a TripAdvisor company

2. Vis
  1. Toon telefoonnummer 0111 652 259
  2. www.hetvissershuis.nl

Margond

Wat is het interieur van dit restaurant verbeterd! Het is modern en licht met leuke 'vis' accessoires.
Het eten heeft nog steeds de topkwaliteit die we de vorige keer ook hadden ook al blijken er wat personeelswisselingen geweest.
We begonnen met de gemarineerde zalm en de scampi's. De zalm was erg lekker en mooi opgemaakt en de scampi's waren net zo lekker als in de herinnering. Top!
Daarna een vis curry en de zeebaars. De zeebaars was net binnen gebracht en moest nog worden schoongemaakt, maar dit werd meteen gedaan. Hij smaakte dan ook subliem. De vis curry was erg lekker en goed gevuld met diverse soorten vis en groenten en een lekkere kerriesmaak. De bijgerechten smaakten ook prima al hebben we daar niet zoveel van gegeten omdat we al meer dan genoeg hadden aan de vis met opmaak.
Als toetje dessert visser huis gekozen. Dit zijn soesjes gevuld met ijs en chocoladesaus. Erg lekker!!!
Daarna nog een kopje espresso en thee met zo'n lekker Zeeuws galetwafeltje.
De rekening voor deze avond lekker genieten viel ook erg mee!
Hier komen we zeker nog een keer terug en dat is wat meer mensen denken volgens ons want er was weer geen tafeltje meer vrij.
Tip van ons: als je hier wil eten reserveer om teleurstellingen te voorkomen.

Gegeten op 15 mei 2015

het eten was echt (bijna) perfect, alleen voorgerecht was te veel en de gebakken aardappelen te veel gekruid en niet "vers" gebakken.
bedieding ook perfect, vonden alleen dat het tafeltje wat beperkt in ruimte was....
zal dit zeker aanbevelen aan kennissen en ongetwijfeld nog terug komen!
nogmaals dank Gerrit en Els

Gegeten op 14 mei 2015

Marceldbr

Heerlijk gegeten. Bij een geluk was er nog 1 tafel vrij toen wij aankwamen. Daarna liep het binnen een half uur helemaal vol. Allemaal gereserveerd, niet 1 shift, nee 2 shifts !. Wij weten nu waarom. Gezellig restaurant - goede bediening, vriendelijk, attent en heerlijk eten.
Wij namen 3 voorgerechten. Eerst allebei soep (vissoep en runderbouillon). Daarna haringen met drie soorten dressing en tonijn carpaccio. Als slot de gegratineerde mosselen en esgarcot voor mij. Alle gerechten top - we wilden alles wel eten.
Als ik daar in de buurt ben, gaan we er zeker weer naar toe. Denk wel dat we dan moeten reserveren.

Gegeten op 21 maart 2015

fjjuch

Hartelijke ontvangst in vernieuwde entourage met geslaagde aankleding. Zeer vriendelijke en snelle bediening van voortreffelijke verse visgerechten voor actuele marktprijzen. Goed gevulde glazen, prima tapbier en fijne nagerechten. Kortom ga er naar toe en overtuig je zelf.

Gegeten op 14 februari 2015

KoeFoeBoe

Ben een visliefhebber en heb het zogenaamde "spiegel" menu (staat geschreven op de spiegel) gegeten: Quatro menu- 4 lekkere vissoorten. Verder aardige en vlot bediend. Ik zou haast zeggen: tot morgen! Een echte aanrader.

Gegeten op 27 november 2014

Proever7282

Mijn man heeft een heerlijke zeetong gegeten. Voor wie echter niet zo van vis houdt, kan ik de tournedos absoluut aanraden. Botermals en met een heerlijk sausje. Bediening was goed. De sfeer/inrichting kan voor mij wat moderner. Maar het is zeker geen ongezellige sfeer.
Ik vond alleen de blaffende/onrustige honden in het restaurant storend. Gelukkig duurde dit niet te lang. Het is persoonlijk, maar ik houd niet zo van honden in een restaurant.

Gegeten op 8 september 2014

KYH

We hebben tijdens ons weekje Zeeland lekker gegeten bij het Vissershuis. Zeer vriendelijk al bij het telefonisch reserveren. Prettig personeel, professioneel en vriendelijk. Eten voor en hoofdgerecht prima. De bijgerechtjes wat minder, eens met de eerdere recencies. Voor de rest een prima restaurant om te vertoeven.

Gegeten op 13 augustus 2014

nls

Uitstekende prijs/kwaliteit hier! We hebben heerlijk gegeten, maar wat het meest bijgebleven is, is de geweldige service. Zeer attent en vriendelijk personeel die op de details letten.

Zeer begrijpelijk dat het hier heel druk is. Een aanrader!

Gegeten op 29 juli 2014

Bkole

Een restaurant met goede kritieken en over het algemeen heel druk is mij opgevallen. In de toeristische hoek waar het opereert is het zeker onderscheidend op heet gebied van prijs/ kwaliteitverhouding, personeel en gastbehandeling . Keuze niet al te spannend, wel goed gemaakt. Je eet hier natuurlijk vis, maar eenvleesgerechtje is er ook wel. Mijn sliptongetjes ( jaja met een p!) waren lekker gebakken . Opmaak en bijgerechten erg gedateerd en vd valk niveau. En doe nou gewoon echt verse friet en mayo. Dat zou alle verschil maken. Maar das mijn mening. Deze zaak heeft het in zich een stap te zetten naar een veel hoger niveau. Bediening een verademing in toeristenland.

Ndh

Bij binnenkomst vonden wij het meteen "gezellig". Mooi tafeltje aan het raam en erg vriendelijke ontvangst. Heerlijk sardines vooraf en daarna mosselen gegeten, want daar kwamen we voor.
We hadden een baby bij ons en ze warmde met alle liefde haar potje op en kregen het in een schaaltje terug. fijn! wij hebben een hele leuke avond gehad met lekkere wijn,lekker visje en een heerlijke crepe als dessert. Mochten we weer in de buurt zijn gaan we terug.

Gegeten op 10 juli 2014

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Het Vissershuis in Burgh-Haamstede

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Het Vissershuis. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.