Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Pampus

1. Restaurant
  2. Frans

Pampus

1. Restaurant
  2. Frans
  1. Toon telefoonnummer 038 421 30 97

ptouw

Vriendelijk ontvangen door kundige ober. Achterterras vangt een heerlijk avondzonnetje.
Chardonnay prima in orde. Voorgerecht etagère proeverij zeer divers, vis (lekkere zalm), vlees, soep, brood.
Sardientjes waren een uitdaging (graten!) om te eten, wel smakelijk. Kreeft + scholfilet en eendenbout vielen goed in smaak. Toetjes waren heerlijk. Driegangenmenu geeft voldoende keuze. Misschien allemaal wat veel, volgende keer hoofdgerecht en dessert.
Al met al de moeite waard om nog een keer terug te komen.

Gegeten op 25 juni 2014

Proefeens

Vanavond met collega's bij Pampus in Zwolle gegeten. Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen door de gastheer. Door de gevarieerde menukaart was het lastig om een driegangen menu samen te stellen.
Voorafgaan werd er een heerlijke amuse geserveerd. Alle gerechten voldeden aan de verwachtingen. De service was goed.
We hebben bij Pampus een mooie avond gehad. Wanneer je goed en lekker wil eten in Zwolle dan is dit restaurant een echte aanrader!

Gegeten op 29 april 2014

Erly

Mooi ingericht restaurant. Vriendelijk personeel maar lang wachten voor de bestelling werd opgenomen en vooral voor de volgende gang werd opgediend.
We hebben 3 keer het feestmenu gehad en één keer een vegetarisch menu. Waarbij je overigens speciaal om de vegetarisch kaart moet vragen. Op hun site en gewone menukaart staat niet vermeld dat iets vegetarisch hebben. Als vrienden ons dit restaurant niet hadden aangeraden hadden we deze reden dit restaurant al overgeslagen. Het vegetarische menu was behoorlijk fantasie- en smaakloos waarbij de aardappel/prei soep de gunstige uitzondering was . In het feestmenu haalde we de drie bereidingen van zalm er niet uit. Wel drie stapeltjes vis maar qua smaak vrijwel gelijk. Bij het hoofdgerecht van kalfs ribeye was de groene kool de topper. Dessert was wel lekker maar erg veel voor een nagerecht.

Gegeten op 24 januari 2014

roos038

Heerlijk gegeten en dat met een glutenallergie! Ik heb nog nooit eerder gehad dat ik zulke lekkere alternatieven aangeboden kreeg. Er wordt goed gecommuniceerd door de bediening. Ik kon merken dat ze op de hoogte waren en kon met een gerust gevoel mijn bord leegeten, zonder me steeds af te vragen of het wel echt glutenvrij was. Fijne ontspannen avond gehad.

Gegeten op 2 november 2013

Jkooi

Van te voren een tafel gerserveerd voor de vrijdagavond en bleek geen overbodige luxe. Bij aankomst bleek het restaurant nagenoeg vol. Het restaurant beschikt naast tafels op de begane grond ook over tafels op de eerste verdieping. Inrichting is smaakvol en de op de achtergrond aanwezige Franse muziek brengt een gezellige en ontspannende sfeer. Hertenbiefstuk en kalfsoester besteld en als resultaat een prachtig opgemaakt bord met hierop een serie van kleine smaakverrassingen en een heerlijk mals vlees.

Gegeten op 25 oktober 2013

annemar1et1mmer

Voorgerechten waren goed. Hoofdgerecht plakjes ossenhaas op spies waren veel te rauw en hadden een vervelend taaie structuur. Hierover een opmerking gemaakt, maar de ober vond het vlees prima. Vervelend was bovendien de lucht van reinigingsmiddel die voortdurend uit de spoelkeuken naast onze tafel kwam.

Gegeten op 21 september 2013

miekelaer

Fijn restaurant, in zijn prijs/kwaliteit verhouding één van de betere in Zwolle. De stad heeft zeker tien restaurants op dit moment, die allemaal een driegangenmenu aanbieding tussen de 25 en 30 euro. Pampus is wat mij betreft één van de toppers in deze categorie. Eten is altijd lekker, van een constante kwaliteit. Het verrassingsmenu is zeer aan te bevelen (ditmaal was het hoofdgerecht eend, erg smakelijk) en de bediening is vriendelijk en correct. Een leuk restaurant waar je voor een vriendelijk bedrag goed en lekker kunt eten.

Gegeten op 15 augustus 2013

Proever7053

Vandaag gereserveerd voor de 18e verjaardag van onze zoon. Om 19:15 uur gearriveerd. Zo rond 20:00 uur na vraag of we konden bestellen, werd de bestelling opgenomen. He he, denken OKEE het is druk...Om 20:40 uur het voorgerecht, deze was prima. Kregen na enige tijd geduld zo rond 21:30 uur de mosselen. Ze waren niet goed schoongespoeld (lees: de mosselen niet de rust de gegeven om zichzelf schoon te spoelen), wat tot gevolg heeft gehad dat je het voelde knarsen tussen je tanden en sommige schalen waren kapot zodat je moest uitkijken om niet een stukje tussen je tanden te krijgen. Hebben dit ook aangegeven, aangezien ik zelf ook graag mosselen bereid (Zeeuwse afkomst) en we ons erop hadden verheugd . Goed vervolgens geprobeerd uit het negatieve spiraal te komen en te wachten op het nagerecht. Ondertussen waren er ook niet meer zoveel gasten, dus dachten dat gaat niet meer zo lang duren. Zo rond 22:10 uur maar opgestapt en ook aangegeven dat we er helemaal klaar mee waren. Afijn 141 euro armer en even geen zin meer om uit eten te gaan. Ik denk dat de kok de naam Pampus wel heer erg letterlijk neemt. Bedankt Pampus, deze verjaardag vergeten we zeer zeker niet. Overigens waren we niet de enigen die zo lang moesten wachten.

Gegeten op 24 augustus 2013

elterdo

Aanrader om hier te gaan eten. Vooraf overheerlijke zalmkroketjes met zoetzure komkommerlinten en wakamé. Hoofdgerecht prachtig mager en malse kalfsoester met parmaham in aceto balsamico saus. Toe een chocoladeterrine en hazelnootparfait met advocaatsaus. Alles even mooi en smakelijk. Prima prijs-kwaliteitverhouding. Vriendelijke en attente bediening. En bovendien keurige en schone toiletten met voor elke bezoeker eigen handdoekje.

Gegeten op 29 juni 2013

bergh81

Een heerlijk 3 gangen menu gegeten, voor een zeer vriendelijke prijs van 27,50 p.p. Vooraf de zalmkroketjes, hoofdgerecht de lamskoteletten en als nagerecht ' Het grand dessert' was fantastisch! Wij komen zeker terug.

Gegeten op 15 februari 2013

Schrijf zelf een recensie over Pampus in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over Pampus. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.