Pannekoekenmolen De Graanhalm over zichzelf

De Pannekoekenmolen: een ware belevenis !!
Pannekoeken eten van volkorenmeel, gemalen op de stenen van de door de wind aangedreven korenmolen.
Als dessert een heerlijk Molen Made IJsje; laat de kinderen rustig spelen in de speeltuin waar u kunt genieten van een heerlijk kopje Nespresso ...what else?? De Pannekoekenmolen: da's pas lekker .......uitgeven

iBV
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vandaag lekkere pannekoeken gegeten bij de Graanhalm. Het was lekker rustig en de meisjes van de bediening liepen hard en waren enorm vriendelijk. Voor een pannekoekenrestaurant prima. Zowel qua decor, eten, prijzen, precies wat je er van zou verwachten.

Wat ons betreft zeker een aanrader.
Na 25 jaar niet te zijn geweest, komen we nu zeker sneller terug!

p.s. De meiden van de bediening verdienen eigenlijk een 9, maar de pannekoekenbakker van vandaag (weet niet of dit vaak dezelfde is) snauwde tot
twee keer toe onterecht een serveerster af. Ik had een beetje spijt dat ik er niet ter plaatse iets van heb gezegd achteraf bezien.
Dat moet namelijk niet kunnen, natuurlijk zeker niet in een open keuken, maar het sloeg echt nergens op. Misschien een slechte dag dat kan, maar excuses aan haar zouden op zijn plaats zijn.

Proefkonijn90
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op aanraden van vrienden, een pannekoek wezen eten bij de pannekoekenmolen. Een ontzettend leuke locatie met winkeltje en speeltuin voor de kinderen. Jammer genoeg was buiten geen plaats meer. Dus even gewacht op een plaatsje voor binnen(wat vlotter ging dan verwacht). Binnen gelijk een warm welkom van de pannekoekenbakker achter zijn pannen. Erg leuk om 'live' te zien hoe ze gebakken worden. De pannekoeken stonden snel op tafel dus ideaal als je met kleine kinderen komt eten. Wij komen zeker nog een keer terug.

GerPat
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vroeger vaak hier gegeten dus na jaren weer eens teruggegaan. Maar redelijke tegenvaller! Ontzettend druk en warm binnen. Door de lange rij buiten voel je je erg opgejaagd, want als je laatste hap binnen is dan zitten er zo tien anderen op je stoel. De kwaliteit van de pannenkoeken is redelijk, niet meer dan dat. Het is allemaal net gaar, niet heel warm en keuze niet heel origineel. Wel leuk dat je letterlijk in de pannen kunt kijken. Met (kleine) kinderen is het zeker een aanrader! Personeel is aardig en werkt hard, maar kan niet voorkomen dat je (te) lang op je drankje moet wachten.

Gegeten op 27 augustus 2013

Proever51198
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hadden het idee dat het personeel er eigenlijk geen zin in had. Binnen een mum van tijd stonden de pannenkoeken op tafel, sommige niet helemaal gaar. Alles werd naar ons gevoel afgeraffeld. Vooraf hadden we ons verheugd op een goede pannenkoek. Volgens allerlei recensies zou het bij de Graanhalm uitstekend eten zijn. We gingen uiteindelijk dan ook teleurgesteld naar huis. Het decor en de locatie zijn daarentegen prachtig.

Gegeten op 25 mei 2013

patricia38
  • Recensies in de laatste twee jaar

We loved it and shall we come out that way again some time, we would definately drop in to eat one of those lovely pancakes. Also a lovely garden setting with play facilities for the littlies.

Gegeten op 2 juli 2013

De Kou
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op een zomerse dag bij de Graanhalm terecht gekomen. Een molen welke draait en het eigen meel maakt voor de pannenkoeken. De pannenkoeken zijn groot, lekker dun en knapperig. Gelukkig niet van die meelballen die je nogal eens tegen komt. Ruime keuze uit verschillende pannenkoeken. Inderdaad geen kinderkaart, aan de andere kant, een basis pannenkoek heb je al voor onder de 5 euro, voor ons geen probleem voor de kleine man. Leuk speeltuintje met hele leuke zitjes. Kinderen kunnen hier vrij rond lopen. Het is overzichtelijk en ze vermaken zich prima. Vriendelijke bediening, men moest nogal wat meter afleggen door de ruime opzet van het terras, maar niets was te veel. Een rondlopende eigenaar/gastheer/manager was iets te amicaal. Overig personeel was uitstekend bezig. Een aanrader, als wij weer eens een pannenkoek gaan eten, gaan we zeker hier naar toe.

Gegeten op 9 juli 2013

jatto
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ziet er leuk van buiten uit. Binnen zijn de tafels te klein om fatsoenlijk aan te zitten. Pannenkoeken zijn lekker maar simpel, er zijn geen kinderpannenkoeken aanwezig want die kunnen ze niet bakken zeiden ze. Heel vaag als 75 procent daar naar toe gaat als je kinderen hebt. Ze krijgen een grote pannenkoek voor hun neus met volwassen bestek. Heeeeel kindvriendelijk. Personeel is chagrijnig we voelden ons niet thuis. Er kon geen geintje vanaf en geen glimlach. Verder is alles gedateerd. Echt een bedrijf wat stil staat. Voor gezelligheid en een warm welkom moet je hier niet zijn.

Gegeten op 23 juni 2013

minime
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijke pannenkoeken met ingrediënten uit de buurt. Een aanrader voor de hele familie.
Keuze uit veel ingrediënten. Pannenkoeken lekker knapperig en vers gebakken.

Proever25474
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat een lekkere pannekoeken! Heerlijk ouderwets genoten van een voortreffelijke pannekoek. Ze waren zo lekker dat we na de eerste met zijn 2en nog eentje hebben gedeeld. Hierdoor moesten we ook een toetje delen want het vulde behoorlijk. Heerlijk dessert ook met zelfgemaakt ijs. Bediening was wel wat chaotisch en rommelig, maar dat mocht de pret niet drukken. We komen zeker nog een keer terug!

Gegeten op 26 oktober 2012

JoostvB
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk om met de kinderen te gaan eten, schitterende lokatie en je krijgt er altijd snel je eten, wat met kinderen erg fijn is. Bieding normaal en eten lekker. Heerlijk als afronding van de dag met de kinderen

Gegeten op 30 september 2012

Schrijf zelf een recensie over Pannekoekenmolen De Graanhalm in Burgh-Haamstede

Schrijf hieronder je recensie over Pannekoekenmolen De Graanhalm. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!