a TripAdvisor company

2. Vis
  1. Toon telefoonnummer 0111 652 259
  2. www.hetvissershuis.nl

Smulpaap12

Teleurgesteld door een ander restaurant kwamen we hier aan op een topdrukke avond, en toch konden we terecht en hebben we hier heerlijk buiten op het grasveldje voor kunnen eten met zijn vieren. Mijn kabeljauw in wittewijnsaus met hollandse garnaaltjes was heerlijk, en ook mijn tafelgenoten waren erg tevreden met de slibtongetjes, de heilbotfilet (niet erg groot, maar wel lekker) en de flinke tongschar. Ook de witte wijn was erg bijzonder. De toetjes die we deelden, chocoladetrio en trio van rood fruit waren wel lekker, maar niet bijzonder. De twee jonge mensen die ons bedienden waaren erg aardig en verstonden hun werk goed.

Gegeten op 22 augustus 2015

Dndinnes

De recenties kloppen: perfect restaurant! Vriendelijke bediening, leuke inrichting lekker eten. Zelfs mijn vrouw, welke doorgaans geen vis besteld,heeft een trio van vis op en vond alles lekker.
Hier gaan we binnenkort weer eten.
Rob.

Gegeten op 27 juli 2015

jacoboelen

Hier komen we al jaren eten.
Als je liefhebber bent van een vers visje eten bij aardige mensen is dit HET restaurant.
Altijd reserveren, zit in het seizoen 2x per avond vol!
Nergens wordt je slibtongetje zo lekker gebakken als hier.
De huis gemarineerde zalm als voorgerecht is om je vingers bij af te likken.
Zo kan ik de hele kaart afwerken, nog nooit een miskleun gehad in 6 jaar.
Aanrader, prijs/kwaliteit is dik in orde.

Gegeten op 15 mei 2015

monstdic

De geslaagde aftrap van onze vakantie!

Het weer was geweldig en we hebben heerlijk buiten gezeten.
Als je niet van vis houdt dan staat er een voortreffelijke tournedos op de kaart plus nog wat andere alternatieven, maar de hoofdmoot is vis.
De keuze daarin is werkelijk enorm.
Wij besloten te starten met een haringbordje en wat stokbrood.
Als hoofdgerecht de kabeljauw en de zeetong.
Perfect bereid en geflankeerd door een overheerlijk mengsel van zeekraal, lamsoor, wortel en ui.
En voldoende frietjes, aardappeltjes, sla en rabarber.

De bediening is zeer attent en vriendelijk.
Onze vakantie is goed begonnen!

Gegeten op 26 juni 2015

mark256

Gegeten op 16 juni 2015

Fvanderham

Heerlijk gegeten in dit knusse restaurant. Als voorgerecht hadden we huisgemarineerde zalm en vissoep. Beide gerechten waren heerlijk, maar de zalm is een echte aanrader. Voor het hoofdgerecht hadden we een trio van vis (botervis, zwaardvis en tonijnfilet) en heilbot. Van de bijgerechten was de rabarber voortreffelijk, maar vielen de aardappeltjes wat tegen. Als dessert kozen we voor huisgemaakte soesjes met boerenroomijs en boerenroomijs met pistache en advocaat en weer waren beide gerechten uitstekend. Het is zeker aan te raden om ook hier door de weeks te reserveren, want het restaurant was bijna vol.

Gegeten op 8 juni 2015

Margond

Wat is het interieur van dit restaurant verbeterd! Het is modern en licht met leuke 'vis' accessoires.
Het eten heeft nog steeds de topkwaliteit die we de vorige keer ook hadden ook al blijken er wat personeelswisselingen geweest.
We begonnen met de gemarineerde zalm en de scampi's. De zalm was erg lekker en mooi opgemaakt en de scampi's waren net zo lekker als in de herinnering. Top!
Daarna een vis curry en de zeebaars. De zeebaars was net binnen gebracht en moest nog worden schoongemaakt, maar dit werd meteen gedaan. Hij smaakte dan ook subliem. De vis curry was erg lekker en goed gevuld met diverse soorten vis en groenten en een lekkere kerriesmaak. De bijgerechten smaakten ook prima al hebben we daar niet zoveel van gegeten omdat we al meer dan genoeg hadden aan de vis met opmaak.
Als toetje dessert visser huis gekozen. Dit zijn soesjes gevuld met ijs en chocoladesaus. Erg lekker!!!
Daarna nog een kopje espresso en thee met zo'n lekker Zeeuws galetwafeltje.
De rekening voor deze avond lekker genieten viel ook erg mee!
Hier komen we zeker nog een keer terug en dat is wat meer mensen denken volgens ons want er was weer geen tafeltje meer vrij.
Tip van ons: als je hier wil eten reserveer om teleurstellingen te voorkomen.

Gegeten op 15 mei 2015

het eten was echt (bijna) perfect, alleen voorgerecht was te veel en de gebakken aardappelen te veel gekruid en niet "vers" gebakken.
bedieding ook perfect, vonden alleen dat het tafeltje wat beperkt in ruimte was....
zal dit zeker aanbevelen aan kennissen en ongetwijfeld nog terug komen!
nogmaals dank Gerrit en Els

Gegeten op 14 mei 2015

Marceldbr

Heerlijk gegeten. Bij een geluk was er nog 1 tafel vrij toen wij aankwamen. Daarna liep het binnen een half uur helemaal vol. Allemaal gereserveerd, niet 1 shift, nee 2 shifts !. Wij weten nu waarom. Gezellig restaurant - goede bediening, vriendelijk, attent en heerlijk eten.
Wij namen 3 voorgerechten. Eerst allebei soep (vissoep en runderbouillon). Daarna haringen met drie soorten dressing en tonijn carpaccio. Als slot de gegratineerde mosselen en esgarcot voor mij. Alle gerechten top - we wilden alles wel eten.
Als ik daar in de buurt ben, gaan we er zeker weer naar toe. Denk wel dat we dan moeten reserveren.

Gegeten op 21 maart 2015

fjjuch

Hartelijke ontvangst in vernieuwde entourage met geslaagde aankleding. Zeer vriendelijke en snelle bediening van voortreffelijke verse visgerechten voor actuele marktprijzen. Goed gevulde glazen, prima tapbier en fijne nagerechten. Kortom ga er naar toe en overtuig je zelf.

Gegeten op 14 februari 2015

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Het Vissershuis in Burgh-Haamstede

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Het Vissershuis. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.