a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Frans
  1. Toon telefoonnummer 038 421 30 97

kmar

We hebben lekker gegeten bij Pampus. We kregen vooral heel erg veel, we hadden het toeristenmenu, maar het was echt heel erg goed en gevarieerd.

De bediening was prima en het is leuk dat je buiten en binnen leuk kunt zitten.

Gegeten op 21 juli 2016

bvankampen

Bij Pampus kom je thuis in een echte Bistro, zoals je het ook verwacht. Bij onze reservering hadden we netjes onze aanleiding van ons diner aangeven samen met onze wensen. Tot in de puntjes was dit ook overgekomen bij het personeel.

De menukaart is een verrassende bistro kaart, een mooie moderne (maar niet te veel) touch is er zeker aanwezig. De wijnkaart is ook verrassend met onder ander een mooie Tokay en een lekkere Pouilly Fume. Na een goed gesprek over de wijn was het zeker geen probleem ze allebij eerst even te proeven. Qua rode wijn stond er een mooie klassieke Bourgogne te wachten. De gerechten zij klassiek met een moderne slag, de producten zijn mooi vers. Zowel de garnalen met paling waren goed en de tompoes met zalm waren erg lekker. Qua hoofdgerecht ben ik gegaan voor de signature dish, de zuurkool. Erg lekker en de portie is zeker voldoende. Het was geen probleem om de restanten in een "doggybag" mee te nemen. Mijn vrouw had een heerlijke procureur, van de BGE (modern tintje), de gerookte aardappel salade was verrassend!

Het toetje was een mooie verrassing, we hadden wat te vieren wat was opgemerkt door het personeel, het toetje was daarom extra feestelijk aangekleed :-)

Verbeterpunten: nou persoonlijk vond ik dat er niet verbeterd hoeft te worden. Ga vooral zo door :-) Misschien het enigste punt is de rekening, wij hebben zo goed gegeten dat we die voor deze gerechten aan de lage kant vonden :-)

Bedankt voor een mooie avond, wij komen zeker terug!

Gegeten op 30 juli 2016

erpann

3-gangen met onze hele familie voor
€ 28,50. Prijs kwaliteit goed. Ik had salade perigord, smaakvol. Brie en croute ook
top. Daarna gebraden haantje van de green egg, iets te veel rooksmaak. Heerlijke friet. Mooie wijntjes, aardig aan de prijs.Nagerecht iets minder, wel fijn kaasplateau. Gezellig, mooie ambiance.

idseo

Ons 40 jaar huwelijk gevierd met 48 mensen op de bovenverdieping. Alle afspraken zijn perfect nagekomen. Meerdere personen hadden specifieke wensen gezien hun allergie Dit verliep volledig naar wens. Bediening correct en relaxt. Eten uitstekend . We hebben genoten van het etagère menu.

Gegeten op 5 maart 2016

Paul-proeft

Met collega's aan een tafel voor 6. Mijn voorgerecht stond op de kaart als tompouce met zalm maar dat werd heilbot. Daardoor was de samenhang er uit: een stukje vis met een koekje. De entrecote vervolgens was absolute topklasse. Wat een prachtig stuk vlees. Tenslotte een kaasplankje: goed gebalanceerd, met lekkere rode wijn. Met koffie en al was het wel een lange zit, van 18 tot 22.30 u. Daarom was ik niet zo positief over de bediening. En het decor: van buiten een pracht pand op een pracht plek, vanbinnen een beetje ouderwets. Volgende keer probeer ik een andere zaak want in die buurt zijn veel alternatieven.

Gegeten op 23 februari 2016

pluijt

Eerste kerstdag hier voor het eerst gegeten. Wij kregen een mooie ronde tafel boven voor 6 personen waardoor we gemakkelijk met elkaar konden praten. Eerste drankjes werden snel geserveerd maar de bestelling opnemen duurde even, later werd duidelijk dat de bestelling voor alle tafels tegelijk naar de keuken brachten en ook het eten werd daardoor tegelijk voor iedereen geserveerd. Voor kerst hadden ze een speciaal 4 gangenmenu met genoeg keus voor iedereen. Het eten liet wel even op zich wachten maar toen het eenmaal op tafel stond heeft iedereen er enorm van genoten. Prijs vond ik wat aan de hoge kant. €39.50 p.p. Maar wij komen zeker nog eens terug. Hele fijne avond gehad!

Gegeten op 25 december 2015

xxJxx

Genoten van het etagere menu met ons 2en.
Echt een aanrader.
Hoewel van alles kleine porties, toch ontzettend vol gegeten.
Wij komen zeker nog eens terug.

Gegeten op 6 juni 2015

paul426

Vanavond hebben wij met ons team hier weer heerlijk gegeten. Echt genoten van alle mooie gerechten. Ook de bediening was weer zo als het hoort! Zeker een aanrader voor iedereen die van een fijn restaurant houdt.

Gegeten op 17 november 2015

villa2

Vanavond 15/7/15 aldaar gegeten. De kreeft bleek slecht, niet te eten. Alleen het 'vlees' in de scharen was goed.
De barjuf zou dit melden aan de keuken. Nooit meer iets vernomen van de keukenreactie. Verder was er geen kommetje
met citroenwater en geen papieren servetten.
concl. Te duur voor wat je krijgt. Van mij geen fooi omdat men zich nergens excuseerde.

Gegeten op 15 juli 2015

peterstegeman

Samen met mijn vriendin lekker gegeten bij Pampus. Als voorgerecht de escargots en de zalmkroketten gehad. Goed van smaak maar de kroketten wel wat aan de grote kant voor een voorgerecht. Als hoofd een gekonfijte eendenbout en een gegrild haantje besteld, wederom goed van smaak. Als afsluiter de etagère besteld met kleine desserts. Deze was fantastisch, helaas hadden we al iets teveel gegeten tijdens voor en na waardoor we de desserts niet allemaal op konden. Let hier dus op want eigenlijk is het zonde om de desserts te laten staan. Bediening was vriendelijk. Kleine tip: vertel de gasten wel welke wijn zij geserveerd krijgen indien zij vragen welke wijn bij het gerecht past. Qua sfeer is het restaurant leuk ingericht: franse bistro meets huiskamer.

Gegeten op 29 mei 2015

Schrijf zelf een recensie over Pampus in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over Pampus. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.