Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Tokyo in Hilversum - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 035 628 61 29

De verfijnde Japanse keuken

De authentieke Japanse keuken is ontzettend populair in Nederland. Bij Tokyo serveren ze de lekkerste gerechten uit dit prachtige land. Kraakverse vis, perfect gebakken vlees, lichte soepen, frisse groenten; je vindt het allemaal terug op het menu!

Meike77

Via online reservering

AH-spaaractie gebruikt. Daar is een speciaal 3-gangen keuze menu voor samengesteld. Ik begon met sushi vooraf, erg lekker! Daarna heerlijke malse ossenhaas met gebakken rijst en gebakken groentes als hoofdgerecht. Tussendoor kregen we nog een soepje geserveerd. Als nagerecht kon je kiezen uit 3 soorten ijs.
De bediening is vriendelijk. Dit restaurant is voor herhaling vatbaar in de toekomst.

Gegeten op 14 oktober 2014

nord1

Via online reservering

Prima gerechten, lekker verse ingrediënten en mooie presentatie op de bakplaat. Zeer vriendelijke bediening. Een aanrader!

Gegeten op 13 oktober 2014

orsella

Via online reservering

We kwamen met een kortingsbon van AH in Tokyo terecht. De bediening was heel vriendelijk, en iedereen deed echt zijn best, het de gasten naar de zin te maken. Ook hoefden we nergens lang op te wachten. De keuze, gelinkt aan de spaaractie van AH was ruim voldoende; de sushi , die ik besteld had, smaakte overheerlijk, evenals daarna de sappige eendenborst, vakkundig door de kok op de bakplaat klaargemaakt. Er waren lekkere sausjes bij, en ook de groente was voortreffelijk op smaak gebracht.
Kortom, ik hoop hier zeker nog eens terug te komen.

Gegeten op 11 oktober 2014

Laurence7

Via online reservering

Uitstekend en vers eten. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Sympathieke bediening. Kortom: absolute aanrader! We waren er op een dinsdagavond en het was niet erg druk: behalve ons gezelschap was er slechts één ander tafeltje bezet. Ik gun het Tokyo dat het er elke (dins)dag vol zit!

Gegeten op 7 oktober 2014

locutus72

Via online reservering

De ossenhaas is echt een aanrader!
En als toetje had ik citroenijs met een soort toffee saus wat een goede combinatie!
We gaan er zéker nog een keer heen (in tijden niet zo lekker Japans gegeten).

Gegeten op 6 oktober 2014

joyce82

Via online reservering

Wij waren bij Tokyo met de AH (IENS) kortingsactie (tweede hoofdgerecht gratis). Het eten was oké maar niet boven gemiddeld. De sfeer en bediening verder prima. Het speciale drie gangen menu was, ondanks de kleine extra's die het restaurant is gaan serveren sinds het begin van de actie (er was al meer geklaagd), nog altijd niet voldoende qua hoeveelheid eten.

Dit is jammer, want als het eten en niet heel bijzonder lekker smaakt en je met een "ik heb nog trek" gevoel weer buitenstaat, nodigt het niet uit nog eens te gaan eten bij Tokyo. Beetje gemiste kans dus.

NB een van de obers bracht, terwijl wij in gesprek waren met de serveerster over de hoeveelheid van het menu, snel extra sushi, wat uiteraard alles alsnog goedmaakte.

Gegeten op 4 oktober 2014

Jenny1974

Via online reservering

Het was een hele gezellige avond. Doordat wij met de ah restaurantactie meededen kregen we een apart menu. We hebben het originele menu ook gezien en we komen zeker een keer terug om deze uit te proberen! Erg leuk om aan de bakplaat te zitten. Je leert andere mensen kennen en er is veel te zien.

Gegeten op 3 oktober 2014

Langeland

We hebben heerlijk gegeten in dit sfeervolle en typisch Japanse restaurant. Het was rustig: maar 3 andere tafels waren bezet. De bediening was kundig, vriendelijk en het eten kwam in een prettig tempo. Ook erg fijn dat ze plum wijn (Japanse pruimenwijn) hadden!
We hebben echt genoten van de heerlijke gerechten en komen hier zeker nog eens terug!

Gegeten op 11 september 2014

olivier20

Via online reservering

Lekker gegeten. Ik had een vegetarisch menu waarbij het restaurant echt goed haar best had gedaan om vlees ook echt te vervangen door met toch vlees na te bootsen.
Enige nadeel was dat ondanks dat het een donderdagavond was en er maar een tafeltje of 6 in het restaurant gevuld was het wel allemaal erg lang duurde. We hebben 2.5 uur gezeten. En er zat soms tussen de kleine gerechtjes van het menu een half uur.

Gegeten op 18 september 2014

mitchel5

Via online reservering

We werden vriendelijk ontvangen en naar onze plaats gewezen.
Wij deden niet mee met de AH actie maar we namen allebij een saporro menu.
Duurde wel een beetje lang voordat we konden gaan eten omdat de eerste kok alleen maar aan een andere plaat stond.
De hertenbiefstuk is een zekere aanrader maar de rest van het menu was ook heerlijk.
Dit is niet de laatste keer dat we hier heen zijn geweest.

Gegeten op 18 september 2014

Schrijf zelf een recensie over Tokyo in Hilversum

Schrijf hieronder je recensie over Tokyo. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.