a TripAdvisor company

foto's van Het Wapen van Munster in De Rijp - 1 foto's van Het Wapen van Munster in De Rijp - 2 foto's van Het Wapen van Munster in De Rijp - 3 foto's van Het Wapen van Munster in De Rijp - 4 foto's van Het Wapen van Munster in De Rijp - 5 foto's van Het Wapen van Munster in De Rijp - 6

Het Wapen van Munster

4. 69% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 0299 671 496
  2. www.wapenvanmunster.nl

johnny020

Een weekje in de Rijp, oppassen op het huis en de katten van vrienden. Op hun advies gaan eten bij het Wapen van Munster. Daar waren we al eens eerder geweest, nu opnieuw. Ik vond het jammer dat er alleen gereserveerd kon worden voor de 1e ploeg (als je buiten wilde zitten), dat betekent eten om 18.00 uur en om 20.00 moest de tafel vrij komen. Affijn, toch maar gedaan. De bediening was vlot, zonder dat we het gevoel hadden dat er gehaast werd. Ze hadden oesters !!!!!! Nou, dat werd ons voorgerecht, heeeeerlijk ! Daarna namen we de slibtongetjes en de op de huid gebakken kabeljouw. Allemaal goed, maar ook niet echt bijzonder. Een ijsje en koffie na. Goed eten, maar niet echt superspannend.

Gegeten op 27 juni 2015

Tunde

Wij waren hier voor de Moederdag Brunch en hadden een tafel in de Serre.
Het personeel is enorm vriendelijk en alert.
Wij begonnen met een heerlijke Mimosa.
De Brunch was geweldig alle gerechten waren van top kwaliteit en zeer smaakvol.
Zowel de moeders als wij hebben enorm genoten.
Absoluut voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 10 mei 2015

ivanos

wat een leuk restaurant en heerlijk druk.
heel apart om in zo'n kleine plaats zo'n groot en druk bezocht restaurant te ontdekken.
op een korte afstand van amsterdam, prima te doen
en wat een leuke gezellige bediening, alles kan en er wrodt rekening met je gehouden.
prima kaart en voor ieder wat wils.
wat fijn is om een keer niet om water te hoeven vragen, staat gewoon een kan klaar en wordt regelmatig automatisch bijgevuld.
heerlijk gegeten, prima wijnen
nee een aanwinst in ons restaurant boekje

Gegeten op 23 mei 2015

diane16

We hebben hier meerdere keren heerlijk gegeten.Iedere keer kunnen we geen keuze maken uit de over heerlijke dessert kaart.Dus maakte het personeel een plateau met van alles wat.Ook de bediening is goed,tot de volgende keer.

Gegeten op 18 april 2015

rosalien1

Wat een genot! Perfect geserveerde oesters met heerlijke bijpassende chablis, sashimi als in een Japans toprestaurant, zalige kreeftensoep met room en cognac, boterzacht lamsvlees met perfect combinerende rode wijn, enz enz.
Dat verwacht je niet als je binnenkomt! Persoonlijk vond ik het heel leuk om eens in een gezellige ouderwetse omgeving culinaire hoogstandjes geserveerd te krijgen, zeer verrassend!

Gegeten op 10 april 2015

manu25

Lekker en leuk geluncht. Voor het eerst hier gegeten met 4 personen. Het ziet er leuk uit, overal verschillende hoekjes. Links naast de bar achterin heb je een ronde tafel waar je heerlijk rustig kunt zitten.
De lunchkaart is overzichtelijk en 12 uurtjes een aanrader. Wel is de bijbehorende soep bij lange niet zo veel als je een aparte soep gaat bestellen. Houd daar rekening mee.
De uiensoep was heerlijk van smaak en lekker heet. Ook de tonijnsalade was verrukkelijk. Een tafelgenoot had de hete kip op brood en zat heerlijk te smullen.

Gegeten op 22 maart 2015

anja-hans

Omdat het eten altijd prima was aten we hier weer eens. We kozen vitello tonato en de dagspecial, runderham, als voorgerecht. Smaakten uitstekend. Opvallend was dat er telkens een verse kan water, kosteloos, werd neergezet. Zalm en gamba's waren onze hoofdgerechten. Deze smaakten ook uitstekend vooral door het wijnarrangement dat er prima bij paste. De gamba's waren helaas fors kleiner dan door ons werd verwacht (mede gezien de prijs). In een visrestaurant zijn gamba's twee maal zo groot. De akoestiek in de serre is ontzettend slecht, ga daar niet zitten als er een grote groep zit te eten. Een (lachwekkend) minpuntje is de koffiemelk. De melk komt in een mooi antiekerig melkkannetje maar dan wel verpakt in supermarkt cupjes. Desalniettemin komen we hier zeker terug.

Gegeten op 8 maart 2015

Ben99

Voor de zoveelste keer super gegeten bij het wapen van Münster. Vriendelijke bediening. We waren met 7 personen. Allemaal wat anders, maar alle gerechten waren met zorg en passie bereid. Echt klasse. Heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer. Altijd buiten de kaart een krijtbord met extra gerechten, zodat het altijd verrassend blijft en niet eentonig wordt. Helaas is de inrichting wat stoffig.

Gegeten op 20 februari 2015

Sven70

Zeer goed gegeten bij het wapen van munster. De chateau briand van de green egg was echt om je vingers bij af te likken! De zelf gemaakte cheesecake met bastogne als bodem was ook geweldig!!

Gegeten op 30 januari 2015

Seraja

Samen met vrienden gegeten in dit gezellig restaurant.

We hebben heerlijk gegeten, de porties zijn goed, en alles is smaakvol. De bediening is zeer vriendelijk en komen zeer ervaren over. Het restaurant is goed ingedeeld dat elke tafel de privacy heeft, geen "damwedstrijden"

Wij hebben een fantastisch avond gehad! we komen dan ook zeker een keer terug

Gegeten op 28 december 2014

Schrijf zelf een recensie over Het Wapen van Munster in De Rijp

Schrijf hieronder je recensie over Het Wapen van Munster. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.