a TripAdvisor company

1. Eetcafé
  2. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 0252 232 770

Het goede leven

Of je nu het 3-gangen menu kiest of een heerlijke daghap, bij eetcafé de Voogd is het goed toeven. Met een heerlijke hapjes- en wijnkaart kun je hier niet alleen je avond maar ook je vrije vrijdagmiddag vullen met een lekkere borrel. Midden in de Zuid-Hollandse bollenstreek is het een perfecte plek uit te rusten na een dag wandelen door natuur of een goede start van een mooie avond uit.

miep102

Leuke meiden in de bediening , ondanks de drukte een glimlach en een vriendelijk woord. Prima carpaccio vooraf met veel knisperende rucola. Mijn man had saté van kalkoen , flinke spies mals vlees en echte frieten erbij. Ik had zwaardvis van de grill met een saus van tomaten heel smaakvol . Het is een gezellige zaak met grote foto ' s en huiselijke sfeer. Dessert ook prima en cappuccino met latte art ! Tot de volgende keer!

Gegeten op 24 juli 2015

dennis182

Via online reservering

De kalkoen sate was erg droog en naar de pindasaus kon je zoeken. De snitzel was smakeloos en droog, een saus hierbij serveren zal wonderen doen. Het voorgerecht met de garnalen kroketjes was wel erg lekker. Jammer dat er een grote hoeveelheid sla bij zat die was aangemaakt met een te zure dressing die erg overheerst.

Gegeten op 23 juli 2015

ilse77

Via online reservering

We kwamen voor de IENS-deal (2e driegangen gratis). Eten was veel te zout. En toetje vond ik wat magertjes, een klein chocoladetaartje en een bolletje ijs. Bediening prima, sfeer prima. Jammer van het eten, want ik heb er wel eens lekkerder gegeten.

Gegeten op 17 december 2014

Burgmonder

Via online reservering

bediening was zeer vriendelijk en vlot. Het voorgerecht was een frisse salade. Het hoofdgerecht (vis) was eenvoudig, goed van smaak en voldoende hoeveelheid. De Tiramisu als dessert was erg goed

Gegeten op 6 december 2014

Danny69

Zo nu en dan komen we bij de voogd om een hapje te eten. Het valt op de de kwaliteit nog wel eens wil verschillen. Bij aankomst zagen we dat er een nieuwe kaart was, altijd leuk.
Omdat we voor een hapje kwamen werden het 2 hoofdgerechten. Black Anges met een gepofte puntpaprika en een gepofte aardappel gevuld met ratatouille.
De Black Angus was op zich goed gebakken, al heeft de bediening niet gevraagd hoe ik het vlees wilde hebben. Het vel van de puntpaprika zat er nog omheen, dit is niet op te eten en de zaadjes zaten er ook nog in. De saus was lekker.
De gepofte aardappel viel echt tegen, 1 aardappel gevuld met ratatouille met tomatenpuree niet niet ontzuurd was, dit geserveerd met een bakje salade. En dit voor € 16,00.
De prijzen staan niet in verhouding van wat je in een eetcafé mag verwachten.
Bediening was onervaren maar deed zeker haar best. Hoop dat het de volgende keer weer op niveau is.

Gegeten op 19 november 2014

radejonge

Via online reservering

Het was (maandagavond) wel heel erg rustig. Dat komt de ambiance niet ten goede.
Verder alleen maar lof. Goede bediening en prima eten.

Gegeten op 10 november 2014

Smaakkk

Gezellig en heel lekker gegeten met zijn vieren! De bediening was gastvrij en attent!!
We waren verrast door de kaart! Goede en sappige biefstuk van Piet van de Berg! De schnitzel was ook goed gebakken.
Lekkere frieten!
koffie met een likeurtje toe!
We komen zeker binnnenkort weer eten!

Gegeten op 7 november 2014

DrB

Al vaker met plezier iets simpels gegeten bij dit Eetcafé, dus nu met de Iens/AH actie ook eens een dinertje geprobeerd.
Het voorgerecht was een lekkere frisse salade met twee erg dunne plakjes coburger ham en een paar gegrilde courgette-schijfjes. Jammer dat er niet wat brood bij geserveerd werd (wel bij te bestellen, uiteraard).
Als hoofdgerecht een patrijspootje met een half stoofpeertje en friet. Helaas verder niet iets van groente. De patrijs had iets gaarder mogen zijn.
Het nagerecht (soort bavarois en iets cake-achtigs) was niet meer dan redelijk.
Al met al vonden wij de prijs-kwaliteits verhouding (afgezien van de actiekorting) maar matig.
De service was OK met een gereserveerd tafeltje bij het raam en vriendelijke bediening.
Het decor past prima bij een eetcafé.

Gegeten op 7 november 2014

annalicious

Via online reservering

Er zou sprake zijn van een 3-gangen keuzemenu, maar er kon alleen uit 2 soepjes gekozen worden; vreemd dat er dan alleen een visgerecht als hoofgerecht geserveerd werd!

Gegeten op 11 oktober 2014

hans363

Via online reservering

Prima gegeten; eenvoudige doch leuke uitstraling. De ontvangst met een "gereserveerd-bordje" op naam geeft een zeer persoonlijk tintje!

Gegeten op 20 oktober 2014

Schrijf zelf een recensie over Eetcafé De Voogd in Sassenheim

Schrijf hieronder je recensie over Eetcafé De Voogd. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.