Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Brave Hendrik

2. Wereldkeuken
  3. 31% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 070 392 72 52

Ruzenka

We streken neer na een flinke verhuisklus, we hadden best trek. De banken zitten lekker, de aankleding is leuk, de dame die ons bediende was heel aardig. Over een karaf water bij het bier en de wijn deden ze gelukkig niet moeilijk, we kregen een ruime karaf met ijsblokjes erin. Helaas was het eten niet enorm smakelijk. De tapas waren niet vies, maar het smaakte gewoon niet erg uitgesproken. Dat kunnen we thuis beter en voor minder geld. Sympathieke tent, sympathiek personeel (aardige kok ook), maar ik denk niet dat we er snel terugkomen.

Gegeten op 27 augustus 2014

antje5

De (tapas)menukaart van "Brave Hendrik" is swingend, het eten verrukkelijk, de bediening uitstekend. We komen graag weer eens terug!

Gegeten op 10 juli 2014

Sabrina1603

Heel gezellig en lekker gegeten. Ongedwongen sfeer en goede service. Wij hebben eerst heerlijk buiten op het terras gezeten en later op de avond binnen (prachtig pand/sfeervol interieur!). De menukaart bestaat uit verschillende kleine gerechten, die goed combineren. Anders dan bij 'traditionele' tapasrestaurants, komen de gerechten niet alleen uit de Mediterrane keuken, waardoor er veel variatie is en voor ieder wat wils (zonder dat het een allegaartje wordt). Het concept leent zich goed voor zowel grote als kleine gezelschappen en voor zowel dineren als gezellig borrelen (er is ook een ruime keuze aan speciaalbieren). Wij komen hier zeker terug!

Gegeten op 10 juli 2014

kique

Met een grote groep ( 35 personen ) werelds gegeten bij dit eetcafé. Het was genieten omdat we het gehele achterstuk van het restaurant hadden. Regelmatig kwam de manager vragen of alles in orde was, echt top locatie om ongedwongen lekker te eten !

Gegeten op 24 juni 2014

JoDH

Heerlijke smaakvolle tapas en daarnaast een goede & uitgebreide bierkartel! Prettige sfeer en later op de avond live muziek. Leuke combi cafe en restaurant! Hier komen wij zeker terug!

Gegeten op 7 juni 2014

LydiaB84

Een sfeervolle entourage, lekker gegeten (vooral de kalfscarpaccio met wasabi-soja-gemberdressing was erg lekker). Goede prijs/kwaliteitverhouding. Zeer vriendelijke ontvangst en bediening. Heerlijke biertjes van de tap. Al met al voelen wij ons zeer welkom bij aankomst en gaan we voldaan de deur weer uit. Ons zul je hier vaker treffen.

Gegeten op 24 april 2014

maria50

Wederom heerlijk gegeten.Er is een nieuwe kok en deze kan in mijn ogen en mond heerlijk koken.We waren er met vrienden uit Italie en die vonden het ook erg lekker.En deze schrijven kookboeken dus weten waar ze over praten.
Ik blijf hier dus komen en qua prijs is het ook best te doen en het personeel geeft je een goede bediening en is gastvrij.
Een aanrader dus.

Gegeten op 18 april 2014

EddieDH

Naar aanleiding van de goeie recensies hier wezen eten met wat vrienden.. vriendelijk ontvangen maar we waren eigenlijk de hele avond de enige wat mij verbaasde..voorgerechten ..zalmcadeau..hier overheerste de kaas in..dus je proefde geen krab..biefstuk reepjes terrayaki..erg taai en te rauw..hoofdgerecht nog kunnen omwisselen van kogelbiefstuk naar afrikaanse hamburger maar ook hierbij proefde je teveel paneermeel.. andere 2 hadden zeewolf en deze was erg flauw en smaakloos.. toetjes waren wel lekker.. erg jammer!

Baseten

Afgelopen vrijdag naar een valentines avondje geweest . Na een welkomstbubbeltje genoten van wat de kok ons heeft voorgezet aan lekkere hapjes en daarbij een lekker flesje wijn. Bij weggaan kregen we nog een goody bag mee. Kortom een heerlijk avondje in een leuke tent. De bediening is vriendelijk en attent want hoewel de zaak vol zat ontbrak ons aan niets !

Gegeten op 14 februari 2014

ginger3

Afgelopen vrijdag verrassingsfeestje georganiseerd voor mijn zus, vantevoren even gebeld en was geen probleem. We werden netjes ontvangen aan gezellig ronde staantafels achterin de zaak. Eters hadden dus geen last van ons. We werden uiterst vriendelijk bediend en met veel aandacht. Wij hebben hier alleen geborreld en borrelhapjes genomen, alles van een goede kwaliteit, ook de wijntjes! Ga er de volgende keer zeker een hapjes eten.

Gegeten op 24 januari 2014

Schrijf zelf een recensie over Brave Hendrik in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Brave Hendrik. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.