Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van La Cucina Italiana in Breda - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 076 561 77 65

Net dat beetje meer

Net even wat anders dan het standaard Italiaanse restaurant; La Cucina Italiana geeft je net dat beetje meer. De gerechten, de wijnen, de sfeer, alles nodigt uit om een avond lekker lang te tafelen. De bediening is zeer vakbekwaam en kan je alles vertellen over de producten die de keukenbrigade gebruikt.

Carola1975

Eerlijk gezegd begrijp ik de commentaren niet, met name mbt het decor. Zeker als je beneden zit behoort dit restaurant tot de mooiste en gezelligste van Breda! Daarnaast is de locatie ook heelfijn: in het ginneken, vlakbij gezellige cafes en winkeltje en in een mooie-huizen-buurt. Eten heel lekker, en altijd, ook als je 'gewoon' een pizza neemt, een fijne amuse.
Doen!

Gegeten op 5 oktober 2014

sabine44

Via online reservering

Prima bediening en gerechten, prijs wat aan hoge kant. Heerlijke wijnen. Wachttijd tussen gerechten was veel te lang deze keer.

Gegeten op 4 oktober 2014

debbie24

Via online reservering

Meerdere malen hier gegeten en nu ook tijdens de Iens dinerdagen.
Gerechten waren goed. Niet specifiek italiaans. Uiteindelijk betaal je 2keer zoveel ( door wijnarrangement en tussengerecht ) maar dat was het waard

Gegeten op 3 oktober 2014

arno37

Via online reservering

Ontvangst bij LaCucina was hartelijk en vriendelijk. Tijdens de INS diner dagen hadden ze een speciaal drie gangen menu in elkaar gezet, waar we het voorgerecht zonder problemen konden aanpassen. Het bedienend personeel is ruim aanwezig en allervriendelijkst. Het eten en drankjes worden snel uit geserveerd en we hebben echt genoten met ons gezin van het Italiaanse eten. We komen zeker nog een keer terug.

Gegeten op 2 oktober 2014

job16

Fijn dat dit restaurant op maandag open is. Handig voor een zakelijke afspraak. De laatste keer hebben we hier met zijn drieen in het weekend gegeten. Verrasend apperitief van limoncello met grapefruit en prosecco. Goede carpaccio en heerlijke antipaste. Hoofdgerecht van risotto frutti di mare was verrukelijk en we hebben genoten van het desert.
Eerder hebben we altijd voorin bij het raam gezeten maar deze keer zaten we achter de binnen in een kamer met laag plafond en een verschrikkelijke acoustiek. Hier hoop ik niet nog eens te zitten.

Gegeten op 16 augustus 2014

ProeverMM

Laatst met een vriendin hier voor het eerst gegeten. Wel lekker maar niet bijzonder. Mijn carpaccio en pasta met scampi en pancetta waren beide ok maar niet meer dan dat. Het huisgemaakte nougatine parfait dessert verdient wel een vermelding. Deze was heerlijk. Ook was het brood met huisgemaakte dips van het huis was lekker. De entourage is leuk en de bediening vriendelijk. De kok kwam bij een aantal mensen aan tafel maar niet bij ons. Prima om een hapje te eten, maar geen restaurant of diner die me bij zal blijven.

Gegeten op 26 augustus 2014

elies-breda

Zijn hier met 4 personen weer eens gaan eten en over het algemeen prima. Mijn eigen gerecht viel wat tegen. Ik heb hier al een aantal keren de risotto frutti di mare gegeten en helaas had die deze keer een uitgesproken tomatensmaak. In verhouding veel te veel tomaten waardoor de mooie en romige vissmaak van "vroeger" helemaal verloren ging. Bediening wel wat afstandelijk maar vriendelijk en behulpzaam.

Gegeten op 11 september 2014

petra1974

Via online reservering

Het eten is van een lekkere kwaliteit, de dorade uit zout was lekker, maar ook het lam de pasta cucina en de pizza waren enorm lekker.
Minder waren de niet koude italiaanse biertjes en de enorme warmte in het restaurant. Hierdoor krijg je de behoefte om niet heel lang na te tafelen, wellicht in de winter beter.

Gegeten op 13 september 2014

maurice41

Via online reservering

Eerste kennismaking met La Cucina. En gelijk een schot in de roos. Eten was voortreffelijk. Het begon al met een bijzonder aperitief: limoncello, grapefruit en Prosecco. Heerlijk. Daarna het verassingsmenu van de chef dat, vermeldenswaardig, volledig was afgestemd op onze dieetwensen. Mooi oog voor detail, geen graatjes, compliment voor de keuken.
Ambiance was gezellig, maar had ook iets brasserieachtigs. Was druk in de ruimte door al het geroezemoes. De prijs was dan ook passend hij het eten, maar minder bij de ambiance. Desalniettemin het teruggaan waard.

Gegeten op 30 augustus 2014

bea17

Via online reservering

Prima 3 gangen menu. De bediening was vriendelijk en accuraat. De entourage en de sfeer gezellig. We hadden een fijne avond!

Gegeten op 13 augustus 2014

Schrijf zelf een recensie over La Cucina Italiana in Breda

Schrijf hieronder je recensie over La Cucina Italiana. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.