Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

1. Restaurant

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 076 514 06 29

saskia120

Via online reservering

Vriendelijke ontvangst, gezellige inrichting. Eten was prima. Niet heel bijzonder, maar prijs/kwaliteit was oke. Leuk voor groepen

Gegeten op 24 oktober 2014

christel30

Als vegetariër hier Niet eten een drie Luik ik vette noedels en loempia waarvan ze weigeren toe te geven dat het er niet uitzag (en smaak was nog slechter) de Quick was oké maar omdat de rest zo slecht was ook daar niet van genoten

Gegeten op 24 augustus 2014

susannevankastel

Afgelopen zondag met ons gezin gegeten bij het Kabinet.
We werden heel hartelijk ontvangen door de eigenaar en voelden ons meteen heel welkom met onze drie kids.
We kregen een mooie ronde rafel aangewezen waar de kindjes ook genoeg plek hadden om de kleurplaten die zij kregen te kleuren.
De voorgerechten waren verrassend lekker: salade coquille:voortreffelijk gebakken (precies lang genoeg)en ook de salade caprese voor de kids (het was geen enkel probleem dat de kindjes samen een salade deelden, kregen ieder voor zich een mooi opgemaakt bordje) was erg lekker!
De hoofdgerechten smaakten ook goed: mosselen voor ons en de kids frietjes met kipspies en visburger.
Kortom: Heerlijk gegeten in een sfeervol en gezellig restaurant, voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 11 augustus 2014

wauwie

Op een donderdagavond in de zomer besloten om dit restaurant weer eens te proberen. Laatste keer was jaar of twee geleden en dat was niet zo goed bevallen. En helaas, bij deze herkansing ging er toch van alles mis. Vooral de erg lange tijd tussen de gerechten werd na verloop van tijd vervelend. Misschien kwam het door een paar grote groepen andere gasten, maar dat vinden wij geen excuus. Uiteindelijk bij het dessert aangekomen een glas dessertwijn besteld en de gerechten bleven weer erg lang weg. En ondertussen ons glas leeg natuurlijk ... gevraagd om bij te schenken en dit verscheen later op de rekening. Beetje jammer, want was passender geweest om dat aan te bieden vanwege de erg lange wachttijden.
De tafel buiten leek schoon, maar je bleef er met je armen aan plakken. Personeel is erg vriendelijk en doet haar best. Eten was smaakvol, maar niet heel bijzonder. Inrichting is leuk, op het terras buiten kun je heerlijk zitten, ook aan hoge tafels.

Gegeten op 10 juli 2014

Anmave

Onlangs hebben we hier met een groepje vriendinnen gegeten. Omdat dit tijdens het Jazzfestival was, konden we geen gebruik maken van het (voordeligere) driegangenmenu dat ze hier normaal gesproken aanbieden, dit was een tegenvaller. We bestelden daarom losse voor-, hoofd- en nagerechten van de kaart.
Het voorgerecht, ik koos voor een carpaccio, smaakte prima.
Als hoofdgerecht kozen drie personen voor varkenshaassaté. Deze werd koud en nog half rauw opgediend. Toen we hierover klaagden werden de borden van deze drie personen weer meegenomen. Tijdens het wachten werd excuus gemaakt en werd ons allemaal een drankje van het huis aangeboden.
Toen de varkenshaas opnieuw werd geserveerd was deze wel goed, maar de andere personen hadden hun hoofdgerecht inmiddels al op, wat niet zo gezellig was.
Tot slot bestelden we allemaal een toetje, voor mij het hoogtepunt van de avond.
Al met al was het eten lekker maar zeker niet bijzonder. We moesten ruim 40 euro per persoon afrekenen, wat ik echt te duur vond voor hetgeen we gegeten hebben.

Gegeten op 30 mei 2014

frans1948

Afgelopen zaterdag hier gegeten voor de eerste maal.
we werden heel vriendelijk ontvangen en waren verrast door de hele leuke inrichting.
We werden netjes aan tafel geplaatst, en kregen de menukaart van een hele vriendelijke ober.
De kaart getuigt van veel humor, alle gerechten verwijzen naar lokale politici.
Ik had een sate besteld en mijn man een biefstuk we kregen ons eten vlot opgediend en ik moet zeggen de prijs kwaliteitsverhouding is uitstekend.
als dessert hebben we de chocoladeverrassing genomen, echt een aanrader.
wij komen hier zeker terug en ga zo door.

ERPluim

2 dagen geleden gegeten bij Het Kabinet! Het is ons goed bevallen. Zeer vriendelijke bediening, genoeg tijd tussen de gerechten en bovenal goed gegeten.
Zeker voor herhaling vatbaar! Vooral de Slibtong erg lekker!

marceldombo

Vooraf hadden we een heerlijke carpaccio, als hoofdgerecht perfect gebakken slibtongetjes.
Daarbij werden lekkere frietjes en verse salade geserveerd.
Hele attente en vriendelijke bediening.
Prijs kwaliteit verhouding was echt erg goed.
Leuke inrichting met een grappige kaart.

Gegeten op 25 mei 2014

jeroen177

Gisteren met 6 vrienden zijn we bij het Kabinet geweest, dit is ons slecht bevallen. Allereerst zeer lang op het voorgerecht moeten wachten (2 uur) en toen begon de echte ellende . Het hoofdgerecht werd maar niet uitgeserveerd en in de zaak was aan het personeel al goed zichtbaar dat het helemaal niet goed ging. Uiteindelijk na veel vragen kwam voor de helft van de groep het hoofdgerecht en de andere waren ze vergeten. Hierop is alles weer terug gegaan. De manager liet zich niet zien en hebben we uiteindelijk zelf aan de tafel moeten halen. Hierna wilde we de gelegenheid verlaten, maar de manager gaf aan binnen 10 minuten dit geregeld te hebben. 20 minuten later kwam het eten waarbij bij sommige het vlees/vis nog rauw was . Alles is terug gegaan en we hebben de beslissing gemaakt te vertrekken. De drankjes zijn met compensatie verrekend. Maar om 23.45u nog steeds niet gegeten. Voor ons allen eens maar noot meer. Bovenstaande was niet alleen bij ons, maar in de hele zaak, er is verschrikkelijk veel eten retour gegaan wat niet goed was.

marieke115

Wij hebben gisteravond bij Het Kabinet gegeten en er ging van alles fout. Allereerst de wachttijd, het duurde zeker wel een half uur voordat we ons 1e drankje kregen, na een uur kwam het voorgerecht en na nog een uur het hoofdgerecht, toen wij inmiddels al over onze honger heen waren. Toen wij aan het personeel vroegen waarom het zo lang duurde, kregen we een ontwijkend antwoord en geen excuses. Ook moesten we meerdere keren om bestek vragen. Het eten was redelijk, echter de groenten waren aangebrand, de pepersaus bevatte veel te veel pepers en de satésaus was veel te zout. Het allerergste was nog de reactie van de serveerster die onze lege borden kwam halen, vroeg hoe het smaakte en toen wij aangaven dat we veel te lang gewacht hadden, een snauw gaf en chagrijnig keek. We gaven aan de toetjes van het menu niet meer te willen en vroegen of ze dat van de rekening kon halen, hierop zei ze dat ze ging kijken wat ze kon doen. Weer geen excuses of drankje van de zaak! Vooral de behandeling van het personeel viel ons het meeste tegen! Geen stijl, zo ga je niet met je klanten om!

Schrijf zelf een recensie over Het Kabinet in Breda

Schrijf hieronder je recensie over Het Kabinet. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.