Tapasbar La Bodega

2. Spaans
  3. 46% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 038 422 91 39

JasmijnN

Verrukkelijk gegeten bij Tapasbar La Bodega in Zwolle! Bij elkaar zo'n 10 verschillende tapas gehad en alles was zeer naar wens. Ik kan zeggen dat dit de lekkerste tapas waren die ik in jaren gehad heb.
Was echt genieten. De bediening is zeer vriendelijk. Het is aan te raden om op tijd te reserveren! De zaak zat helemaal vol. Een knus en sfeervol ingericht restaurantje. Hier gaan we zeker vaker naar toe als we in de buurt zijn.

Gegeten op 11 april 2015

PepijnProeft

Nou soms heb je dus geluk. Wat een leuk tentje is dit. Heel gezellig, attente en vrolijke bediening.
Leuke wijnkaart en heerlijke tapas. Je proeft dat alles uit eigen keuken komt. Niet de standaard laf smakende hapjes maar origineel en goed gekruid.
Ik vind dit echt een aanrader

Gegeten op 24 maart 2015

esmée20

Prima tapas tent. Niet heel bijzonder, maar zeker wel de beste tapas tent in Zwolle. Gewoon goede lekkere tapas. Niet vergelijkbaar met de tapas in Spanje trouwens, wel 'op z'n Hollands'. Vooral in de zomer is het heerlijk zitten op het prachtige terras in hartje Zwolle. Qua prijs zijn ze niet goedkoop, wat aan de dure kant. Wat ook jammer is dat je er niet kunt reserveren. Daardoor loop je vaak een plekje mis. Rode wijnen zijn een aanrader! Goede kwaliteit.

Gegeten op 16 augustus 2014

Jaris

Gisteravond gegeten bij Tapasbar La Bodega en het is echt een aanrader. We hebben heerlijk gegeten, vooral de ossenhaaspuntjes met aioli en de paprika met geitenkaas waren perfect. We hebben een super avond uit gehad, waar de leuke en vooral goede bediening een grote bijdrage aan heeft geleverd. Dit was de eerste keer dat ik heb gegeten bij de Tapasbar maar zeker niet mijn laatste!

Gegeten op 3 januari 2015

C1000

We moesten wel lang wachten voor we konden eten maar het was er gezellig en de sfeer was fijn. Ook de bediening was goed.
We hadden wel een beetje het idee dat de komijn overheerste in sommige gerechten.
Zeer de moeite waard.

Gegeten op 22 november 2014

ptouw

Net of je in Spanje bent. Kleine tafeltjes en gezellig dicht op elkaar. Lekker warm brood met 4 sausjes. Mosselen met knoflook en aubergine met kaas uit de oven. 4 gamba's, weer met knoflook is zeer aan te bevelen en stukjes biefstuk, lekker mals. Rioja wijn van €30 was goed. Vriendelijk personeel.

Gegeten op 27 december 2014

JZijffers

Lekker tapas gegeten in Zwolle, kwaliteit is constant bij La Bodega. Gisteravond waren met name de knoflook garnalen erg lekker. De service is echt goed, relaxed en voorkomend, super gastvrij. Daarnaast zeer betaalbare huiswijn van goede kwaliteit! Tot de volgende keer!

Gegeten op 12 november 2014

AdriaanseB

Aanrader. Heerlijke tapas gegeten. Top gerechten met aandacht voor kwaliteit. Het is een klein restaurant, maar de aanloop is enorm. Als je zeker wil zijn van een tafel moet je vroeg zijn. Anders is er de mogelijkheid om je nummer achter te laten, zodat ze je kunnen bellen zodra er plek is.

Eten is met zorg bereid, maar wel aan de prijzige kant. Het proeft authentiek Spaans en het ruikt ook heerlijk naar knoflook!

Goed tapas restaurant waar je rustig een tijdje kunt vertoeven voor lekker eten en een drankje.

Olivier---

Altijd druk daar maar we begrijpen niet waarom....

Uit nieuwsgierigheid eens naar binnen gelopen. Er is een open keuken dus aan transparantie geen gebrek. De kok lijkt te werken met in ieder geval 3 bereidingswijzen; De magnetron (ons inziens onbegrijpelijk), frituurpan of bakplaat. Het eten viel helaas tegen; tappas waren te zout en moddervet voor een evident te hoge prijs.
En dat na een uurtje wachten op een tafel (kan niet gereserveerd worden, was bekend).

Daarbij moet vermeld worden dat het bedienend personeel (2 dames) uitstekend werkte: gastvrij, vriendelijk en attent en luisterde naar de feedback (en e.e.a. op de rekening aanpaste, en zodoende ook fooi kregen).

Decor: klein oppervlak met veel zitplaatsen en dus snel druk en zeer luidruchtig

Referentiekader: vergeleken met andere Tapasrestaurants in Nederland en Spanje

Gegeten op 18 oktober 2014

bart149

een geweldig mooi, Prima tapasrestaurant in Zwolle.
De allervriendelijkste bediening, de heerlijkste gerechtjes, betaalbaar en op het mooiste plein van Zwolle, in de oude binnenstad. Prachtig terras, waar je zowel in de zon, als de schaduw kunt genieten van de heerlijke Spaanse wijnen en de tapas.
Bij binnenkomst werden we erg vriendelijk ontvangen en er was op dat moment geen plaats, ook niet aan de bar. Als we ons telefoonnummer achterlieten konden we ergens anders even wat gaan drinken en zouden gebeld worden als er een tafeltje vrij kwam. We hebben iets verderop, het Wijnhuis, een heerlijk glas wijn gedronken, en werden inderdaad een half uurtje later gebeld dat er een tafeltje vrij kwam.
Erg netjes!!

Gegeten op 29 augustus 2014

Schrijf zelf een recensie over Tapasbar La Bodega in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over Tapasbar La Bodega. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.