Peer

Peer

1. Frans
  1. Toon telefoonnummer 0183 631 467

Ralph68

Met 4 personen hier gegeten.
Mooi ingericht klein restaurant (wij zaten in wat vroeger zeer waarschijnlijk de voorkamer is geweest). De kaarten hangen aan de muur en bood voor ieder in ons gezelschap genoeg keuze.
We hebben gekozen voor het 3 gangen menu en ieder gerecht was gewoon lekker.
Verbeterpunt: tussen het afruimen van het voorgerecht en het opdienen van het hoofdgerecht zat amper een minuut.
Toen de ober informeerde of alles naar wens was geweest hebben we dit aangegeven. De ober - overigens heel vriendelijk en behulpzaam! - wist overduidelijk niet wat hiermee te doen en knikte slechts.
Oh ja, ik had als dessert een kaasplankje en vroeg daarbij een goede port. Nou, de port is inbegrepen bij het kaasplankje echter welke port kon mij niet verteld worden "want ik drink zelf geen alcohol".
Twee verbeterpuntjes die absoluut geen smet op de avond hebben geworpen. We hebben 3 uur heerlijk gegeten in een mooie ambience.
Mochten we nog eens in Gorkum zijn dan komen we hier graag weer eens eten.

Gegeten op 10 januari 2015

Sentijn

In de zomer op het terras gegeten. Bediening was amicaal en attent. Peer is een prettige, vlotte gastheer die met plezier menusuggesties geeft. Eten was smaakvol en de porties niet te groot of te klein.
Gewoon een goede prijs- kwaliteitverhouding.

Gegeten op 5 augustus 2014

timila

Geweldig restaurant leuke sfeer erg leuke bediening,alles is mogelijk met het menu doen nergens moeilijk over.En natuurlijk was het eten lekker met twee menu kaarten kon je een leuk en vooral eigen smaak bepalend menu samen stellen.

Gegeten op 24 mei 2014

rrrobb

Het is een mooi en sfeervol ingericht restaurant in een mooi oud pand. Het restaurant heeft ook zeker wel een huiskamersfeer. En de bediening is erg vriendelijk en attent. En ook nog eens met gevoel voor humor.
Er is een driegangenmenu voor 27.50 met heel veel keuze, en de gerechten zijn ook apart te kiezen. Maar als je twee gerechten wil eten kan je net zo goed voor het complete menu gaan, want dat derde gerecht krijg je er dan "gratis" bij. In deze tijd van het jaar kan je vaak wild eten en dat heb ik dan ook gedaan. Vooraf drie koude wilden. Eend, gans en zwijn met bijbehorende saus of jam. En als hoofd had ik hert met paddenstoelen wildsaus. Alles was uitstekend bereid en zo smaakte het ook.
Mijn partner had een voorgerecht van vier soorten garnalen op totaal verschillende manier bereid en als hoofdgerecht de biefstuk met pepersaus. En ook dat was allemaal uitstekend. Het grand dessertje tenslotte was ook helemaal af. Een groot bord met allerlei lekkernijen. Nog een kort praatje met de gastheer na afloop en daarmee is Peer een restaurant geworden waar ik bijna zeker volgende keer als ik in Gorinchem ben, weer wil ga eten.

Gegeten op 20 oktober 2013

Proever28244

Complimenten voor de medewerkers van Peer! Vanavond hier met een groep van 15 personen gegeten. De ontvangst en bediening was vriendelijk. Je zit hier gezellig in een knus restaurant. De kaart is niet bijzonder groot maar biedt voor ieder wat wils.
Alle drie de gangen werden alle gerechten tegelijkertijd opgediend, waarbij bij het hoofgerecht ook ieder gerecht nog goed op temperatuur was. Zeker met een kleine keuken als in dit restaurant is dat een kunst!

Gegeten op 5 maart 2014

yolrin

Heel wisselend hier.Als het te druk is wordt het niets.
Bv extra frietjes besteld,die je dan onderhand pas bij het dessert krijgt.
Eten smaakt wel,maar is niet bijzonder.Zo kan ik het thuis ook maken.
Bediening is wel vriendelijk maar niet snel en chaotisch.
Hier nu 2x gegeten.Eerste keer was slecht .Tweede keer iets beter.
Ga hier niet zo gauw meer naartoe.

Churrasco

Restaurant is vrij klein, zit dus dicht op elkaar.
Helaas geen muziekje, dus je kan alles van de andere tafels horen/volgen.
Weinig keus, maar wat we kregen was goed.
Heel attent en prettig personeel.
Gewoon knus en goed voor wat je er voor betaald.

Lekkerbek71

Knus restaurant op een prima locatie in Gorinchem. Ik ben hier twee keer geweest en bijde keren was het eten niet geweldig... niet slecht, maar minder dan je zou verwachten (erg zout bijvoorbeeld). De bediening is vlot en behulpzaam.

Derbeia

• Goed

• Goed

Lekker eigenzinnig restaurantje waar wij prima hebben gegeten. Leuke karaktervolle en geroutineerde dame in de bediening. Leuke inrichting en gezellige sfeer. Kaart is niet heel apart, maar het eten wordt prima klaargemaakt, de mosterdsoep goed bereid op basis van een goede bouillon, maar iets te veel room. Zeker wel een aanrader voor wie gewoon een gezellig hapje wil eten in dit nostalgische stadje.

Haaren101

• Redelijk

• Redelijk

Kan een leuk restaurant zijn als de bediening tijd voldoende heeft. Eten heeft behoefte aan fantasie

Schrijf zelf een recensie over Peer in Gorinchem

Schrijf hieronder je recensie over Peer. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.