a TripAdvisor company

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 076 514 06 29

Eva234

Twee weken geleden op vrijdagavond hier gegeten. We waren door de wat negatieve recensies een beetje huiverig, maar het was superleuk. Het eten was heerlijk en verrassend. Twee collega's met allergieen kregen lekkere aangepaste gerechten. De jonge bediening deed erg enthousiast hun werk. Al met al voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 8 januari 2016

lekkerbekje64

Het eten was goed. Maar daar is wat mij betreft ook alles mee gezegd. De carpaccio werd te koud geserveerd, dan mis je gewoon veel smaak. Als hoofdgerecht had ik de ravioli met blauwe kaaskroket, die kroket was werkelijk heerlijk, de ravioli vrij droog. Mijn nagerecht was een cassata. Niet heel bijzonder. We waren met een groep, misschien maakt dat het lastig, maar de bediening was stomweg niet geïnteresseerd. We hadden een menu met drie drankjes inclusief maar het was lastig om een drankje te bestellen. Gelukkig stonden er karaffen water op tafel. Bij het nagerecht had ik geen bestek. Om gevraagd, nimmer gekregen. Jammer jammer jammer.

Gegeten op 28 november 2015

Helga-Ultzen

De lekkerste mosselen ooit! Heerlijke wijn erbij, echt genieten. Ik had de mosselen Provençaalse stijl. Vooraf een heerlijk gin tonic gehad, waarbij gelukkig keuze was uit een aantal ging en een aantal tonics!

Gegeten op 30 september 2015

killy

Laat in de middag als eerste gasten plaatsgenomen in dit sfeervol aangeklede restaurant. Vriendelijke bediening waarbij we (opmerkelijk) drie keer een ander aan tafel kregen. Gekozen voor het driegangen keuzemenu. Vooraf een complete, smaakvolle carpaccio: dun gesneden rundvlees met pijnboompitjes, Grana Padano, zongedroogde tomaatjes, rucola en een lekkere dressing. Hoofdgerechten: voor mijn vrouw kabeljauw (prima in orde) en voor mij een gegrilde biefstuk (ik had medium gevraagd, maar was op het randje van rauw gegrild, maar toch erg smakelijk en mals). Beperkte groentengarnituur. Vlaamse frieten apart geserveerd, goed gebakken. Het dessert was bepaald geen 'top'. Een harde parfait, recht uit de vriezer geserveerd, omgeven door rood fruit (lees: een rode gelei) met er bovenop een koekstengel die slap en dus niet meer knapperig was. Jammer dat dit dessert het totaalbeeld enigszins devalueerde.

Gegeten op 28 oktober 2015

Arjen Bakker

Gisteren (23-8) weer eens binnengestapt bij Het Kabinet. Nette bediening, niets op aan te merken. Hoofdgerechten waren ook goed (Wagyu burgers& kindermenu). Nagerechten vielen enigszins tegen, chocoladetaart is eerder cake, en redelijk droog. Kokos cakeje, is ook redelijk droog en qua grootte klopt het verkleinwoordje volstrekt. Niet wat je verwacht.
We gaan er vast nog wel een keer eten, maar het nagerecht laten we voor wat het is.

Gegeten op 23 augustus 2015

Ailikepai

Wij hebben inmiddels twee keer gegeten bij het Kabinet en het bevalt ons erg goed!
Laatste keer kwamen wij pas om half 9 aan, er zat nog één tafeltje die met het dessert bezig was, maar het was geen probleem om nog te komen eten. De bediening was erg vriendelijk en het eten was lekker. Was geen probleem om mijn dessert (die ik al had doorgegeven) te laten vervangen voor een kopje thee. Kortom: wij hebben weer een fijne avond gehad bij het Kabinet. Tot de volgende keer!

Gegeten op 6 april 2015

edwin152

Eten was okay. Geen erg uitgebreide kaart, maar dat kun je zien voordat je naar binnen gaat. Alle tafels vrij dicht op elkaar gezet. Bediening ronduit ongeïnteresseerd (althans onze 'tafelheer'. zo nu en dan kwam er iemand anders die wel zeer vriendelijk was). Gerechten volgden elkaar in een enorm tempo op. Na iets meer dan een een uur stonden we weer buiten (voor-, hoofd-, nagerecht en koffie). Deel van de rekening betaald met diner-cadeau bon. Op de vraag van onze ober hoeveel waarde de bon had, gaf ik aan dat ik dacht dat dat € 12,50 was. Nadat hij dat gecontroleerd had, gaf hij aan dat dat klopte. Helaas moesten wij bij thuiskomst constateren dat de waarde € 15,- was. Als je zo je geld moet verdienen! Voor ons dus geen 'Het Kabinet meer'.

Gegeten op 23 mei 2015

Albert53

Weer gezellig met gezin wezen eten bij Kabinet in breda.
Was alweer een tijd geleden dat we hier waren , maar omdat het laatst goed bevallen was hier maar weer gereserveerd.
De kinderen kozen voor menu en wij kozen voor a la carte gerechten.
De bediening gaf goede uitleg bij de gerechten, en we hebben ook deze keer weer erg lekker gegeten, en zijn vriendelijk geholpen door de aardige jongeman ie bij ons aan tafel hielp.
Dus tot ziens

Gegeten op 25 april 2015

FamilieTimmers

Gisteren bij het kabinet gegeten met een paar goede vrienden. Was alweer een paar jaar geleden dat ik hier geweest was.
Wat een positieve verassing zeg! Ontvangst was hartelijk en het eten was heerlijk.
De keuken heeft op culinair vlak absoluut niet stilgezeten. Daarbij hadden we bij het hoofdgerecht een heerlijke fles wijn.
Gedurende de avond kwam de eigenaar nog even bij ons aan tafel langs om te vragen of alles in orde was. Bijzonder attent. Ik kom zeker terug. Aanrader!

Gegeten op 17 april 2015

ricardonac

Op donderdagavond gegeten samen met mijn vriendin bij het kabinet. Dit was de 1ste keer dat we bij het kabinet zijn geweest. En zeker niet de laatste keer, want wij hebben echt een topavond gehad. De prijs-kwaliteit verhouding was dik in orde en de service was uitstekend. Dit restaurant is echt een AANRADER!!! Wij komen zeker terug

Gegeten op 19 februari 2015

Schrijf zelf een recensie over Het Kabinet in Breda

Schrijf hieronder je recensie over Het Kabinet. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.