voor een prima prijs. De medewerkers hadden het druk was mijn indruk. Leuke plek ook wel. Gratis parkeren.

Gegeten op 20 september 2014

h.bergenhenegouwen

hedenochtend op uitnodiging van onze dochter en schoonzoon ontbeten bij de haagsche beek.
Nou dat was in alle opzichten een hartstikke leuke verrassing, prima gebakken eitje met alles erop en eraan, veel verschillend zoet beleg, kaas verschillende soorten, vleeswaren idem en verder alles wat bij een goed ontbijt hoort inclusief yoghurt en een uitstekende kop koffie alsmede een zeer vlotte en vriendelijke bediening. Hier gaan we zeker terugkomen.
Harry Bergenhenegouwen

Gegeten op 31 augustus 2014

leo41

Wij hebben op woensdag 13 augustus 2014 met 5 personen hier gegeten. Ondanks de zeer uitgebreide kaart hebben we allemaal dezelfde keuze gemaakt namelijk, Tong Picasso. Prima klaar gemaakt met verse stukken fruit. Daarbij lekkere bijgerechten als frites en gemengde sla zeer smakelijk. Voor dessert hebben we verschillende lekkernijen gekozen waaronder Creme brulee, Tartufo en Café Glace. Zowel voor het hoofd als het nagerecht waren het allemaal ruime porties en zeer smakelijk. Service was prima, veel personeel dus vlotte bediening.

Gegeten op 13 augustus 2014

eva86261

Het duurde erg lang voordat we geholpen werden voor een drankje. De bediening doet erg hun best om vooral niet te kijken. Voorgerecht werd opgediend. De carpaccio die erbij zat was zo dik gesneden zodat het niet te eten was. Het duurde heel erg lang voordat we het hoofdgerecht kregen. Dit was blijkbaar vergeten op te dienen het eten was lauw en de friet koud. Toen we dit aangaven ( duurde erg lang voordat er iemand kwam) kwamen ze terug met een nieuw bakje zwartgeblakerde aardappels en friet die opnieuw gefrituurd leek te zijn. Bij melding werd er wel excuses aangeboden maar niks mee gedaan. Jammer.

Gegeten op 19 juli 2014

igorboer

Een restaurant wat vlakbij het strand ligt, maar niet echt aan het strand moet wat bijzonders bieden. En een restaurant wat volledig vol zit op een mooie, terwijl de strandtenten die nabij liggen dat niet waren moet dat ook. De Haagsche Beek kijkt uit op een parkeerplaats, maar zat vol. En terecht. De menukaart is uitgebreid, de prijs aantrekkelijk. En ondanks de enorme drukte, was het eten er vlot. De menukaarten hadden wat sneller uitgegeven mogen worden, de bediening had iets alerter gemogen, maar gezien de drukte is dat niet echt een verwijtbaar punt.

De supersaté was uitstekend, evenals de maaltijdsalade van mijn tafelgenote. Al met al een aanrader

Gegeten op 5 augustus 2014

ronald113

We waren er op een maandag, de dag dat de Chinese restaurants dicht zijn, zeg maar. Dus werd het idee geboren om naar de Haagsche Beek te gaan.
Bij binnenkomst zijn we naar het voorterras doorgelopen. Mijn vriendin rookt en op die plek was dat mogelijk. Het terras was dicht, het weer was wat koeler, bij warmer weer kunnen ze het terras open zetten. Tja, omdat je eigenlijk buiten zit, is het decor niet echt denderend. Je kijkt op de openbare weg waar auto's staan geparkeerd.
We gingen voor de saté op aanraden van vrienden, maar we besloten om een voorgerecht te nemen. We namen een 'Wandeling van voorgerechten', nou dat hebben we geweten. Een schaal met diverse soorten vis en vlees, tosti en kruidenboter kwam op onze tafel en het zag er schitterend uit. Zalm, tonijn, paling, capachio en iets met kalfsvlees versierden de schaal en het was zalig vers. Als hoofdgerecht namen we een saté extra, dit was met friet, ook zat er speciaal bruin brood bij met een sausje en kruidenboter, maar vanwege het grote voorgerecht kregen we het brood niet meer op.
Lekker eten voor niet te grote prijzen.

Gegeten op 21 juli 2014

dvdkl

Afgelopen zondag heb ik met een paar vriendinnen geluncht bij de Haagsche Beek. Allereerst bestelde we een icetea. Het glas werd tot de helft gevuld met icetea incl ijs. 2 slokken en het glas was op. Dit kan echt niet, of een vol glas of een flesje ernaast. Daarna bestelde we de broodjes. Een broodje carpaccio alstublieft zij mijn vriendin, waarop er geantwoord werd wit of bruinbrood met een norse toon. Dit kan ook anders gevraagd worden.. Al om al zeer onvriendelijk personeel.

Gegeten op 27 juli 2014

tiebout2

Terras aan voorzijde met uitzicht op de geparkeerde auto's en de duinen en groot terras aan de zijkant, een soort tuinidee. Beiden prettig in de zon gedurende de dag. Bediening is vlot en vriendelijk, maar niet erg secuur bij het tussentijds schoonmaken van de terras tafels. Mijn lunch bestond uit een garnalen cocktail met toast (ruim met garnalen maar schraal met de toast) Er wordt een prettig wijntje geschonken en de prijs-kwaliteits verhouding is gewoon goed.

Gegeten op 7 juli 2014

mjkspanje

Gegeten op 6 juli 2014

dres

Wij hebben het restaurant bezocht met 10 mensen. Om je drankje of eten te bestellen bij het personeel moest je heel hard werken om hun aandacht te krijgen. Het personeel doet erg hun best om niet te kijken. Daarnaast was er bij elke ronde die wij iets bestelde altijd iets mis, of ze brachten iemand het verkeerde drankje of er was weer iets vergeten. Het eten is fantasieloos en de kwaliteit van de producten laat te wensen over. Mensen laat je niet verleiden door de goede locatie want het is het niet waard om hier je geld uit te geven!

Gegeten op 24 juni 2014

Schrijf zelf een recensie over De Haagsche Beek in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over De Haagsche Beek. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.