Het Kabinet

• 6.5

• 7.3

karin144
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ter gelegenheid van onze 35e trouwdag gegeten bij Het Kabinet met broers, zus, schoonzussen en zwager. We hadden de Treveskamer gereserveerd, voor 9 personen een prima plaats. Een ronde tafel, met een niet te grote groep altijd fijn. We begonnen met een aperitief van het huis, heerlijk! Daarna hebben we genoten van het Nassau Menu, met een speciaal dessert namelijk een zalige Omelette Siberienne, net als 35 jaar geleden. De hele familie was uitermate tevreden.

Gegeten op 16 maart 2014

Salma_Hessi
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisterenavond op bezoek geweest bij Kabinet. Mijn man en ik werden vriendelijk ontvangen bij de deur en snel voorzien van een drankje. Gekozen voor het dagmenu: bospaddenstoelensoep, pasta met makreel en ijs met mandarijnensiroop en slagroom. De soep was goed van smaak, alleen een beetje veel. Het hoofdgerecht was heerlijk en de combinatie van makreel en pasta was geweldig. Het dessert was prachtig opgemaakt en een goede afsluiting. Al met al een leuke avond. Professionele bediening en een uitstekende keuken. Top!

Gegeten op 25 februari 2014

merma84
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op een vrijdagavond binnen gelopen bij het Kabinet. De zaak zat ramvol, een goed teken dachten we, maar het is meer de locatie dan de kwaliteit, wat ons opviel is dat de tafel erg plakkerig was en dat het hele restaurant van ons wel gerestyled mag worden, erg grauw/grijzig en gedateerd. Bij binnenkomst vriendelijk geholpen maar door de drukte hebben we iets te vaak de serveerster zelf moeten roepen. Als hoofdgerecht had mijn tafelgenoot de varkenssaté en ik de vegetarische groentenquiche, de saté was 'saai' en beetje karig, de groentenquiche was ok, maar iets teveel gepeperd, al met al waren de hoofdgerechten dus matig. Dit werd echter goedgemaakt door de desserts, de kletskoppen en 't flensje waren echt GOED vandaar gemengde gevoelens bij de rating...Van vele gehoord dat de 3 gangen menu's beter zijn.

Gegeten op 31 januari 2014

rog75
  • Recensies in de laatste twee jaar

Helaas ook dramatisch slecht gegeten.
De wachttijd tussen de gerechten was erg lang en het eten smakeloos.
Het eten werd ook door het personeel zelf afgedaan als 'ow, u had het menuutje'.
Overigens wel netjes aangeboden om het voorgerecht nog te wisselen.
Juist dit menuutje had ons warm moeten maken voor een herhaalbezoek.
Volgende keer slaan we het kabinet over. Jammer

Gegeten op 25 januari 2014

maaike40
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vorige week hebben we hier gegeten. Het was heerlijk! Als voorafje had ik de geitenkaasjes, mijn vriend de rosbief. Hoofdgerecht de gebakken zalm en de entrecote. Prima portie friet en salade erbij, nagerecht hebben we overgeslagen. De bediening was prima en de sfeer in het restaurant is intiem. Wij komen hier zeker nog eens!

RCM
  • Recensies in de laatste twee jaar

Dramatisch slecht gegeten. Gerechten waren koud, smakeloos en dreven in sausjes dat leek uit een pakje te komen. Bediening heeft ons 1 keer gevraagd of we wat wilde drinken. Vergaten het dessert en hadden geen idee wat ze serveerden. Dit alles is een overvolle, lawaaierige ambiance. Wij komen hier nooit meer terug.

Gegeten op 16 augustus 2013

uitetenofzelfkoken
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het concept is leuk bedacht met al die titels uit de politiek. Hier 2 keer gegeten, 1 keer een paar jaren geleden en vond het toen ronduit slecht. Ze een 2e kans gunnende hier van de zomer weer eens binnen gestapt. Het voorgerecht was lafjes van smaak, de biefstuk was te taai om op te kauwen en de bediening reageerde er allemaal maar wat lauwtjes op. Voor mij geen 3e keer.

In deze prijsklasse is er voldoende keuze in Breda en daar moeten ze echt op letten! Hun voordeel is dat ze op de Grote Markt zitten en een brede voorgevel hebben. Veel spontane aanloop van onwetenden dus...

Gegeten op 12 juni 2013

Werf
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op zoek naar een leuk restaurantje zijn we hier min of meer toevallig beland en een prima avond gehad. Als voorafje had ik een erg smaakvolle bisque, maar de portie was wel erg groot. Het hoofdgerecht vond ik minder succesvol, een mix van vis. Niet echt een eenheid en geen bijzondere smaken. Het dessert was erg lekker, maar hier vooral losse componenten op het bord.

Gegeten op 27 september 2013

Kasabian
  • Recensies in de laatste twee jaar

In juli op de terugreis van Calais hier gegeten, omdat er verse mosselen op het bord stonden.In het zonnetje op het terras gezeten. Mosselen waren OK, tafelgenoot had een steak die er niet echt appetijtelijk uit zag en ook zo smaakte. Bovendien bij serveren koud. Gebruikelijke frieten maakte geheel af.

Gegeten op 24 juli 2013

mvanteteringen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Lekkere slibtongetjes gegeten met een bedje van zuurkool en spruitjes. Zeer verrassend en super lekker. Ook het toetje met kletskoppen en ijs is voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 11 oktober 2013

Schrijf zelf een recensie over Het Kabinet in Breda

Schrijf hieronder je recensie over Het Kabinet. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!