Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Tokyo in Hilversum - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 035 628 61 29

De verfijnde Japanse keuken

De authentieke Japanse keuken is ontzettend populair in Nederland. Bij Tokyo serveren ze de lekkerste gerechten uit dit prachtige land. Kraakverse vis, perfect gebakken vlees, lichte soepen, frisse groenten; je vindt het allemaal terug op het menu!

Gooische-dame

Na een iet wat rommelig ontvangst, werden we door een vriendelijke heer naar onze plaatsen aan de teppanyaki gebracht. De kaart is uitgebreid en de menu's zijn zeer variërend. Vooraf sushi besteld en dat was heerlijk. Goede producten op een leuke manier klaar gemaakt. Het eten is goed en zeer smaakvol. Ja, Tokyo staat bij ons op de favorieten lijst. Wanneer je van goed Japans eten houdt, dan moet zeker hier gaan eten. Een echte aanrader.

Gegeten op 17 januari 2015

wim155

Erg goed eten.
Vriendelijke en gastvrije mensen.
Amuse was erg lekker
Alle gerechten waren zeer goed.
Dessert was simpel maar lekker.

Gegeten op 24 december 2014

blaricum

Via online reservering

Met 4 volwassenen en 2 kinderen aan de teppanyaki kookeiland gegeten.
Zeer smakelijke hapjes die vers op de bakplaat werden bereid.
Vlees, vis, groente, soep en sausjes, allemaal vaardig en soms virtuoos opgediend.
Kortom, prima kwaliteit exotisch eten met een amusante twist.

Gegeten op 3 december 2014

jante1

Samen met vier vriendinnen het Teppan Yaki menu gegeten bij Japans restaurant Tokyo.
Het eten was heerlijk, met name de sushi en ossenhaas waren bijzonder goed. Erg smaakvol eten voor weinig geld.
De koks waren vermakelijk en de bediening vriendelijk en behulpzaam.
Daarnaast hing er een gezellige sfeer en er was mooie kerstversiering vanwege de kerst die voor de deur staat.
Het was een bijzondere ervaring, zeker een aanrader.

Gegeten op 18 december 2014

mir001

Via online reservering

Wij aten het tepanyaki menu, waarbij je verschillende gerechtjes kan kiezen. Vooral de ossenhaas was super lekker! De mini loempia's en beef teryaki waren ook geweldig! De ossenhaas en lamshaas waren erg droog, zo ook de grote yakitori.
De kok die op de plaat voor ons aan het bakken was deed het erg leuk met tussendoor een grapje! De ober die wij hadden daarentegen was erg slecht, hij serveerde rommelig em liet zelfs mijn loempia's op de grond vallen, de saus over de tafel... en wat ik echt niet vond kunnen... hij liep te vloeken toen dit gebeurde..... gewoon terwijl hij naast me stond!

Gegeten op 19 december 2014

sander154

Via online reservering

Via een aktie van AH had ik restaurant Tokyo uitgekozen. We moesten kiezen uit een keuze menu, dat speciaal voor deze AH was gemaakt. De smaak viel ons uitermate tegen. Bij een volgend Japans etentje zal dit restaurant helaas niet meer dorr ons geselecteerd worden. Eeen echte afknapper. Gelukkig werden we wel bediend door een uiterst vriendelijke serveerster.

Gegeten op 2 december 2014

Barraka

Via online reservering

Voor het eerst sinds lang weer eens bij een Japans restaurant op bezoek en dat dankzij de Iens/AH actie.
Tokyo in Hilversum is ons zeer goed bevallen en niet alleen de voortreffelijke gerechtjes maar zeer zeker ook de vriendelijke bediening als wel de ambiance.
Zelfs op keuken technische vragen van ondergetekende kwam een uitstekend en goed onderbouwd antwoord van een jonge serveerster, erg leuk om zoveel jeugdige vak betrokkenheid te mogen ontmoeten.
Tokyo heeft een aparte menu kaart voor deze actie en is zeer zeker vriendelijk geprijsd
voor hetgeen gebod werd en zeker het terugkomen waard.

Gegeten op 28 november 2014

JaapenJanna

Aan de hand van recensies voor de AH-restaurant actie onze keuze bepaald, samen met mijn vrouw. En absoluut geen spijt. Uit keuzemenu gekozen voor sushi, tongfilet en ossenhaas en citroen- en groene thee ijs. De misosoep vooraf smaakte voortreffelijk verfijnt, de gebakken groente lekker knapperig en rijst zeer smakelijk, de tongfilet en de ossenhaas samen gedeeld. De ossenhaas was prima klaargemaakt in blokjes mooi bruin van buiten en rozerood van binnen. Beide smaken ijs heel lekker. Conclusie: voortreffelijk gegeten en dat voor een AH-menu prijs van slechts € 22,00!! Goede vlotte bediening, inclusief sojasaus en warme doekjes. Een aanrader om zeker terug te gaan, ook zonder AH kortingskaart .

Gegeten op 25 november 2014

Juul9

Via online reservering

Leuke sfeer om te eten, bediening goed, hoewel ze bij ons zijn vergeten en sojasaus neer te zetten, die alle anderen aan de tafel wel kregen, en ook de warme handdoekjes na het eten hebben ons niet bereikt.
Leuk om te ervaren hoe de super energieke en vrolijke chef het eten bereidt. De rijst was heel erg lekker, zo ook de scampi's. De groente was smakeloos. De ossenhaas was taai en zeker niet medium rare. De totale smaakbeleving was wat vlak. Ik eet altijd nagenoeg zoutloos, dus proef juist goed als ergens mooie smaak aan zit, maar hier had wel wat meer gekruid mogen worden. Kan ook zijn dat we er ketjap over hadden moeten doen, maar die hadden wij niet gekregen en ik zag pas bij nieuwe bezoekers dat zij dat wel kregen. De groene thee ijs was heerlijk. Al met al een ok ervaring, en het eten was goed, maar niet super. Gewoon leuk om een keer te doen, niet direct om snel terug te gaan. Over een paar maandjes weer eens doen.

Gegeten op 12 november 2014

KoenvanHeijst

Via online reservering

Samen met mijn zwager daar op een woensdagavond gegeten aan de bakplaat.
De sushi is veruit de beste die je in deze regio kunt krijgen.
De vis was weer heerlijk vers en de presentatie ook echt super.
Als hoofdgerecht de Lamshaas heerlijk mals en een traktatie met de gebakken groente en rijst.
Vriendelijke personeel en een goede sfeer ik kom zeker weer gauw terug.
Ook afhalen is een aanrader.

Gegeten op 12 november 2014

Schrijf zelf een recensie over Tokyo in Hilversum

Schrijf hieronder je recensie over Tokyo. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.