Mangiare

• 7.1

• 7.6

quarada
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen maandag hier gedineerd, vooraf nam ik de carpaccio van inktvis met de gebakken coquilles en saffraansaus - goed op smaak en een zeer ruime portie, daarna de rib eye met ganzenleverkrullen die zeer goed bereid was! Mijn tafelgenote had de penne met gerookte kip en truffel, helaas was het gerecht iets aan de zoute kant. Al met al zou ik zeggen een avond met heerlijk eten! Helaas gold de lof niet voor de bediening en heb ik toch wel een aantal kritische noten;
- tot 2 keer toe wordt er een verkeed voorgerecht ingezet
- wanneer ik een glas rode wijn bestel komt deze in een hoeveelheid van een half glas
- net zoals voorgangers zeiden, de bediening is weinig geinteresseerd en lopen al wel voordat je uberhaupt hun vraag hebt kunnen beantwoorden of het gesmaakt heeft.
Conclusie, voor het eten zou ik dit restaurant zeker aanraden, men die goed bediend wil worden kan beter een alternatief zoeken!

Gegeten op 24 maart 2014

martijn35
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen maandag voor het eerst aangeschoven bij Mangiare.
Eerst hebben we een drankje gedaan aan een hoger zitje voor bij de bar, maar voor we onze jas uit hadden werd ons al gevraagd wat we wilden drinken. Drankje besteld en toch maar even gezegd dat we eerst rustig wat willen drinken en daarna de kaart wilden voor wat eten te bestellen, zodat we de gehaaste eerste indruk toch even een stop toeriepen.
Later de keuze gemaakt voor de gerechten; carpaccio van inktvis met coquille en een pomodorisoep, voor de hoofdgerechten de rib-eye en lamskroon. De wijn die we erbij namen; Nocte (nieuw in assortiment..) was echt heerlijk! De gerechten waren over het algemeen ook wel goed. De enige aanmerking die we hadden was op de ribeye, Het was een 300 grams ribeye met zo'n 500 gram rucola. Nou vindt mijn vriendin rucola heel lekker, maar dit was een beetje te veel van het goede. De kwaliteit van het vlees vonden wij ook niet goed genoeg voor de prijs.

Gegeten op 27 januari 2014

Wicherbos
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren voor de tweede keer bij Mangiare gegeten. We hadden niet gereserveerd en dat is een vergissing, gelukkig was er nog een tafel maar wil je rustig de tijd hebben raad ik je aan te reserveren. Mangiare is druk. Het restaurant lijkt dan ook meer een eetcafe dan een 'echt' restaurant.
Twee keer al heerlijk gegeten en ook de huiswijn is een prima keuze. Vrijdag hadden we antipasti vis en daarna de rogvleugel…echt geweldig lekker! Ook de pesto en de witte huiswijn bevielen ons zeer.
Mangiare is voor ons een echte topper als het op smaak aan komt. We zullen zeker terugkomen.

Gegeten op 17 januari 2014

barbara35
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren voor de tweede keer bij Mangiare gegeten. De eerste keer heb ik van de zomer heerlijk in de mooie terrastuin vertoefd. Mangiare is zo'n publiekstrekker dat het zelfs op een maandagavond helemaal vol is. Dit brengt een gezellige drukte met zich mee. Het restaurant doet dan ook meer aan als een eetcafe dan een 'echt' restaurant. Het is allemaal wat rommeliger, meer ongedwongen.

Twee keer al heerlijk gegeten en ook de huiswijn is een prima keuze. Gisteren hadden we bruchetta en als 'hoofdgerecht' een salade geitenkaas voor mij en carpaccio voor mijn disgenoot. Allemaal niet zo verrassend misschien, maar de gerechten waren van echt goede kwaliteit. Bij de salade en carpaccio werd heerlijk vers stokbrood met truffelmayonaise geserveerd…ontzettend lekker! Buiten deze wellicht meer standaard gerechten biedt de kaart een ruime keuze. De porties zijn (erg) goed en de prijs is naar verhouding.

Mangiare is een prima zaak waar vrijwel iedereen zich op zijn gemak zal voelen.

