a TripAdvisor company

foto's van Pannekoekenmolen De Graanhalm in Burgh-Haamstede - 1 foto's van Pannekoekenmolen De Graanhalm in Burgh-Haamstede - 2 foto's van Pannekoekenmolen De Graanhalm in Burgh-Haamstede - 3 foto's van Pannekoekenmolen De Graanhalm in Burgh-Haamstede - 4 foto's van Pannekoekenmolen De Graanhalm in Burgh-Haamstede - 5 foto's van Pannekoekenmolen De Graanhalm in Burgh-Haamstede - 6 foto's van Pannekoekenmolen De Graanhalm in Burgh-Haamstede - 7

Pannekoekenmolen De Graanhalm

3. 46% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 0111 652 415
  2. www.pannekoekenmolen.nl

catharina42

In de loop der jaren toch al aardig wat keren gegeten; kwaliteit van de pannekoeken nog altijd goed , altijd leuk personeel -met humor, net als de baas ! Aankleding van zaak redelijk basic , de - helaas niet altijd - draaiende molentjes langs de muur zijn erg leuk ! Tot de volgende keer!

Gegeten op 24 september 2015

Amhe56

In een woord geweldig. De bediening super en bij alle tafels bezet een goede bediening en super snelle levering. De smaak is geweldig en keus is groot. Het ijs is zelfgemaakt en dat proef je. Echt super.

Gegeten op 6 september 2015

alice49

Het volkorenmeel proef je goed, maar zelfs mijn 'witbrood-zonen' hebben er goed van gegeten. Pannekoek Aardbeien-kwark is een lekkere verrassende combinatie, de rest nam een hartige pannekoek, die allemaal goed gebakken waren. Veel service: er was iets mis gegaan waardoor één persoon al zijn pannekoek had en de rest nog niet. Ze kwamen zich direct verontschuldigen, meerdere malen. Maar waar gewerkt wordt kan wel eens iets mis gaan, geen probleem hoor. We kwamen net op tijd binnen (hadden we niet gemerkt, we werden zeker niet 'weggekeken') en waren voor hun doen laat weg. Service was tot het eind toe prima. Het decor is leuk, ons vielen de vele verschillende soorten pannen op, leuk om naar te kijken.

Gegeten op 6 augustus 2015

Renskecans

Heerlijke pannekoeken! En fijn dat ze volkoren pannekoeken serveren. Leuke locatie en mooi om te zien hoe ze binnen met 8 pannen tegelijk staan te bakken. Leuke speeltuin voor kinderen. Vlotte bediening, geoliede machine. Top!

Gegeten op 3 augustus 2015

dennis46

Leuk pannenkoek restaurant in Zeeland. Het ligt bij een molen die nog in bedrijf is. Verder is er een leuke speeltuin en een terras. De pannenkoeken smaken heerlijk. Daarbij hebben wij een heerlijke aardbei-banaan smoothie gedronken. Het personeel is vriendelijk en attent.

Daan345

We hebben hier prima gegeten. Leuke entourage rondom molen, gezellige speeltuin. De pannenkoeken zijn in orde. Leuker nog voor de ouders is dat ze ook echt goede koffie hebben (Lavazza, geloof ik), een zeldzaamheid in Zeeland, zou ik bijna zeggen (ik heb vast pech gehad tot nu toe). Verder simpele kaart, huisgemaakt ijs, weinig opsmuk, gemoedelijke sfeer. Ook erg fijn was dat ze heel zorgvuldig een glutenvrije pannenkoek bereidden voor ons kind met coeliakie. Toen die wel erg dik en ongaar was, haalden de kok 'm uit eigen beweging terug - 'dat kunnen we beter' en bakte een nieuwe. We waren vroeg en konden met ons gezelschap van 8 mensen meteen aanschuiven. Nu we met kinderen dan toch veroordeeld zijn tot pannenkoekenhuizen, doe ze dan maar allemaal zoals deze! Aanrader!

Gegeten op 1 mei 2014

iBV

Vandaag lekkere pannekoeken gegeten bij de Graanhalm. Het was lekker rustig en de meisjes van de bediening liepen hard en waren enorm vriendelijk. Voor een pannekoekenrestaurant prima. Zowel qua decor, eten, prijzen, precies wat je er van zou verwachten.

Wat ons betreft zeker een aanrader.
Na 25 jaar niet te zijn geweest, komen we nu zeker sneller terug!

p.s. De meiden van de bediening verdienen eigenlijk een 9, maar de pannekoekenbakker van vandaag (weet niet of dit vaak dezelfde is) snauwde tot
twee keer toe onterecht een serveerster af. Ik had een beetje spijt dat ik er niet ter plaatse iets van heb gezegd achteraf bezien.
Dat moet namelijk niet kunnen, natuurlijk zeker niet in een open keuken, maar het sloeg echt nergens op. Misschien een slechte dag dat kan, maar excuses aan haar zouden op zijn plaats zijn.

Proefkonijn90

Op aanraden van vrienden, een pannekoek wezen eten bij de pannekoekenmolen. Een ontzettend leuke locatie met winkeltje en speeltuin voor de kinderen. Jammer genoeg was buiten geen plaats meer. Dus even gewacht op een plaatsje voor binnen(wat vlotter ging dan verwacht). Binnen gelijk een warm welkom van de pannekoekenbakker achter zijn pannen. Erg leuk om 'live' te zien hoe ze gebakken worden. De pannekoeken stonden snel op tafel dus ideaal als je met kleine kinderen komt eten. Wij komen zeker nog een keer terug.

GerPat

Vroeger vaak hier gegeten dus na jaren weer eens teruggegaan. Maar redelijke tegenvaller! Ontzettend druk en warm binnen. Door de lange rij buiten voel je je erg opgejaagd, want als je laatste hap binnen is dan zitten er zo tien anderen op je stoel. De kwaliteit van de pannenkoeken is redelijk, niet meer dan dat. Het is allemaal net gaar, niet heel warm en keuze niet heel origineel. Wel leuk dat je letterlijk in de pannen kunt kijken. Met (kleine) kinderen is het zeker een aanrader! Personeel is aardig en werkt hard, maar kan niet voorkomen dat je (te) lang op je drankje moet wachten.

Gegeten op 27 augustus 2013

Proever51198

We hadden het idee dat het personeel er eigenlijk geen zin in had. Binnen een mum van tijd stonden de pannenkoeken op tafel, sommige niet helemaal gaar. Alles werd naar ons gevoel afgeraffeld. Vooraf hadden we ons verheugd op een goede pannenkoek. Volgens allerlei recensies zou het bij de Graanhalm uitstekend eten zijn. We gingen uiteindelijk dan ook teleurgesteld naar huis. Het decor en de locatie zijn daarentegen prachtig.

Gegeten op 25 mei 2013

Schrijf zelf een recensie over Pannekoekenmolen De Graanhalm in Burgh-Haamstede

Schrijf hieronder je recensie over Pannekoekenmolen De Graanhalm. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.