a TripAdvisor company

2. Spaans
  3. 46% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 038 422 91 39

Wezzoud

Bij la Bodega geëindigd na een dagje gezellig winkelen.
Zag er leuk uit en gezellig klonk het al van buitenaf, ondanks het oerhollandse regenweer.

Helaas vielen de gerechten ons enorm tegen,
naast de hogere prijs, tapas is gemiddeld al duurder, echter bleken de gerechten ook van smaak en kwaliteit tegen te vallen.
De mosselen waren net kauwgom, alsof het diepvries was en nogmaals opgebakken.
De gamba's piri piri daarentegen waren weer erg lekker alleen stevig aan de prijs voor een overmaatse Hollandse garnaal qua maat(8€ voor 4).

Op een nette manier geprobeerd de kritiek te bespreken met de bediening, alleen "is dat altijd met tapas".
Daarom na 8 gerechtjes waarvan 5 ons teleurstelden en een rekening van 96€, elders de maag gaan vullen.

Gegeten op 25 juni 2016

Pieper

Sinds jaren zijn wij weer eens neergestreken bij La Bodega. Het 'leuke zitje' (waar je lekker naar buiten zit/kijkt) bleek vrij, dus die keuze was snel gemaakt. We hebben lekker gesmikkeld van de kleine hapjes: ossenhaaspuntjes, kippenpootjes, salade, gebakken champignons. Lekker drankje er bij, vriendelijke bediening en lekker naar buiten kijken. Dat was gewoon prima allemaal. Waarom komen we hier niet wat vaker, vroegen we ons af. En dat gaan we gewoon weer doen. Dus tot binnenkort maar weer. Groet van Pieper

Gegeten op 12 mei 2016

Proever55376

Gegeten op 5 mei 2016

Restaurant - 3 maanden geleden

Beste proever 55376
Dit is wel de langste recensie die ik ooit gelezen heb maar bedankt voor uw moeite om het aan te geven. Heel erg vervelend en excuses voor het ongemak ook al heeft U niets aan excuses geef ik ze toch. Onze keuken is heel erg klein en kan maar 1 persoon instaan (was vroeger een snackbar) Alle voorbereidingen worden iedere dag gedaan bij ons voor wij opengaan omdat wij iedere dag alles zelf bereiden en het ook iedere dag vers geserveerd worden. Dus 1 persoon werkt vanaf 8.00 uur s'ochtends tot wij open gaan voor de mise-en-place. Daarnaast komt deze dag Nooit voor. 5 mei, hemelvaart en top weer dus de hele stad was bomvol en daar konden wij idd niet tegenop werken. Bij veel collega's was het niet anders. Erg jammer dat het zo gelopen is maar daarnaast konden we er gewoon niets aan doen, pure onmacht en voor een paar medewerkers de eerste terrasdag. Gelukkig hadden het grootste gedeelte van onze gasten wel begrip daarvoor en gingen wel tevreden weg, tja dat u hier zoveel tijd aan besteed om dit online te zetten vinden wij heel erg jammer en hopen wij dat u de volgende keer het ergens anders beter treft. Jammer nogmaals dat u geen begrip heeft gehad voor de drukste dag ooit voor ons. En idd onze werkruimte was voor een dag als gisteren te klein en daar kan ik niets meer aan veranderen. De hectiek was te groot. Gelukkig gaat het verder altijd wel goed bij ons. Bedankt en een fijn weekend.
MVG Jet

Hermanproefman

Vanavond voor de tweede keer gegeten bij Tapasbar La Bodega, niet voor niets weer terug gekomen naar dir geweldige tentje. Klein dus spannend of je gelijk plaats kan nemen, maar vanavond eerst aan de gezellige bar begonnen met een spaans biertje (Mahpu) en ern spaanse witte wijn (Nebla, verdejo) alvast een broodje en spaanse bergham erbij. Al vrij snel naar een tafeltje en wat hebben we genoten van de tapas en de bediening, zp gastvrij en we hoefden niet 1 keer om iets te vragen want het meisje in de bediening was ons iedere keer net voor. Top ????. Aaraders van onze kant: gamba's a la plancha, huisgemaakte knoflooksoep en de ossenhaaspuntjes. Je proeft dat alles vers gemaakt is dus ja wij komen heel graag weer terug. Bedankt voor ern heerlijke avond uiteten.

yatreb

Al jaren een restaurantje met heerlijke tapas, vriendelijke en snelle bediening, heerlijk drankje er bij. Wel klein en compact, houdt het knus! Mijn favorieten: dadels met spek en honing, gemarineerde ossenhaas puntjes en de pittige garnalen! Alles zeer eetbaar, aanrader! En zit het vol? Tijd afpreken, even bij de buurman Sally's een lekker Engels biertje drinken en dan happen maar!

Gegeten op 5 maart 2016

kroll

Was hier al verschillende keren geweest. En weer constateer ik weer krijg ik de bevestiging dat dit een echt Spaanse tapasbar is zoals je ze ook in Spanje kunt vinden. Echt Spaans ingericht, knus, gezellig, leuke spontane bediening, lekker ongedwongen, past precies bij deze Bodega. Het eten is erg gevarieerd, lekker vers, goed bereid, prima van smaak, en een goed glas wijn en dat alles voor een redelijke prijs. Een groot compliment aan het hele team van Henriette en Aron. Kom hier graag weer terug.

Gegeten op 12 maart 2016

Papaver

Wij komen al de nodige jaren voor een hapje en een drankje bij Tapasbar La Bodega. Ook nu weer hebben wij genoten van de overheerlijke, steeds weer afwisselende, tapas, de uiterst plezierige bediening en de gezellige sfeer. Compliment voor Henriëtte, Aaron en hun team ! Tot spoedig.

Gegeten op 12 maart 2016

marcochristian

Hier kom ik al jaren heel graag en niet zonder de beste reden; best tapas in town. Zowel privé als met mijn zakelijke contacten is elk bezoek een garantie voor een leuke avond. Als professionele food-photographer zorg ik ervoor dat de gerechten van Tapasbar La Bodega er net zo lekker uitzien als ze smaken. Het hele proces vanaf de bereiding tot het uitserveren heb ik heb ik van zeer dichtbij gevolgd en het is mooi om te zien met hoeveel aandacht, liefde en letterlijk gevoel voor smaak dit gedaan wordt. De eigenaren Aaron, Henriette en hun team werken keihard om je er direct welkom en thuis te laten voelen. Klopt, ik ben door mijn rol wat bevooroordeeld maar ik schrijf geen recensie waar ik niet volledig achter sta. Tapasbar La Bodega is een must-visit.

Gegeten op 11 februari 2016

roderique038

Vorige week heerlijk gegeten. Blijft een top tent! In de zomer komen wij hier ook graag, favoriet is de binnen- en buitentafel! Tot snel

ilja38

Heerlijk gegeten. Een hele gezellige sfeer. Eten wordt snel opgenomen ondanks dat het druk was werd het eten snel gebracht en oedereen was heel vriendelijk. We hadden een flesje heerlijke bubbels besteld en werd netjes bijgeschonken dus we hebben niet met een leeg glas gezeten. We gingen nog naar de film maar anders hadden we zeker nog aan de bar gezeten met lekkere tapas. Dankjewel voor de gast vrijheid en tot snel.

Gegeten op 3 maart 2016

Schrijf zelf een recensie over Tapasbar La Bodega in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over Tapasbar La Bodega. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.