• foto's van La Cucina Italiana in Breda - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 076 561 77 65

Net dat beetje meer

Net even wat anders dan het standaard Italiaanse restaurant; La Cucina Italiana geeft je net dat beetje meer. De gerechten, de wijnen, de sfeer, alles nodigt uit om een avond lekker lang te tafelen. De bediening is zeer vakbekwaam en kan je alles vertellen over de producten die de keukenbrigade gebruikt.

VittoriaLB

Eten bij La Cucina is altijd een feest. Geen rommelige pizzeria maar een Italiaans restaurant. Bediening kundig en zeer klantvriendelijk. Wil je iets anders dan op de kaart staat dan is dit geen probleem, alles kan! Voor een pizza of alleen pasta kom ik hier niet wel voor een overheerlijke uitgebreide maaltijd met vis of vlees en goede wijn.

Gegeten op 16 januari 2015

ReneOK

Gegeten op 12 maart 2015

Dutchblues42

Via online reservering

Wederom heerlijk gegeten Vis, pasta, carne en oesters vooraf. We waren ervan overtuigd dat het weer heerlijk avondje dineren zou worden dat wij ook familie hadden uitgenodigd. Jammer dat we bij een tochtige deur zaten en de reservering, volgens restaurant, via Iens niet was aangekomen (is mij nog nooit overkomen!!!!) daarin hadden wij namelijk gevraagd om specifieke tafel bij het raam. Verder top!

Gegeten op 29 maart 2015

ingrid213

Via online reservering

De bediening was perfect. Eten geweldig vind veel gerechten heerlijk. Eet graag bij la cucina!! Zijn altijd wel iets meer geld kwijt maar dat hebben wij er zeker voorover.

Gegeten op 28 maart 2015

richard182

Via online reservering

Lekker gegeten in achterkamer, leuke vriendelijke bediening en ga zeker voor herhaling. Waren eerder geweest, zelfde ervaring. Aanrader...................

Gegeten op 21 maart 2015

Jolanda-uit-Breda

Rolstoelonvriendelijk vanwege hoge trappen bij de entree.
Het eten is hier altijd erg lekker. Ditmaal de agnello genomen: lamsneck en zadeltjes. Heerlijk met verse groentjes. Behoorlijk vol bord, de risotto was teveel voor mij.
Als wijn de primitivo, welke altijd goed bevalt.
Koffie met na, waarbij we ook van alles mochten proeven.
Leuk gezellig personeel.
Niet het goedkoopste restaurant in Het Ginneken, maar wel een aanrader

Gegeten op 18 maart 2015

anjathe

Via online reservering

Het gegeven dat op goed geluk binnenlopen aan de zijde van het personeel vrijwel zeker een spijtig 'geen plaats meer' oplevert, geeft aan dat het restaurant qua keuken, bediening en entourage een van de beste eetgelegenheden in het Ginneken is. Wederom hebben wij daar in alle opzichten van kunnen genieten. Hou vast, die aanpak!

Gegeten op 11 maart 2015

bartvanlier

Afgelopen weekend met 2 vrienden in Cucina Italiana gegeten. Omdat onze tafel nog bezet wqas moesten we aperatief nemen in achterzaal, deze is beduidend minder gezellig als de zaal waar je binnenkomt.
Na het aperatief weer terug naar de gezellige zaal, alwaar drie vd vier het verrassingsmenu kozen.
Als eerste kregen een garnalen cocktail met kreeftensalade was erg lekker, maar voor een Italiaans restaurant had ik iets anders verwacht.
Als tweede voorgerecht een super lekkere tagliatelle met paddenstoelen.
het voorgerecht was een heerlijke witvis, een griet met een heerlijke risotto, het bord ging schoon terug.
Het nagerecht bestond uit een bolletje bosvruchtensorbetijs en een pannacotta, vooral het ijs was erg smaakvol.
Ik heb hier lekker gegeten, a vond de rekening uiteindelijk best wat aan de hoge kant met bijna 300 euro voor 4 personen.
Maar dit is zeker een aan te bevelen restaurant.

Gegeten op 7 maart 2015

rob12345678910

Nu al weer 2 keer bij La Cucina geweest en al 2 keer verrast door de gastvrije bediening en de aandacht die men aan hun producten geeft. Mijn vriendin had de eerste keer een pastagerecht met frutti di mare en ik een pizza en dat was boven verwachting. Afgelopen week even snel 2 pizza's genomen en doordat het gezellig was werd het toch een avondje uit en kwam er veel meer dan de pizza's op tafel. Persoonlijk zouden wij liever een nog meer uitgebreide viskaart zien, maar er is volop te kiezen en je krijgt goede waar voor je geld. We gaan nog zeker eens de andere gerechten uitproberen.

Gegeten op 18 februari 2015

olafroks

Na wat slechte ervaringen, mislukte pizza's (ja dat kan), toch La Cucina weer eens geprobeerd.
Na een hartelijk ontvangst, begonnen met een half dozijn oesters. Waren goed qua smaak met erg aan de kleine kant. Nadat ik daar een opmerking over had gemaakt kreeg ik direct een extra portie van 3 stuks. Dat noem ik service, wordt zeer gewaardeerd. Dit begeleid met een huisbubbel/rose heerlijk. Vervolg ingezet met een hele verse kreeft en een custome made pasta, m.n tagiatelle met knoflookolie, spaanse peper, peterselie en parm. kaas. Haast zonde om weg te spoelen met deze huisbubbel/rose, maar toch. De home made tiramisu de Samboeka en ristretto maakte het af. De bijna € 100 p/p is niet goedkoop maar de kwaliteit was navenant. Aanrader.

Gegeten op 20 februari 2015

Schrijf zelf een recensie over La Cucina Italiana in Breda

Schrijf hieronder je recensie over La Cucina Italiana. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.