Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Eetcafé De Voogd

2. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 0252 232 770

Burgmonder

Via online reservering

bediening was zeer vriendelijk en vlot. Het voorgerecht was een frisse salade. Het hoofdgerecht (vis) was eenvoudig, goed van smaak en voldoende hoeveelheid. De Tiramisu als dessert was erg goed

Gegeten op 6 december 2014

Danny69

Zo nu en dan komen we bij de voogd om een hapje te eten. Het valt op de de kwaliteit nog wel eens wil verschillen. Bij aankomst zagen we dat er een nieuwe kaart was, altijd leuk.
Omdat we voor een hapje kwamen werden het 2 hoofdgerechten. Black Anges met een gepofte puntpaprika en een gepofte aardappel gevuld met ratatouille.
De Black Angus was op zich goed gebakken, al heeft de bediening niet gevraagd hoe ik het vlees wilde hebben. Het vel van de puntpaprika zat er nog omheen, dit is niet op te eten en de zaadjes zaten er ook nog in. De saus was lekker.
De gepofte aardappel viel echt tegen, 1 aardappel gevuld met ratatouille met tomatenpuree niet niet ontzuurd was, dit geserveerd met een bakje salade. En dit voor € 16,00.
De prijzen staan niet in verhouding van wat je in een eetcafé mag verwachten.
Bediening was onervaren maar deed zeker haar best. Hoop dat het de volgende keer weer op niveau is.

Gegeten op 19 november 2014

radejonge

Via online reservering

Het was (maandagavond) wel heel erg rustig. Dat komt de ambiance niet ten goede.
Verder alleen maar lof. Goede bediening en prima eten.

Gegeten op 10 november 2014

Smaakkk

Gezellig en heel lekker gegeten met zijn vieren! De bediening was gastvrij en attent!!
We waren verrast door de kaart! Goede en sappige biefstuk van Piet van de Berg! De schnitzel was ook goed gebakken.
Lekkere frieten!
koffie met een likeurtje toe!
We komen zeker binnnenkort weer eten!

Gegeten op 7 november 2014

DrB

Al vaker met plezier iets simpels gegeten bij dit Eetcafé, dus nu met de Iens/AH actie ook eens een dinertje geprobeerd.
Het voorgerecht was een lekkere frisse salade met twee erg dunne plakjes coburger ham en een paar gegrilde courgette-schijfjes. Jammer dat er niet wat brood bij geserveerd werd (wel bij te bestellen, uiteraard).
Als hoofdgerecht een patrijspootje met een half stoofpeertje en friet. Helaas verder niet iets van groente. De patrijs had iets gaarder mogen zijn.
Het nagerecht (soort bavarois en iets cake-achtigs) was niet meer dan redelijk.
Al met al vonden wij de prijs-kwaliteits verhouding (afgezien van de actiekorting) maar matig.
De service was OK met een gereserveerd tafeltje bij het raam en vriendelijke bediening.
Het decor past prima bij een eetcafé.

Gegeten op 7 november 2014

annalicious

Via online reservering

Er zou sprake zijn van een 3-gangen keuzemenu, maar er kon alleen uit 2 soepjes gekozen worden; vreemd dat er dan alleen een visgerecht als hoofgerecht geserveerd werd!

Gegeten op 11 oktober 2014

hans363

Via online reservering

Prima gegeten; eenvoudige doch leuke uitstraling. De ontvangst met een "gereserveerd-bordje" op naam geeft een zeer persoonlijk tintje!

Gegeten op 20 oktober 2014

Tyrus

Met schoonouders de verjaardag van onze jongste, 13, gevierd in De Voogd. Daar zijn we gekomen via de restaurantspaaractie van AH. Mooie tafel aan het raam, vriendelijke en attente bediening. Bij de drankjes een goede karaf water geen probleem.
Het betrof een vast menu voor deze actie, maar wijzigingen waren mogelijk. Vooraf een mooie herfstsalade. Als hoofdgerecht een flinke procureur; smakelijk en mals. Vergezeld van een in balsamico gegaard uitje en een stuk omelet. Ook voor het oog geslaagd. Huisgemaakte frieten in puntzakjes erbij.
De Slurp van Gort die hier als huiswijn geschonken wordt klokt er mooi tegenaan.
Als dessert kregen we een puntje sinaasappeltaart, niet te zoet en met de krachtige tonen van de schil, en een weckpotje met honingbavarois uit de vriezer. Een machtige en krachtige afsluiting.
Op een gefluisterd verzoek werd de jarige verrast met een sterretje op zijn dessert. Al puber, maar nog steeds geraakt door deze feestelijke aandacht.
Een top-avond in dit gezellige en laagdrempelige restaurant. Een eetcafé op z'n best; eenvoudig en gemoedelijk met stevige, doordachte gerechten van prima kwaliteit met een eigen accent. Ik heb geen muziekjes op de achtergrond gehoord. Het geroezemoes van de gasten en het uitzicht op terras en de hoofdstraat vormen de ideale achtergrond. Een aanrader!

Gegeten op 16 oktober 2014

jenny29

Via online reservering

we zaten bij het raam het was aan de koude kant! We werden heel vriendelijk geholpen, maar de uiensoep was zonder veel smaak. De tomatensoep was lekker!
Het hoofdgerecht was aan de magere kant; vis en friet, geen groente.
Het toetje was lekker; vanille-ijs met gedroogde bananenplakjes en caramelsaus met room.

Gegeten op 12 oktober 2014

ingrid116

We hebben hier heerlijk gegeten, de biefstuk perfect gebakken en smolt op je tong en het stoofpotje smaakte naar meer..... Enthousiaste bediening waar de liefde voor het vak vanaf straalde. Wij komen zeker terug!

Gegeten op 31 mei 2014

Schrijf zelf een recensie over Eetcafé De Voogd in Sassenheim

Schrijf hieronder je recensie over Eetcafé De Voogd. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.