a TripAdvisor company

foto's van Het Wapen van Munster in De Rijp - 1 foto's van Het Wapen van Munster in De Rijp - 2 foto's van Het Wapen van Munster in De Rijp - 3 foto's van Het Wapen van Munster in De Rijp - 4 foto's van Het Wapen van Munster in De Rijp - 5 foto's van Het Wapen van Munster in De Rijp - 6 foto's van Het Wapen van Munster in De Rijp - 7 foto's van Het Wapen van Munster in De Rijp - 8 foto's van Het Wapen van Munster in De Rijp - 9 foto's van Het Wapen van Munster in De Rijp - 10 foto's van Het Wapen van Munster in De Rijp - 11 foto's van Het Wapen van Munster in De Rijp - 12

Het Wapen van Munster

1. 8,7 10 1 33

2. 8,9

3. 8,0

Moppie50

Prachtige oude kroeg/eetcafé in het schilderachtige dorpje De Rijp. Met een groep Duisters en Zwitsers gegeten en het was een geweldige avond. Attent en aardig personeel, schitterende omgeving en heerlijk eten. We hadden oa kabeljauw met mosterdsaus, lamskarbonaadjes en garnalenkroketjes vooraf.

Gegeten op 26 april 2016

smeisje

Gisteren op zaterdagavond voor het eerst hier gegeten. Wat een succes! Het restaurant zat propvol, maar de bediening was zo enorm attent en vriendelijk dat daar niets van te merken was.

Het decor vonden wij juist wel leuk, oud hollands. De sfeer is hierdoor lekker informeel, en het is een mooie combi met de zeer professionele bediening.
Wij hadden vooraf de oesters en sashimi , als hoofd de bavette ( echt een aanrader! ) en de saltimbocca. Alles was duidelijk met liefde klaargemaakt en smaakte goed. De combinaties waren heerlijk, de porties zeker groot genoeg, een assertie aan bijgerechten werd ook nog op tafel gezet.

Heerlijke fles wijn, en een goed dessert; kortom, hier gaan wij zeker nog eens heen.

Het is zeker niet het goedkoopste restaurant, maar de prijs kwaliteit verhouding is dik in orde. Een absolute aanrader!

Gegeten op 20 februari 2016

XMTM

Wij hadden een cadeaubon gekregen voor high tea bij het wapen van Munster. Konden vandaag nog komen! Wat een ontzettend aardig en vlot personeel! We kregen een grote pot thee en mijn partner wilde graag koffie. Geen probleem. We kregen verschillende hartige en zoete hapjes. Allemaal stuk voor stuk heerlijk. Bij eindafrekening hoefde we niets bij te betalen voor de verschillende koppen koffie en water. Super netjes! Decor vind ik júist sfeer geven. Ontzettend bedankt!

babette20

Wat vreselijk ouderwets , je moet er van houden, voor mij zou het een reden kunnen zijn om er niet tegaan eten, maar gelukkig waren wij uitgenodigd en wat een geweldige plek.
Zeker 6 keer gevraagd of wij iets willen drinken of liever wachten op de rest van het gezelschap , en daarna was alles precies wat je verwachte wel reuze happen, dus de helft opeten en plaats houden voor de assortiment van toetje, omg die was te lekker. Zeker het ritje waard!

Gegeten op 30 december 2015

Mandy--

Mijn vriend en ik hebben gister heerlijk gegeten bij het wapen van Münster! De inrichting en het decor waren niet echt ons ding, maar er hing een hele gezellige sfeer! Het personeel was zeer vriendelijk en vroegen regelmatig of alles naar wens was. Vooraf gamba's gegeten, zeker een aanrader! Heerlijk. De rest van het eten was ook heel erg lekker. Alles bij elkaar heeft gezorgd voor een heerlijke avond! We komen er zeker nog eens terug.

Gegeten op 27 november 2015

aygo

vandaag met vier personen geluncht het eten was prima eerst op het terras een apretiefje genomen daarna in de serre heerlijk gegeten
De bediening heel leuk en enthousiast.
de locatie is ook erg leuk , in de zaak is het net een museum van allerlei oud hollandse spullen.
Zeker de moeite waard om een hapje te gaan eten

Gegeten op 29 september 2015

henk113

Wat een leuke locatie. Buiten in het zonnetje aan de borrel. Voorgerecht ook buiten. Heerlijke carpaccio van kalfsvlees. Prima en smaakvol bereid. Voor het hoofdmenu naar binnen Russen alle oude spulletjes. Geweldig leuk om zoveel oude strijkbouten bij elkaar te zien. De tongfilet was prima, maar niet spectaculair. De bijgerechten zijn goed gekozen en lekker. Komen hier zeker terug!

Gegeten op 13 augustus 2015

barbie1969

Op een mooie zomeravond heel romantisch getafeld onder het afdakje in de tuin. Mooie linnen servetten, goed eten voor redelijke prijs en alles in nononsense maar gepaste bediening die keurig de balans houdt tussen gezellig en professioneel en vooral de vaart erin houdt als dat nodig is. Tom ka kai soep heerlijk en sashimi ook heel mooi, topkwaliteit. Een gemaakte fout werd meteen hersteld. Lekkere chocolaatjes bij de koffie/thee. Kom er graag weer. Binnen vond ik het erg donker en druk aandoen.

Gegeten op 23 augustus 2015

johnny020

Een weekje in de Rijp, oppassen op het huis en de katten van vrienden. Op hun advies gaan eten bij het Wapen van Munster. Daar waren we al eens eerder geweest, nu opnieuw. Ik vond het jammer dat er alleen gereserveerd kon worden voor de 1e ploeg (als je buiten wilde zitten), dat betekent eten om 18.00 uur en om 20.00 moest de tafel vrij komen. Affijn, toch maar gedaan. De bediening was vlot, zonder dat we het gevoel hadden dat er gehaast werd. Ze hadden oesters !!!!!! Nou, dat werd ons voorgerecht, heeeeerlijk ! Daarna namen we de slibtongetjes en de op de huid gebakken kabeljouw. Allemaal goed, maar ook niet echt bijzonder. Een ijsje en koffie na. Goed eten, maar niet echt superspannend.

Gegeten op 27 juni 2015

Tunde

Wij waren hier voor de Moederdag Brunch en hadden een tafel in de Serre.
Het personeel is enorm vriendelijk en alert.
Wij begonnen met een heerlijke Mimosa.
De Brunch was geweldig alle gerechten waren van top kwaliteit en zeer smaakvol.
Zowel de moeders als wij hebben enorm genoten.
Absoluut voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 10 mei 2015

Schrijf zelf een recensie over Het Wapen van Munster in De Rijp

Schrijf hieronder je recensie over Het Wapen van Munster. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.