a TripAdvisor company

1. 8,9 10 1 37

2. 9,3

3. 8,7

Team Onvergetelijk Verrassend

Team Onvergetelijk Verrassend. Eigenaren Marlies Baken en Roy Strijbos leiden het strak gedirigeerde team van restaurant TOV. Chef-kok Roy weet zijn seizoengerechten spannend te houden met iedere keer weer verrassende presentaties. Vooral opvallend is de live-presentatie van het dessert bij het speciale meergangenmenu Chef’s table. Sommelier Marlies zorgt ervoor dat je niet voor onaangename verrassingen komt te staan.

Pauline-

Met vier vriendinnen een weekendje weg. Door een misverstandje in Schagen terecht gekomen, maar wat een heerlijkheid; restaurant TOV! Dit hadden we niet willen missen! Geweldige gerechten, mooie wijnen en gezellige bediening. Marlies, als we in de buurt zijn, komen we zeker terug!

Gegeten op 16 april 2016

hansjennybout

Via online reservering

We hadden het verrassing menu met 4 gangen. Vooral de 2de gang, met kreeft was heerlijk. Zalig sausje erbij.
Dessertwijn paste, m.i., wat minder bij het gerecht.
Verder top!

Gegeten op 3 maart 2016

Restaurant - 3 maanden geleden

Hartelijk dank voor uw komst naar ons restaurant en de fijne review!
Goed weekend,

bernadette26

Gisteravond bij toeval terecht gekomen in Schagen. Wat een feestje was deze avond, heerlijk gegeten, gedronken en geweldige bediening. Zo hoort een restaurant zich te presenteren. De verhalen bij de gerechten en de wijnen maken het plaatje af. Als je vertelt dat je tussengerecht geïnspireerd is op de ervaringen die je zelf hebt met Azië en wij precies dat gevoel herkennen zit je volgens mij helemaal goed. Als we ooit weer in de buurt zijn komen we zeker terug en als jullie gaan bezorgen in Rotterdam houden wij ons aanbevolen ;-). Bedankt!

Gegeten op 18 februari 2016

Restaurant - 4 maanden geleden

Wat super attent dat jullie zo'n leuk bericht plaatsen! Nogmaals erg bedankt voor de spontane komst naar ons restaurant! Fijn weekend! Hartelijke groet Team TOV

yvon.siebelink

Via online reservering

Een weekendje weg met manlief naar zee met de belofte een lekker diner op valentijtijnsavond. Zoekend op internet (in een voor ons vreemde omgeving willen we ook lekker en goed eten) stuit ik op TOV. Prima resencies, aantrekkelijk aanbod en in de buurt. Direct gereserveerd via
Iens en per ommegaande: het kan! Blij! Wat een bof, want het zal toch zeker druk zijn zo'n avond. De volgende ochtend een mail: er is iets fout gegaan; de zaak is volgeboekt, helaas! Ik mail terug hoe teleurgesteld we zijn. De mail van TOV was geschreven in 2.15 uur in de nacht en de volgende ochtend om 10 uur werd ik gebeld! Wat een leven, maar dat terzijde. Alles was in het werk gesteld om ons toch te kunnen verwelkomen. Een extra tafeltje van zolder en zelfs de hond mag mee... Blij verrast!! En daar zitten we dan om 19 uur; gekozen voor drie gangen verrassing. En ik kan daar heel kort over zijn: het was zalig, incl het bijgaande wijnmenu. Al zijn ze ook goed in bieren en gin... Vis en vegetarisch was onze keuze. Van begin tot eind smullen in een fijne omgeving met veel positiviteit onder het personeel (de gastvrouw moet 's avonds echt stuk zijn) en rust. Kalmte is een nog beter woord; kijkend naar de chef en de keuken; alles onder controle en met plezier bereid. Dat is te voelen, dat is te zien en dat is vooral te proeven. Als we weer in de buurt zijn, dan zijn we er weer! Dank voor jullie betrokkenheid en heerlijke eten! Hans en Yvon

Gegeten op 14 februari 2016

Restaurant - 4 maanden geleden

Heel hartelijk dank voor uw fijne review! genoegen was geheel wederzijds! :)

Henk4R

Via online reservering

Het eten is super lekker en erg gevarieerd, ook de geselecteerde wijnen zijn tongstrelend met de geserveerde gerechten. De bediening is bijzonder attent en geeft op een charmante wijze uitleg over de gerechten en geselecteerde wijnen. Het tempo mocht wel wat sneller ook al was het een 7 gangen diner toch een beetje rekening houden met de wens van de individuele gast. Een diner over tijdsbestek van 5 uur was voor ons aan de lange kant.

