a TripAdvisor company

foto's van La Cucina Italiana in Breda - 1 foto's van La Cucina Italiana in Breda - 2 foto's van La Cucina Italiana in Breda - 3 foto's van La Cucina Italiana in Breda - 4 foto's van La Cucina Italiana in Breda - 5 foto's van La Cucina Italiana in Breda - 6
Terug naar de zoekresultaten

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 076 561 77 65

Net dat beetje meer

Net even wat anders dan het standaard Italiaanse restaurant; La Cucina Italiana geeft je net dat beetje meer. De gerechten, de wijnen, de sfeer, alles nodigt uit om een avond lekker lang te tafelen. De bediening is zeer vakbekwaam en kan je alles vertellen over de producten die de keukenbrigade gebruikt.

Jolanda-uit-Breda

Rolstoelontoegankelijk!, helaas, want je gunt het iedereen om hier te komen eten.
Het eten is hier nl. altijd erg lekker.

Ditmaal genoten van de coquilles, welke werden geserveerd op een mousse van kikkererwten en aperol. Bijzondere combinatie welke erg goed smaakte.
Mijn tafelgenoten gingen o.a. voor de klassieker: vitello tonnato, welke hier ook altijd prima smaakt.
Als hoofdgerecht gekozen voor de orata, een dorade in een korst van zeezout, ook al een authentiek gerecht. De presentatie op zich is natuurlijk al bijzonder, en de smaak van de vis was perfect. Mijn tafelgenoten kozen ieder iets anders, en ook zij smulden behoorlijk.

De inrichting van het pand doet gezellig Italiaans aan, en de bediening is vriendelijk.

Gegeten op 22 mei 2016

gera8

Via online reservering

Weer erg lekker gegeten, leuke bediening en gezellig in de tuin , mooi weer!
onze gasten waren erg te spreken !!!
Het visgerecht zag er erg lekker en rijkelijk uit en smaakte dito!
nagerecht , mmmmmmmm!

Gegeten op 21 mei 2016

hans.smit

Via online reservering

Eten was okay, bediening was waardeloos. Erg onattent, lang laten wachten als je binnenkomt, lang wachten tussendoor, niet in de gaten houden of je nog iets wilt.
Na 't hoofdgerecht wilden we nog even de wijn opdrinken voor het dessert, vervolgens kwam er niemand meer en hebben we maar betaald. We kregen duidelijk 't gevoel dat ze liever wilden gaan sluiten ipv de gasten te bedienen.
Hoge pretenties maar uiteindelijk een ondergemiddelde pizzeria.
Kortom, eens maar nooit weer. Zullen dit restaurant niet aanbevelen.

Gegeten op 20 mei 2016

ro.waasdorp

Via online reservering

Een voorgerecht verkleinen: geen probleem ! - de overgebleven pasta mee naar huis : tuurlijk ! - een dessert delen: vanzelfsprekend ! - nog 1 glas van die heerlijke wijn die eigenlijk alleen per fles verkocht wordt : doen we toch ! En dan die heerlijke grappa's als afsluiter.......het was kortom weer opnieuw een feestje om bij la Cucina te eten.

Gegeten op 17 mei 2016

debbie24

Via online reservering

Bediening was goed. We konden zelf kiezen waar te zitten.
Voorgerecht en pizza en pasta gegeten. Erg lekker daarom komen we er ook vaak.
Een van de beste italiaans in Breda

Gegeten op 8 mei 2016

Miloumulder

We zijn vanavond voor de laatste keer bij La Cucina Italiana gaan eten. Waar we voorheen echt wel genoten van de maaltijden en de ambiance, viel het vandaag enorm tegen. Dat de kok zijn dag niet heeft en zelfs de spaghetti smaakloos uit kan laten serveren, dat kan een keer gebeuren. Wat onvergeeflijk is, is de ronduit slechte bediening! Geen menukaart geven, niet alert zijn, ongeïnteresseerd zijn richting de klanten. Je gaat uit eten en je wilt in de watten worden gelegd. Daar betaal je mede voor. Jammer!

Gegeten op 4 mei 2016

mos.visser

Via online reservering

Ik zou het aan bevelen aan vrienden. Eten is heerlijk. Bediening is goed en ik hou wel van de sfeer (maar dat is natuurlijk persoonlijk).

Gegeten op 26 april 2016

Franshtek

Het lijkt wel of het succes van dit restaurant een beetje over is. Van prima, is alles een beetje middelmatig geworden. De gerechten en de bediening waren voorheen veel beter.

Gegeten op 19 maart 2016

Natov

Via online reservering

De bediening was heel vriendelijk en netjes, sfeer was goed. Het eten viel tegen. De tagliata (ossenhaasreepjes) die ik had was doorbakken en de ossenhaas van 30! Euro die mijn partner had was niet bijzonder. Heel veel zout gebruikt in het eten. Voor ons een tegenvaller..

Gegeten op 16 april 2016

fjm.prinsen

Via online reservering

Lekker eten, gezellige sfeer en goede bediening die lol in hun werk heeft. Aanrader en komen zeker een keer terug. Reserveren nodig want zaak at helemaal vol.

Gegeten op 9 april 2016

Schrijf zelf een recensie over La Cucina Italiana in Breda

Schrijf hieronder je recensie over La Cucina Italiana. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.