Chinees specialiteitenrestaurant Shanghai

• 8.2

• 7.8

yannick5
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren weer eens met vrienden gegeten bij Shanghai. We komen er vaak, zeer vriendelijk bediening en het eten is van een top kwaliteit. De combinaties van de gerechten voorzien van diverse kruiden en smaken passen perfect en is van een hoge kwaliteit. Elk gerecht heeft zijn eigen smaak.Geweldige ervaring. Zou hier iedere week kunnen eten. We komen al sinds vele jaren bij de heer Ciau en dat is niet voor niets. Een goede aanrader voor een ieder die wel eens een goede chinees wil aandoen. Familie ga door op dezelfde voet.

Gegeten op 25 maart 2014

EsthertjeL
  • Recensies in de laatste twee jaar

Leuk kleinschalig restaurant op een hoekje met veel glas waardoor je lekker naar buiten kunt kijken.
Supevriendelijk personeel! Echt hele vriendelijke mensen die je heel vriendelijk helpen en een leuk praatje maken, hele fijne mensen!

Eten is goed en lekker divers. Je mag per ronde 3 gerechtjes bestellen en het zijn goede kleine porties zodat je van alles wat kunt proeven. Wij waren met z'n drietjes en dan is het leuk dat je met z'n allen een beetje combineert en wat proeft. De Teppan gerechten worden ook geheel in stijl geserverd op een gietijzeren schaal welke ter plekke aan je tafel wordt geflambeerd. Smaak is goed en de gerechten zitten vol met lekkere verse groenten en worden op vele heerlijk manieren bereid!

Decor is typisch Chinees. Wel mooie schilderijen met lampjes erin, ziet er allemaal heel netjes en gezellig uit, hier komen wij zeker nog vaker terug!

Gegeten op 16 maart 2014

wilcarpa
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met familie van het all you can eat concept gebruik gemaakt. Het was helemaal top! Goede kwaliteitsproducten en alles is smakelijk. Sinds de eigenaar weer persoonlijk aanwezig is, is de bediening weer optimaal. Wijn is goed betaalbaar en de karaf water werd niet berekend. Het ijs is, in tegenstelling tot bij veel Chinese restaurants, wel erg lekker. Nu nog het bonbonnetje bij de koffie ipv het geijkte koekje en snoepje en het is boven de top.
Mocht iemand echt iets bijzonders willen: Het verrassingsmenu is echt een aanrader.

Gegeten op 29 december 2013

gerard18
  • Recensies in de laatste twee jaar

Top Chinees met een erg goed all you can eat principe . Je kan van een uitgebreide kaart allerlei kleine hapjes bestellen. Die stuk voor stuk echt Chinees en speciaal zijn . Vriendelijke bediening. Standaard babi pangang kan natuurlijk ook .

Gegeten op 23 augustus 2013

RvdW
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gezellig restaurant, zeer attente en vriendelijke bediening. Bij het opnemen van het drankje kwam er gelijk een schaaltje met warme cassave kroepoek op tafel. Zowel de miehoen Singapore als de bami compleet waren prima. Heerlijk gegeten en hadden geen plek meer voor een nagerecht.

Gegeten op 26 mei 2013

twarco
  • Recensies in de laatste twee jaar

Leuk concept. 3 hapjes per keer en net zo Lang eten tot je genoeg hebt. Vriendelijke bediening die graag een praatje maken.Erg lekkere combinaties. Hier komen we nog wel een keer

Gegeten op 14 oktober 2012

hanswelling
  • Recensies in de laatste twee jaar

Eten regelmatig in dit restaurant. Prima eten en een goede en constante kwaliteit.
Bediening perfect; het echtpaar, dochter en personeel doen het fantastisch en scheppen een persoonlijke band.
Een echte aanrader in Wateringseveld/Den Haag.

Hans en Cathy Welling

Gegeten op 2 september 2012

oajalaly

• Uitstekend

heerlijk, sfeervol en gezellig. we hebben het onbeperkt optie genomen en we zijn zeer tevreden. toiletten schoon en netjes en de prijs was ook prima!

G en J

• Uitstekend

Een leuk concept: voor 15 euro kun je kleine gerechtjes bestellen. Zo vaak je wilt. Je bestelt het volgende pas, als het vorige gegeten is. Dus je kunt rustig aan doen en bestelt op die manier weer eens wat anders dan het standaard eten, zoals nasi, bami pangang etc. Heel relaxed en gezellig op die manier. Het personeel is vriendelijk en allert. Het is een heel andere belevenis, echt de moeite waard. We gaan hier vaker komen.

Proever62963

• Uitstekend

Het personel is uitermate vriendelijk: we komen er regelmatig en bestellen altijd wat anders.Hier zijn ook hele authentieke chinese gerechten te verkrijgen.Super!

Schrijf zelf een recensie over Chinees specialiteitenrestaurant Shanghai in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Chinees specialiteitenrestaurant Shanghai. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!