a TripAdvisor company

1. Grand café
  2. Hollands
  1. Toon telefoonnummer 038 421 74 95

kmar

Fantastische wijnen, voor een hele normale prijs (vaak goedkoper voor flutwijn in een gemiddeld restaurant). De bediening is vakkundig en snel en kunnen vaak goede dingen aanraden op het gebied van eten/wijn. Het eten in het Wijnhuis is van prima kwaliteit, je kunt lekkere gerechten eten en dit is altijd goed klaargemaakt. Het is prettig om hier met kleinere of grotere gezelschappen te zitten, in de zomer is het fijn zitten op het terras en dat maakt dit tot wel het beste café/restaurant van Zwolle. Prijs/kwaliteit- verhouding is erg goed.

Gegeten op 7 juli 2016

Pieper

Bij het ene terras kan je een drankje bestellen, maar kan je niet eten. Dan moet je verhuizen naar het buur-terras. Vooraf een carpaccio gegeten. Dat was een redelijk voorgerecht. Aansluitend #8020 gegeten: tonijn met gegrilde groenten. Volgens de man van de bediening sloeg #8020 op de verhouding tussen de groenten en de vis, alleen bleek de verhouding zoek te zijn. de tonijn was lekker gegrild en de groentes ook. Toen het op was zaten we vol. geen nagerecht dus. De bediening is vriendelijk, maar niet erg vlot met eten en afrekenen. Daarentegen zijn ze zijn wel sterk gericht op het snel weer inschenken van een drankje. Ik heb het persoonlijk liever andersom: vlotte bediening en ik geef zelf wel aan wanneer ik weer een drankje wil. Verder lekker gegeten. Pieper komt weer eens terug!

Gegeten op 21 mei 2016

sandra424

Fantastische avond gehad! Vriendelijk en professioneel personeel! Eerder gegeten maar deze avond overtreft alles. Wijnkennis, professioneel, gezelligheid, het hele pakket.. Aanrader!

Gegeten op 15 mei 2016

Lkasperink

Op vrijdagavond heb ik met 2 vriendinnen bij het Wijnhuis gegeten. We zaten op een mooi plekje bij het raam en het restaurant zat nagenoeg vol.
De gastheer in het restaurant had alles goed onder controle en heeft ons keurig bediend en hield ons goed in de gaten en we merkte dat hij zijn vak leuk vind en wist waarover hij het had.
Het eten was ook erg lekker en precies de juiste hoeveelheid. De eigenaar; Arjan Broekman adviseerde ons de gebakken tonijn als hoofdgerecht. Dit was niks te veel gezegd in 1 woord: Heerlijk!

We komen zeker terug en zeggen het voort. Wijnhuis mag met recht benoemd worden als een plek waar je gezellig kunt borrelen, lekker kunt eten en dit met uitstekende service en een goede prijs kwaliteit verhouding.

Ga zo door Wijnhuis!

Gegeten op 18 maart 2016

raymond49

Na bij diverse restaurants niet met de honden toegelaten te zijn geweest, konden we zonder problemen (met rustige honden die onder tafel bleven) bij het Wijnhuis naar binnen.

Het eten en (uiteraard) de wijnkaart waren prima, zeker voor deze prijs!
Een aanrader én een reden om nog eens vanuit regio Rotterdam naar Zwolle terug te komen!

Tijdens ons etentje werd er diverse kerstmuziek gedraaid. Sommige kerstmuziek paste meer in een skihut dan in een restaurant van deze kwaliteit. Dat was jammer. Gelukkig was er voldoende afwisseling in de muziek.

Gegeten op 22 december 2015

WVB60

Goede lunch bij dit restaurant! Broodje geitenkaas en broodje carpaccio ok! De geserveerde rode wijn: Australische Deakin Estate merlot voor 3.75 euro per glas was top! Bediening relaxed maar wel zorgvuldig! Decor enigzins oubollig!

Gegeten op 13 november 2015

petra16

Prima gegeten bij dit gezellige restaurant. Prijs/kwaliteit is goed en de wijnen uitstekend. De gerechten prima bereid. Een pluim voor de keuken en bediening op de manier waarop omgegaan wordt met voedselintolerantie. Gerechten worden aangepast en er worden op voorhand al een suggestie gedaan.

Gegeten op 21 maart 2015

ptouw

Prachtige plek in het centrum van Zwolle. Warme sfeer. Het eten was eenvoudig maar heel smakelijk. De steak was mals. Het vis in het jasje was goed. Lekkere patatjes. Goede prijs kwaliteitverhouding met bijzondere wijnen.

Gegeten op 20 december 2014

Emde

ongeïnteresseerd personeel. lunch was beneden de maat. tosti, te hard brood, totaal verlepte rucola erop gekwakt. taaie gedroogde tomaat. weinig smaak.
ranzige toiletten. kom hier niet meer terug.

Gegeten op 21 september 2014

JWW11

Geweldige wijnkaart! Doet de naam recht aan. Tip: probeer alles!
Eten behoorlijk goed, vooral lunch. Heeft de neiging tot grove en boerse bereiding. Wel alles vers en uitstekend gemaakt. Mist de verfijning die een 8 zouden rechtvaardigen.
Service is matig attent, maar wel klantgericht (als je de aandacht hebt). Decor is prachtig, vooral het terras, midden in het oude deel van Zwolle.

Gegeten op 8 augustus 2014

Schrijf zelf een recensie over Eten en Drinken Het Wijnhuis in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over Eten en Drinken Het Wijnhuis. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.