Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Het Wapen van Munster in De Rijp - 1

4. 69% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 0299 671 496
  2. www.wapenvanmunster.nl

Injo

Ben je op zoek naar een avond waar alles klopt: hier kun je niet teleurgesteld worden! Heerlijk eten, gezelligheid, professionaliteit en goede wijnen! Weer een superavond gehad!

Gegeten op 16 januari 2014

fransvelde

Steeds weer goed! Proeverijtjes zijn top. Zo ook de oesters. Gastvrij en attent. Als je dat wenst: topwijnen buiten de kaart om ...
Meer dan een restaurant!

Gegeten op 10 januari 2014

Gisela Bakker

Eten is top! Wil je van alles wat, dan is de proeverij een aanrader. Altijd gerechten buiten de kaart. Sfeer is geweldig. Bediening erg beleefd en behulpzaam. Hier komen we graag zeer regelmatig. Ook de kinderen zijn altijd welkom. Of je nu met 2 of 20 personen komt, alles kan en iedereen voelt zich "thuis".

Gegeten op 30 november 2013

Culinair99

Kerstdiner bij Wapen van Münster! Menu met keuze uit 3 voor- en 3 hoofdgerechten. Tot slot grand dessert, maar bij verzoek om kaasplateau totaal geen probleem. Beige gangen keuze vis, rund of hert. Stuk voor stuk heerlijk. In mijn geval vooraf visselectie en als hoofdgerecht een geweldig malse haasbiefstuk, prachtig rare geserveerd. Veel bijgerechtjes. Mooie huiswijnen erbij. Gezellige sfeer, zaak volledig vol, maar evengoed volop aandacht voor ons. Zeer tevreden!

barbie1969

Geitenkaassalade a 12,50 met minimale hoeveelheid salade. Salade bijbesteld, werd niet in rekening gebracht, dat was wel netjes.
Prijs kwaliteitverhouding is net aan. Service goed maar niet bijzonder.
Mijn medegasten bestelden prima 12uurtjes, dit was prima. Lauwe slappe koffie.

Gegeten op 14 december 2013

Jacinta_

Heerlijk genoten van een lekkere lunch. Ik had de salade met runderentrecôte, mijn man de runderentrcôte met truffelsalade. Vriendelijke medewerkers, huiselijke sfeer. Laatst ook 's avonds gegeten echt een 'terugkomadres'.

Gegeten op 17 november 2013

Yasmin24

Afgelopen zaterdag hier heerlijk gegeten, een goed restaurant waar alles kan en alles mag. Dat is mede mogelijk gemaakt door de gezellige en altijd vrolijke bediening. Echt een aanrader is het huis aperetief (rose bubbel) en als het voorgerecht het proeverijtje, leuk om te delen. Als je een thee drinker bent vraag dan om de thee kaart, heerlijke verschillende thee smaken hebben ze met een leuke uitleg. Al met al voor een gezellig avondje uit ben je hier op t juiste adres!

JannaGroen

Heerlijk gegeten met vrienden vanavond.
De mosselen waren prima en de tong van super. Uitstekende bediening, lekker dessert. We komen hier graag een keer terug.

Gegeten op 20 september 2013

baukenijk

Samen met mijn gezin en vrienden met de boot overnacht in de jachthaven van de Rijp, overheerlijk gegeten bij Het Wapen , de dames beide een proeverijtje van o.a. zwezerik , eendenleverkrullen , kreeftensoepje , enz , enz, smullen dus.
Zelf nam ik de"Surf en turf" , heerlijk malse tournedos met een perfecte champignonsaus en gamba's met een knoflooksausje en uiteraard de witlof met ham en kaas uit de oven , en zelfs dobbelsteentjes van gezoete watermeloen .
Top ijstoetje voor mijn dochter en mij verse aardbeien met vanille ijs met geweldige slagroom.
Ook over de bier en wijn kunnen wij alleen maar zeggen dat het werkelijk goed is.
Met een beetje zon is het goed vertoeven op het terras,waar het niet hutje mutje is vol gezet met terrasmeubelen,zodat er overal voldoende loop en zitruimte is.
Kortom ,een regenachtige nacht slapen onder een lekke bootkap,valt te verwaarlozen met een topdiner bij Het Wapen van Munster.
Zeker tot ziens in de Rijp. ! !

Gegeten op 24 augustus 2013

Zondag 4 Augustus rond 17.00 uur kwamen we hier aan. Het was erg warm en erg druk. Alle tafeltjes buiten en binnen waren gererveerd. We vroegen of we nog iets konden drinken. Er werd meteen gekeken of er een tafel geregeld kon worden die nog even beschikbaar was. Na 30 minuten werd ons verteld dat er een andere tafel beschikbaar was waar we konden blijven zitten. We hebben toen meteen maar de Fruits du Mer besteld en hebben genoten van de wijn, het eten en de schaduwplek buiten. Een geweldig restaurant met een uitstekende bediening en fantastische kwaliteit.

Gegeten op 4 augustus 2013

Schrijf zelf een recensie over Het Wapen van Munster in De Rijp

Schrijf hieronder je recensie over Het Wapen van Munster. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.