Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Letting

1. Hollands

Letting

1. Hollands
  1. Toon telefoonnummer 020 627 93 93

Smulvrouw

Ik heb hier samen met 2 dames van een heerlijke high tea genoten. Er was zeer veel aandacht besteed aan de smaak. Ook de presentatie op de welkbekende etagere was prima. Zowel de hartige hapjes als de zoete stukjes taart, waren erg smakelijk. Er zijn wat indiase invloeden, die maken dat de sandwiches net wat aparter zijn dan bij een 'normale' high tea. Service was prima, er werd voor ons een extra tafel vrijgemaakt om alle lekkere hapjes op uit te stallen. Aandachtspuntjes zijn de tafeltjes, die zijn soms wat wiebelig en ik ben zelf niet zo n fan van de radio aan. Maar goed, dat zijn kleine dingen. Ik kom zeker nog eens terug om te lunchen.

Gegeten op 21 september 2014

Kray

Gegeten op 26 juli 2014

Proever40812

Bij Letting genoten van de super 'Royal High Tea'!
Eten was erg lekker, als het potje thee leeg was kregen we nieuwe en ook het glas champagne wat we kregen was goed!
Zeker een aanrader als je in Amsterdam op zoek bent naar een leuk plekje voor een high tea.
Accomodatie is klein waardoor ik een beetje krap zat en dicht bij de deur die regelmatig open ging wat niet echt heel fijn is terwijl het buiten vriest, maar de lekkere hapjes maakte dit meer dan goed!

Gegeten op 26 januari 2013

vogels57

• Goed

• Goed

Een tijdje geleden hier geluncht. Een erg leuk zaakje, piepklein, maar met lekker eten en een goede sfeer. Lunchen is toch iets anders dan uit eten gaan, maar ik kom hier nog wel eens terug.

Konka

• Uitstekend

Hier ben ik dol op! Het eten wordt bij deze lunchroom met veel zorg en verse producten bereidt, dat proef je. Heb hier van de week een verukkelijke pompoensoep gegeten - lekker romig en vol van smaak. Het broodje dat ik had besteld, een BLTA met sla, advocado, tomaat en bacon, was niet alleen erg lekker, maar ook nog eens erg lief voor het oog . De koffie was ook een succes, geen slappe bak. De service is goed: vriendelijk en vrolijk. Wat betreft de aankleding; de bloemen fleuren het geheel goed op, alleen die lelijke lamp aan het plafond mag van mij op de brandstapel. Ik kom zeker nog een keer langs!

Proever45377

• Slecht

• Slecht

Van tevoren gereserveerd voor high tea, waarvan 1x glutenvrij. Pas nadat we al thee hadden gekregen werd ons meegedeeld dat ze was vergeten om ook zoete glutenvrije broodjes te bestellen, dus of we de high tea een andere keer kwamen doen. In plaats daarvan bood ze ons een couscous gerecht aan. Mijn vriendin zei dat couscous toch niet glutenvrij was? Jawel hoor! werd ons verteld. Jammer geen high tea, maar we waren er nu toch en het zal dan wel goed zitten met de couscous. Na het eten kwam ze verontschuldigend naar onze tafel dat ze het toch voor de zekerheid even had gegoogled en het was inderdaad niet glutenvrij! Daar heb je niet zoveel aan he achteraf?!

Michelle

• Uitstekend

Wat een lekker adres voor de lunch. Ik deelde de hartige high tea: 3 verschillende broodjes op een leuk plateau en natuurlijk een potje thee. We kregen rosbief met truffelmayonaise, houmous met gegrilde groenten en cheddar met huisgemaakte pruimenchutney. Allemaal heerlijk! Kom graag een keer terug om hier de gewone high tea te proberen.

nicolem

• Uitstekend

Ik heb nog nooit zo'n heerlijke high tea gehad. Combinatie van hartig en zoet om je vingers bij af te likken! Alles is vers en met zorg bereid. Leuke intieme sfeer. Een absolute aanrader na een lekker dagje shoppen.

cheesecakefactory

• Uitstekend

Genieten! je merkt gewoon dat er gebruik gemaakt wordt van verse ingredienten en dat alles home made is! Heerlijke ontbijtjes en lekkere broodjes en soepjes voor de lunch... Voor Amsterdamse begrippen zeker niet duur. Ook de koffie en vooral de taartjes zijn Heer-lijk! Vriendelijke, gezellige bediening! Kortom TOP!

joep7

• Uitstekend

Erg goede en vooral ook grote tosti met tomaat en mozzarella, voor een vrij schappelijke prijs. Cappuccino goed. Omelet van tafelgenoot erg lekker! Eten kwam vrij snel, alhoewel daarbij dan wel moet worden gezegd dat het op het moment dat wij er waren het er niet erg druk was. Bediening vrij vriendelijk. Erg mooi adres om te ontbijten of te lunchen.

Schrijf zelf een recensie over Letting in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Letting. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.