De Clown

• 6.3

• 6.8

R.v.Eijk
  • Recensies in de laatste twee jaar

Bij "De Clown" een pannenkoek en een broodje gezond gegeten.
Bij toeval eerst een rondje om het restaurant gelopen, de aanblik van o.a. de keuken stemde ons niet erg hoopvol. De pannenkoek was inderdaad niet super, te dik en daardoor niet echt gaar. Het broodje gezond leek eigenlijk nergens op, dikke plakken ham en kaas met lukraak wat "groen voer" er op gegooid.
Hier rijden wij de volgende keer door.

Gegeten op 29 maart 2014

charlotte1
  • Recensies in de laatste twee jaar

De eerste pannenkoek van m'n neefje. De locatie is super en de speeltuin ook, maar het eten is niet fantastisch.
We werden geholpen door een zeer onvriendelijke serveerster. Ze gooide het bestek op tafel, schoof de glazen over de tafel naar de andere kant en gaf ons neefje geen blik waardig, terwijl het toch een kinderrestaurant is.

De volgende keer maar ergens anders heen.

Gegeten op 8 mei 2013

ecorne
  • Recensies in de laatste twee jaar

Inderdaad leuk voor kinderen om te spelen, vooral het springkussen buiten vonden ze erg leuk. De pannenkoeken waren erg slecht; heel dik en de dikke plakken brie waren er op het laatst opgelegd. Toen begrepen we waarom de meeste volwassenen een alternatief dan pannenkoek besteld. De bediening is erg jong, maar doet haar best. Helaas 1 keer en nooit meer.

Gegeten op 10 mei 2013

MADpalace

• Matig

De bediening is vriendelijk en komt gelukkig nog even vragen of alles naar wens is, want soms heb je nog even dorst. Het is erg leuk voor kinderen om zichzelf even uit te leven in de speeltuin. Helaas was mijn pannekoek met spek wel heel vet en ook erg hard gebakken. Waarschijnlijk de kaas te lang gebakken? Verder was men even vergeten om stroop en poedersuiker te serveren bij de pannekoek, maar toen we er naar vroegen kregen we alsnog meteen. Ook het speelgoed bij de kinderpannekoek was niet bestand tegen ons kind. Die begon meteen allerlei kleine onderdelen er vanaf te bijten.
Als restaurant vond ik het maar matig, maar ik kan me voorstellen dat grotere groepen kinderen zich hier prima vermaken. Voor hun is eten maar bijzaak.

itsme

• Goed

Niet alleen de speeltuin is een leuke extra. Wat te denken van de prachtige ligging in het bos! Na een boswandeling kun je wel een pannenkoek gebruiken. Ook de wafel met warme kersen en ijs is erg lekker.

Proever30848

• Goed

Leuk pannekoekenhuis!! Voor kinderen ideaal door de ballenbak en de speeltuin buiten met springkussen. Ook de pannekoeken waren heerlijk!! Heel veel keus van de overzichtelijke menukaart.

Eén minpuntje vonden wij echter dat er uit de kinderpannekoeken heel weinig keus is en dat deze erg simpel zijn (naturel en dan geserveerd met een kuipje jam, pasta ed.). Dit terwijl je juist voor de kinderen pannekoeken gaat eten.

Ook de toiletten mogen wel iets schoner. Toen wij er waren was het automaat voor de handen te drogen kapot en er lag toen een heel vieze natte handdoek bij de wasbak om je handen te wassen. Erg vies!!

Proever56860

• Slecht

Inderdaad, goed voor de kinderen vanwege de speeltuin. Maar hier ooit gegeten en daarna kotsmisselijk weggelopen van de boekweit-lucht. Dan zijn er véél betere alternatieven in de buurt.

Schrijf zelf een recensie over De Clown in Leende

Schrijf hieronder je recensie over De Clown. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!