Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Brave Hendrik

2. Wereldkeuken
  3. 31% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 070 392 72 52

Ruzenka

We streken neer na een flinke verhuisklus, we hadden best trek. De banken zitten lekker, de aankleding is leuk, de dame die ons bediende was heel aardig. Over een karaf water bij het bier en de wijn deden ze gelukkig niet moeilijk, we kregen een ruime karaf met ijsblokjes erin. Helaas was het eten niet enorm smakelijk. De tapas waren niet vies, maar het smaakte gewoon niet erg uitgesproken. Dat kunnen we thuis beter en voor minder geld. Sympathieke tent, sympathiek personeel (aardige kok ook), maar ik denk niet dat we er snel terugkomen.

Gegeten op 27 augustus 2014

antje5

De (tapas)menukaart van "Brave Hendrik" is swingend, het eten verrukkelijk, de bediening uitstekend. We komen graag weer eens terug!

Gegeten op 10 juli 2014

Sabrina1603

Heel gezellig en lekker gegeten. Ongedwongen sfeer en goede service. Wij hebben eerst heerlijk buiten op het terras gezeten en later op de avond binnen (prachtig pand/sfeervol interieur!). De menukaart bestaat uit verschillende kleine gerechten, die goed combineren. Anders dan bij 'traditionele' tapasrestaurants, komen de gerechten niet alleen uit de Mediterrane keuken, waardoor er veel variatie is en voor ieder wat wils (zonder dat het een allegaartje wordt). Het concept leent zich goed voor zowel grote als kleine gezelschappen en voor zowel dineren als gezellig borrelen (er is ook een ruime keuze aan speciaalbieren). Wij komen hier zeker terug!

Gegeten op 10 juli 2014

kique

Met een grote groep ( 35 personen ) werelds gegeten bij dit eetcafé. Het was genieten omdat we het gehele achterstuk van het restaurant hadden. Regelmatig kwam de manager vragen of alles in orde was, echt top locatie om ongedwongen lekker te eten !

Gegeten op 24 juni 2014

JoDH

Heerlijke smaakvolle tapas en daarnaast een goede & uitgebreide bierkartel! Prettige sfeer en later op de avond live muziek. Leuke combi cafe en restaurant! Hier komen wij zeker terug!

Gegeten op 7 juni 2014

LydiaB84

Een sfeervolle entourage, lekker gegeten (vooral de kalfscarpaccio met wasabi-soja-gemberdressing was erg lekker). Goede prijs/kwaliteitverhouding. Zeer vriendelijke ontvangst en bediening. Heerlijke biertjes van de tap. Al met al voelen wij ons zeer welkom bij aankomst en gaan we voldaan de deur weer uit. Ons zul je hier vaker treffen.

Gegeten op 24 april 2014

maria50

Wederom heerlijk gegeten.Er is een nieuwe kok en deze kan in mijn ogen en mond heerlijk koken.We waren er met vrienden uit Italie en die vonden het ook erg lekker.En deze schrijven kookboeken dus weten waar ze over praten.
Ik blijf hier dus komen en qua prijs is het ook best te doen en het personeel geeft je een goede bediening en is gastvrij.
Een aanrader dus.

Gegeten op 18 april 2014

EddieDH

Naar aanleiding van de goeie recensies hier wezen eten met wat vrienden.. vriendelijk ontvangen maar we waren eigenlijk de hele avond de enige wat mij verbaasde..voorgerechten ..zalmcadeau..hier overheerste de kaas in..dus je proefde geen krab..biefstuk reepjes terrayaki..erg taai en te rauw..hoofdgerecht nog kunnen omwisselen van kogelbiefstuk naar afrikaanse hamburger maar ook hierbij proefde je teveel paneermeel.. andere 2 hadden zeewolf en deze was erg flauw en smaakloos.. toetjes waren wel lekker.. erg jammer!

Baseten

Afgelopen vrijdag naar een valentines avondje geweest . Na een welkomstbubbeltje genoten van wat de kok ons heeft voorgezet aan lekkere hapjes en daarbij een lekker flesje wijn. Bij weggaan kregen we nog een goody bag mee. Kortom een heerlijk avondje in een leuke tent. De bediening is vriendelijk en attent want hoewel de zaak vol zat ontbrak ons aan niets !

Gegeten op 14 februari 2014

ginger3

Afgelopen vrijdag verrassingsfeestje georganiseerd voor mijn zus, vantevoren even gebeld en was geen probleem. We werden netjes ontvangen aan gezellig ronde staantafels achterin de zaak. Eters hadden dus geen last van ons. We werden uiterst vriendelijk bediend en met veel aandacht. Wij hebben hier alleen geborreld en borrelhapjes genomen, alles van een goede kwaliteit, ook de wijntjes! Ga er de volgende keer zeker een hapjes eten.

