a TripAdvisor company

1. Eetcafé
  2. Pannenkoeken e/o poffertjes
  1. Toon telefoonnummer 023 584 80 96

estherfrederika

Gezellig pannenkoekenhuisje in Heemstede. Lekker knus en kneuterig zoals het hoort. Pannenkoeken zijn er heerlijk. Niets op aan te merken. Gezellig gegeten. Bediening is vriendelijk maar komt wel gemaakt vriendelijk over soms. Een dame in de bediening roept na alles wat je zegt of vraagt bijvoorbeeld direct: "dank u wel". Ook als je alleen vraagt om de poedersuiker.

Gegeten op 1 maart 2016

MaartjeOO

Afgelopen maandag, 29 februari 2016, weer naar de Konijnenberg geweest. Eerst een pannenkoek Bali met bananen en kip en satesaus, zo lekker, verrassend. Mijn vriend nam kippenlevertjes met cumberlandsaus, ouderwets lekker. Daarna wandelen in Leijduinen en terug weer een pannenkoek. Voor mij een zoete met kiwisaus en voor mijn vriend een Stroganoff . Ik vind de Konijnenberg gewoon zo'n gezellig pannenkoekenhuis, vriendelijke mensen, en heerlijk smullen.

Gegeten op 29 februari 2016

ChantalNicole07

Leuk en authentiek pannenkoekenrestaurant! En dat notabene zo dichtbij huis, nooit geweten... Leuk dat er diverse ruimtes zijn gecreëerd in het restaurant, waardoor je een vrijer gevoel hebt. Prima kaart met voldoende keuze en voor een schappelijke prijs!

Gegeten op 18 oktober 2015

harryverbeek

Wat later aangeschoven daar we toch nog wat wilde eten om 20.30. Was geen probleem en ook niet zo druk meer. Razendsnel de bestelde pannenkoeken gekregen, welke uitstekend waren. Voor ons was dit al voldoende qua maaltijd op dit tijdstip. De pannenkoeken waren uitstekend in kwaliteit, dit is ook waarom ik hier naar ga. Prima plek om even snel wat te eten, maar ik zoek wel graag de rustigere tijden op.

Gegeten op 16 juli 2015

leslie58

Gisteren last minute gebeld om te komen eten met 4 volwassenen en 4 kinderen. Gelukkig kon het en het is een aanrader! Strooppot op tafel geeft al een vertrouwd gevoel. Leuke en goede bediening die aandacht hebben voor de klanten terwijl het restaurant helemaal vol zat. Goede pannenkoeken!

demi8

31-01-2015 Hebben ik en mijn vriend een tafel besteld voor 2 personen om half 7, vervolgens kwamen wij precies om half 7 aan en werd ons verzocht om nog eventjes buiten te wachten. Na ruim 10 minuten later mochten wij aan tafel zitten.. Wij zaten precies naast 4 andere personen waar ons tafeltje zowat tegen aan stond helaas konden wij ook niet de tafel een stukje opschuiven inv. Met de doorgang en de kassa. Vervolgens meer dan 10x een duw van en een kont in mijn gezicht van mensen die aan het afrekenen waren konden wij bestellen wij wilde allebei een kaas/spek pannekoek.. Vervolgens kregen wij niet wat ons gevraagd was maar een Ham/spek pannekoek.. Helaas was dit etentje niet geslaagd vroeger kwam ik er als kind en toen vondt ik het echt een aanrader!

Gegeten op 31 januari 2015

Jody

Heerlijke pannekoeken die niet te vet zijn zoals bij veel andere pannenkoekenrestaurants. Veel keuze, exclusieve pannenkoeken. Aardige bediening. Decor is wat ouderwets, maar dat is niet heel erg bij een pannenkoekenrestaurant. Beste pannenkoekenrestaurant waar wij ooit geweest zijn!

Gegeten op 10 januari 2015

ejans

het is een leuk restaurant om te gaan eten vooral voor gezinnen met jonge kinderen is het een leuk restaurant.
de pannenkoeken zijn lekker niet te droog of te vet!
de service was goed ze namen de tijd voor de klant
het decor was wat minder nogal ouderwets maar dat heeft meer met eigen smaak te maken bij een pannenkoeken restaurant pas het goed een huiselijke inrichting

Gegeten op 11 september 2014

SanderBroek

Oud-hollands pannenkoekenrestaurant, eenvoudig ingericht met onder meer oude foto's aan de wand. Kindvriendelijk, vriendelijke bediening. Soep en pannenkoek waren heerlijk.

Gegeten op 4 januari 2015

Gatinha71

Wat een leuk pannenkoekenrestaurant! Een hele gastvrije ontvangst, prima pannenkoeken, erg vriendelijke bediening (op het overdrevene af, maar ik ga er vanuit dat de meisjes oprecht waren). De prijzen zijn ook in orde. Kortom: helemaal goed en voor herhaling vatbaar, ook al wonen we niet echt in de buurt.

Gegeten op 20 september 2014

Schrijf zelf een recensie over De Konijnenberg in Heemstede

Schrijf hieronder je recensie over De Konijnenberg. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.