a TripAdvisor company

1. 8,8 10 1 20

2. 8,7

3. 7,9

Brouwerijdekomkommer

Jaren lang langs gelopen en en elke keer gezegd om hier ook eens te eten omdat het hier altijd druk is. Uiteindelijk hier toch eens gaan eten, en wat wat was dat top. Een heerlijk simpel restaurant waar het eten denk ik net zo smaakt als in Thailand. Heerlijk gegeten en dat gaat zeker nog vaker gebeuren. Een topper voor een nette prijs

Gegeten op 21 juni 2016

WilvdReijden

Hoe vaak ik hier al langs gelopen ben? Bijna dagelijks! En elke keer vraag ik me af hoe ze de tent vol krijgen terwijl ze tussen twee winkelketens en een petflessenbak zitten. En nu weet ik het: de combinatie van heerlijk Thais eten en geweldige service. We hadden gereserveerd maar waren iets te vroeg. De zaak zat barstensvol. Oeps!? Geen probleem, even wachten op het terrasje met een drankje en een kroepoekje van het huis. Tien minuten later was ons tafeltje mooi gedekt.
Met Amsterdamse flair werden de voorgerechtjes (vers!), curry's en wokgroenten (goed pittig) voorgeschoteld. Uitstekend op smaak, met kraak. En dan dus kraak van de groenten die lekker knapperig zijn. Verder sublieme inktvis en malse eend. Ja, dát doen ze dus heel goed: lekker koken en spontaan serveren zonder opdringerigheid of gemaakte vriendelijkheid. Hier word je blij van. En dan de rekening? Ik kom weer terug!

Gegeten op 18 mei 2016

wilton

Hoe leuk is het als de bediening nog weet van een vorig bezoek? En hoe lekker is het als je biertje in een bevroren glas wordt geserveerd? En hoe lekker is lekker eten?

De cijfers spreken voor zich, allemaal prima geregeld! Singha beer van mijn eetmaat smaakte prima, de 'tom ka koeng' soep was lekker en was zo voedzaam als een maaltijd. De vegetarische 'tahoe pad pak' is een aanrader, de ingrediënten waren perfect van smaak. De 'yam nua' is meer voor de vleeseters, volgens m'n eetmaat ook een aanrader. Dat alles voor minder dan 20 euro per persoon, prima deal.

Ook fijn, de mensen die kwamen afhalen konden de tijdwacht doorbrengen aan een tafel, en hoefden niet te staan in het restaurant.

Gegeten op 15 mei 2016

AnnHoog

Wat is het hier leuk!! Aan de buitenkant verwacht je niet wat voor leuks er achter de gordijntjes zit. Fantastische sfeer, ontzettend aardig personeel, en heerlijk Thais eten!

Gegeten op 15 mei 2016

MIKEenLOLA

Al jaren zijn wij vaste klant bij restaurant Ko Chang. Marcel, een amicale Amsterdammer en mede eigenaar, staat in de bediening en is altijd even attent. Je voelt je meteen welkom en daar gaat het toch om. Het bier wordt steevast geserveerd in een glas dat in de vriezer wordt bewaard, heerlijk. En de gerechten? Altijd vers en geurig, altijd heerlijk.

Gegeten op 24 april 2016

SanneRoemen

Een Thai die hele gebakken vis serveert heeft bij mij altijd een streepje voor. Ze zijn echter niet makkelijk te vinden. Maar hier is hij zelfs in drie varianten te bestellen. Ik genoot van de hele dorade met pittige Thaise basilicum. Hij was heerlijk knapperig gebakken en de saus was pittig genoeg. De ingredienten zijn vers en van goede kwaliteit. Mijn tafelgenoot had de salade met kip en was daar ook erg blij mee. De kip op de salade was warm en lekker kruidig.
Heerlijke down-to-earth bediening, een knusse aankleding. Een fijne plek waar ik graag eens terug kom.

Gegeten op 2 april 2016

Lvds

Soms fiets je met een glimlach naar huis. Zeker na lekker even bij ko Chang gegeten te hebben.
Knus, gezellig, en met een uit enthousiasme voortkomende service. Ik word daar altijd heel blij van.
Ik heb af en toe een goeie Tom Ka Kai nodig, hier is deze altijd goed. Verse champignons, zachte kip, heel smaakvol en altijd met een glimlach geserveerd.

Gegeten op 11 februari 2016

saskia283

Op een zaterdag heerlijk gegeten!! Een week ervoor ging ik langs voor een reservering. Tussen neus en lippen door liet ik vallen dat ik jarig was. Ik was vergeten dat ik dit had gezegd, maar zij niet! Het toetje kwam met een vuurwerk fontijn! Wat een geweldige leuke en attente verrassing! Een dikke 10 voor de gastvrije bediening. Het eten was ook heerlijk: Vers en goed van smaak. Top avond! Hier kom ik zeker terug!

Bar155

Geen enorme kaart maar juist een goede. Ze geven ook aardig advies erover. Heel klein en tafels dicht bij elkaar maar niet storend. Vriendelijke bediening, attent. Onverwacht Amsterdams! Bier was extreem koud! Allemaal een variatie van curry gehad, goede porties, goede smaak, licht pittig. Prijs kwaliteit verhouding heel goed, zeker voor jordaan. Aanrader

Gegeten op 17 januari 2016

LCG

Wat een verrassing. Gezellig en goed geprijsd restaurant in de Jordaan.
Ik heb een heerlijke curry gegeten, mooi opgediend met een bergje rijst en in een aparte kom de curry met goede kip, verse groenten en heerlijk van smaak en dat voor € 14,50.
Aardige en vlotte bediening. Echt een restaurant om terug te komen!

Gegeten op 15 januari 2016

Schrijf zelf een recensie over Thai Restaurant Ko Chang in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Thai Restaurant Ko Chang. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.