Bogart's

• 7.9

• 7.8

l-sv
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een mooie warme plek in Apeldoorn, heel lang geleden ooit een postkantoor geweest. Mooie tinten, ziet er gezellig uit. Afgelopen 2 weken 2x gegeten en het viel ons op dat er ruim voldoende en vriendelijk personeel is waardoor het service gevoel erg hoog was.
De eerste keer was een van de voorgerechten de 'slakken', deze vonden we erg droog. Rest van de maaltijd kreeg een dikke +. Afgelopen weekend waren we er weer, het ging helemaal mis met 1 van de hoofdgerechten. We werden zo netjes geholpen toen we hier iets over zeiden. Het bord werd snel weggehaald, redelijk snel (maar niet te snel voor het gerecht) kwam er een nieuw bord. Excuses, een paar minuten later weer de vraag of het nu wel goed was en ook koffie van het huis na afloop. Heel netjes afgehandeld! Complimenten voor de mensen van dit restaurant. Personeel en eten zijn aanraders.

Gegeten op 15 maart 2014

Picobello
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vorige week hebben we voor het eerst hier gegeten. Bogart's is een bovengemiddeld goed Humphrey's restaurant met verse en goed bereide menu's. Maar mijn man was dit keer tevreden met de mixed grill. Alleen de sukade vond ik flauw (was wel mals). Verder een lekker dessert gehad: meringue en koffie/chocoladetaartje. De service was uitstekend, drankjes werden op tijd aangevuld.

Gegeten op 23 februari 2014

Duke2006
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een keer op maandagavond gegeten. Niet zo druk als in het weekeinde maar gezellig rustig. Vooraf een lekkere Thaise bief salade, pittig maar niet te. Tafelgenote was enthousiast over de witlofsoep. Als hoofdgerecht allebei de tournedos besteld. Botermals en perfect medium-rare gebakken door de keuken. Lekkere krokante rösti erbij met gemengde groenten. Als dessert eenmaal de gekarameliseerde reblochon en eenmaal de chocolade fondant. Allebei een heerlijke afsluiter. Dit alles werd weer door 2 gezellige mensen geserveerd. Enthousiast en vriendelijk. Weer een heerlijke en gezellige avond gehad bij Bogart's.

Gegeten op 10 februari 2014

tessamen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Weer eens terug bij Humphrey's Bogart's in Apeldoorn. We zijn 1x per jaar vaste klanten bij hen en zijn nog nooit teleurgesteld geweest. Dezelfde ambiance als altijd. Aandacht voor de klant, een lekkere maaltijd uit de keuken. Deze keer iets met zalm vooraf, een duo van het hert als hoofdmaaltijd en wentelteefjes als dessert. Heerlijk gegeten. Een perfecte hertenbiefstuk! Blijf deze klasse vasthouden!

Gegeten op 15 januari 2014

DirkJ
  • Recensies in de laatste twee jaar

Dit is een typisch Humphreys restaurant. Als je gewoon lekker wilt eten en verder geen eisen stelt, is het perfect.
De ambiance heeft wat weg van een donkerbruin café, met in het algemeen erg jonge en weinig ervaren bediening.
De ontvangst was hartelijk, en er was meteen ook een bak water voor het hondje.
Als voorgerecht kozen we voor Garnalen uit de oven en Gegrilde wakadori-kip. Dat was gewoon goed. Voor het hoofdgerecht viel de keuze op Eendenborstfilet van de Veluwe en spies van Angusbiefstuk, varkenshaas en kipfilet. De smaak was uitstekend, en de biefstuk perfect wat betreft gaarheid en malsheid. Beide gerechten waren net niet te koud, maar wat warmer was toch beter geweest. Tip aan het restaurant: verwarm de borden voor.
De desserts waren ook in orde. De bediening was vlot en vriendelijk, maar iets meer aandacht voor de drankjes hadden wij zeker gewaardeerd en had het restaurant aan meer omzet geholpen.
De prijs kwaliteit verhouding is uitstekend.
Overigens kun je er niet (meer) voor lunch terecht.

Gegeten op 27 oktober 2013

Duke2006
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zoals vaker weer heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer met leuke en vriendelijke mensen in de bediening.Het eten was zoals gewoonlijk weer heerlijk . Een fijn restaurant om zo nu en dan te gaan eten.

Gegeten op 2 juli 2013

Gromit
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met vijf collega's onaangekondigd bij Bogart's binnengevallen. Er werd snel voor ons en tafel gevonden en de eerste drankjes stonden snel op tafel. Daarna verliep de service wat stroef. Veel mensen "op de vloer" maar je moest echt zwaaien om aandacht te krijgen. Het voorgerecht, salade met geitenkaas was redelijk. De sla was niet echt op smaak gebracht, wat zaden/pitten had de het echt leuk gemaakt. Hoofdgerecht, vleesspies was matig. de biefstuk was super, de kip goed, het varkensvlees droog. Waarom geen sausje? De bijgerechten waren goed. Patat was lekker (dik), sla smaakte goed maar ... twee schaaltjes patat voor vijf(!) volwassenen? Het toetje, Creme Brulet was goed. De prijs voor drie gerechten bedroeg 25 euro. Zou ik er terugkomen.. niet echt. De sfeer was goed, de prijs heel redelijk maar het geheel viel mij deze keer tegen.

Gegeten op 27 juni 2013

fawr48
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met een groep van 8 personen gegeten. Iedereen koos een driegangenmenu.Bij elke gang keuze uit ca. 6 gerechten.
Vooraf lekker brood met kruidenboter en olijfolie. Ik nam gerookte zalm in salade met geroosterd witbrood. Redelijk. Als hoofdgerecht mixed grill. Kip, biefstuk en varkenshaas. Vergezeld van patatjes en diverse groentes en sausjes. Eveneens redelijk. Als dessert tiramisu met bosbessensaus.. Te droog, matige kwaliteit.
Bistro-eetcafe, informele sfeer. Vriendelijke, jonge bediening.
Al met al redelijk gegeten.

Gegeten op 7 juni 2013

Stegerman
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat je van een Humphrey's concept mag verwachten: Leuk ingericht restaurant en het eten dat net goed is. Niet meer niet minder.
Je kan er voor de prijs op zich goed eten, maar je moet niet meer verwachten. Bediening is vriendelijk en behulpzaam.
Restaurant is geschikt voor mensen die normaal uit eten willen.

Gegeten op 29 april 2013

brietje1967
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten in een gezellig en sfeervol ingericht groot eetcafe. Jonge bediening die nog wel wat moet leren, maar de gerant ontgaat niets en zorgt ervoor dat alles in goede banen geleid wordt. Heerlijk broodje met smeersel vooraf, uitgebreid keuzemenu met voor elk wat wils, mooi opgediende gerechten. Een tipje: zorg dat de kaas bij het nagerecht op "kamertemperatuur" is, dan komt de smaak beter tot zijn recht. Betaalbaar adres om nog eens terug te komen.

Gegeten op 5 april 2013

Schrijf zelf een recensie over Bogart's in Apeldoorn

Schrijf hieronder je recensie over Bogart's. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!