a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Frans
  1. Toon telefoonnummer 013 545 10 88

Walthervanhoof

Super avond gehad bij Kok Verhoeven, met heel de familie gegeten. Met twintig man tegelijk bediend en verwend worden is echt vakmanschap. Hans en Angela het was super we hebben genoten van het heerlijke eten en brabantse gastvrijheid echt TOP!!!
Wij komen graag nog een keertje terug echt een aanrader voor iedereen!
M vr gr Walther.

Gegeten op 16 januari 2016

LouKong

We hadden een fruit de mer schaal besteld voor ons tweeen. Was misschien teveel van het goede want we hadden ook biefstuk erbij besteld. Het vlees gerecht was echt heerlijk! Persoonlijk de fruit de mer iets minder maar toch goed gegeten.
Bediening was heel correct en attent. Zeker de moeite waard om weer terug te komen.

Gegeten op 2 januari 2016

NB20

Echt een van de beste en mooiste restaurants in Tilburg en omstreken!

Wij zijn hier al meerdere malen wezen eten en dat is elke keer weer feest.
Chefkok en eigenaar Hans zorgt voor de mooiste creaties op het bord en is gespecialieerd in vis. Maar ook de vleesgerechten zijn om van te genieten. De kaart wisselt vaak, ik denk met het seizoen, dus het blijft een verrassing om weer terug te gaan.

De wijnen zijn heerlijk, het is ook fijn dat je alle vertrouwen in handen kan leggen bij het professionele personeel, wij kiezen graag een wijnarrangement dat altijd weer heerlijk matched.

Wat ook zo leuk is aan het restaurant is de warme sfeer, de tafels zijn mooi ingedekt, de open keuken is super en ze hebben een kreeften bassin.

Ook de brasserie is een aanrader, een leuke en veel wisselende kaart hebben ze. Weer een hele andere warme sfeer als het restaurant.

Gegeten op 21 november 2015

anthon2

Top tent! Vis echt een aanrader! Super service, prima bediening. Etentje met Whirlpool Nederland. Heerlijke wijnen en prima gastheer!

Gegeten op 11 december 2015

miranda17

Al jaren een favoriet!L elke bediening, gastvrij en niet overdreven, wel behulpzaam. Super eten, je moet wel van vis houden, hele lekkere wijnen en de locatie wordt met de nieuwe spoorzone voor de deur steeds beter. Parkeren doe je voor de deur. Een echte aanrader!

Gegeten op 5 november 2015

JoannaGemma

We hebben op deze mooie herfstdag met de Wijn&Spijs wandeling in Tilburg meegedaan en ons in 7 restaurants laten verrassen door culinaire gerechtjes met bijpassende wijnen. Het laatste adres was voor ons Kok Verhoeven en daar kregen we een dessert. Het was onze eerste kennismaking met dit restaurant. De ontvangst was heel gastvrij en je kreeg meteen het gevoel dat je welkom was. We hebben genoten van een heerlijk sinaasappeltaartje met merengue, yoghurtijs en framboos. Daarbij een goed passende dessertwijn. Heel attent, we kregen er een fles water bij, de sommelier (denken we) begreep heel goed dat dat welkom was na zo'n middag. Er was voldoende aandacht voor ons als gast en je zag de passie voor het vak. We komen hier zeker terug om meer te proeven!

Gegeten op 25 oktober 2015

jan371

We hebben met 6 personen in de Brasserie gereserveerd. De mevrouw die onze gastvrouw was deed dat enthousiast met passie voor het vak. Je voelde je echt de moeite waard. Het eten is bij Kok Verhoeven, mijn favoriete restaurant in Tilburg, altijd top. En een menu bleek qua prijs enorm mee te vallen. Vis is de specialiteit van dit restaurant. Heerlijk.
Een minpuntje: het was ontzettend warm en de brasserie heeft geen airco.
Graag tot een volgende keer.

Gegeten op 5 augustus 2015

Johson01

Met jubileum van collega hebben we in dit restaurant gegeten. Sfeervolle inrichting prima service, maar vooral heerlijk verrassingsmenu met vis gegeten.

Gegeten op 18 juni 2015

Pkh

Toevallig twee weken geleden ook hier gegeten, maar dat is natuurlijk geen straf. Deze keer zaten we met een groep van 6 personen achter in het restaurant, een gedeelte wat ik zelf er leuk vind om te zitten. Nu had ik echter last van de zon. Er hangen wel zonneluifels, maar de zon scheen er onderdoor waardoor het achter het glas erg heet werd. De zon kon ook goed in je gezicht schijnen wat toch niet zo prettig is onder het eten. Het eten was verder prima. Er werden verschillende verrassingsmenu's besteld en ook a la carte. Het smaakte prima en de bediening was ook prima.

Gegeten op 13 juni 2015

P_G

Diverse keren gegeten, laatste keer viel zwaar tegen. Speciaal tafeltje gereserveerd, was bezet, elders geplaatst. 1 hoofdgerecht zonder groenten geserveerd, ander met andere groenten waarom gevraagd. Laten weten dat we niet tevreden waren, (degene die de reservering had aangenomen bleef duidelijk uit de buurt!). Klacht nog even per mail gemeld, na een week een reactie, dat gezien het feit dat 't de andere keren goed was gegaan dit een 'incident' moest zijn geweest. Incidenten bestaan niet naar je gasten toe! En die maak je niet goed met 'volgende keer krijgt u een glas champagne van 't huis'. je zorgt dat 't op de avond zelf goed gemaakt wordt, laat mensen niet met een rekening en een onprettig gevoel je zaak verlaten en als je een herkansing krijgt zet je niets in je mail over 'incident'! Overigens moet wel gezegd dat je op dit adres prima kunt eten, wij hebben alleen een heel vervelende ervaring gehad!

Gegeten op 14 maart 2015

Schrijf zelf een recensie over Kok Verhoeven in Tilburg

Schrijf hieronder je recensie over Kok Verhoeven. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.