Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 0252 211 263

simone354

Voor de 2e maal gegeten bij Bar Bistro Puck en weer erg lekker. Een gezellig restaurant met leuke bediening en heerlijke gerechten. Een aanrader.

Gegeten op 12 december 2014

paula47

Gisteravond heerlijk gegeten bij Bistro Puck. Dit gaat mijn vaste stek worden als ik een hapje buiten de deur ga eten. Met brie gevulde varkenshaas gegeten en dat was heerlijk. Ook de grote frieten waren subliem! En het voorgerecht carpaccio was ook top en toetje was ook heerlijk. De bediening is fantastisch en zeer vriendelijk. Tot gauw ziens!

Gegeten op 11 december 2014

michiel118

Gisteravond gegeten bij Bar Bistro Puck. Dat is uitstekend bevallen. We werden zeer gastvrij ontvangen en de bediening was uitstekend. De sfeer is warm, knus en gezellig. Het eten is van een zeer hoog niveau, veel hoger dan de prijzen doen vermoeden. Het driegangenmenu maandmenu bestond uit zeer smaakvolle bospaddestoelensoep, gekonfijte eend zo mals dat die van het bot af viel en een dessert waar de kok al zijn fantasie in had verwerkt. Ook "standaard" gerechten, zoals saté en entrecote, worden hier naar een hoger plan getild qua smaak en presentatie. Kortom, dit restaurant is zeer aan te raden voor iedereen die wil genieten van heerlijk eten in een mooie omgeving.

Gegeten op 28 november 2014

debbie27

Onlangs gegeten met ons vieren bij dit restaurant. Mooi en gezellig ingericht, hele huiselijk sfeer met leuke zitjes bij open haard en gezellige bar. Het eten was erg lekker, mooi op smaak en aantrekkelijk gepresenteerd. Hebben genoten van de gerechten en het was zo gezellig met Sander en Dimitri dat wij tot sluitingstijd aan de bar zijn blijven hangen.. Zou dit restaurant zeker aanraden voor een heerlijk avondje uit waarbij je zeker weet dat er niets te klagen valt want alles was perfect, de sfeer, de gastvrijheid en het heerlijke eten! 2 mensen die met passie hun klanten ontvangen en die weten hoe het moet!!

Gegeten op 14 november 2014

Benita

Na diverse wisselingen in de afgelopen jaren van de uitbaters, zijn we met z'n viertjes bij Puck gaan eten. Het was echt geweldig!! Erg uitgebreide kaart. Alle gerechten werden zeer mooi opgediend en waren erg smaakvol en goed gekruid. De prijs kwaliteit verhouding is ook erg goed. Sander en Dimitri, wij wensen jullie veel succes met jullie restaurant en wij komen zeker terug .

Gegeten op 9 november 2014

emotion

Wat een leuk restaurant. Omdat het weer goed was , lekker buiten gezeten. Vooraf had mijn man de uiensoep, goed!, Daarna de spareribs waar het vlees vanaf voel zo mals, heerlijke sausjes erbij en mijn man had de kabeljauw, ook prima! Als toetje de creme brulee met ijs, leuk opgediend op een hele grote lepel. Leuke vlotte bediening. Al met al voor herhaling vatbaar. Lokatie is perfect, je kunt zelfs je bootje voor de deur aanleggen.

Gegeten op 17 mei 2014

Lady-C

Met een groepje van 6 personen gegeten. Was heel gezellig en lekker gegeten.
Gerechten worden mooi geserveerd. Bediening prima.
Enige minpuntje: de satésaus, die was niet erg lekker. Voor de rest waren de andere gerechten zoals de asperges(soep), paling, spareribs, gamba's, etc. erg lekker! Prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed! Wij komen zeker terug.

Gegeten op 20 april 2014

harry47

Van de week heerlijk gegeten in Bar Bistro Puck.
Nieuwe eigenaar sinds 1 april!!
Zeer vriendelijke bediening en een heerlijke malse Lamsrack!!
Absolute aanrader!

Gegeten op 24 april 2014

Schrijf zelf een recensie over Bar Bistro Puck in Buitenkaag

Schrijf hieronder je recensie over Bar Bistro Puck. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.