Gegeten op 16 december 2013

marloesd
  • Recensies in de laatste twee jaar

Leuk en sfeervol restaurant op de Kleine Berg. Het eten was erg lekker, ik had een penne met gerookte kip en truffelsaus en die smaakte goed! Personeel was erg vriendelijk en de prijs was oke.

Gegeten op 16 december 2013

Powersassie
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vorige week gegeten in dit gezellige restaurant. Helaas ligt dat niet aan de bediening en het eten. Bediening is meer met elkaar bezig dan te kijken of de gasten nog iets nodig hebben.
De eigenaar? komt de kaart uitdelen in het Italiaans. Daar houdt het Italiaanse gedeelte ongeveer op.
Nog nooit zo'n slechte spaghetti Carbonara gegeten met een hele berg spekjes en het bakvet.
Hele nacht dorst gehad.

Gegeten op 16 november 2013

VinoDenHaag
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten met de familie bij Mangiare. Goede witte huiswijn en enorme pizza's. Die hebben we gedeeld. Leuke plek, druk maar erg veel lawaai waardoor we elkaar vaak niet konden verstaan. Maar daar kan wat aan gedaan worden. Verder leuke avond gehad!

MauritsZandvoort
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met 2 kinderen voor een middagwedstrijd van PSV hier gegeten. Zoveel is er op zondagmiddag niet open in Eindhoven, maar Mangiare dus wel.
En we werden aangenaam verrast! Alles kan in kinderporties, de kok komt vol trots zelf het eten brengen. Gezellig druk en bijpinnen omdat er geen automaat in de buurt is kan ook. Hulde.
Lekkere rode wijn, gewoon een prima zaak voor een pizza en wat meer. Publiek bestaat uit studenten en gezinnen met kinderen wat het wel zo dynamisch maakt. Prima pizza, de bruchetta's zagen er ook lekker uit.
Ruime openingstijden, echt een aanrader dus.

Gegeten op 6 oktober 2013

DaanEnStijn
  • Recensies in de laatste twee jaar

Al meerdere keren hier gegeten, een keer binnen, buiten in de tuin en ook wel eens voor op het terras maar ik ben steeds minder enthousiast. Ik heb zelf redelijk wat horeca ervaring en let dus (wellicht soms iets te veel) op kleine details. Ik heb meerdere keren zelf moeten vragen of ik nog een wijntje kon krijgen terwijl het bedienend personeel dat juist aan mij hoort te vragen! Verder duurde het erg lang voordat we een kaart kregen en waren er ook nog eens verschillende gerechten niet te bestellen. Ik bestelde een pasta met gamba's maar hou absoluut niet van pittig eten dus vroeg of deze zonder rode peper kon. De pasta werd inderdaad geserveerd zonder rode peper maar was nog steeds erg peper door de saus en toen ik hier iets van zei werd daar niks mee gedaan, jammer! Verder was er door het personeel totaal geen interesse voor hun gasten. Alleen het verplichte 'heeft het gesmaakt?' werd gevraagd maar verder werd er geen praatje gemaakt, gemiste kans! Daarnaast vind ik de prijs- kwaliteit verhouding niet kloppen. De gerechten smaken op zich prima maar ik vind ze in verhouding wel duur! Qua sfeer is dit restaurant echt een aanrader maar voor het eten ga ik hier niet meer naartoe.

Gegeten op 8 juni 2013

ferdinand4
  • Recensies in de laatste twee jaar

afgelopen zaterdag lekker in het najaarszonnetje op het terras van dit restaurant zitten lunchen met een zakenrelatie en dat viel niet tegen. De oesters waren vers en lekker, de penne carbonara was smaakvol en ook de schol van mijn zakenrelatie beviel heel goed.

Enige puntje van kritiek is dat het wat lang duurt voordat het eten op tafel komt, maar heb je geen haast en hou je van Italiaans eten dan is Mangiare wel een aanrader.

Gegeten op 28 september 2013

Schrijf zelf een recensie over Mangiare in Eindhoven

Schrijf hieronder je recensie over Mangiare. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!