Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Brave Hendrik

2. Wereldkeuken
  3. 46% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 070 392 72 52

yvanderkroft

Heerlijk gegeten met 2 vriendinnen. Bediening heel vriendelijk, eten goede kwaliteit. Prachtig gebouw, mooie entourage!
Dit restaurant is de moeite waard om vaker te komen.

Gegeten op 23 januari 2015

PROCvH

Het was gezellig en goed toeven bij Brave Hendrik. Heerlijk gegeten. Vooral de ravioli met spinazie en ricotta, de pizzaatjes en de beef-puntjes zijn een aanrader! We hadden - los van het heerlijke eten - nog een extra mooie avond dankzij de super vriendelijke bediening. Tot ziens!

Gegeten op 6 december 2014

Sabrina1603

Opnieuw heel erg genoten bij Brave Hendrik. Niet alleen van de heerlijke gerechtjes, maar ook van de zeer goede, leuke bediening en de goede sfeer in het restaurant. Ik was hier samen met een vriendin, omdat zij een diner voor 2 had gewonnen bij Brave Hendrik. We werden echt ontzettend in de watten gelegd. We kozen ervoor om ons te laten verrassen en dus niet zelf gerechtjes van de kaart te kiezen. Zodoende kregen we een broodplankje met Egyptische dukkah en een bouillabaisse soepje vooraf en vervolgens telkens 2 gerechtjes opgediend: Spaanse gamba's al ajillo en Italiaanse champignon risotto met rucola, Parmezaanse kaas en truffeltapenade; Noord-Afrikaanse geroosterde groente met honing-geitenkaas en geroosterde amandelen en Marokkaanse tajine met dadels, kip en kikkererwten; Boeuf Bourguignon met een crème van pastinaak en lente ui.
De gerechtjes pasten steeds perfect bij elkaar en er was daarnaast veel variatie. Het is erg relaxt om gewoon lekker te gaan zitten en telkens weer verrast te worden met gerechtjes die stuk voor stuk heerlijk smaken.
Ik ben al een aantal keer bij Brave Hendrik geweest en iedere keer is het erg goed. Sinds mijn laatste bezoek is er een nieuwe kaart en alle gerechtjes die we deze keer hebben gehad kwamen van die nieuwe kaart. De grote variatie spreekt echt enorm aan. De gerechtjes komen uit alle windstreken, wat het anders (en m.i. leuker) maakt dan de meer standaard tapasrestaurants.
We komen gauw terug om nog meer van deze nieuwe kaart te proeven!

Gegeten op 15 november 2014

robertdevries76

Gegeten op 14 november 2014

Hylda13

Samen met mijn partner en vrienden heerlijk gegeten. Goede uitleg gekregen over de wereldgerechten: kleine hoeveelheden die je zelf of samen met je tafelgenoten kunt bestellen en eten. Wij hebben een paar keer 4 gerechten per keer besteld en allemaal van geproefd. De meeste gerechten vonden we heerlijk. Persoonlijk vond ik de gamba's en ossehaaspuntjes het lekkerst. Prima en vlotte bediening, prima kok (die er sinds kort werkt). Rode wijn erbij gedronken die heerlijk was. We konden er kraanwater bij krijgen wat ik heel fijn vind. Bruin eetcafe, gemoedelijke sfeer. Leuke inrichting. Door de veelheid aan gerechten hebben we een paar uur op ons gemak gezeten.

Gegeten op 8 november 2014

Paulus18

Na meer dan 125 kilometer gereden te hebben eindelijk gearriveerd in de Brave Hendrik prima en deskundig ontvangst door een charmante jonge dame.
Deze dame gaf ons prima suggesties over de volgorden van de gangen, het eten was erg smakelijk en we hoefden niet lang op de volgende ronde te wachten.
ik heb, geheel tegen mijn gewoonte in, bier gedronken in plaats van wijn ik kreeg en lekker glas bier wat goed paste bij het eten, mijn tafel genoten hebben een goed glas wijn gedronken.
De bediening was correct, de sfeer erg gezellig en ook de kok verdiend een pluim.

Gegeten op 8 november 2014

PienvanHeijningen

Vorige week met zn vieren hier heerlijk gegeten! Grote keus aan kleine gerechten van over de hele wereld. Het meest genoten van de marokkaanse kiptajine met dadels, de pulled pork en de boeuff bourguignoin met pastinaakcreme! Prachtig pand ook!!

Gegeten op 22 oktober 2014

Ruzenka

We streken neer na een flinke verhuisklus, we hadden best trek. De banken zitten lekker, de aankleding is leuk, de dame die ons bediende was heel aardig. Over een karaf water bij het bier en de wijn deden ze gelukkig niet moeilijk, we kregen een ruime karaf met ijsblokjes erin. Helaas was het eten niet enorm smakelijk. De tapas waren niet vies, maar het smaakte gewoon niet erg uitgesproken. Dat kunnen we thuis beter en voor minder geld. Sympathieke tent, sympathiek personeel (aardige kok ook), maar ik denk niet dat we er snel terugkomen.

Gegeten op 27 augustus 2014

antje5

De (tapas)menukaart van "Brave Hendrik" is swingend, het eten verrukkelijk, de bediening uitstekend. We komen graag weer eens terug!

Gegeten op 10 juli 2014

kique

Met een grote groep ( 35 personen ) werelds gegeten bij dit eetcafé. Het was genieten omdat we het gehele achterstuk van het restaurant hadden. Regelmatig kwam de manager vragen of alles in orde was, echt top locatie om ongedwongen lekker te eten !

Gegeten op 24 juni 2014

Schrijf zelf een recensie over Brave Hendrik in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Brave Hendrik. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.