Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Restaurant CC

1. Restaurant
  2. Internationaal

Restaurant CC

1. Restaurant
  2. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 026-389 29 09

kim11

Werkelijk nergens op de Rijnkade ooit ergens zulk slecht eten geserveerd gekregen. Voor de prijs mag je ook absoluut meer verwachten. Bij aanschuiven vlot een menukaart ontvangen en een drankje besteld maar dat laatste kwam pas na twee keer vragen. Lamskoteletten doorbakken, gehakt té veel zout en te lang gegrild. Er was een kipspies van de gril die behalve een rode kleur geen smaak en taai is. In de herdersalade zat teveel vocht van de maïs die smaakte alsof die uit blik kwam (wat doet die er überhaupt in vraag ik me af) de tomaten kwamen uit de koelkast, de feta was ver te zoeken en de komkommer werkelijk afgeslacht i.p.v gesneden. Ze hebben er een prima f rietdekker en de dames! van de bediening zijn vriendelijk maar helaas niet voldoende om deze avond te zorgen dat wij hier ooit nog eens terugkomen. Sla CC maar over er is genoeg op de Arnhemse Rijnkade ...of elders in de stad. Groeten Kim

Gegeten op 3 augustus 2014

Gijsje30

Op Koningsdag (26-4-2014) wat genuttigd op het terras van restaurant CC aan de Rijnkade te Arnhem. Vanwege deze feestdag was er een aangepast menukaartje met overigens voldoende keus.
We begonnen (natuurlijk) met een drankje en dit betekende voor mijn partner een primeur: port in plastic! Dit vanwege de festiviteiten; dus alle begrip. Hij koos vervolgens voor de linzensoep. Deze bleek nogal flauw, maar na flink strooien met peper en zout smaakte het toch wel aardig. Daarnaast was gekozen voor een broodje Turkse worst met gebakken ei. Deze had wel ietsje royaler belegd mogen worden, maar de smaak was raak! Ikzelf ging voor de CC-salade: gemixte sla, gerookte zalm, tonijnsalade, iets feta, paar olijven, tomaat en wat komkommer. Deze was zacht van smaak. Hierbij een reep knapperig Turks brood met daarop een streepje pesto. Naast de salade had ik ook nog heerlijk Turks brood met CC-saus besteld en dit laatste bleek een lekkere knoflooksaus te zijn. En dit alles voor een redelijke prijs. Het personeel was vriendelijk; kwam wel wat vaak langs om te informeren of we nog iets te drinken wilden bestellen. Aan de kade is het (zeker op zo'n gezellige dag) goed toeven, hoewel ons tafeltje wel heel erg schuin stond. We plaatsten deze tegen een paaltje, zodat hij wel scheef bleef staan maar niet meer wiebelde. Opgelost!
Alles bij elkaar: een prima plek om te lunchen en de kaart maakt nieuwsgierig naar meer.

Gegeten op 26 april 2014

Selma412

Heerlijk op het terras in de zon met een goed en perfect geserveerd glas witte wijn. De geitenkaas met honing en pijnboompitten wordt ( zoals het hoort ! ) lauw-warm geserveerd. Kan niet beter. Bediening perfect. Kom graag weer terug.

Gegeten op 23 april 2014

Rudolf55

Een totale flop, mooie locatie maar service en gerechten een flop.
Met 3 personen gegeten, twee maal lamskoteletten en één maal tongrolletjes met zalm en spinazie met frites, de lamskoteletten waren zo groot dat dit schaapkoteletten zijn met gebakken schijfjes aardappel, 1x medium en 1x doorgebakken besteld, beide doorgebakken ontvangen, bij de tongrolletjes frites, het hoofdgerecht ontvangen maar de frites niet, na 10 minuten navraag gedaan waar de rest bleef, de frituuroven / pan had het begeven, na 15 minuten een vette klomp met aardappelschijfjes en salade ontvangen. Niet om te eten.
Het voorgerecht was al niet beter,2x carpaccio deze komt uit de vriezer, zeik en zeik nat van het water.
Dan de bediening, deze weet niet eens hoe je het bestek moet neerleggen voor en hoofdgerecht.
Geen enkel excuses, alles moeten afrekenen, geen koffie of wijntje ter compensatie.
Jammer leuke locatie, vriendelijke bediening, maar weinig verstand van service geven.
Een foutje kan, maar regel het zo dat de klant het gevoel heeft dat hij een klant is, en dan nog eens terug komt

Gegeten op 24 juli 2013

moni80

Super locatie aan de Rijn met schitterend terras. Eigenaar en personeel bijzonder vriendelijk. Schoon. Het eten is zonder liflafjes en prima. Persoonlijk vind ik de klassiek Turkse gerechtjes het lekkerst. Met name de voorgerechtjes met o.a. tzatziki. En het toetje met een nieuwe, net ontworpen en zelfs nog warme en smeltende 'chocoladetaart' (sorry weet de turkse naam niet), maakten het compleet.

Gegeten op 28 juni 2013

speedystevie

De eigenaar en z'n personeel is heel vriendelijk en gastvrij voor z'n gasten. Topservice! Mooi uitzicht op de Rijn en een mooi restaurant op zich al. Eten is lekker en redelijke keuze. Zal zeker niet m'n laatste keer zijn daar.

Proever73633

• Uitstekend

Dinsdag 1 april 2008 wezen eten met zijn vieren. Dit adres werd ons aangeraden en geheel terecht ! Top eten, top gastheer, top locatie, top sfeer, verwacht geen culinaire hoogstandjes met ditjes of datjes, nee gewoonweg goed en eerlijk eten, lekker, smaakvol, voldoende en geheel in verhouding met de prijzen (hoofdgerecht van 16 euro). En bediening echt top. Wij waren erg tevreden. Rachel

Proever70658

• Uitstekend

Goed restaurant, erg netjes en verzorgd, maar lekker informeel, leuke enthousiaste bediening, mooie kaart, prijs is inderdaad laag voor hetgeen je krijgt (lekkere smaak, goed bereid, op warme borden, voldoende, ook voldoende garnituur erbij). Gelegen aan de Rijn, erg makkelijk voor onze ouders die met de boot gingen. Mocht je een keer in Arnhem zijn, zou ik dit restaurant aanraden ! Familie Peters uit Haarlem

Proever70193

• Uitstekend

Vorig week hebben we ons jaarlijks bedrijfsfeest van ongeveer 80 personen in Restaurant CC gehouden. In 1 woord: uitstekend ! Mooie open ruimte achterin de zaak, gescheiden zodat wij andere gasten niet tot last waren, uitgebreide buffet met voldoende vlees en vis, aardappelen, verse groenten en op verzoek speciaal vegetarische gerechten. Ook is er rekening gehouden met lactosevrij-dieten. Personeel erg gastvrij en zeer vriendelijk. De glazen bleven gevuld. Volgend jaar weer! James uit Deventer

Proever69565

• Uitstekend

Hartelijke gastheer, goede bediening, lekkere gerechten, smaakvol, vers, juiste kleurcombi's en heeeeeerlijke gebakken aardappeltjes erbij ! Fam. Groenwoudt

Schrijf zelf een recensie over Restaurant CC in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant CC. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.