Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Eetcafé De Voogd

1. Eetcafé
  2. Internationaal

Eetcafé De Voogd

1. Eetcafé
  2. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 0252 232 770

Tyrus

Met schoonouders de verjaardag van onze jongste, 13, gevierd in De Voogd. Daar zijn we gekomen via de restaurantspaaractie van AH. Mooie tafel aan het raam, vriendelijke en attente bediening. Bij de drankjes een goede karaf water geen probleem.
Het betrof een vast menu voor deze actie, maar wijzigingen waren mogelijk. Vooraf een mooie herfstsalade. Als hoofdgerecht een flinke procureur; smakelijk en mals. Vergezeld van een in balsamico gegaard uitje en een stuk omelet. Ook voor het oog geslaagd. Huisgemaakte frieten in puntzakjes erbij.
De Slurp van Gort die hier als huiswijn geschonken wordt klokt er mooi tegenaan.
Als dessert kregen we een puntje sinaasappeltaart, niet te zoet en met de krachtige tonen van de schil, en een weckpotje met honingbavarois uit de vriezer. Een machtige en krachtige afsluiting.
Op een gefluisterd verzoek werd de jarige verrast met een sterretje op zijn dessert. Al puber, maar nog steeds geraakt door deze feestelijke aandacht.
Een top-avond in dit gezellige en laagdrempelige restaurant. Een eetcafé op z'n best; eenvoudig en gemoedelijk met stevige, doordachte gerechten van prima kwaliteit met een eigen accent. Ik heb geen muziekjes op de achtergrond gehoord. Het geroezemoes van de gasten en het uitzicht op terras en de hoofdstraat vormen de ideale achtergrond. Een aanrader!

Gegeten op 16 oktober 2014

jenny29

Via online reservering

we zaten bij het raam het was aan de koude kant! We werden heel vriendelijk geholpen, maar de uiensoep was zonder veel smaak. De tomatensoep was lekker!
Het hoofdgerecht was aan de magere kant; vis en friet, geen groente.
Het toetje was lekker; vanille-ijs met gedroogde bananenplakjes en caramelsaus met room.

Gegeten op 12 oktober 2014

ingrid116

We hebben hier heerlijk gegeten, de biefstuk perfect gebakken en smolt op je tong en het stoofpotje smaakte naar meer..... Enthousiaste bediening waar de liefde voor het vak vanaf straalde. Wij komen zeker terug!

Gegeten op 31 mei 2014

Robin-Pieter

We hadden voor zondagavond een tafel gereserveerd, maar dat was niet echt nodig. Ontvangst was vriendelijk, de bediening en inrichting passend bij een eetcafé.
Geen spannende gerechten op de kaart, maar voldoende keus. Uiteindelijk gekozen voor een broodje bij de drankjes en als hoofdgerecht de biefstuk, fish&chips, kaasfondue, en een saté. Die laatste stond niet op de kaart maar het is er wel. Kwaliteit van het eten is prima, de salade is echter wat fantasieloos.
Nog even naar de dessertkaart gekeken, maar daar stond niet gek veel op. Afgesloten met een lekkere espresso en cappuccino.
Al met al een goede plek om even een hapje te eten.

Gegeten op 11 mei 2014

tineke32

Al lang niet meer geweest, vroeger zeker 4 keer per maand.
Decor is niet veel veranderd de kwaliteit van het eten (kok) wel, een stoofpotje van kip onder een dakje van bladerdeeg leek meer op soep met 4 stukjes droge kipfilet dus €15.00 voor een kopje vette soep is aardig aan de prijs .na afrekenen even met de kok gesproken die aan de bar stond zij had in de maand dat ze dit gerecht maakt geen enkele klacht ontvangen en ze ging weer door met haar gesprek einde verhaal. Dus voor mij geen de Voogd meer geen aanrader.

Gegeten op 30 maart 2014

Danny69

Hier waren we al een 1/2 jaar niet meer geweest. Begonnen met een broodje met kruidenboter. Lekker vers afgebakken brood en niet een paar stukjes stokbrood zoals je dit vaak ziet. Wel gelijk overgegaan op het hoofdgerecht. Een hamburger van piet Vd berg. Altijd goed vlees, wel iets te veel tomaat eronder waardoor de smaak van het vlees een beetje wegviel. De aubergine werd erg goed ontvangen, en op de Nederlands versie van fish en chips was niks aan te merken. Alle gerechten werden geserveerd met friet en een lekkere cawl salade. Bediening niks op aan te merken en de aankleding is erg met de oude prenten erg leuk om te zien

MvB

De naam geeft precies aan wat je mag vewachten: een eetcafé. Verwacht geen culinaire hoogstandjes in dit met grijze en bruine tinten, eenvoudig ingerichte café. Geen uitgebreide, maar wel maandelijks wisselende kaart, met voldoende keuze voor een lunch of avondeten. Wij hadden een lamsstoofpotje met knapperige frietjes en een kaasfondue met warm brood en champignons.
De Urmeneta Sauvignon Blanc uit Chili en Hoya de Cadenas Tempranillo uit Spanje hadden voldoende smaak. Op de bediening hadden wij niets aan te merken. Komen graag terug wanneer we zelf niet willen koken.

Gegeten op 14 januari 2013

waterbies

Op aanraden van goede vrienden hier gaan eten.
Ambiance is leuk. Een moderne informele inrichting die goed past bij een eetcafé.
Als voorgerecht gekozen voor de geitenkaas die als toffee was opgevouwen in loempiadeeg en gefrituurd, samen met salade. Erg origineel en smaakvol.
Hoofdgerecht was de sate met friet. Ook best goed gelukt.
De bediening is vlot en op het eerste oog erg vriendelijk.
Echter, de grote afknapper was dat het hoofdgerecht twee minuten na het voorgerecht werd geserveerd. Uiteraard te kennen gegeven dat dit niet gewenst was. De serveerster meldde dat de kok het al klaar had en niet langer warm kon houden.
Aangezien ik niet onbeperkt de tijd had, heb ik het maar geaccepteerd.
Afijn, ik vind dit erg jammer. Blijkbaar hebben ze hier een kok die wel goed kan koken, maar logistiek nogal tekort schiet.

Gegeten op 12 januari 2013

Aa100

Vlotte leuke meiden in de bediening. Attent en vriendelijk. Een super biefstuk van Piet van den Berg en als toe een lekkere chocolademousse. Mooie ambiance met prachtige mega foto van boer in bollenveld. We komen hier zeker weer terug!

leon17

Begin was goed lekker biertje aan tafel . En lekker vers warm brood helaas geen kruidenboter maar kruidenkaas.
En Hoofdgerecht was goed niks op aan te merken.
Moest lang wachten op een nieuw biertje das jammer voor extra verkoop .
Ik had als nagerecht een crème brulee

Schrijf zelf een recensie over Eetcafé De Voogd in Sassenheim

Schrijf hieronder je recensie over Eetcafé De Voogd. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.