Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Het Wapen van Munster in De Rijp - 1

4. 69% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 0299 671 496
  2. www.wapenvanmunster.nl

almere1314

Geweldig eten, in een heerlijke sfeer. Bediening uitermate goed en erg vriendelijk. Asperges voortreffelijk,steak tartaar super en als dessert een perfecte crème brûlee. Dit was ons eerste bezoek maar we komen hier zeer zeker snel terug.

Gegeten op 31 mei 2014

JTMBank

Restaurants zijn niet schaars in De Rijp, maar die getoood met het wapen van de Duise stad Münster os voorbeeldig; allereerst in de vlotte en vriendelijke bediening, vervolgens in het spoedig opdienen van de bestelde maaltijd en tenslotte in de kwaliteit ervan. Het dagmenu last zich niet herhalen maar was voortreffelijk bereid; in dit geval een werkelijk mals lamsvlees. De friandises zijn een heerlijk slotakkoord.

marian34

Met 4 volwassenen en 2 kinderen gegeten.
Een aanrader voor iedereen, hier kun je zo lekker eten, en heel veel variatie.
Het personeel is echt super vriendelijk, en de service is helemaal top.
Al een paar keer geweest, maar we blijven zeker terug komen.

Gegeten op 21 april 2014

aafjes

Afgelopen zaterdag met 9 personen gegeten. We hadden een ronde tafel die keurig was gedekt. Zo als altijd verloopt alles smetteloos. Iedereen heeft genoten. Uiteraard had iedereen een ander gerecht, vooraf carpaccio, gamba's met knoflook champignons en ui, uiensoep, steak tartare en de trilogie het ene gerecht was nog lekkerder dan het andere. Een heerlijke wijn erbij. Als hoofdgerecht werd de tournedos, oosterse roerbak, varkenshaas, double USA entrecote en de USA ribeye steak gekozen. Elk gerecht was super lekker, net als alle gerechtjes die erbij werden gereserveerd. O.a. appelmoes, gebakken aardappelen en heerlijke lof. De porties waren ruim voldoende, voor enkele van de tafelgenoten was er nog "ruimte" voor een dessert, voor de andere helaas niet meer. Maar ook de koffie met verrukkelijke bonbons was oke.
Kortom het was een heerlijke avond uit, zeer goed verzorgd en een fantastische bediening. We waren hier al vaker geweest en zullen zeker nog regelmatig terugkomen.

Gegeten op 15 maart 2014

Cateconie

Goed eten! Het restaurant heeft een prettige sfeer en het personeel is ook zeer vriendelijk. Het is leuk ingericht. Bruin café achtig.
Chateau briand is een echte aanrader als je van vlees houdt. Je krijgt veel lekker bijgerechten.

Gegeten op 1 februari 2014

georgedb

Leuk gelegen in het prachtige De Rijp, werden we hartelijk ontvangen. Gedurende de hele avond een zeer prettige en servicegerichte bediening, niet te stijf, niet te los, beleefd, voorkomend. Prima gegeten, niet extreem verfijnd, maar echt een hele dikke voldoende ("7 tot 8").

Na een aperitief voor beiden een "zalmfeest": sashimi zalm, een sushi met zalm (niet heel bijzonder), gerookte zalm en een wat dikke, stevige, zware, zalmmousse, die ik persoonlijk liever iets luchtiger en iets meer op kamertemperatuur heb. Mooi opgemaakte borden met prima garnering.

Vervolgens een tweede voorgerecht: gamba's voor mijn partner (prima, vrij standaard) en een schotel van eendenlever. Prima, maar wellicht was de eendenlever wat aan de koude kant, daarnaast waren er naast de "krullen" 2 wat massievere blokken, al met al een vrij ruime hoeveelheid.

Een dessert in de vorm van chocoladesoufflé, met ijs in truffel (niet heel speciaal). Bij de koffie een zeer ruime hoeveelheid friandises.

Tip zou zijn om alle porties, zeker als je wat meer gangen wilt eten, net iets kleiner te maken.
Met een verrassend, vrij druk, decor en de eerder genoemde bediening was alles tiptop in orde.

Gegeten op 13 februari 2014

Injo

Ben je op zoek naar een avond waar alles klopt: hier kun je niet teleurgesteld worden! Heerlijk eten, gezelligheid, professionaliteit en goede wijnen! Weer een superavond gehad!

Gegeten op 16 januari 2014

fransvelde

Steeds weer goed! Proeverijtjes zijn top. Zo ook de oesters. Gastvrij en attent. Als je dat wenst: topwijnen buiten de kaart om ...
Meer dan een restaurant!

Gegeten op 10 januari 2014

Gisela Bakker

Eten is top! Wil je van alles wat, dan is de proeverij een aanrader. Altijd gerechten buiten de kaart. Sfeer is geweldig. Bediening erg beleefd en behulpzaam. Hier komen we graag zeer regelmatig. Ook de kinderen zijn altijd welkom. Of je nu met 2 of 20 personen komt, alles kan en iedereen voelt zich "thuis".

Gegeten op 30 november 2013

Culinair99

Kerstdiner bij Wapen van Münster! Menu met keuze uit 3 voor- en 3 hoofdgerechten. Tot slot grand dessert, maar bij verzoek om kaasplateau totaal geen probleem. Beige gangen keuze vis, rund of hert. Stuk voor stuk heerlijk. In mijn geval vooraf visselectie en als hoofdgerecht een geweldig malse haasbiefstuk, prachtig rare geserveerd. Veel bijgerechtjes. Mooie huiswijnen erbij. Gezellige sfeer, zaak volledig vol, maar evengoed volop aandacht voor ons. Zeer tevreden!

Schrijf zelf een recensie over Het Wapen van Munster in De Rijp

Schrijf hieronder je recensie over Het Wapen van Munster. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.