• foto's van Tokyo in Hilversum - 1

• 7.8

• 7.6

Proever76944
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben nu twee keer gegeten bij Tokyo, beide keren was het heel erg rustig. Dat vonden wij wel jammer want wij zaten als enige aan de tappan yaki. Het eten is van goede kwaliteit, absoluut. Bediening is wisselend, zeker als het rustig is, staan ze heel vaak aan je tafel. De entourage is wat sober, ze moeten het wat ons betreft echt van de kwaliteit van het vlees en de vis hebben.

Gegeten op 24 november 2013

Lekker-87
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten, de amuse, sushi en teppan yaki gerechten waren alle heerlijk bereid en goed in balans. Super lekkere vis. lekker japans biertje en ook de huiswijn (Chardonnay) was prima. Service niveau was ook goed. Werd aan begin gevraagd of we met stokjes konden eten.€25 keuze menu krijg je meer dan gegoeg .Veel gegeten,maar niet zo zwaar.Veel tevreden tot voldoende keer

michel52
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vriendelijk ontvangst in een monumentaal pand net aan de rand van het centrum van Hilversum. De inrichting is simpel en netjes.
De keuze viel op een verrassing menu van sushi, wij zijn hierbij letterlijk en figuurlijk daadwerkelijk verrast. Alles vers bereid, zeer afwisselend en ruim voldoende. Goed gepresenteerd en met een vol en voldaan gevoel huiswaarts gekeerd. De bediening is prettig en niet overdreven. Komen hier zeker meerdere malen terug goed prijs kwaliteit verhouding. Aanrader om hier eens te gaan eten en te genieten van de Japanse keuken.

Gegeten op 29 november 2013

Ben Benieuwd
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wonderlijk, dat zoveel mensen dit een goed restaurant vinden. Het is 'gooi- en smijtwerk' waarbij de koks op routineuze, on-Japanse wijze het eten op je bord knallen. De sushi is rommelig, de vis te zout, de tonijn te doorbakken en de kreeft is taai en smakeloos. Daarbij zoekt de kok aan z'n teppanyaki geen enkel contact met z'n gasten en doet de afzuiginstallatie het niet waardoor al je kleding naar de stomerij kan. Ook van het omringende publiek word je niet vrolijk. Dit is een zaak waar je met een groep naartoe gaat (leuk personeelsuitje!), waarna de jongens van het magazijn en de meisjes van de boekhouding al snel balorig gaan doen en veel lawaai gaan maken. Ik tikte voor twee personen meer dan 160 euro af. Dom? Inderdaad - voor vijftig euro méér eet je in een sterrentent en heb je wél een geslaagde avond.

Gegeten op 30 november 2013

proever-1982
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat kun je hier ongelooflijk lekker japans eten.Alles wordt gemaakt op het moment van bestellen.De bediening was correct en vriendelijk.Er is ruime keuze van a la carte tot menu en van sushi tot teppanyaki gerechten.Bedankt voor gezellige avond.Wij komen zeker nog eens terug.

Gegeten op 14 september 2013

chantall-d
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten hier na een dagje winkelen in Hilversum. Wij gingen voor het teppanyaki menu, de sushi wordt vers klaargemaakt op het moment van bestellen. Top, goed prijs-kwaliteit verhouding.
De service is prima, ietwat stuurs en misschien wat direct. Maar prima voor een avond lekker eten, wat alles goedmaakt. Klein minpunt is dat op de kaart zes pasteitjes worden aangeboden maar je vervolgens drie door midden gesneden pasteitjes krijgt. Maar dit terzijde, heerlijke sushi, heerlijke warme gerechten. Ik kom hier weer als ik weer in H'sum ben!

Gegeten op 7 september 2013

Yvettee
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben hier laatst gegeten met onze kinderen van 4 en 5 jaar oud aan de bakplaat. Erg leuk voor de kinderen en het eten was bovendien gewoon erg goed! Het Teppanaki menu is ruim voldoende en de keuze uit de vele lekkere gerechten gewoon goed. De biefstukrolletjes bijvoorbeeld waren heerlijk. Enig puntje van kritiek: de 4 coquilles (tegen bijbetaling van 4,-) waren er feitelijk maar 2. Ze waren doorgesneden. Het gerecht was zeker heel lekker, maar de bijbetaling stond niet in verhouding met de hoeveelheid coquilles.
Het klopt inderdaad dat ze vlot zijn met het vragen naar je drankbestelling, maar ik vind dat beter dan dat ik zelf de aandacht van een onoplettende ober moet trekken.

Gegeten op 24 augustus 2013

SergevdE
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een heel leuk en knusse sushi restaurant met echte verse sushi dat letterlijk vanaf punt nul vers en persoonlijk voor je wordt gerold. Perfecte bediening en verrukkelijk eten!

Gegeten op 25 mei 2013

poeli
  • Recensies in de laatste twee jaar

De sushi en sashimi zijn watertandend lekker. De sashimi smelt op de tong. Ook mijn Japanse vrienden waren enthousiast en dat zegt wat. Zelf ben ik niet zo'n fan van de teppanyaki plaat maar veel van mijn vrienden vinden het heerlijk. Kwaliteit is geweldig maar ik vind de smaken niet subtiel genoeg - maar dat is heel persoonlijk. Bij Tokyo is het heel leuk eten met kinderen. De show aan de plaat is leuk voor ze om te zien en het eten is heerlijk. En er is een speciale prijs voor kinderen dus het kost je geen rib uit je lijf. Ik zit zelf het liefst aan de rustige tafeltjes voorin het restaurant maar als er kinderen bij zijn dan moet je aan de plaat gaan zitten en heb je geen kind aan ze ;-)

Gegeten op 7 april 2013

Moi78
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijke sushi met verse ingrediënten! Handrolls gemaakt van verse nori en mooi opgemaakte sushi. Zeker een aanrader...

Gegeten op 22 mei 2013

Schrijf zelf een recensie over Tokyo in Hilversum

Schrijf hieronder je recensie over Tokyo. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!