De Ontdekking

• 7.9

• 7.7

MR75
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met 4 kinderen gaan eten, snelle service, veel keuze. Pannenkoek mediteraans (?) was oke, wel vettig met salami en olijven samen. De kinderen vonden hun pannenkoek met poedersuiker heerlijk. Grote porties, luchtige pannenkoeken. Buiten kleine speeltuin. Prima om met de kindjes te eten. Serveren ook soep en salades.

Gegeten op 26 maart 2014

food4vincent
  • Recensies in de laatste twee jaar

Bediening was snel, en dat is wel zo fijn, als je met kinderen bent. De kinderen hebben lekker kunnen spelen. Wij komen nog een keertje terug.

Gegeten op 22 februari 2014

Zweedse_chef
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met twee kinderen een bezoek gebracht aan dit pannenkoekenhuis. Ondanks dat het spitsuur was (zondagmiddag vijf uur), was het personeel zeer vriendelijk. Op de kaart meer dan 100 verschillende pannenkoeken. De kinderen hadden een bananenpannenkoek met ijs die goed in de smaak viel. Zelf had ik een pannenkoek met fruit en ijs, de anderen aten een hartige pannenkoek. De combinaties op de kaart doen soms vreemd aan, maar het smaakte allemaal prima. De pannenkoek was niet te dik, voldoende luchtig en de omvang goed. Vooraf had ik nog de indruk een tweede te lusten, maar dat bleek wat te veel van het goede. Voor kinderen een uitstekende locatie met voldoende speelmogelijkheden buiten en amusement.

Gegeten op 20 oktober 2013

Thamara
  • Recensies in de laatste twee jaar

Na een dagje dierentuin heerlijk eten bij dit restaurant, jammer dat je op zondag na 16 uur niet meer kan reserveren, we zijn namelijk met 13 mensen.
Ik toch bellen, en het was geen probleem, sterker nog toen we er eenmaal waren regelde ze voor ons een lange tafel buiten.
Heerlijke voorgerechten, heerlijke speciale pannenkoeken en heerlijk ijs.
Super bediening!

Gegeten op 14 juli 2013

Ljan86
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op een zonninge dag in mei zijn we gaan eten bij pannenkoekenhuis de ontdekking.
In onze beleving was dit veel meer dan een gewoon pannenkoekenhuis voor de kinderen, bij aankomst stond de eigenaar Maarten Jan ons al lachend en gastvrij op te wachten.
Het was tot in de puntjes verzorgd, we kregen eerst een amuse waar maak je dat nog mee in een pannenkoekenhuis, het was een poffertje met zalmkaviaar en schuim van wodka WAT EEN SMAAKEXLPOSIE!!

Het 3 gangen pannenkoekenmenu met bijpassend trappistenarrangement was ook tot in de puntjes verzorgd en prikkelde onze smaakpapillen.

Een van onze koters had fristi over zijn kleding gemorst en hij kreeg van de eigenaar een nieuw T-shirt met daarop een prent van Niels de ontdekker.

Ondanks de drukte worden de gasten toch in de watte gelegd.
De eigenaar is een man van 24/7 dit zie je terug in de passie waar mee zijn medewerkers hun vak uitoefenen.
Een echte aanrader voor de pannenkoek liefhebber.

Bij afscheid kregen wij een ferme handdruk van de eigenaar die
tevens ook warm aanvoelde.

Gegeten op 16 mei 2013

Tessa2004

• Uitstekend

Goede prijs-kwaliteit verhouding. Lekkere pannenkoeken. De kinderen kunnen leuk spelen. Vriendelijk en vlot personeel. We komen zeker terug!

zeerontevreden

• Slecht

Waardeloze tent. Reserveer je en dan ben je 5 minuten later en dan is de tafel weg. Ongelofelijk. Ook de manier waarop je aangesproken werd. Echt schandalig, neen zeg maar hufterig.

Mensen mijd deze tent.

Lonneke

• Goed

Pannenkoeken waren goed klaargemaakt, heel veel keuze in zowel zoete als hartige pannenkoeken. De prijs-kwaliteit verhouding is prima. We waren met een groep waaronder kinderen van 0 tot 13. Geweldig dat er een springkussen, een trampoline en een schommel zijn, konden de ouders ook lekker kletsen. De bediening kwam wat stug over, maar verder wel correct. Zeker leuk om naar toe te gaan met kinderen.

Juudje

• Goed

Lekkere pannenkoeken, vlotte bediening, kinderen vermaken zich uitstekend, wat wil je nog meer?

Mjammie

• Goed

Pannenkoeken goed van smaak; de ruime keuze en vriendelijke, niet gehaaste bediening zorgen ervoor dat je het hier naar je zin hebt.
Kan door kinderen inderdaad wat rumoerig zijn; maar dat heb je in elk pannenkoekenhuis.

Schrijf zelf een recensie over De Ontdekking in Oisterwijk

Schrijf hieronder je recensie over De Ontdekking. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!