Eten en Drinken Het Wijnhuis

• 7.9

• 7.3

waikiki406
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een leuk ingericht restaurant met een gezellige sfeer. Toen wij aankwamen waren alle tafels bezet en konden wij in het café plaatsnemen. Na een kwartier werden wij naar een tafeltje verwezen. Als voorgerecht een heerlijke Mosterdsoep en een Cremig Paddestoeltje. Voortreffelijk. Hierna een zeer goed bereide Mixes Grill en als toetje een Zuivelste verassing (verschillende soorten kaas met
stokbrood). Al met al voor een goede prijs heerijke gerechten die allervriendelijkst werden geserveerd. Reden om er nog eens terug te komen.

Gegeten op 29 maart 2014

Liekflap
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gezellig restaurant waar je vooral erg leuk zit. Het eten valt tegen zowel qua smaak als prijs/kwaliteit. We hadden een zalm met pasta (goed alternatief voor 'mager' kindermenu waarbij je kon kiezen uit bitterballen, kroket of mc nuggets met paar frietjes): goede hoeveelheid en neutraal van smaak, 2 maal de biefstuk (16,95) met rode wijnsaus, hierbij werd niet gevraagd naar de voorkeur qua garing en we kregen hem dan ook behoorlijk 'rare'. Gelukkig houden we daarvan. Had mooier gekruid mogen worden en de saus was ook saai. Verder nog een varkenshaas (niet geproefd maar naar verluid ok), de bitterballen (4 bitterballen met wat patatjes als kindergerecht?), de geitenkaas salade (kaal, weinig dressing/smaak) en de garnalen, die waren goed. Het eten zou met paar kleine ingrepen stuk aantrekkelijker kunnen worden. De bediening was mat en kreeg je niet echt contact mee.

Gegeten op 19 februari 2014

Jan Zellenrath
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een centraal gelegen restaurant. Het werd erg goed bezocht. Een goede keuze in de gunstig geprijsde menukaart. De prijs-kwaliteit verhouding is erg goed. De carpaccio en mosterdsoep vooraf waren prima. Bij de mixed grill vond ik de varkenshaas niet lekker, maar dat kan aan de marinade liggen. De Panna Cotta was heerlijk. De huiswijn uitstekend voor een zeer aanvaardbare prijs.

Gegeten op 18 januari 2014

miekelaer
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een prima restaurant om met vrienden een saté te eten of met collega's te eten na een heisessie. Niet duur, je zit er leuk en je zit niet uren te tafelen. Maar voor een romantisch uitgebreid diner met je geliefde zou ik naar een ander restaurant gaan. De kaart is eenvoudig en niet erg origineel (saté, mixed grill, carpaccio, een soepje, dat soort gerechten), prima dus voor een eenvoudige maaltijd, maar het mag allemaal wel iets spannender en pittiger.
Voor het eten zou ik niet per sé naar het Wijnhuis gaan, maar als je alleen wilt borrelen, is het juist wel een aanrader. Het café gedeelte heeft meer sfeer en een geweldige (wijn)kaart. Daar zit je heerlijk.

Gegeten op 20 september 2013

Yvonchen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben hier op een mooie zomerse dag op het terras gegeten. De prijs kwaliteit verhouding is zeer goed: een drie gangen diner voor 24,50. De wijnkaart is zeer uitgebreid en voor elk wat wils. De bediening is aardig en kundig, maar kan wat beter op lege glazen letten. De porties van het eten zijn goed en worden geserveerd met patat.

Osprey
  • Recensies in de laatste twee jaar

Lunch met vier personen, allemaal verschillende gerechten. Grote porties, heerlijk bruin brood en goed gevuld. De pittige makreel is een aanrader, maar ook de geitenkaas salade is goed. De bediening is attent en ook grappig! Dat is ook wat waard. We zien goed gevulde glazen wijn voorbij komen en men heeft een uitgebreide kaart. Volgende keer gaan we voor de wijn.

Gegeten op 27 juli 2013

j-tje
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij eten hier regelmatig en het eten is best goed op basis van prijs/kwaliteitsverhouding. De sla moet wel wat beter gewassen worden, want er zit vaak zand in.

Jammer is dat het interieur wel eens een opknapbeurt kan gebruiken, met name de toiletten. Wijntjes dinken kan je hier heerlijk, de hapjeskaart mag wel wat uitgebreider!

Gegeten op 23 maart 2013

denisew1981
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk geluncht, goede porties! Superleuk dat je zoveel wijnen per glas kunt bestellen. Prima gegeten. Volgende keer als we in Zwolle zijn weer hier lunch/diner!

m_de

• Goed

Enthousiast personeel, maar vrij gehaast. Menukaart was voldoende afwisselend, alleen de kaasplank was een teleurstelling. Drie erg kleine stukjes kaas, naar mijn mening geen volwaardige kaasplank. De huiswijnen, rosé en droge witte wijn, smaakte naar meer. Al met al erg tevreden, zeker voor de prijs.

senb

• Goed

Leuke plek voor een rustig avondje uit. De bediening vertelt enthousiast over de vele verschillende wijnen die op de kaart staan. Veel wijnen kunnen per glas worden besteld en het aanbod varieert vaak. Dankzij het grote terras is er nog vaak een plekje buiten te vinden.

Schrijf zelf een recensie over Eten en Drinken Het Wijnhuis in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over Eten en Drinken Het Wijnhuis. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!