Restaurant CC

• 8.1

• 8.0

Selma412
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk op het terras in de zon met een goed en perfect geserveerd glas witte wijn. De geitenkaas met honing en pijnboompitten wordt ( zoals het hoort ! ) lauw-warm geserveerd. Kan niet beter. Bediening perfect. Kom graag weer terug.

Gegeten op 23 april 2014

Rudolf55
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een totale flop, mooie locatie maar service en gerechten een flop.
Met 3 personen gegeten, twee maal lamskoteletten en één maal tongrolletjes met zalm en spinazie met frites, de lamskoteletten waren zo groot dat dit schaapkoteletten zijn met gebakken schijfjes aardappel, 1x medium en 1x doorgebakken besteld, beide doorgebakken ontvangen, bij de tongrolletjes frites, het hoofdgerecht ontvangen maar de frites niet, na 10 minuten navraag gedaan waar de rest bleef, de frituuroven / pan had het begeven, na 15 minuten een vette klomp met aardappelschijfjes en salade ontvangen. Niet om te eten.
Het voorgerecht was al niet beter,2x carpaccio deze komt uit de vriezer, zeik en zeik nat van het water.
Dan de bediening, deze weet niet eens hoe je het bestek moet neerleggen voor en hoofdgerecht.
Geen enkel excuses, alles moeten afrekenen, geen koffie of wijntje ter compensatie.
Jammer leuke locatie, vriendelijke bediening, maar weinig verstand van service geven.
Een foutje kan, maar regel het zo dat de klant het gevoel heeft dat hij een klant is, en dan nog eens terug komt

Gegeten op 24 juli 2013

moni80
  • Recensies in de laatste twee jaar

Super locatie aan de Rijn met schitterend terras. Eigenaar en personeel bijzonder vriendelijk. Schoon. Het eten is zonder liflafjes en prima. Persoonlijk vind ik de klassiek Turkse gerechtjes het lekkerst. Met name de voorgerechtjes met o.a. tzatziki. En het toetje met een nieuwe, net ontworpen en zelfs nog warme en smeltende 'chocoladetaart' (sorry weet de turkse naam niet), maakten het compleet.

Gegeten op 28 juni 2013

speedystevie
  • Recensies in de laatste twee jaar

De eigenaar en z'n personeel is heel vriendelijk en gastvrij voor z'n gasten. Topservice! Mooi uitzicht op de Rijn en een mooi restaurant op zich al. Eten is lekker en redelijke keuze. Zal zeker niet m'n laatste keer zijn daar.

Proever73633

• Uitstekend

Dinsdag 1 april 2008 wezen eten met zijn vieren. Dit adres werd ons aangeraden en geheel terecht ! Top eten, top gastheer, top locatie, top sfeer, verwacht geen culinaire hoogstandjes met ditjes of datjes, nee gewoonweg goed en eerlijk eten, lekker, smaakvol, voldoende en geheel in verhouding met de prijzen (hoofdgerecht van 16 euro). En bediening echt top. Wij waren erg tevreden. Rachel

Proever70658

• Uitstekend

Goed restaurant, erg netjes en verzorgd, maar lekker informeel, leuke enthousiaste bediening, mooie kaart, prijs is inderdaad laag voor hetgeen je krijgt (lekkere smaak, goed bereid, op warme borden, voldoende, ook voldoende garnituur erbij). Gelegen aan de Rijn, erg makkelijk voor onze ouders die met de boot gingen. Mocht je een keer in Arnhem zijn, zou ik dit restaurant aanraden ! Familie Peters uit Haarlem

Proever70193

• Uitstekend

Vorig week hebben we ons jaarlijks bedrijfsfeest van ongeveer 80 personen in Restaurant CC gehouden. In 1 woord: uitstekend ! Mooie open ruimte achterin de zaak, gescheiden zodat wij andere gasten niet tot last waren, uitgebreide buffet met voldoende vlees en vis, aardappelen, verse groenten en op verzoek speciaal vegetarische gerechten. Ook is er rekening gehouden met lactosevrij-dieten. Personeel erg gastvrij en zeer vriendelijk. De glazen bleven gevuld. Volgend jaar weer! James uit Deventer

Proever69565

• Uitstekend

Hartelijke gastheer, goede bediening, lekkere gerechten, smaakvol, vers, juiste kleurcombi's en heeeeeerlijke gebakken aardappeltjes erbij ! Fam. Groenwoudt

Proever69068

• Goed

Leuke tent, gezellige bediening, openhaard, en erg gelachen met de ober. Net, attent en weet heel goed in te spelen op zijn gasten. Ik dacht dat de curry op moest omdat hij deze aanbeveelde. Niet dus, gewoon een heel goede keuze! De overige gerechten waren ook goed op smaak. Complimenten! en dat voor € 15 per hoofdgerecht.

Proever68550

• Goed

Wat een leuk restaurant !! Met 6 collegae hier op aanraden van mijn broer terecht gekomen. Bediening echt, maar dan ook echt top ! Niet 1 foutje kunnen bemerken, integendeel erg proactief. Voorbeeld: 2e rondje koffie, bij 1 geen koekje omdat hij de eerste ronde ook niet wilde, bij mij oortje links serveren (1e ronde opgelet dat ik inderdaad linkhandig ben), zelf extra gebakken aardappels aanbieden (én nee, dat werd niet in rekening gebracht, de 1e trouwens ook niet), extra kussentje voor een oudere colega, van te voren gevraagd hoeveel tijd we hadden en daarop exact ingespeeld. Daarom voor service en attendheid een 10 ! Verder qua eten, was het ook helemaal goed. Lekkere smaken, voldoende en presentatie ook mooi, een 8. Entourage helemaal geweldig, eerst geborreld bij openhaard en daarna gegeten aan een ronde tafel. Prijs gemiddeld 15 euro voor een hoofdgerecht, zeer schappelijk. Ik heb entrecote gegeten van € 22 euro, maar dit was gewoonweg beter! Jammer dat zij aan de Rijnkade zitten. Als deze zaak met haar gastvrijheid, attentie en qualiteit in de binnenstad had gezeten was het wél vol geweest. Klasse!

Schrijf zelf een recensie over Restaurant CC in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant CC. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!