Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Tapasbar La Bodega

2. Spaans
  3. 46% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 038 422 91 39

JZijffers

Lekker tapas gegeten in Zwolle, kwaliteit is constant bij La Bodega. Gisteravond waren met name de knoflook garnalen erg lekker. De service is echt goed, relaxed en voorkomend, super gastvrij. Daarnaast zeer betaalbare huiswijn van goede kwaliteit! Tot de volgende keer!

Gegeten op 12 november 2014

AdriaanseB

Aanrader. Heerlijke tapas gegeten. Top gerechten met aandacht voor kwaliteit. Het is een klein restaurant, maar de aanloop is enorm. Als je zeker wil zijn van een tafel moet je vroeg zijn. Anders is er de mogelijkheid om je nummer achter te laten, zodat ze je kunnen bellen zodra er plek is.

Eten is met zorg bereid, maar wel aan de prijzige kant. Het proeft authentiek Spaans en het ruikt ook heerlijk naar knoflook!

Goed tapas restaurant waar je rustig een tijdje kunt vertoeven voor lekker eten en een drankje.

Olivier---

Altijd druk daar maar we begrijpen niet waarom....

Uit nieuwsgierigheid eens naar binnen gelopen. Er is een open keuken dus aan transparantie geen gebrek. De kok lijkt te werken met in ieder geval 3 bereidingswijzen; De magnetron (ons inziens onbegrijpelijk), frituurpan of bakplaat. Het eten viel helaas tegen; tappas waren te zout en moddervet voor een evident te hoge prijs.
En dat na een uurtje wachten op een tafel (kan niet gereserveerd worden, was bekend).

Daarbij moet vermeld worden dat het bedienend personeel (2 dames) uitstekend werkte: gastvrij, vriendelijk en attent en luisterde naar de feedback (en e.e.a. op de rekening aanpaste, en zodoende ook fooi kregen).

Decor: klein oppervlak met veel zitplaatsen en dus snel druk en zeer luidruchtig

Referentiekader: vergeleken met andere Tapasrestaurants in Nederland en Spanje

Gegeten op 18 oktober 2014

ptouw

Zeer authentiek, klein maar fijn. Zeer vriendelijke bediening.
Goede wijn Rioja € 30. Lekkere tapas en mooie sfeer. Grote gamba's met knoflook is echte aanrader.

Gegeten op 20 september 2014

bart149

een geweldig mooi, Prima tapasrestaurant in Zwolle.
De allervriendelijkste bediening, de heerlijkste gerechtjes, betaalbaar en op het mooiste plein van Zwolle, in de oude binnenstad. Prachtig terras, waar je zowel in de zon, als de schaduw kunt genieten van de heerlijke Spaanse wijnen en de tapas.
Bij binnenkomst werden we erg vriendelijk ontvangen en er was op dat moment geen plaats, ook niet aan de bar. Als we ons telefoonnummer achterlieten konden we ergens anders even wat gaan drinken en zouden gebeld worden als er een tafeltje vrij kwam. We hebben iets verderop, het Wijnhuis, een heerlijk glas wijn gedronken, en werden inderdaad een half uurtje later gebeld dat er een tafeltje vrij kwam.
Erg netjes!!

Gegeten op 29 augustus 2014

Elskiee

Wat een geweldig restaurantje is dit! Champignons en gamba's heb ik leren eten omdat ze hier zo goed gemaakt worden. De rest van het eten is goed gekruid, afwisselend en lekker! Je kunt aan de bar eten of een tafeltje nemen. Net waar je zelf zin in hebt. Bediening is vriendelijk en werkt hard om je een leuke avond te bezorgen. Kortom een aanrader!!

Gegeten op 28 augustus 2014

Marin87

Het eten is overheerlijk, maar de hoeveelheid per portie is de prijs niet waard. Voor de kleine eter zijn drie tapas misschien net genoeg, maar dan zit je al op €24,- en heb je dorst... We hebben erg lang op onze eerste twee tapas gewacht en hebben het uiteindelijk daarbij gelaten. Zonde, want met de smaak was echt niks mis.

Gegeten op 28 augustus 2014

Maria-Tom

Tapas bar la Bodega heeft de aller lekkerste tapas die we ooit gegeten hebben. Gamba's pincantes, ossenhaas puntjes met alioli (wauw) en de gevulde aubergine zijn onze favoriete gerechten! Het is een super knus, sfeervol tentje, alsof je een beetje op vakantie bent! De medewerkers zijn ontzettend enthousiast en hebben een groot aandeel in een leuke avond bij la bodega. Kortom; een echte aanrader :-)

Gegeten op 27 juli 2014

Alyshia

Altijd heerlijk eten.. Gezellige sfeer en vriendelijk personeel. Het is de beste tapasbar van Zwolle, zeker de moeite waard om een keer te eten.

Gegeten op 28 juni 2014

parkcentral

Een gezellige woensdagavond gehad in deze tapasbar. De aankleding is een beetje shabby en de gerechten zijn behoorlijk aan de prijs, zoals wel vaker in tapasbars. De gerechten zijn wel smaakvol en de wijn was dat ook. Ik heb het eten met een 6 beoordeeld vanwege de hoge maaltijdprijs / geringe porties. Alleen beoordeeld op kwaliteit zou het misschien een 7 moeten zijn.

Gegeten op 26 maart 2014

Schrijf zelf een recensie over Tapasbar La Bodega in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over Tapasbar La Bodega. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.