De Konijnenberg

1. Eetcafé
  2. Pannenkoeken e/o poffertjes
  1. Toon telefoonnummer 023 584 80 96

demi8

31-01-2015 Hebben ik en mijn vriend een tafel besteld voor 2 personen om half 7, vervolgens kwamen wij precies om half 7 aan en werd ons verzocht om nog eventjes buiten te wachten. Na ruim 10 minuten later mochten wij aan tafel zitten.. Wij zaten precies naast 4 andere personen waar ons tafeltje zowat tegen aan stond helaas konden wij ook niet de tafel een stukje opschuiven inv. Met de doorgang en de kassa. Vervolgens meer dan 10x een duw van en een kont in mijn gezicht van mensen die aan het afrekenen waren konden wij bestellen wij wilde allebei een kaas/spek pannekoek.. Vervolgens kregen wij niet wat ons gevraagd was maar een Ham/spek pannekoek.. Helaas was dit etentje niet geslaagd vroeger kwam ik er als kind en toen vondt ik het echt een aanrader!

Gegeten op 31 januari 2015

Jody

Heerlijke pannekoeken die niet te vet zijn zoals bij veel andere pannenkoekenrestaurants. Veel keuze, exclusieve pannenkoeken. Aardige bediening. Decor is wat ouderwets, maar dat is niet heel erg bij een pannenkoekenrestaurant. Beste pannenkoekenrestaurant waar wij ooit geweest zijn!

Gegeten op 10 januari 2015

ejans

het is een leuk restaurant om te gaan eten vooral voor gezinnen met jonge kinderen is het een leuk restaurant.
de pannenkoeken zijn lekker niet te droog of te vet!
de service was goed ze namen de tijd voor de klant
het decor was wat minder nogal ouderwets maar dat heeft meer met eigen smaak te maken bij een pannenkoeken restaurant pas het goed een huiselijke inrichting

Gegeten op 11 september 2014

SanderBroek

Oud-hollands pannenkoekenrestaurant, eenvoudig ingericht met onder meer oude foto's aan de wand. Kindvriendelijk, vriendelijke bediening. Soep en pannenkoek waren heerlijk.

Gegeten op 4 januari 2015

yvette7

Wat een leuk pannenkoekenrestaurant! Een hele gastvrije ontvangst, prima pannenkoeken, erg vriendelijke bediening (op het overdrevene af, maar ik ga er vanuit dat de meisjes oprecht waren). De prijzen zijn ook in orde. Kortom: helemaal goed en voor herhaling vatbaar, ook al wonen we niet echt in de buurt.

Gegeten op 20 september 2014

Sander_Boon

We hebben hier afgelopen vrijdag (21 februari) gegeten met 9 personen. Ik begrijp wel waarom vele dit restaurant waarderen...snel, niet te duur een pannenkoek eten...maar mijn verwachtingen waren hoger dan de praktijk bleek te zijn. Het decor; ik vind dat er teveel tafels staan op onlogische plaatsen. Aangezien bijna iedereen zijn/haar jas over de stoel hangt is het erg vol met weinig ruimte om langs tafels te lopen. De service; er is veel jong personeel in dienst, dit hoeft niet erg te zijn maar er moet wel leiding aan gegeven worden.... iemand moet sturen...in ons geval hadden we stokbrood vooraf besteld wat we niet kregen en ook was men de saus bij een van de pannenkoeken vergeten. Eten; mijn advies zou zijn maak een beperktere menukaart en wat je erop heb staan maak dat goed/bijzonder. De saté van de haas presenteren als stukjes in een stoofpannetje zou beter moeten. Maar ook de variatie in pannenkoeken kan minder waardoor de kwaliteit kan verbeteren. Ook zou ik de stroop bv. niet in open schalen op tafel laten staan maar gewoon een afsluitbare fles nemen; is veel hygiënischer. Al met al geen positieve ervaring in een restaurant wat veelal goed bezet is. Ik zou persoonlijk sneller naar een ander pannenkoeken restaurant in de buurt gaan waar mijn ervaringen beter zijn.

Gegeten op 21 februari 2014

Turkeystick

Na bijna een jaar weer eens langs geweest op een zonnige zondagmiddag.
Zaak was gezellig druk, veelal families met kids/kleinkids.

Pannenkoeken waren weer goed bereid, lekker dun en niet vet. Gember/kaas, naturel, herfstpannenkoek, allemaal even goed.
Er valt wel te proeven, dat niet het beste meel gebruikt is, maar gezien de prijsstelling verwachtten we dat ook niet.
De jongelui in de bediening waren zeer attent, vriendelijk en slagvaardig. Als ik net zo jong was als hen, zou ik hier ook wel een bijbaantje gehad willen hebben (zoals ik ooit een bijbaantje had in speeltuin Groenendaal jaren geleden, ook gerund (nog steeds ?!) door deze familie).

Decor is leuk Oud-Hollands, een gezellig plekje ook voor borrels/verjaardagen/partijtjes etc.

We komen snel weer langs.

Gegeten op 6 oktober 2013

Erna H

Gisteren voor de zoveelste (25e?) keer bij de Konijnenberg gegeten. En wat is het daar goed. De pannenkoeken zijn heerlijk van smaak, mooi dun maar smeuïg, zonder vet te zijn en altijd goed warm. Ook de ossenstaartpuntjes met friet en de tomatensoep zijn prima. Service: uitmuntend. De meisjes in de bediening zijn zonder uitzondering beleefd, opgewekt en attent en voor de (jonge) koks die geregeld zelf hun pannenkoek naar tafel brengen geldt hetzelfde.
Een echte aanrader dus. Zowel voor jong als oud! Complimenten.
Verbeterpuntje: naast saté v/d haas zou een kipsaté niet misstaan!

Gegeten op 29 augustus 2013

baco2000

Na een dagje lineushof in Bennebroek de dag afgesloten met pannenkoeken. 4 volwassenen en drie kinderen. Alle borden schoon op. 3 maal het kindermenu met een simpele pannenkoek met poedersuiker, Thaise wrap, carpaccio en pannenkoek kaas/shoarma. Ons zien ze niet meer in een ander pannenkoekenrestaurant!

Gegeten op 15 augustus 2013

baco2000

Ouderwets pannenkoeken eten. Voor de kleine een pannenkoek met vlokken en een kado, mijn vrouw appel, noten, kaneel en ik een pannenkoek, kaas en shoarma. Voortreffelijk! Service uitermate goed en als toetje een goochelaar met een paar mooie trucs! Absolute aanrader! En de eigenaar kwam ons nog buiten achterna met een kado voor de ongeboren baby. Onnederlandse attentheid!

Gegeten op 29 juni 2013

Schrijf zelf een recensie over De Konijnenberg in Heemstede

Schrijf hieronder je recensie over De Konijnenberg. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.