a TripAdvisor company

foto's van Tokyo in Hilversum - 1 foto's van Tokyo in Hilversum - 2 foto's van Tokyo in Hilversum - 3 foto's van Tokyo in Hilversum - 4 foto's van Tokyo in Hilversum - 5 foto's van Tokyo in Hilversum - 6

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 035 628 61 29

De verfijnde Japanse keuken

De authentieke Japanse keuken is ontzettend populair in Nederland. Bij Tokyo serveren ze de lekkerste gerechten uit dit prachtige land. Kraakverse vis, perfect gebakken vlees, lichte soepen, frisse groenten; je vindt het allemaal terug op het menu!

KarelFR1965

Heerlijk gegeten met 5 man afgelopen vrijdagavond. We hebben gekozen voor de teppanyaki-plaat, omdat de jarige dit niet eerder had meegemaakt. We gingen voor het Sapporo menu met als extra gerecht Sashimi en wat Sushi . Zowel het eten als de service waren gewoon goed.Je krijgt echt waar voor je geld.
Ook al is de aankleding wat gedateerd, voor ons is dit restaurant absoluut een aanrader. We komen zeker terug.

Gegeten op 8 mei 2015

fijnproevertje1001

Eigenlijk snap ik al die lovende recensies niet zo goed, het viel me nogal tegen hier.... Het is zeker niet slecht hoor, maar ik had er na het lezen van de recensies meer van verwacht, veel meer. Om te beginnen vond ik de inrichting nogal gedateerd en oud, donker, systeemplafonnetje, het doet wat ouderwets aan. Vergane glorie. De prijzen zijn wel redelijk lijkt me, maar 19,50 voor een zelf samen te stellen menuutje en dat was genoeg, te veel zelfs. De sushi was redelijk maar niet echt top. Gebakken rijst en misosoep wel heel lekker. Warme gerechten vond ik niet lekker, veel te doorbakken naar mijn smaak en met een ware overkill aan knoflook. Bedienend personeel bedoelt t allemaal goed maar komt op mij gewoon nogal onbeholpen over, dat je steeds je bord moet aanpakken zelf en niet alles wordt goed begrepen volgens mij. Dan ook nog een parkeerboete bij buitenkomst omdat je maar max. 1 uur blijkt te mogen parkeren in die straten daar, terwijl de app gewoon door was gelopen. Daar is het restaurant natuurlijk niet verantwoordelijk voor maar het was blijkbaar niet mijn geluksavond.,.. Nee ik kom hier niet meer terug.

Gegeten op 9 mei 2015

GittaKoudijs

Via online reservering

Superlekker gegeten met mijn dochter van 9. Aan de teppanyaki-plaat, dat is natuurlijk altijd leuk en indrukwekkend voor kids. Het eten was weer heerlijk en ik heb nog nooit zulke lekkere, smeuiige rijst gegeten. Restaurant Tokyo is favoriet bij ons twee!

Gegeten op 25 maart 2015

redczus

Via online reservering

Heerlijk gegeten, zowel teppanyaki als sushi. Aanrader als je zeer smakelijk in Hilversum wilt eten. Groet, Rafael Redczus

Gegeten op 16 april 2015

julia24

Via online reservering

We zaten aan de Tepan Yaki tafel, een uitgebreid menu voor 25 euro, echt niet duur en goede kwaliteit. Het enige minpuntje was dat ik om een glas water vroeg en een flesje Spa Blauw kreeg. Maar we komen zeker nog een keer terug.

Gegeten op 28 maart 2015

gratiella

Via online reservering

Heeeerlijk gegeten, was echt goed! Wat we wel heel jammer vonden is dat het erg rustig was, vanaf 20:00 waren we de enige! Dat is voor ons niet leuk maar zeker ook voor hun niet..

Gegeten op 26 maart 2015

Robo75

Via online reservering

Restaurant Tokyo is een gezellig Sushi / Tappan Yaki restaurant waar zowel het eten als de service goed is.
Het gaat niet mee in de massa sushi/Tappan Yaki restaurants, maar heeft een eigen sfeer.
Zeker een aanrader!

Gegeten op 3 maart 2015

Thomas11

Heerlijk! Het 3 gangenmenu is echt een aanrader. Heerlijke sushi en sashimi vooraf en daarna prachtige gerechten van de teppanyaki plaat. Vooral de ossenhaas en inktvis zijn om je vingers bij af te likken. De bediening is vriendelijk en zeer snel. Decor ziet er verzorgd uit.

Gegeten op 20 februari 2015

proefer xl

Personeel zeer vriendelijk .
Eten goed
Wijnkaart niet bijzonder maar wel scherp geprijsd .
Een aanrader voor als je bij de Japanner gaat eten.

Gegeten op 1 maart 2015

Plukske

Via online reservering

Bij binnenkomst werden onze jassen netjes aangenomen waarna we een plaatsje mochten uit kiezen in het restaurant. Eten was prima! Bediening was ook goed! Zoek jij een goed Japans restaurant dan is deze zeker een aanrader!

Gegeten op 24 februari 2015

Schrijf zelf een recensie over Tokyo in Hilversum

Schrijf hieronder je recensie over Tokyo. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.