Restaurant Puck

• 8.4

• 7.8

verbaan
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met 12 man vandaag geborreld en gegeten bij Puck. Prijs/kwaliteit van t eten is goed. Voor weinig geld heb je een lekkere maaltijd en meer dan voldoende. Het personeel is zeer gastvrij en hebben hoge gunfactor. Ze zijn attent, netjes en doen net dat stapje extra. Zeker een plek om nog eens naar toe te gaan.

verbaan

gulita
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor minder dan €10 een meer dan heerlijke biefstuk eten, waar kan dat nog? Op superbiefstuk avond bij Puck! We hebben heerlijk gegeten! Inrichting knus, beetje eetcafe achtig. Erg attent personeel en baas!

Gegeten op 21 maart 2013

ijsbeer
  • Recensies in de laatste twee jaar

Na.één.mooie tocht.langs de laag besloten we te stoppen voor een lekker drankje bij restaurant puck.het eerste wat ons opviel was de enthousiaste ontvangst waardoor je gelijk het gevoel van thuis komen krijgt.na een mooi plekje toegewezen te hebben gekregen met uitzicht op het water namen.wij één lekker glaasje wijn die op een zeer nette wijze geserveerd werd.na een poosje lekker vertoeft te hebben besloten wij om ook maar een hapje te eten het pasteitje met kipperagout is een regelrechte aanrader.het hoofd gerecht de biefstuk die smolt op je tong geserveerd met een rijk garnituur van pommes frites en.een mooie frisse salade kersvers geserveerd met een mooie dressing .als dessert de crème brullee op ZEER mooie wijze gepresenteerd.en een perfecte cappuccino. Als afsluiting van één héle gezellige avond,met een vriendelijke en gezellige vakbekwamee serveerster.voor een prijs dié ook in deze tijd van crisis geen énkel probleem mag zíjn.dus hier keren wij zeer zeker nog héél veel keren terug

Ralf_van_Dijk
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vanavond spontaan een s gaan eten bij dit restaurant, al zo vaak langs gereden maar nooit gestopt.

Nu zijn we tot de ontdekking gekomen wat we al die tijd hebben gemist !

We begonnen met even lekker te borrelen aan de bar met daar vlakbij een gezellige zithoek met openhaard, hierna zijn we aan tafel gegegaan voor het voorgerecht.

De voorgerechten die we in ons gezelschap hebben genomen waren een carpaccio, pasteitje met kippenragou en een uiensoep.

Alle 3 waren om te smullen, al was ik zelf toch de gelukkigste met "mijn" uiensoep !, nu heb ik deze al in aardig wat restaurants gehad, maar deze overtrof ze allemaal !
Het is moeilijk te beschrijven, "gewoon" een lekkere kom soep met een lekker stuk stokbrood met oude kaas, maar de verassing zat eronder... de soep was geweldig en kan alleen maar zeggen ga 'm proeven (want dat ga ik zeker volgende week weer doen)

Als hoofdgerecht hadden we spare ribs, biefstuk en een sate varkenshaas. alle drie waren om te smullen icm. met een lekkere salade en patat was het geheel compleet.
(ga ze toch vragen of ze misschien in de toekomst een combinatie te maken in de vorm van een drieluik spare ribs/biefstuk/sate... maakt het de keuze een stuk makkelijker... ;-)

Als toetje hadden we nog een dame blanche, brownie met ijs en een creme brulee, de laatste was ook weer mijn keuze en dit gaat het de volgende keer zeker weer worden !

Al met al een ToP avond die we zeker nog met veel vrienden en kennissen over zullen gaan doen, goede bediening, goed eten en een fijne ambiance, een garantie voor een lekker avondje uit voor een zeer schappelijke prijs.

Gegeten op 18 januari 2013

Bunders
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met een kleine groep bij Restaurant Puck gegeten ter ere van onze 10 jarige trouwdag. Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen door de gastvrouw en stond er ter felicitatie een bos bloemen voor ons klaar. Echt super attent!
Het eten (halve kip en sate van het huis, met patat en salade) smaakte heel goed en was met zorg gepresenteerd op het bord. Het eten was allemaal meer dan voldoende. Aanvullingen zoals patat was geen enkel probleem.
Dit is echt een restaurant waar de klant als gast wordt behandeld! Een echte aanrader voor families.

Gegeten op 25 augustus 2012

rob36
  • Recensies in de laatste twee jaar

1 X gezien at men daar Kip Piri piri had .Ik was verkocht , heerlijke gerechten . prettig biertje . Leuke vlotte bediening.
en de prijs kwalireit is top. Lokatie is geweldig , al vaal in het zonnetje gezeten, groeten Rob

Gegeten op 5 augustus 2012

kimh
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren heerlijk met vriendinnen bij Puck gegeten. Biefstuk als hoofdgerecht genomen en die is zeker aan te raden. Complimenten voor de chef! Hier komen we zeker terug.

Gegeten op 9 augustus 2012

Lindsey83
  • Recensies in de laatste twee jaar

Bij aankomst leek het restaurant van buiten op een misplaatste strandtent en van binnen was het decor vrij ouderwets. De menukaart is goed opgesteld - niet teveel keuze en voldoende variatie. Het personeel is zeer vriendelijk en bekwaam. De kip was zeer smaakvol - mals en sappig en heerlijk gemarineerd. Zelfs het borstvlees (kipfilet) was mals en niet droog. De bijgeserveerde friet was erg lekker en de appelmoes was een heerlijke compote (met stukjes appel). We hebben heerlijk gegeten en zullen zeker nog eens terugkomen!

Madelief
  • Recensies in de laatste twee jaar

Samen met mijn vader heb ik heerlijk avondje genoten in Restaurant Puck. De heerlijk malse kip, het zeer vriendelijke en attente personeel en de ligging aan het water maken dat wij hier zeker terugkomen. De goede prijs-kwaliteitverhouding is ook noemenswaardig!

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Puck in Buitenkaag

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Puck. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!