a TripAdvisor company

2. Thais
  3. Topper 2015
  1. Toon telefoonnummer 020 638 10 39

Evertsz

Best Thai in Amsterdam!! Ik heb een Thaise moeder en ben dus lekker eten gewend. Dit restaurant maakt je verwachtingen van Thais eten in Nederland waar.. Eerlijk is eerlijk in Thailand zelf smaakt alles beter, maar dit restaurant is in Nederland een top alternatief.. De gastvrouw is heel gastvrij en immer vriendelijk, alles mag en kan. De smaken zijn prachtig vooral de inktvis met knoflook en de gehakt met basilicum.. Heeeerlijk!! Knap werk.. Enige minpuntje is dat ik altijd meer kan eten, maar dat is wellicht ook een beetje "debet" aan al het lekkers.

Gegeten op 13 februari 2015

schuts

Super eten en service!
Wij wonen in de buurt en zijn wel wat gewend maar het eten en de service zijn uitmuntend.
Het decor is ook prima maar in Amsterdam eigenlijk nergens top en ook niet belangrijk.

Gegeten op 15 januari 2015

Skephon

Leuk aan dit restaurant dat je zelf kan kiezen welk soort vlees/tofu/etc je in je gerecht wilt. De massaman curry is heerlijk, de prijzen vriendelijk en de porties groot. Het interieur is gezellig, en de bediening vraagt attent van tijd tot tijd of alles naar wens is. Helemaal prima!

Gegeten op 6 januari 2015

Paultjelusthetwel

Het was een tijdje geleden dat ik bij Ko Chang ben geweest (ik woon niet meer in de buurt) maar het was weer als vanouds. De eigenaar is altijd vriendelijk en behulpzaam en ook de rest van de bediening was prima in orde. Het eten smaakte heerlijk! Ik en dol op de pittige jonge papaya salade. Toch weer vaker die kant op fietsen!

Gegeten op 27 juli 2014

MIKEenLOLA

Vanavond weer eens een hapje wezen eten bij Ko Chang in de Westerstraat; gewoonlijk, toen wij nog aan de Egelantiersgracht woorden, deden mijn vrouw en ik dat vaker.

Hoe is dat ons bevallen? Heel erg goed. Het was een voetbalavond (Nederland speelde tegen Mexico) en voor het eerst hadden wij het kleine restaurant voor onszelf alleen. Ook weer eens leuk.
Marcel, de eigenaar, een grote vent met die typische Amsterdamse los uit de pols mentaliteit, was weer even hartelijk als altijd.
Wij begonnen met de Ko Chang mix, een combinatie van alle voorgerechten. Heerlijk vers en geurig. Mooi begin.
De hoofdgerechten: Mijn vrouw had gamba's met gebakken noedels en ik had kip met basilicum en groenten, waren geurig en heerlijk van smaak.
Het bier werd, als altijd, geserveerd in ijskoude glazen. Daarbij nog een ijskoude Rueda gedronken en die was ook niet verkeerd.

Kortom, wij hebben genoten. Komen wij terug? Zeker weten, want het was weer als vanouds.

Gegeten op 29 juni 2014

Frifri

Ik was altijd erg enthousiast over deze Thai, maar er nu al een tijdje niet geweest. Deze keer een teleurstellende ervaring gehad. De baas had zijn dag niet geloof ik, was snauwerig en niet behulpzaam zoals anders. De jongen in de bediening sprak slecht Nederlands. Bestek kregen we een paar minuten nadat ons eten geserveerd was. Mijn vriendin en ik bestelden hetzelfde sap, tocht was het anders van kleur. Het eten vond ik dit maal ook niet geweldig. Phad Thai kan ik zelf beter maken en de tofu in de curry smaakte niet echt lekker. De volgende keer wordt het een andere Thai dus!

Gegeten op 10 mei 2014

ethm

Wij hadden als familie zin om weer de Thaise gerechten te proeven. Een jaar geleden waren we daar en hebben vooral Thais gegeten. Ko Chang zat redelijk in de buurt en vanwege de recensies een reservering gemaakt. Eenmaal dat we binnen kwamen werden we hartelijk ontvangen door de bediening. We kregen de menukaart, maar konden gewoon niet kiezen. De bediening gaf toen de mogelijkheid om van de voorkeursgerechten te serveren. Dit was bijzonder lekker en ruim geserveerd. Echt genoten, het leek net als of we weer terug in Thailand waren.

Het decor is erg netjes en knus.

We komen zeker terug!

Gegeten op 26 januari 2014

ron46

Wij zijn een grote fan van Thai's eten en komen al jaren in dit restaurant. Deze voormalige kok van Birds kookt echt de sterren van de hemel en al jaren lang. Zowel voorgerechten als hoofd gerechten, altijd op het hoogste nivo. Een enkele keer gaan we 'vreemd' maar komen altijd weer terug.
Het decor is typisch zoals je in de Jordaan verwacht, klein, hutje mutje, maar ook dat heeft zijn eigen charme. Wil je ruimte dan moet je sowieso niet in de jordaan zijn.
En de bediening. Marcel (de eigenaar) heeft het echt begrepen, deze gast heeft hotelschool gedaan en weet zijn gasten keer op keer zo in de watten te leggen, dat je spontaan de neiging krijgt om 'm te zoenen!
Wat een contrast met die wannebee fotomodel trutten waarmee je normaal opgezadeld wordt in de gemiddelde freetstal in de jordaan. Ko Chang ga zo door wij houden van jullie!

Gegeten op 1 oktober 2013

FoieGras

Prima thai! Heerlijk gegeten, gezellige sfeer. Enige minpunt was af en toe een walm van een ondefineerbare geur (mix tussen zweetlucht en natte hond), heb niet kunnen definieren wat de oorzaak daarvan was... Er kwamen trouwens ook veel mensen afhalen, goed idee!

Gegeten op 25 september 2013

rebecca1983

Regelmatig hier gegeten en altijd lekker en zeer goede bediening. Helaas liet de bediening dit keer geheel te wensen over. De servetten, het bestek en de rijst werd op tafel gesmeten, en er kon geen lachje vanaf. Na twee uur kregen we pas ons hoofdgerecht. Normaal zijn wij zeer tevreden over dit restaurant en voelen we ons altijd zeer gastvrij en vriendelijk ontvangen, met een eigenaar die altijd zijn best doet. Deze eigenaar was vanavond ook niet aanwezig. Wij hopen dat het restaurant iets met deze recensie doet want echt een visitekaartje was het vandaag niet.

Gegeten op 28 juli 2013

Schrijf zelf een recensie over Thai Restaurant Ko Chang in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Thai Restaurant Ko Chang. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.