Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Tapasbar La Bodega

3. Topper 2014
  4. 46% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 038 422 91 39

ptouw

Zeer authentiek, klein maar fijn. Zeer vriendelijke bediening.
Goede wijn Rioja € 30. Lekkere tapas en mooie sfeer. Grote gamba's met knoflook is echte aanrader.

Gegeten op 20 september 2014

bart149

een geweldig mooi, Prima tapasrestaurant in Zwolle.
De allervriendelijkste bediening, de heerlijkste gerechtjes, betaalbaar en op het mooiste plein van Zwolle, in de oude binnenstad. Prachtig terras, waar je zowel in de zon, als de schaduw kunt genieten van de heerlijke Spaanse wijnen en de tapas.
Erg netjes!!

Gegeten op 29 augustus 2014

Elskiee

Wat een geweldig restaurantje is dit! Champignons en gamba's heb ik leren eten omdat ze hier zo goed gemaakt worden. De rest van het eten is goed gekruid, afwisselend en lekker! Je kunt aan de bar eten of een tafeltje nemen. Net waar je zelf zin in hebt. Bediening is vriendelijk en werkt hard om je een leuke avond te bezorgen. Kortom een aanrader!!

Gegeten op 28 augustus 2014

Marin87

Het eten is overheerlijk, maar de hoeveelheid per portie is de prijs niet waard. Voor de kleine eter zijn drie tapas misschien net genoeg, maar dan zit je al op €24,- en heb je dorst... We hebben erg lang op onze eerste twee tapas gewacht en hebben het uiteindelijk daarbij gelaten. Zonde, want met de smaak was echt niks mis.

Gegeten op 28 augustus 2014

Maria-Tom

Tapas bar la Bodega heeft de aller lekkerste tapas die we ooit gegeten hebben. Gamba's pincantes, ossenhaas puntjes met alioli (wauw) en de gevulde aubergine zijn onze favoriete gerechten! Het is een super knus, sfeervol tentje, alsof je een beetje op vakantie bent! De medewerkers zijn ontzettend enthousiast en hebben een groot aandeel in een leuke avond bij la bodega. Kortom; een echte aanrader :-)

Gegeten op 27 juli 2014

Alyshia

Altijd heerlijk eten.. Gezellige sfeer en vriendelijk personeel. Het is de beste tapasbar van Zwolle, zeker de moeite waard om een keer te eten.

Gegeten op 28 juni 2014

parkcentral

Een gezellige woensdagavond gehad in deze tapasbar. De aankleding is een beetje shabby en de gerechten zijn behoorlijk aan de prijs, zoals wel vaker in tapasbars. De gerechten zijn wel smaakvol en de wijn was dat ook. Ik heb het eten met een 6 beoordeeld vanwege de hoge maaltijdprijs / geringe porties. Alleen beoordeeld op kwaliteit zou het misschien een 7 moeten zijn.

Gegeten op 26 maart 2014

action3

Super gegeten, naar aanleiding van de recensies op iens zijn we er terecht gekomen.
De hele zaak zat vol, hele gezellige knusse sfeer. Zeker met lekker warm weer is het net of je in Spanje zit.
Het eten was super lekker, goede smaken en alles vers gemaakt.
Het was alleen jammer dat er maar 1 iemand in de bediening stond. Hierdoor moest je wat langer wachten op een bestelling.
Ik vond ook ook wel redelijk aan de prijs.
2 volwassenen en 1 kind van 4 jaar waren we 76 euro kwijt. (2 rose, 3 biertjes, 2 appelsap)
Maar het was het wel waard!

MarcelTP

Tapasbar La Bodega is voor mij intussen een vaste waarde in Zwolle. De kwaliteit van het eten is uitstekend en al zo lang ik het ken constant. Gecombineerd met een voortreffelijke huiswijn, een gezellige sfeer en uitermate vriendelijke en gastvrije bediening blijft La Bodega een topper. Of je nu de runderpuntjes in kappertjesdressing neemt, de dadels met chorizo omwikkeld met bacon, het brood met aioli, de gegrilde aubergine met geitenkaas of de gehaktballetjes in tomatensaus het smaakt allemaal overheerlijk. En de zomer komt er weer aan dus dan gaan de ramen aan de voorzijde weer open en kijk je over het sfeervolle Bethlehemkerkplein uit.

Gegeten op 7 maart 2014

Vinkmac

Afgelopen vrijdagavond gegeten in La Bodega in Zwolle. We waren voor een overnachting in Zwolle. Op basis van de Iens recensies hebben we onze keuze gemaakt.
We konden helaas niet reserveren, dus waren er om 19:00 uur. Het is een kleine gelegenheid, dus begrijp ik het enigszins wel. Bij binnenkomst werden we erg vriendelijk ontvangen en er was op dat moment geen plaats, ook niet aan de bar. Als we ons telefoonnummer achterlieten konden we ergens anders even wat gaan drinken en zouden gebeld worden als er een tafeltje vrij kwam. We hebben iets verderop, het Wijnhuis, een heerlijk glas wijn gedronken, en werden inderdaad een half uurtje later gebeld dat er een tafeltje vrij kwam.
Erg netjes!!
Verder wil ik alleen maar vermelden dat dit een goede tapasbar/restaurant is waar wij een heerlijke avond hebben gehad met een erg leuke bediening van de 2 aanwezige dames.
Ook de aanwezige kok verdient een compliment, ook voor vriendelijkheid. De tapas zijn niet de goedkoopste, maar het was wel van een goede kwaliteit. Zeker een aanrader om in Zwollen tapas te eten in een leuke ongedwongen sfeer.

Gegeten op 31 januari 2014

Schrijf zelf een recensie over Tapasbar La Bodega in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over Tapasbar La Bodega. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.