Tapasbar La Bodega

• 8.6

• 8.2

MarcelTP
  • Recensies in de laatste twee jaar

Tapasbar La Bodega is voor mij intussen een vaste waarde in Zwolle. De kwaliteit van het eten is uitstekend en al zo lang ik het ken constant. Gecombineerd met een voortreffelijke huiswijn, een gezellige sfeer en uitermate vriendelijke en gastvrije bediening blijft La Bodega een topper. Of je nu de runderpuntjes in kappertjesdressing neemt, de dadels met chorizo omwikkeld met bacon, het brood met aioli, de gegrilde aubergine met geitenkaas of de gehaktballetjes in tomatensaus het smaakt allemaal overheerlijk. En de zomer komt er weer aan dus dan gaan de ramen aan de voorzijde weer open en kijk je over het sfeervolle Bethlehemkerkplein uit.

Gegeten op 7 maart 2014

Vinkmac
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen vrijdagavond gegeten in La Bodega in Zwolle. We waren voor een overnachting in Zwolle. Op basis van de Iens recensies hebben we onze keuze gemaakt.
We konden helaas niet reserveren, dus waren er om 19:00 uur. Het is een kleine gelegenheid, dus begrijp ik het enigszins wel. Bij binnenkomst werden we erg vriendelijk ontvangen en er was op dat moment geen plaats, ook niet aan de bar. Als we ons telefoonnummer achterlieten konden we ergens anders even wat gaan drinken en zouden gebeld worden als er een tafeltje vrij kwam. We hebben iets verderop, het Wijnhuis, een heerlijk glas wijn gedronken, en werden inderdaad een half uurtje later gebeld dat er een tafeltje vrij kwam.
Erg netjes!!
Verder wil ik alleen maar vermelden dat dit een goede tapasbar/restaurant is waar wij een heerlijke avond hebben gehad met een erg leuke bediening van de 2 aanwezige dames.
Ook de aanwezige kok verdient een compliment, ook voor vriendelijkheid. De tapas zijn niet de goedkoopste, maar het was wel van een goede kwaliteit. Zeker een aanrader om in Zwollen tapas te eten in een leuke ongedwongen sfeer.

Gegeten op 31 januari 2014

gerty
  • Recensies in de laatste twee jaar

De allervriendelijkste bediening, de heerlijkste gerechtjes, betaalbaaar en op het mooiste plein van Zwolle, in de oude binnenstad. Prachtig terras, waar je zowel in de zon, als de schaduw kunt genieten van de heerlijke Spaanse wijnen en de tapas.

Gegeten op 6 november 2013

STVermeijs
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prima tapasrestaurant in Zwolle.
Je kunt hier niet reserveren en het was op een zaterdagavond dan ook goed vol. Voordat we een tafel konden bemachtigen hebben we eerst op het terras moeten wachten, maar dit was zeker de moeite waard.
Prima tappas, gezellige sfeer en goede wijn maakte dit tot een geslaagde avond.

Gegeten op 31 augustus 2013

Jelle
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben hier echt genoten. Een pareltje van een restaurant. Heel klein, maar daardoor erg knus. De eigenaar in de keuken en twee fantastische meiden in de bediening. Een geoliede machine. Oh ja, de tapas. Die vonden wij heel erg lekker. Het zijn eigenlijk raciones (voor de kenners). Reken op 2,5 per persoon en je hebt een heerlijke avond. Tip: kom in het weekend vóór 18.00 uur als je verzekerd wilt zijn van een plekje.

Gegeten op 28 september 2013

Connaisseur1985
  • Recensies in de laatste twee jaar

Geweldige zaak dit. Klein en knus maar lekker vol. Lekkere tapes gegeten en zeer vriendelijke bedieningaan tafel. We lieten ons verassen en dat is ons zeer goed bevallen. Als we nog eens in Zwolle zijn gaan we zeker terug

Gegeten op 18 mei 2013

ineke_250
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zaterdagavond op het terras van La Bodega tapas gegeten. De bediening is attent en vriendelijk. Het terras zat vol, maar de bestellingen kwamen vlot door. De tapas zijn lekker, vooral de kippenpootjes en de gemarineerde olijven vielen erg in de smaak. De huiswijn is heel redelijk, maar een beetje vlak, prima terraswijn. Jammer wel dat er weinig wijnkeuze is, want bij het eten drinken we liever een wat steviger wijn. Alles bij elkaar een fijne avond gehad, en zeker voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 3 augustus 2013

yatreb
  • Recensies in de laatste twee jaar

Al jaren een restaurantje met heerlijke tapas, vriendelijke en snelle bediening, heerlijk drankje er bij. Wel klein en compact, houdt het knus! Mijn favorieten: dadels met spek en honing, gemarineerde ossenhaas puntjes en de pittige garnalen! Alles zeer eetbaar, aanrader! En zit het vol? Tijd afpreken, even bij de buurman Sally's een lekker Engels biertje drinken en dan happen maar!

Gegeten op 16 januari 2013

Lvo
  • Recensies in de laatste twee jaar

Aardige bediening en een gezellige sfeer, maar de tapas vielen tegen. overal dezelfde aiolisaus bij en kleine porties en een slechte presentatie. Versimpelde, verhollandste tapas zonder passie. Met name de gevulde aubergine viel tegen: een bordje met wat fetakaas eronder en een plakje gesmolten kaas erop. Het was te eten, maar viel tegen voor de prijs. Wel een gezellige plek om 's avonds wat te gaan drinken

smakelijkanders
  • Recensies in de laatste twee jaar

Knusse kleine tafeltjes, daardoor meteen een gezellige sfeer. De bediening is erg enthousiast en denkt erg goed mee; reageerde erg enthousiast toen we haar vroegen "doe maar wat lekkers'. En dat was het; heerlijk!!

Ruime porties, goeie pauze tussen de verschillende rondes. En ook de zoete tapas voor bij de koffie/thee was een leuke touch. En die ossehaaspuntjes, daar kom ik echt voor terug!

Gegeten op 30 maart 2013

Schrijf zelf een recensie over Tapasbar La Bodega in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over Tapasbar La Bodega. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!