a TripAdvisor company

foto's van Tokyo in Hilversum - 1 foto's van Tokyo in Hilversum - 2 foto's van Tokyo in Hilversum - 3 foto's van Tokyo in Hilversum - 4 foto's van Tokyo in Hilversum - 5 foto's van Tokyo in Hilversum - 6

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 035 628 61 29

De verfijnde Japanse keuken

De authentieke Japanse keuken is ontzettend populair in Nederland. Bij Tokyo serveren ze de lekkerste gerechten uit dit prachtige land. Kraakverse vis, perfect gebakken vlees, lichte soepen, frisse groenten; je vindt het allemaal terug op het menu!

Miola

Met de AH restaurantactie hebben we hier gegeten. Het driegangenmenu was in totaal zo weinig, dat ik achteraf nog enorme trek had en ik ben een kleine eter. De kwaliteit van de sushi liet te wensen over. Overigens vond ik het hele menu niet erg lekker of bijzonder. Jammer dat de kennismaking met dit restaurant zo negatief is, want ik kan me voorstellen dat de AH-actie juist bedoeld is om nieuwe klanten te trekken. Dan moet er niet op zo'n menu bezuinigd worden. Overigens is het decor erg donker en wat ouderwets. Bediening matig. Er werd geen uitleg gegeven over de inhoud van het menu. Teleurstellend, ik kom hier niet meer terug.

Gegeten op 29 juli 2015

EvaenRenee

Via online reservering

Goede service, heerlijk eten, leuke sfeer en vooral hele vriendelijke mensen!
Ze letten goed op tijdens de gangen door en je glas is altijd gevuld ;-)

Gegeten op 20 juli 2015

DigiDennis

Via online reservering

We hebben een geweldige avond gehad. De zaak was rustig en we hadden het gevoel dat we als koningen behandeld werden. Geweldige live cooking ervaring. Kunstige kok die het eten bereidde. Bediening precies zoals deze hoort te zijn; op de achtergrond, alert en behulpzaam. En het allerbelangrijkste: het eten was geweldig!! Heerlijke -voor ons- nieuwe smaken. Topkwaliteit.

Gegeten op 5 juli 2015

FHBune

Via online reservering

Het menu is uitgebreid genoeg om steeds weer heerlijk te eten. Bijzonder vriendelijke bediening. Aan de plaat is het leuk om de koks aan het werk te zien. Mijn kleinkinderen hebben een hoge voorkeur voor Tokyo!

Gegeten op 21 juni 2015

hellen4

Via online reservering

Waren toevallig in Hilversum, ben op de reacties op Iens afgegaan en dat was geen teleurstelling. Heerlijk gegeten voor een goede prijs. Aan te bevelen!!!!

Gegeten op 13 juni 2015

Spadino

Via online reservering

vriendelijke bediening, kwalitatief goed eten.De sushi wordt vers op bestelling gemaakt en smaakt uitestekend.Entourage zou wat lichter kunnen met name achterin.

Gegeten op 11 juni 2015

nanette6

Via online reservering

Heerlijke sushi en verse sashimi. Gezellig aan tafel a la carte alles ook los te bestellen. Goede bediening, constant paraat zonder opdringerig te zijn.

Gegeten op 5 juni 2015

KarelFR1965

Heerlijk gegeten met 5 man afgelopen vrijdagavond. We hebben gekozen voor de teppanyaki-plaat, omdat de jarige dit niet eerder had meegemaakt. We gingen voor het Sapporo menu met als extra gerecht Sashimi en wat Sushi . Zowel het eten als de service waren gewoon goed.Je krijgt echt waar voor je geld.
Ook al is de aankleding wat gedateerd, voor ons is dit restaurant absoluut een aanrader. We komen zeker terug.

Gegeten op 8 mei 2015

fijnproevertje1001

Eigenlijk snap ik al die lovende recensies niet zo goed, het viel me nogal tegen hier.... Het is zeker niet slecht hoor, maar ik had er na het lezen van de recensies meer van verwacht, veel meer. Om te beginnen vond ik de inrichting nogal gedateerd en oud, donker, systeemplafonnetje, het doet wat ouderwets aan. Vergane glorie. De prijzen zijn wel redelijk lijkt me, maar 19,50 voor een zelf samen te stellen menuutje en dat was genoeg, te veel zelfs. De sushi was redelijk maar niet echt top. Gebakken rijst en misosoep wel heel lekker. Warme gerechten vond ik niet lekker, veel te doorbakken naar mijn smaak en met een ware overkill aan knoflook. Bedienend personeel bedoelt t allemaal goed maar komt op mij gewoon nogal onbeholpen over, dat je steeds je bord moet aanpakken zelf en niet alles wordt goed begrepen volgens mij. Dan ook nog een parkeerboete bij buitenkomst omdat je maar max. 1 uur blijkt te mogen parkeren in die straten daar, terwijl de app gewoon door was gelopen. Daar is het restaurant natuurlijk niet verantwoordelijk voor maar het was blijkbaar niet mijn geluksavond.,.. Nee ik kom hier niet meer terug.

Gegeten op 9 mei 2015

GittaKoudijs

Via online reservering

Superlekker gegeten met mijn dochter van 9. Aan de teppanyaki-plaat, dat is natuurlijk altijd leuk en indrukwekkend voor kids. Het eten was weer heerlijk en ik heb nog nooit zulke lekkere, smeuiige rijst gegeten. Restaurant Tokyo is favoriet bij ons twee!

Gegeten op 25 maart 2015

Schrijf zelf een recensie over Tokyo in Hilversum

Schrijf hieronder je recensie over Tokyo. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.