Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Cafe Restaurant Bobby's

2. Hollands
  3. 15% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 0113 622 046

AnniesPlace

Wij vinden het een aanrader. Met zijn zessen daar gegeten; zes verschillende voor- en hoofdgerechten, vis en vlees door elkaar, alles was tegelijk klaar en goed bereid. Tong die van de graat af valt. Vleesspies elk stuk vlees zo als het moet zijn. En een goed glas bier.

Gegeten op 16 september 2013

Raves

Echt een aanrader, we hebben fantastisch gegeten, de garnalencoctail supervers, het vispannetje subliem, het natafelen aan de bar met de eigenares was ronduit gezellig. Ga zo door, wat een feestje om hier te mogen eten. Martin en Thea Ravestijn

Gegeten op 12 oktober 2013

bernard7

We hebben vanavond heerlijk gegeten bij Bobby's. We hadden vispannetje,vleesspies en lasagna. De porties waren heel erg groot en dus ruim voldoende. Het smaakte allemaal ook prima. Wij hebben zeker niets te klagen en de bediening was ook erg aardig. Je kan zien dat mensen zich er thuis voelen, in het restaurant en aan de bar. Dank jullie wel.

Gegeten op 24 oktober 2013

rienhoog

'Het eten was niet echt om over naar huis te schrijven hoofdgerechten waren koud en smakeloos. voorgerecht was ook niet wat ik er van verwacht had. bediening was jeugd die totaal geen ervaring had en werden ook niet echt ondersteund door gekwalificeerd personeel. Eigenaar zat lekker buiten op het terras wat te pimpelen. voor mij de laatste keer dat ik daar gegeten heb

Gegeten op 17 augustus 2013

poekiepluis

• Matig

• Matig

De slibtongetjes waren veel te royaal gepeperd, salade met onbestemde vettige dressing. Zelfs de kindersate was veel te scherp gekruid. Ambiance matig, muziek was de radio inclusief nieuws en fileberichten, personeel leek vooral zichzelf uitstekend te vermaken.
Typisch een uit-eten-ervaring waarvan je spijt hebt dat je niet zelf gekookt hebt. Voor ons nooit weer bij Bobby's.

Fijnproefster

• Goed

• Goed

Een gezellig eetcafe, waar goede gerechten geserveerd worden. Er wordt wel veel met sauzen gewerkt, dit zou wat minder kunnen en de hoeveelheden zijn erg groot, er gaat veel terug naar de keuken.

Proever17175

• Uitstekend

• Uitstekend

Uitstekend gegeten bij Bobby's. De simpele kaart vertaalt zich in verschrikkelijk lekkere gerechten! Zeer vriendelijke en attente bediening en een meer dan goede prijs/kwaliteit verhouding!

Schrijf zelf een recensie over Cafe Restaurant Bobby's in Wemeldinge

Schrijf hieronder je recensie over Cafe Restaurant Bobby's. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.