Gegeten op 24 januari 2014

GaiaH

Een geweldig, net en sfeervol restaurant...om de hoek, niet nodig om perse naar centrum te reizen. Warm en gezellig ingericht. Persoonlijke aandacht en zeer vriendelijk.
De maaltijden waren heerlijk van smaak en vers. (Garnalenpastei, zeevruchten, kogelbiefstuk, eend.) Het opgediende zag er prachtig uit (het oog wil ook wat..;-).

Het door ons gekozen wijntje (Merlot) was heerlijk van smaak en goed op temperatuur. Het likeurtje (43) was ruim geschonken i.p.v. in een 'pietluttig' glaasje van elders, heerlijk. Heerlijke coupes fruit!!! Tot de volgende keer. AANRADER!!!!

Gegeten op 18 januari 2014

Sascha76

Afgelopen zaterdag (11-01-2014) hier weer gegeten, naar aanleiding van het spoken art event, wat erg leuk was, en weer superlekker gegeten. Ik had confit de canard (overheerlijk), en mn vriendin de daghap, nasi met kipsate, en na allebei de home made brownie, zeker de calorieen waard :)! Leuke bediening, erg gezellige avond!

Gegeten op 11 januari 2014

Anoniem43

Gezellig eetcafé, betaalbaar en vriendelijk
+ Vriendelijk service/ gastheer
+ Goede prijs/kwaliteit verhouding
+ Leuke aankleding
+ Wij waren iets vergeten en de eigenaar kwam ons buiten achterna rennen, erg attent

- Uiensoep was iets te zout

Eigenaar vertelde dat hij sinds 3 maanden het restaurant heeft overgenomen, doet ie leuk!

Gegeten op 12 december 2013

daphnedali

Wat een heerlijk ongedwongen zweertje. Gezellig personeel, leuke kaart en de prijs kwaliteits-verhouding is helemaal top. Menuutje 18,50 Voor, hoofd en na!!!!!!!! Wat wil je nog meer. Maakt echt niet uit of je van vis of vlees houd het is allebei heel smaakvol. Echt een aanrader dus, voor iedereen die lekker een avondje wil genieten. Tot snel weer!

Gegeten op 6 december 2013

Waard01

Betaalbaar gegeten in deze mooie zaak.
Goede kogelbiefstuk, mijn vriendin had een rijk gevulde spinazie salade.
Leuk personeel!
Volgende maand weer.

Gegeten op 8 november 2013

harmeng

We hebben er alles gegeten wat er op de kaart staat ,niet in een keer gelukkig en dat is ons zeer goed bevallen.
Wij blijven hier komen,gezellige bediening en een mooie entourage.

Gegeten op 10 november 2013

robertdevries76

Mooie zaak met een bijzonder daklicht, nooit geweten dat dit zo'n mooi pand is terwijl ik al jaren door de straat fiets op weg naar mijn werk. Op aanraden van een vriendin een keer gaan eten en dat is me niet tegengevallen!! Het eten is echt top, een 3 gangen menu voor 18,50 en ik moet zeggen, chapeau voor deze kok! Ik begreep van de eigenaar/bediende dat deze nog maar net in deze zaak is begonnen, nou van mij mag hij blijven!
Ik heb gekozen voor een zalmbonbon gevuld met krab en dille, fijn gerechtje met een lekkere dressing. Als hoofd ben ik gegaan voor de boeuff bourgignon, mooi herfstgerecht met een krachtige smaak en boterzacht vlees. Mijn vrouw heeft eerst een uiensoep gegeten, simpel maar erg lekker van smaak en de cheddar op de crouton is een leuke twist. Haar hoofdgerecht waren sliptongetjes, 2 stuks. Gleed van de graat en de botersaus met peterselie maakt het goed af.
We hebben beide de cheesecake na genomen. Prima toetje! Wij gaan snel terug want ik wil de biefstuk ook proberen. Voor die 18,50 zit je hier echt top.

Gegeten op 15 november 2013

Sascha76

Vorige week met zn 4en gegeten, superleuk 3 gangen menu voor 18,50!!! Vis, vlees, vega, en alle 3 echt heel lekker! Ik had zelf vooraf bruchetta van bospaddestoelen en als hoofdgerecht biefstuk met rodewijnsaus, echt aanraders! Leuke, en gezellige service en supermooie zaak waarvan ik het bestaan niet wist, terwijl ik toch al mijn hele leven in den haag woon. Echt de moeite waard om een stukje voor om te fietsen!

mediterraantje

Leuke, ongecompliceerde zaak. Supergezellige ligging! Een heel mooi gevarieerde kaart. Aangename dagschotel...Lamsvlees! Prijs-kwaliteitverhouding - meer dan - uitstekend! Zeker een zaak om terug te komen. Hulde ook aan een voortreffelijke maar bovenal eerlijke bediening!

Gegeten op 22 september 2013

Schrijf zelf een recensie over Brave Hendrik in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Brave Hendrik. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.