boontje
  • Recensies in de laatste twee jaar

Arrangement geboekt bij hotel Amrath en daarbij zat een drie gangen diner bij dit restaurant inbegrepen. Gezellig druk restaurant en eten gewoon goed en lekker, met mijn lactoseintolerantie werd rekening gehouden. Personeel erg professioneel en vriendelijk.

Gegeten op 14 februari 2014

spiens48
  • Recensies in de laatste twee jaar

Lekkere gulle porties ongecompliceerd eten, zoals de clubsandwich Nicoise met veel zalm en de ceasarsalade met knapperige stukjes kip. De sfeer is die van een gemoedelijke herberg met nostalgische uitmonstering. De gast moet zich meteen op zijn gemak voelen. Aanbevolen voor een prettige lunch voor een nette prijs.

Gegeten op 26 september 2013

Suus-anne1962
  • Recensies in de laatste twee jaar

Helaas , voor een restaurant met zo, n uitstraling , een flinke tegenvaller. Personeel was erg gehaast , niet erg vriendelijk, alle gangen werden zonder pauze achter elkaar door geserveerd.Van rustig uit eten gaan was geen sprake, het was ondanks de 4 gangen meer een snelle hap.De saus van de americain steak was ook over de goed uitziende groente gegoten, waardoor alles op het bord hetzelfde smaakt.de prijzen waren redelijk, maar als je zo, n slechte ervaring hebt is zelfs 5 euro al te duur, jammer niet voor herhaling vatbaar!ps , wat heb je aan een prachtig decor, als de rest niet deugd?

chantiemaya
  • Recensies in de laatste twee jaar

Enkele keren geweest en valt elke keer tegen. Het is er vaak chaotisch en veel gasten maken herrie. Het is niet gepast in een zaak die er sjiek uitziet als deze, om kroeg-publiek zich vol te laten gieten terwijl andere mensen zitten te eten. Onze tafel stond onhandig opgesteld, mijn broer die erg lang is kon geen goede plek vinden om te zitten. Personeel was onge?nteresseerd, bediening traag, brood slap en te weinig. Het was niet mijn keus om hierheen te gaan en ik zou het zelf nooit hebben uitgekozen.

Gegeten op 15 augustus 2012

dewi3
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het Gulden Vlies hoort bij Alkmaar met het prachtige en zonrijke terras in de zomer, maar ik ben helemaal afgeknapt op deze tent. Dit komt met name door de bediening. Wat een stel chagrijnen bij elkaar. Kijken niet om zich heen en zijn meer met elkaar bezig dan met de klant. Zelfs een keer gehad dat ik bij een warm gerecht om zout vroeg en de serveerster doodleuk eerst nog rondjes drinken op ging nemen bij de drie tafel naast ons.

Het eten is meestal in orde maar wat mij betreft een beetje te duur voor wat je krijgt.

Kortom ik kom er niet meer

AlbertJonker

• Slecht

Met 8 personen onlangs gegeten. Het eten was lauw en soms zelfs aan de koude kant. De smaak viel erg tegen. Uiensoep die overdreven sterk naar koriander smaakte.
Personeel niet ter zake kundig, traag en niet attent. Kortom wij komen hier niet meer terug.
Mooie zaak in handen van verkeerde mensen.

HansLok

• Redelijk

Een beetje oubollige eet- en drinkgelegenheid, eten van redelijke kwaliteit

junusiz

• Uitstekend

alles was top! we hebben heerlijk gegeten. alleen de bediening mag wel wat vriendelijker zijn, gelukkig was het eten wel helemaal naar wens. er staan dan ook wel 2 goede chefs in de keuken!

Proever82220

• Slecht

we kwamen met 13 personen, na reservering een maand geleden. 1 vegetarische gast, aangekondigd bij reserveren. Ivm oudere gast (95) graag geen muziek en geen dimmer op het licht. Allemaal geen probleem, werd gezegd bij reserveren.
Bij binnenkomst was er geen reservering bekend. Zaaltje was donker en licht kon niet worden verbeterd. Reden: 2 dagen tevoren 'hadden gasten aan de kroonluchter gehangen'. Geluid moest apart worden afgezet. Afgesproken menu was onbekend bij bediening, a la carte werd voorgesteld. Uiteindelijk toch vooraf overeengekomen menu gekregen.Maar het vegetarische gerecht was onbekend, opgelost door balletjes uit de soep te halen en een salade te maken. Moesten wel lang wachten en kregen drie mandjes met broodjes en wat boter. Aanvulling werd wel gebracht: 1 maandje voor 13 man. Wijn werd pas tijdens maaltijd gesuggereerd. Intussen drie keer licht weer AAN laten zetten en muziek AF laten zetten. Vleesgerecht (varkenshaas) uitgedroogd en taai, maar gek genoeg vanbinnen mooi rose. Vis doorgekookt maar niet oneetbaar. Petit Grand Dessert = mierzoete slappe hap.
Kosten: 29,00 per persoon excl drank.
Conclusie: Gulden Vlies is te vermijden adres als je serieus keukenwerk wilt voor een gezelschapje.

Spontaan

• Goed

leuke tent..bediening is goed..kaart mag wat onderschijdener..te veel eetcafe eten. helaas hebben ze niet meer de werels lekkerste friet.

Schrijf zelf een recensie over Het Gulden Vlies in Alkmaar

Schrijf hieronder je recensie over Het Gulden Vlies. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!