a TripAdvisor company

2. Spaans
  3. 46% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 038 422 91 39

Jessicaq

Afgelopen weekend weer heerlijk gegeten in La Bodega. Dit blijft altijd goed. Als laatste ronde dit keer de manchego kaas en diverse vleeswaren gehad in combinatie met een heerlijke Rioja. Echt smullen. Deze keer vielen mij de gefrituurde hapjes tegen. Vond ze dit keer erg vet. Maar de rest van de tapas weer helemaal goed, de wijnen zijn lekker en de bediening is ook altijd correct, enthousiast en vriendelijk. Wij komen zeker wederom weer terug!

Gegeten op 14 november 2015

smnguzman

Klein populair restaurant met lekkere tapas, vooral de osenhaaspuntjes en de kipspiesjes vonden we erg lekker. Rekening was beetje pittig maar we zaten dan ook echt vol. Gegeten met twee kinderen. Minpunt er is geen normale tafel voor vier personen, dan moet je aan een hoge tafel zitten. ruimte is erg klein en warm. Eten heerlijk en beding attent. Men kan niet reserveren dus wees op tijd!

Gegeten op 31 oktober 2015

Schuurman60

Heerlijk gegeten hier. Sfeervol en knus restaurant met super lekkere huiswijn.
We bleven tapas bij bestellen, zo lekker. Komen graag terug.

Gegeten op 15 oktober 2015

ptouw

Prima rode huiswijn. Lekkere plakjes brood met sausjes, genoeg keuze uit tapas, jamon, gefrituurde champignons, stoofvlees hapje, aubergine met kaas, altijd gezellig druk en heel vriendelijke en attente bediening.

Gegeten op 24 oktober 2015

WernerKamman

Als eerste de heerlijke rode wijn. Meer dan bijzonder. Echt alles was heerlijk. Kippepootjes, gemarineerde ossehaaspuntjes, spareribs. Waren maar even voor een hapje naar binnen en dat werd veel langer. Gezellige ambiance. Het was vol, alleen nog plek bij de keuken aan de bar. Leuk om de kik in zijn kleine keuken alles te zien klaarmaken. Gauw nog eens heen

Gegeten op 20 oktober 2015

igor16

Geen 13 in een dozijn tapasrestaurant. Gehaktballetjes erg lekker, piri-piri garnalen met spek beetje zout. Na proeven van de rode wijnen komt "museum" uit de bus als winnaar (schijnt ook favoriet Vd eigenaresse te zijn. Gezellig interieur en leuke attente bediening! Leuk restaurant voor relaxed avondje uit.

Gegeten op 2 oktober 2015

esmée20

Afgelopen week hier heel lekker gegeten. Super dame in de bediening, die weet echt wat ze doet. (Het was wel vrij rustig, dat scheelt natuurlijk met de snelheid) Verwacht bij La Bodega vooral traditionele Spaanse hapjes in de pure vorm. Geen opsmuk of gekkigheid. Als je meer dan 3 hapjes p.p. neemt is het nogal aan de prijs. Maar het proeft allemaal heerlijk. Vooral de ossenhaaspuntjes met aioli en de gevulde paprika. Aanraders!

Gegeten op 2 juni 2015

diane15

Super lekker gegeten met een vriendin. Je kunt niet reserveren, maar met z'n tweeën of vieren moet je een plekje kunnen vinden. Wij begonnen aan de bar en kregen later een tafeltje.
Ossenhaaspuntjes zijn super mals; dadels in spek blijven heerlijk en de paprika met geitenkaas was erg fijn. Kortom: genieten! Ik kom zeker nog eens terug...

Gegeten op 15 mei 2015

JasmijnN

Verrukkelijk gegeten bij Tapasbar La Bodega in Zwolle! Bij elkaar zo'n 10 verschillende tapas gehad en alles was zeer naar wens. Ik kan zeggen dat dit de lekkerste tapas waren die ik in jaren gehad heb.
Was echt genieten. De bediening is zeer vriendelijk. Het is aan te raden om op tijd te reserveren! De zaak zat helemaal vol. Een knus en sfeervol ingericht restaurantje. Hier gaan we zeker vaker naar toe als we in de buurt zijn.

Gegeten op 11 april 2015

PepijnProeft

Nou soms heb je dus geluk. Wat een leuk tentje is dit. Heel gezellig, attente en vrolijke bediening.
Leuke wijnkaart en heerlijke tapas. Je proeft dat alles uit eigen keuken komt. Niet de standaard laf smakende hapjes maar origineel en goed gekruid.
Ik vind dit echt een aanrader

Gegeten op 24 maart 2015

Schrijf zelf een recensie over Tapasbar La Bodega in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over Tapasbar La Bodega. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.