Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Kok Verhoeven

1. Restaurant
  2. Frans

Kok Verhoeven

1. Restaurant
  2. Frans
  1. Toon telefoonnummer 013 545 10 88

AntonEgo

Op roze maandag met mijn vriendin gegeten bij Kok Verhoeven. We werden goed ontvangen. Jammer dat we niet in het nieuwe gedeelte terecht konden. Bediening was wat traag, we werden niet goed in de gaten gehouden en het duurde vrij lang ten opzichte van de bezetting voordat we onze drank kregen.
Als appetizer hadden we een aantal oesters besteld, deze waren klein en droog van smaak. Het leek wel alsof ze al lang open waren gestoken. Jammer.
Voorgerecht hadden we beide sashimi, deze was erg lekker en mooi gepresenteerd.
Zelf had ik kreeft als hoofdgerecht en was goed op smaak. Mijn vriendin had Coquille & Kibbelingen en vond de kibbelingen vet en geen goede smaak combinatie.
Wijn was erg lekker en prima kwaliteit voor een goede prijs.

Het kan zijn dat de ervaring niet optimaal was omdat het Roze Maandag was.

Gegeten op 21 juli 2014

Gastronam

op aanraden van vrienden zijn we gaan eten bij Kok Verhoeven. Over de bediening en de ambiance in de zaak geen slecht woord echter, het eten is ons zwaar tegengevallen. Het entree (kalfszwezerik met risotto) was mooi opgemaakt en goed op smaak. Maar het pièce (makreelfilet) was niet goed op smaak. nog sterker, ik heb het me tegenzin opgegeten. Jammer! De keuken leek er bij het dessert ook weinig zin meer in te hebben.

kortom: voor ons was dit geen succes.

Gegeten op 26 september 2014

Jusu

Buiten in de serre gezeten, waar het (ondanks dat de locatie nu niet echt inspirerend is) goed vertoeven is. Op advies van velen toch eens bij Kok Verhoeven gaan eten, in eerste instantie de boot afgehouden omdat wij geen visliefhebbers zijn. Dat is ook absoluut niet nodig. Perfecte ribeye op, voor- en bijgerechten waren meer dan prima, vriendelijk personeel, wij komen hier zeker nog eens terug.

Gegeten op 4 september 2014

frank179

Mooie zaak, althans het nieuwe gedeelte. Maar het is te druk. De tafels staan te dicht op elkaar, men kan elkaar nauwelijks verstaan.
Personeel heeft nauwelijks aandacht voor de klant. Eten wordt op tafel gezet met toelichting maar dit komt er gehaast en zonder enthousiasme uit. We hadden een 4 gangen surprise menu waarvan de 1e 2 gerechten zeer eenvoudig waren en niet wat je verwacht in dit restaurant.
We hadden een bijpassend wijnarrangement, serveer de wijn dan ook alvorens het gerecht komt! Tot 2x is dit niet gebeurd en hebben we er zelf naar moeten vragen. De wijnen waren ook niet echt bijzonder, erg gewoontjes.
Helaas, 170 euro uitgegeven maar we hadden dit geld liever beter besteed. Wij komen hier voorlopig niet terug.

Gegeten op 23 augustus 2014

Toinekarin

Te snelle service waardoor het gevoel buiten gekeken te worden, tafels te dicht op elkaar. Fles water op rekening niet besteld en na correctie toch nog €1,5 te veel op de rekening. Niet voor herhaling vatbaar

Gegeten op 30 augustus 2014

karenspaans

Niet gereserveerd . Maar toch een grote tafel in het midden van het restaurant werd voor ons vrij gemaakt en gedekt. De keuze van de kaart was erg moeilijk want het stond vol met lekkernijen. De keuze dus maar aan de kok overgelaten maar wel enkele voorkeuren uitgesproken. Een heerlijke avond. Een echte aanrader!

Gegeten op 27 juni 2014

J_Binnendijk

De binnenkomst was veelbelovend/voornaam, door een mevrouw achter een ontvangstdesk werden we keurig naar onze tafel begeleid.

Het is een grote zaak, keurig en eigentijds ingericht. Het lijkt een aangename omgeving in te dineren. Keurige menukaart die echter onoverzichtelijk is ingedeeld. Het is duidelijk dat men op 'vis' is ingesteld, maar ook carnivoren kunnen wel wat vinden.

Goede bediening, maar die komt wat ongeïnteresseerd over. Wanneer eenmaal het gerecht voor je staat wordt je verder genegeerd. Ook even de aandacht vragen voor een extra glas wijn is nogal een hele opgave.

De gerechten zijn goed, maar ook niet meer dan gemiddeld, vooral grote porties. Voor het prijsniveau dat men hier hanteert en het niveau dat men wil uitstralen moet e.e.a. beter.

Samengevat redelijke zaak maar de prijs/kwaliteitsverhouding is (nog) niet in orde.

En p.s. als je zo nodig een (zo goed als afgesloten) rokersterras wil aanleggen zet dan niet de ramen de ramen naar binnen wagenwijd open. Bij ene klein zuchtje wind komt al die rook naar binnen, smerig.

Gegeten op 21 juli 2014

LoutD

Langzamerhand komt die Kok Verhoeven wat mij betreft toch wel dicht bij de titel: Beste restaurant van Tilburg. Prima bediening, je voelt je welkom. Twee keer twee voorgerechten? Geen probleem. Oesters: perfect. Zacht gegaard parelhoen, het beest zou met terugwerkende kracht blij zijn als het wist dat het zo op een boordje terecht kwam. Dame blanche, maar dan net anders en lekkerder. Hulde voor dit restaurant, de bediening en de keuken.

Gegeten op 5 augustus 2014

mirjam44

Met een gezelschap van 7 personen heerlijk getafeld bij Kok Verhoeven in Tilburg.
we lieten de gerechten vergezellen van bijpassende wijnen. Een van de tafelgenoten overlegde hierover steeds met de sommelier.
Als voorafje kozen we voor 2 oesters p.p. en die lieten we wegglijden met een bijpassende witte wijn. Daarna het vier gangen verrassingsmenu van de chef. (We gaan het niet verklappen maar willen het wel aanraden!) Perfecte bediening, accuraat. Leuke entourage: we zaten in het nieuwe serre gedeelte. Ga het proberen, wij komen er zeker terug!

Gegeten op 4 juli 2014

Maurice_Tilburg

Na de verbouwing in het restaurantgedeelte gaan eten.
Interieur ziet er stukken beter uit, eten was prima (verder niet heel bijzonder) en dat gold ook voor de geschonken wijnen.
Bediening was hartelijk, informeel en bijzonder attent.
Het was wel wat rumoerig maar het zal dan ook nagenoeg helemaal vol.
Absolute verbetering tov hiervoor en zeker aan te raden.
Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Gegeten op 15 februari 2014

Schrijf zelf een recensie over Kok Verhoeven in Tilburg

Schrijf hieronder je recensie over Kok Verhoeven. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.