a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Frans
  1. Toon telefoonnummer 013 545 10 88

BregjeAnne

Heerlijk geluncht, genoten van het visplateau. Gecombineerd met een prachtige sauvignon blanc. Echt een aanrader voor iedereen die graag geniet!

Gegeten op 17 december 2015

Reil

Met z'n vieren heerlijk gegeten in de Brasserij. Voldoende keuze, voor ieder wat wils. Goede wijnen erbij. We hebben genoten en het is voor herhaling vatbaar. Twee minpuntjes: het was erg warm in de Brasserij en € 4,50 voor een kan plat water is wel erg veel.

Gegeten op 13 maart 2016

JannekeJansen

Uitstekend gegeten (in het restaurantgedeelte): geschroeide tonijn als voorgerecht, zeeduivel als hoofdgerecht en chocoladetaart als nagerecht. De bediening is zeer attent. Het restaurant is mooi ingericht, met oog voor details. Een aanrader!

Gegeten op 13 februari 2016

Walthervanhoof

Super avond gehad bij Kok Verhoeven, met heel de familie gegeten. Met twintig man tegelijk bediend en verwend worden is echt vakmanschap. Hans en Angela het was super we hebben genoten van het heerlijke eten en brabantse gastvrijheid echt TOP!!!
Wij komen graag nog een keertje terug echt een aanrader voor iedereen!
M vr gr Walther.

Gegeten op 16 januari 2016

LouKong

We hadden een fruit de mer schaal besteld voor ons tweeen. Was misschien teveel van het goede want we hadden ook biefstuk erbij besteld. Het vlees gerecht was echt heerlijk! Persoonlijk de fruit de mer iets minder maar toch goed gegeten.
Bediening was heel correct en attent. Zeker de moeite waard om weer terug te komen.

Gegeten op 2 januari 2016

NB20

Echt een van de beste en mooiste restaurants in Tilburg en omstreken!

Wij zijn hier al meerdere malen wezen eten en dat is elke keer weer feest.
Chefkok en eigenaar Hans zorgt voor de mooiste creaties op het bord en is gespecialieerd in vis. Maar ook de vleesgerechten zijn om van te genieten. De kaart wisselt vaak, ik denk met het seizoen, dus het blijft een verrassing om weer terug te gaan.

De wijnen zijn heerlijk, het is ook fijn dat je alle vertrouwen in handen kan leggen bij het professionele personeel, wij kiezen graag een wijnarrangement dat altijd weer heerlijk matched.

Wat ook zo leuk is aan het restaurant is de warme sfeer, de tafels zijn mooi ingedekt, de open keuken is super en ze hebben een kreeften bassin.

Ook de brasserie is een aanrader, een leuke en veel wisselende kaart hebben ze. Weer een hele andere warme sfeer als het restaurant.

Gegeten op 21 november 2015

anthon2

Top tent! Vis echt een aanrader! Super service, prima bediening. Etentje met Whirlpool Nederland. Heerlijke wijnen en prima gastheer!

Gegeten op 11 december 2015

miranda17

Al jaren een favoriet!L elke bediening, gastvrij en niet overdreven, wel behulpzaam. Super eten, je moet wel van vis houden, hele lekkere wijnen en de locatie wordt met de nieuwe spoorzone voor de deur steeds beter. Parkeren doe je voor de deur. Een echte aanrader!

Gegeten op 5 november 2015

JoannaGemma

We hebben op deze mooie herfstdag met de Wijn&Spijs wandeling in Tilburg meegedaan en ons in 7 restaurants laten verrassen door culinaire gerechtjes met bijpassende wijnen. Het laatste adres was voor ons Kok Verhoeven en daar kregen we een dessert. Het was onze eerste kennismaking met dit restaurant. De ontvangst was heel gastvrij en je kreeg meteen het gevoel dat je welkom was. We hebben genoten van een heerlijk sinaasappeltaartje met merengue, yoghurtijs en framboos. Daarbij een goed passende dessertwijn. Heel attent, we kregen er een fles water bij, de sommelier (denken we) begreep heel goed dat dat welkom was na zo'n middag. Er was voldoende aandacht voor ons als gast en je zag de passie voor het vak. We komen hier zeker terug om meer te proeven!

Gegeten op 25 oktober 2015

jan371

We hebben met 6 personen in de Brasserie gereserveerd. De mevrouw die onze gastvrouw was deed dat enthousiast met passie voor het vak. Je voelde je echt de moeite waard. Het eten is bij Kok Verhoeven, mijn favoriete restaurant in Tilburg, altijd top. En een menu bleek qua prijs enorm mee te vallen. Vis is de specialiteit van dit restaurant. Heerlijk.
Een minpuntje: het was ontzettend warm en de brasserie heeft geen airco.
Graag tot een volgende keer.

Gegeten op 5 augustus 2015

Schrijf zelf een recensie over Kok Verhoeven in Tilburg

Schrijf hieronder je recensie over Kok Verhoeven. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.