Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Restaurant Het Vissershuis

2. Vis
  1. Toon telefoonnummer 0111 652 259
  2. www.hetvissershuis.nl

KoeFoeBoe

Ben een visliefhebber en heb het zogenaamde "spiegel" menu (staat geschreven op de spiegel) gegeten: Quatro menu- 4 lekkere vissoorten. Verder aardige en vlot bediend. Ik zou haast zeggen: tot morgen! Een echte aanrader.

Gegeten op 27 november 2014

Proever7282

Mijn man heeft een heerlijke zeetong gegeten. Voor wie echter niet zo van vis houdt, kan ik de tournedos absoluut aanraden. Botermals en met een heerlijk sausje. Bediening was goed. De sfeer/inrichting kan voor mij wat moderner. Maar het is zeker geen ongezellige sfeer.
Ik vond alleen de blaffende/onrustige honden in het restaurant storend. Gelukkig duurde dit niet te lang. Het is persoonlijk, maar ik houd niet zo van honden in een restaurant.

Gegeten op 8 september 2014

KYH

We hebben tijdens ons weekje Zeeland lekker gegeten bij het Vissershuis. Zeer vriendelijk al bij het telefonisch reserveren. Prettig personeel, professioneel en vriendelijk. Eten voor en hoofdgerecht prima. De bijgerechtjes wat minder, eens met de eerdere recencies. Voor de rest een prima restaurant om te vertoeven.

Gegeten op 13 augustus 2014

nls

Uitstekende prijs/kwaliteit hier! We hebben heerlijk gegeten, maar wat het meest bijgebleven is, is de geweldige service. Zeer attent en vriendelijk personeel die op de details letten.

Zeer begrijpelijk dat het hier heel druk is. Een aanrader!

Gegeten op 29 juli 2014

Bkole

Een restaurant met goede kritieken en over het algemeen heel druk is mij opgevallen. In de toeristische hoek waar het opereert is het zeker onderscheidend op heet gebied van prijs/ kwaliteitverhouding, personeel en gastbehandeling . Keuze niet al te spannend, wel goed gemaakt. Je eet hier natuurlijk vis, maar eenvleesgerechtje is er ook wel. Mijn sliptongetjes ( jaja met een p!) waren lekker gebakken . Opmaak en bijgerechten erg gedateerd en vd valk niveau. En doe nou gewoon echt verse friet en mayo. Dat zou alle verschil maken. Maar das mijn mening. Deze zaak heeft het in zich een stap te zetten naar een veel hoger niveau. Bediening een verademing in toeristenland.

Ndh

Bij binnenkomst vonden wij het meteen "gezellig". Mooi tafeltje aan het raam en erg vriendelijke ontvangst. Heerlijk sardines vooraf en daarna mosselen gegeten, want daar kwamen we voor.
We hadden een baby bij ons en ze warmde met alle liefde haar potje op en kregen het in een schaaltje terug. fijn! wij hebben een hele leuke avond gehad met lekkere wijn,lekker visje en een heerlijke crepe als dessert. Mochten we weer in de buurt zijn gaan we terug.

Gegeten op 10 juli 2014

4liep

Niets belangrijks aan te merken op dit prettige restaurant. Bediening prima, de eigenaar informeert nog even of alles naar wens is. Je merkt ook dat het personeel goed met elkaar omgaat. Leuke sfeer. Eten, slibtongen, goed met een leuk garnituur. De wijn prima. De voorgerechten, krab- en palingssoep, wat minder. De basis leek wat fabrieksmatig. Toilet schoon. Een zaak om terug te komen.

Gegeten op 6 juni 2014

eat2eat

Gegoogled om een lekker restaurant te vinden en hier terecht gekomen. Kreeg een uitstekende waardering op google dus dat wilde wij wel eens proberen. Hier mix grill van vis gegeten en deze was zeer goed van smaak. Was voor een zaterdagavond zeer druk. Helaas waren de mosselen op :-(....Ben je in Burgh Haamstede ga er gerust een keer eten. Prima visrestaurant!

Gegeten op 1 februari 2014

bianca51

Ondanks een volle zaak attente en snelle bediening + een bakje water voor de hond. Een must voor elke visliefhebber die in de buurt verblijft.

Gegeten op 4 januari 2014

RichardvG

Ernstig overgewaardeerd naar mijn mening. Ik proefde geen echt verse friet en huisgemaakte mayonaise. Moet niet, maar kun je makkelijk verschil mee maken, want zelden serveert men dat nog. Wel goed gebakken vis en goede service aan tafel was ons deel. Ouderwets gebakken vis, prima van cuisson. In het seizoen altijd druk, dus reserveren moet denk ik wel. We hadden een goede maaltijd, maar er is nog wel wat te verbeteren, denk ik.

Gegeten op 1 juni 2013

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Het Vissershuis in Burgh-Haamstede

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Het Vissershuis. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.