a TripAdvisor company

foto's van Het Gulden Vlies in Alkmaar - 1 foto's van Het Gulden Vlies in Alkmaar - 2 foto's van Het Gulden Vlies in Alkmaar - 3 foto's van Het Gulden Vlies in Alkmaar - 4 foto's van Het Gulden Vlies in Alkmaar - 5 foto's van Het Gulden Vlies in Alkmaar - 6 foto's van Het Gulden Vlies in Alkmaar - 7 foto's van Het Gulden Vlies in Alkmaar - 8
Terug naar de zoekresultaten

1. 7,6 10 1 156

2. 8,0

3. 7,8

De eetkamer van Alkmaar

Bij Het Gulden Vlies in het centrum van Alkmaar weten ze nog hoe het hoort. Dit is gastvrijheid van de oude stempel. Zonder al teveel gedoe, maar met eerlijke gerechten in gulle porties. Tel daar het eeuwenoude pand bij op en je nostalgische avond uit is compleet!

ronald316

Zelf had ik (hopelijk goed geschreven) Kyft, een heerlijk zalm gerecht vooraf! het ijs dessert was heerlijk, onze voormannen vonden de vis heerlijk! We zijn zeer goed bediend, door het mij bekende personeel, als ik zelf binnen 2 jaar 40 jaar aan het bedrijf zit, heb ik de keuze gauw gemaakt!
Voor de rest kom ik al jaren graag in het gulden vlies bij de schaakvereniging. Met dank namens mijn 15 collega's op nog vele leuke avonden.

Gegeten op 20 mei 2016

Tievrie

Via online reservering

De bediening was uiterst vriendelijk. De entourage (decor) is heel leuk en heel gezellig. Het eten is veel en veel minder dan voorheen. De kipsaté was goed, maar met alleen satésaus en een paar stukjes kroepoek, met daarnaast patat is wel heel karig. Datzelfde geldt voor de scholfilet. Superdunne scholfiletjes met een paar stukjes groenten onder de filet en daarnaast ook patat. Wij hebben meerdere keren bij Het Gulden vlies gegeten en het was altijd goed. Nu kan ik dat echt niet meer zeggen.

Gegeten op 21 mei 2016

foexie

Gegeten op 3 mei 2016

pjj252

Via online reservering

Gisteren heb ik met mijn broer heerlijk gegeten in het Gulden Vlies. Alles was goed verzorgd en de inrichting is sfeervol. Prettige plek om relaxed te eten en bij te praten.

Gegeten op 16 april 2016

19masja83

Supervriendelijk personeel. Heeeeerlijk eten voor een redelijke prijs. Goede porties, vers en mooi opgediend. Ik kom er regelmatig en graag.

Gegeten op 27 februari 2016

guusroffel

Via online reservering

Het Gulden Vlies is een klassiek restaurant maar de keuken is beslist vooruitstrevend.
Door de hoge ruimte geeft het restaurant een minder intieme sfeer maar daardoor reflecteren geluiden tenminste niet door de gehele ruimte
De bediening moet nog wel even wennen aan het van rechts uitserveren en een dame eerst te bedienen.
Het actiediner was goed verzorgd en ook de geadviseerde dranken, Sauvignon-blanc en Tripel d'Anvers, waren goed van smaak ,

Gegeten op 30 januari 2016

duif56

Op donderdagavond bezochten we met een groep van bijna zestig personen dit restaurant. De tafels waren bij binnenkomst al zodanig neergezet, dat iedereen met een rolstoel hier ook gemakkelijk bij kon. We werden verrast met een mooie menukaart waar de naam van de groep op stond. Er stonden genoeg gerechten op om het iedereen naar de zin te maken. In de gezellige sfeer, hebben we heerlijk gegeten. Er werd heel goed rekening gehouden met dieetwensen. Het was een fijne avond. Het personeel was flexibel en heel klantvriendelijk.

ingrid145

Het eten was heerlijk.
De heerlijke carpaccio, zalm en parelhoen.
Prima bediening en service.
Het restaurant ligt in een gezellige straat, wij hadden het geluk dat we aan een een tafeltje bij het raam zaten.
Een aanrader dus.

Gegeten op 31 januari 2016

Bluesbarry

Via online reservering

Met zes man gegeten met de Ah actie. Prima keuze menu voor een eerlijke prijs. De carpacio met truffel mayonaise was echt zalig. Evenals de uiensoep. Hoofdgerecht wead zeer wisselend. De parelhoen was te droog en had weinig smaak. De risotto rust was gewoon nasi wat toch echt iets anders is.dat was geen succes. Zalm was daarentegen prima.desserts waren allen erg lekker. Kortom gezellige tent, hele leuke avond gehad,over het algemeen prima gegeten. Laten we hopen dat de parelhoen een eenmalig foutje was. Ondanks dat toch wel een aanrader.

Gegeten op 28 januari 2016

GroHo

De carpaccio en de flammkuchen als voorgerecht waren goed. Ook de zalmfilet was prima. Er werd heel goed rekening gehouden met intoleranties en allergieën! De parelhoen werd als redelijk bevonden, enigszins aan de droge kant en het wel wat pittiger gekruid mogen worden.

Gegeten op 27 januari 2016

Schrijf zelf een recensie over Het Gulden Vlies in Alkmaar

Schrijf hieronder je recensie over Het Gulden Vlies. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.