Gegeten op 14 februari 2016

Heel hartelijk dank voor uw review! Team TOV

zoveelteziennl

Ooit zo’n merkwaardige naam gehoord? TOV, oftewel Team Onvergetelijk Verrassend. En ze doen die naam nog best eer aan ook. In een pittoresk plaatsje als Schagen, in de nabijheid van de grote kerk op de Markt, is TOV misschien niet onvergetelijk maar wel verrassend. Dat is het qua interieur, stijlvol modern. Dat is het qua eten. Maar verrassend aangenaamd is het vooral qua service. Geen goed restaurant zonder topkok, maar ook niet zonder een gastvrouw die haar benen voor je uit haar lijf holt. Waar wij Reizigers vonden dat de kok prima werk verrichtte - maar wel volstrekt in zijn eigen, wat van de wereld afgesloten tempo - daar ontbrak het ons bij de bediening aan helemaal niets. En er moest wat geïmproviseerd worden, want reserveren is in deze wereld nu eenmaal noodzaak. Wij Reizigers dachten dat ook te hebben gedaan, je rijdt niet ’s avonds op de bonnefooi door Noord-Holland, maar dat bleek niet helemaal goed te ziujn overgekomen. Maar onze gastvrouw had. het tot haar taak gemaakt ook onze avond tot een goed einde te brengen en dat lukte haar met verve.
Dat maakt het dat TOV er voor ons bovenuit steekt. Want als je per gang driekwartier moet wachten, moet er in de tussentijd wel wat te zien en te beleven zijn. Daar droeg de sommelier met zijn verhalen ook zeker aan bij.

Gegeten op 28 november 2015

Restaurant - 4 maanden geleden

Hartelijk dank voor uw bericht! Fijn dat u positief terug kijkt op uw diner bij ons.
Hartelijk groet,

ericbuscher

Via online reservering

Het eten was we goed , maar veel te weinig ( liflafjes).Het duurde erg lang voordat het hoofdgerecht kwam.
Bediening was erg aardig en de sfeer was goed. Maar wat je voor je geld krijgt, was te weinig.

Gegeten op 13 februari 2016

Restaurant - 4 maanden geleden

Hartelijk dank voor uw bericht. Misschien waren wij niet het juiste restaurant voor uw gezelschap en avond, wij zijn inderdaad wat minder op kinderen gericht dan u misschien had verwacht.
We hebben geprobeerd om uw dochter te vermaken en haar bij de keuken te betrekken.
We zullen zeker iets met uw opmerking doen.
Hartelijke groet,

Proever in spe - 4 maanden geleden

Jullie bediening en gastvrijheid was goed. De kinderen hebben lekker gegeten, maar waar het om ging : dat het te weinig is voor wat je ervoor betaald, zowel voor kinderen als volwassenen.

Zondagskind

Als je zin hebt in net een beetje extra zit je bij Tov goed. Van het begin tot het eind genoten van het tasting menu. 7 heerlijke gerechtjes die prachtig opgemaakt waren. Voldoende variatie en de porties precies goed. Vriendelijke en adequate bediening, kortom een heerlijke avond gehad.

Gegeten op 22 januari 2016

Heel hartelijk dank voor uw fijne bericht! Waarderen we erg! Team TOV

robertwognum

Tja, wat moet je nu nog eens gaan vertellen over TOV. TOV is gewoon top. Vorige week zaterdag waren wij met een groepje van 6 te eten (een van de voorgaande schrijvers, Steven, was daar ook bij) en dat was voor mij de tweede keer. En ook deze keer werd ik blij verrast.

Gerechten allemaal mooi in balans en vooral geweldig gepresenteerd. Lekkere wijnen bij ieder gerecht en ook goed toegelicht door de sommelier van dienst. Het decor ziet er goed uit, het restaurant is ingedeeld in stukjes waardoor een bepaalde knusheid ontstaat.

De apptheose van de avond was, als onderdeel van de chefs table, het dessert. De lakens gaan van tafel, de tafel wordt goed schoongemaakt en vervolgens wordt het dessert ter plaatse op de tafel bereid. Jammer dat ik er geen foto's bij kan plaatsen, anders had ik dit graag gedaan!

Gegeten op 12 december 2015

Restaurant - 4 maanden geleden

Wat een leuke en fijne review zeg! Dank je wel Robert! Wij vonden het heel leuk en bijzonder deze avond voor jullie te mogen verzorgen.

Beeton

Via online reservering

Een hartelijk welkom in een sfeervol, modern ingericht restaurant voor fijnproevers. Genieten van een 3-gangendiner met bijpassend wijnarrangement. Goede advisering over de wijn, een restaurant waar de klant koning is. Niet goedkoop maar dan krijg je ook wat! Proef zelf en geniet; een aanrader!

Gegeten op 12 december 2015

Restaurant - 6 maanden geleden

Hartelijk dank voor de fijne review!
Fijn dat u bij ons te gast wilde zijn!
Hartelijke groet,

Schrijf zelf een recensie over TOV in Schagen

Schrijf hieronder je recensie over TOV. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.