Pampus

1. Restaurant
  2. Frans
  1. Toon telefoonnummer 038 421 30 97

Krokantje

Ik heb hier al een keer of drie met smaak gegeten. De laatste keer had ik als hoofdgerecht hertenbiefstuk, wat ik echt zalig vond. Over het algemeen vind ik de voorgerechten het minst indrukwekkend, maar maken de twee gangen daarna alles goed. De huisgemaakte frieten zijn een aanrader (hoewel je er wel veel te veel van eet). Prijs kwaliteitsverhouding vind ik erg goed. Je bent net zo veel geld kwijt als bijvoorbeeld Humpreys, terwijl het eten en de bediening veel beter is!

Gegeten op 15 oktober 2014

erpann

Mooie plek op ronde tafel met uitzicht.
Prijs kwaliteit E 25,- voor driegangen is super dankzij het 25- jarig jubileum.
Proficiat alsnog.....
Bestel je een etagere, dan komt er E 3,50 pp bij en deze bestond uit zalm met mousse, lekker. Bakje met kings crab (surimi) minder. Ook de pates en de (gerookte) eendenborst (te koud) waren matig. Het voorgerecht was dus niet mijn favoriet. De rest van het eten eendenbout met op verzoek zuurkool maakte het weer goed, dat gold ook voor de entrecotes : lekker. Vergietje friet klinkt niet alleen goed maar smaakte ook goed. Desserts (mag geen toetje zegggen van mijn neef en zwager) waren mooi op smaak en groot van portie.
Voldaan weer terug naar Brabant.

Gegeten op 14 maart 2015

ptouw

Boven bij het raam, prachtige ambiance. Etagère als voorgerecht, alleen aan te raden voor de grote eters. Mooie verscheidenheid aan vis en vlees. Soms wat aan de (te) zoute kant. Rioja prima wijntje. Hoofdgerecht lamsbout, boterzacht met lekkere zoete saus. En bij Pampus kan je een puike Irish Coffee krijgen. Volgende keer toch maar hoofdgerecht en toetje.

Gegeten op 21 februari 2015

ConnievM

Afgelopen week heb ik bij restaurant Pampus gegeten met mijn collega's Ik kan niet anders zeggen dan dat het super was. Heel goed en zeer smakelijk gegeten en niet alleen ik maar ook mijn collega's waren zeer enthousiast. Zelf had ik de zalm voor en de kabeljauw als hoofdgerecht Heerlijk allemaal. Hierna de koffie met toebehoren Het was helemaal af.
Zeer vriendelijke bediening en het restaurant heeft een warme, fijne uitstraling.
Dit restaurant is echt een aanrader.

Gegeten op 3 februari 2015

wilcovdberg

Zeer goed restaurant, ik kom hier wel vaker en het bevalt altijd goed. Vergeleken met andere restaurants in de buurt is de prijs kwaliteit verhouding erg goed. Vriendelijk personeel en een mooie uitstraling. De biefstuk is zeker een aanrader.

Gegeten op 16 januari 2015

Harco

Een leuk ingericht en sfeervol restaurant met prima bediening. De kwaliteit van het eten was wisselend. Bijvoorbeeld: heerlijke parelhoen, maar de kabeljauw viel tegen: flauw en de hete bliksem erbij was eerder koude bliksem.
Maar... het blijkt dat het in dit restaurant toegestaan is om een hond mee te nemen. Iets dat wij niet als erg prettig hebben ervaren. Daar komt bij dat de hond precies op de plek lag waar de gerechten uitgeserveerd werden. Daar komt bij dat de bediening de hond aait en vervolgens niet de handen wast voordat met het werk werd verder gegaan.

Gegeten op 10 januari 2015

proever41

Het eten was redelijk, hertenbiefstuk als hoofdgerecht. Mijn aangegeven voorkeur medium gebakken viel helaas erg rood uit. Op mijn vraag of er een salade bij het hoofdgerecht geserveerd werd, werd er "ja" gezegd, helaas werd er uiteindelijk geen salade bij geserveerd.
In aanvang hebben we drie kwartier moeten wachten. Geen stukje brood of amuse. De bediening was vriendelijk maar zeker niet alert. We hebben een paar keer op moeten staan en moeten zoeken om de bediening iets te vragen.
Volgens mij waren het studenten die iets bij verdiende, zeker geen professionals.
De (bijpassende) wijn, die best goed was maar zeker qua prijs aan de hoge kant was voor dit type restaurant werd helaas geschonken in zeer kleine wijnglazen, met name de rode wijn.
Op zich een aardig restaurant maar in verhouding aan de dure kant in verhouding tot de algehele kwaliteit.

Gegeten op 17 december 2014

mismacher

Heerlijk gegeten. De Elzasser zuurkool schotel was lekker en verassend omdat dit gerecht bijna nooit op de kaart staat. Ook de gestoofde hazenbout was prima. Het was niet druk, maar erg gezellig.

Gegeten op 14 december 2014

pascal47

Bij dit restaurant gegeten met een vriend van me. De bediening was aardig en correct, de inrichting is heel sfeervol, ik vind het heel fijn om aan een ronde tafel te zitten zonder dat je met je rug in de looprichting zit. Het eten was redelijk. De frieten waren zalig, de appelcompot lekker alleen je proefde de suikerkorrels dat vond ik minder. De Garnalenkroketten waren me iets te melig op zich wel lekker. Het vlees (rund) was prima klaargemaakt alleen het had lang op de toonbank gestaan dus het werd snel koud, dat vond ik een minpunt.
Dus al met al goed gegeten met enkele minpuntjes.

Gegeten op 4 december 2014

anjaatje1

Zeer prettige bediening, voldoende tijd tussen de gerechten, heel fijn om een hele avond te tafelen, gerechten zeer smakelijk, royale porties, lossen problemen goed op, en een redelijke prijs. Smakelijke Chardonnay gedronken, en een heerlijk aperitief. Amuse en brood van het huis viel ook erg in de smaak.
Wij zijn erg tevreden!

Gegeten op 13 september 2014

Schrijf zelf een recensie over Pampus in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over Pampus. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.