a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Frans
  1. Toon telefoonnummer 013 545 10 88

Johson01

Met jubileum van collega hebben we in dit restaurant gegeten. Sfeervolle inrichting prima service, maar vooral heerlijk verrassingsmenu met vis gegeten.

Gegeten op 18 juni 2015

Pki

Toevallig twee weken geleden ook hier gegeten, maar dat is natuurlijk geen straf. Deze keer zaten we met een groep van 6 personen achter in het restaurant, een gedeelte wat ik zelf er leuk vind om te zitten. Nu had ik echter last van de zon. Er hangen wel zonneluifels, maar de zon scheen er onderdoor waardoor het achter het glas erg heet werd. De zon kon ook goed in je gezicht schijnen wat toch niet zo prettig is onder het eten. Het eten was verder prima. Er werden verschillende verrassingsmenu's besteld en ook a la carte. Het smaakte prima en de bediening was ook prima.

Gegeten op 13 juni 2015

P_G

Diverse keren gegeten, laatste keer viel zwaar tegen. Speciaal tafeltje gereserveerd, was bezet, elders geplaatst. 1 hoofdgerecht zonder groenten geserveerd, ander met andere groenten waarom gevraagd. Laten weten dat we niet tevreden waren, (degene die de reservering had aangenomen bleef duidelijk uit de buurt!). Klacht nog even per mail gemeld, na een week een reactie, dat gezien het feit dat 't de andere keren goed was gegaan dit een 'incident' moest zijn geweest. Incidenten bestaan niet naar je gasten toe! En die maak je niet goed met 'volgende keer krijgt u een glas champagne van 't huis'. je zorgt dat 't op de avond zelf goed gemaakt wordt, laat mensen niet met een rekening en een onprettig gevoel je zaak verlaten en als je een herkansing krijgt zet je niets in je mail over 'incident'! Overigens moet wel gezegd dat je op dit adres prima kunt eten, wij hebben alleen een heel vervelende ervaring gehad!

Gegeten op 14 maart 2015

floor61

Het eten was echt fantastisch, helaas voelde wij ons een beetje vervelend dat wij een plek buiten kregen terwijl het koud was. Wij dachten dat we naar binnen mochten zodra er plek was. Wij waren de enige buiten, waardoor wij vaak werden vergeten. Misschien was het onze kleding? Mijn vriend had een hoody aan omdat hij niet wist dat we uit eten zouden gaan dat weekend.

Gegeten op 26 september 2014

frank_raaijmakers

Mooi modern strak ingericht restaurant... onmiddellijk goede wifi zonder wachtwoorden, codes enzo. Grote open keuken. Sanitair is oubollig en behelpen (behoeft verbetering).

Glas rosé huiswijn pays d'oc en sauvignon blanc .... goede binnenkomers.... helemaal niets mis mee.

De eerste asperges van 2015..... smullen !?

Voorgerecht: romige aspergesoep met Hollandse garnalen.... prima !
(partner had geen voorgerecht en kreeg toch amuse aspergesoep kopje ... dan heb je het als restaurant in de gaten)

Hoofdgerecht: asperges met snoekbaars en truffelsaus. Uitstekend.... niet teveel smaken op je bord..... beetje puree, zeekraal aardappeltje...... asperges perfect gepocheerd.... top !
Hierbij een Pinot Gris 2011 van Sipp Mack... toppertje !

Mooie Illy espresso met friandises na. Friandises mogen wel wat meer verrassing hebben.

Conclusie: top restaurant in Tilburg met mooie menukaart, heerlijk gegeten, perfecte service, prijs/kwaliteit ok !

Gegeten op 25 maart 2015

Marcel013

We hadden gereserveerd voor het restaurant gedeelte. Vriendelijke ontvangst en we mochten zelf een tafel uitzoeken. Na de aperitief ( enige minpuntje, 9 euro aan de prijzige kant ! ) wat gegratineerde oesters besteld als klein voorgerechtje. Gevolgd door een voorgerecht van langoustines, wat echt top bereid was, botermals. Het hoofdgerecht was tarbot met kalfssukade, een geweldige combinatie en heerlijk. Als dessert de proeverij van chocolade wat een perfecte afsluiter was voor een heerlijke en geweldige avond.

Gegeten op 6 februari 2015

ad_wijgerde

Gegeten op 5 februari 2015

Ef

Omdat we met een groter gezelschap waren, kregen we een menu aangeboden. Zowel voor- als hoofd was er keuze uit een vlees- of visgerecht en voor iedereen was er hetzelfde dessert. Voor mij twee keer vis en beide gerechten waren heerlijk. Achteraf spijt dat ik geen foto van het menu heb gemaakt, want ik weet niet meer precies wat er op mijn bord lag. Naast de hoofdcomponenten was er namelijk van alles te ontdekken op dat bord: verschillende crèmepjes, een stukje aardappelgratin en groenten. Ik herinner me de heerlijke bietensalade (fijn, als er met producten van het seizoen wordt gekookt!), de lekkere coquille, krabvlees en op de huid gebakken zeebaarsfilet. Allemaal heel goed.
Ook het dessert was een feestje op het bord, met wel vijf verschillende minigerechtjes, waaronder twee chocolademousses en panna cotta.

De bediening is erg goed en attent. Professioneel op een heel natuurlijke, gastvrije manier. Het decor was op deze donkere avond prima, want binnen is het vrij neutraal, maar niet ongezellig ingericht. Kan me voorstellen dat het overdag, als je naar buiten kunt kijken, wat minder gezellig is om in de serre van de brasserij te zitten. Het plein waar je op uitkijkt is nou niet per se het gezelligste plekje van Tilburg te noemen.

Gegeten op 5 november 2014

AntonEgo

Op roze maandag met mijn vriendin gegeten bij Kok Verhoeven. We werden goed ontvangen. Jammer dat we niet in het nieuwe gedeelte terecht konden. Bediening was wat traag, we werden niet goed in de gaten gehouden en het duurde vrij lang ten opzichte van de bezetting voordat we onze drank kregen.
Als appetizer hadden we een aantal oesters besteld, deze waren klein en droog van smaak. Het leek wel alsof ze al lang open waren gestoken. Jammer.
Voorgerecht hadden we beide sashimi, deze was erg lekker en mooi gepresenteerd.
Zelf had ik kreeft als hoofdgerecht en was goed op smaak. Mijn vriendin had Coquille & Kibbelingen en vond de kibbelingen vet en geen goede smaak combinatie.
Wijn was erg lekker en prima kwaliteit voor een goede prijs.

Het kan zijn dat de ervaring niet optimaal was omdat het Roze Maandag was.

Gegeten op 21 juli 2014

Gastronam

op aanraden van vrienden zijn we gaan eten bij Kok Verhoeven. Over de bediening en de ambiance in de zaak geen slecht woord echter, het eten is ons zwaar tegengevallen. Het entree (kalfszwezerik met risotto) was mooi opgemaakt en goed op smaak. Maar het pièce (makreelfilet) was niet goed op smaak. nog sterker, ik heb het me tegenzin opgegeten. Jammer! De keuken leek er bij het dessert ook weinig zin meer in te hebben.

kortom: voor ons was dit geen succes.

Gegeten op 26 september 2014

Schrijf zelf een recensie over Kok Verhoeven in Tilburg

Schrijf hieronder je recensie over Kok Verhoeven. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.