Pampus

• 7.4

• 7.5

Erly
  • Recensies in de laatste twee jaar

Mooi ingericht restaurant. Vriendelijk personeel maar lang wachten voor de bestelling werd opgenomen en vooral voor de volgende gang werd opgediend.
We hebben 3 keer het feestmenu gehad en één keer een vegetarisch menu. Waarbij je overigens speciaal om de vegetarisch kaart moet vragen. Op hun site en gewone menukaart staat niet vermeld dat iets vegetarisch hebben. Als vrienden ons dit restaurant niet hadden aangeraden hadden we deze reden dit restaurant al overgeslagen. Het vegetarische menu was behoorlijk fantasie- en smaakloos waarbij de aardappel/prei soep de gunstige uitzondering was . In het feestmenu haalde we de drie bereidingen van zalm er niet uit. Wel drie stapeltjes vis maar qua smaak vrijwel gelijk. Bij het hoofdgerecht van kalfs ribeye was de groene kool de topper. Dessert was wel lekker maar erg veel voor een nagerecht.

Gegeten op 24 januari 2014

roos038
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten en dat met een glutenallergie! Ik heb nog nooit eerder gehad dat ik zulke lekkere alternatieven aangeboden kreeg. Er wordt goed gecommuniceerd door de bediening. Ik kon merken dat ze op de hoogte waren en kon met een gerust gevoel mijn bord leegeten, zonder me steeds af te vragen of het wel echt glutenvrij was. Fijne ontspannen avond gehad.

Gegeten op 2 november 2013

Jkooi
  • Recensies in de laatste twee jaar

Van te voren een tafel gerserveerd voor de vrijdagavond en bleek geen overbodige luxe. Bij aankomst bleek het restaurant nagenoeg vol. Het restaurant beschikt naast tafels op de begane grond ook over tafels op de eerste verdieping. Inrichting is smaakvol en de op de achtergrond aanwezige Franse muziek brengt een gezellige en ontspannende sfeer. Hertenbiefstuk en kalfsoester besteld en als resultaat een prachtig opgemaakt bord met hierop een serie van kleine smaakverrassingen en een heerlijk mals vlees.

Gegeten op 25 oktober 2013

annemar1et1mmer
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voorgerechten waren goed. Hoofdgerecht plakjes ossenhaas op spies waren veel te rauw en hadden een vervelend taaie structuur. Hierover een opmerking gemaakt, maar de ober vond het vlees prima. Vervelend was bovendien de lucht van reinigingsmiddel die voortdurend uit de spoelkeuken naast onze tafel kwam.

Gegeten op 21 september 2013

miekelaer
  • Recensies in de laatste twee jaar

Fijn restaurant, in zijn prijs/kwaliteit verhouding één van de betere in Zwolle. De stad heeft zeker tien restaurants op dit moment, die allemaal een driegangenmenu aanbieding tussen de 25 en 30 euro. Pampus is wat mij betreft één van de toppers in deze categorie. Eten is altijd lekker, van een constante kwaliteit. Het verrassingsmenu is zeer aan te bevelen (ditmaal was het hoofdgerecht eend, erg smakelijk) en de bediening is vriendelijk en correct. Een leuk restaurant waar je voor een vriendelijk bedrag goed en lekker kunt eten.

Gegeten op 15 augustus 2013

Proever7053
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vandaag gereserveerd voor de 18e verjaardag van onze zoon. Om 19:15 uur gearriveerd. Zo rond 20:00 uur na vraag of we konden bestellen, werd de bestelling opgenomen. He he, denken OKEE het is druk...Om 20:40 uur het voorgerecht, deze was prima. Kregen na enige tijd geduld zo rond 21:30 uur de mosselen. Ze waren niet goed schoongespoeld (lees: de mosselen niet de rust de gegeven om zichzelf schoon te spoelen), wat tot gevolg heeft gehad dat je het voelde knarsen tussen je tanden en sommige schalen waren kapot zodat je moest uitkijken om niet een stukje tussen je tanden te krijgen. Hebben dit ook aangegeven, aangezien ik zelf ook graag mosselen bereid (Zeeuwse afkomst) en we ons erop hadden verheugd . Goed vervolgens geprobeerd uit het negatieve spiraal te komen en te wachten op het nagerecht. Ondertussen waren er ook niet meer zoveel gasten, dus dachten dat gaat niet meer zo lang duren. Zo rond 22:10 uur maar opgestapt en ook aangegeven dat we er helemaal klaar mee waren. Afijn 141 euro armer en even geen zin meer om uit eten te gaan. Ik denk dat de kok de naam Pampus wel heer erg letterlijk neemt. Bedankt Pampus, deze verjaardag vergeten we zeer zeker niet. Overigens waren we niet de enigen die zo lang moesten wachten.

Gegeten op 24 augustus 2013

elterdo
  • Recensies in de laatste twee jaar

Aanrader om hier te gaan eten. Vooraf overheerlijke zalmkroketjes met zoetzure komkommerlinten en wakamé. Hoofdgerecht prachtig mager en malse kalfsoester met parmaham in aceto balsamico saus. Toe een chocoladeterrine en hazelnootparfait met advocaatsaus. Alles even mooi en smakelijk. Prima prijs-kwaliteitverhouding. Vriendelijke en attente bediening. En bovendien keurige en schone toiletten met voor elke bezoeker eigen handdoekje.

Gegeten op 29 juni 2013

bergh81
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een heerlijk 3 gangen menu gegeten, voor een zeer vriendelijke prijs van 27,50 p.p. Vooraf de zalmkroketjes, hoofdgerecht de lamskoteletten en als nagerecht ' Het grand dessert' was fantastisch! Wij komen zeker terug.

Gegeten op 15 februari 2013

yvonnevanderschouw
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prima kennismaking met restaurant Pampus. Vriendelijke, beschaafde bediening, niet opdringerig maar wel heel servicegericht. Kleine maar uitstekende kaart met lekkere, goed verzorgde gerechten voor een wel zeer vriendelijke prijs. Wij kozen voor wildpaté en zalmtaartje vooral en allebei een kalfsoestertje als hoofdgerecht. De porties waren enorm, maar omdat het zo lekker was, toch alles opgegeten! Het rode huiswijntje (een lekkere Chileense Shiraz) was ook prima.
Fijne avond gehad die ons voor twee personen in totaal nog geen 80 Euro heeft gekost. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 18 januari 2013

Drenthe
  • Recensies in de laatste twee jaar

Goede ontvangst, jassen aannemen, direct onze naam van de reservering weten, vriendelijk. Heel plezierige kaart met veel keuzemogelijkheden. Het was moeilijk kiezen. Opmaak borden heel mooi. Fantastische prijs/kwaliteit verhouding. Huiswijnen zeer vriendelijk geprijsd. Een restaurant om vele malen naar toe terug te keren! Bediening servicegericht en gastvrij zonder stijfjes en overdreven te zijn.

Gegeten op 29 december 2012

Schrijf zelf een recensie over Pampus in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over Pampus. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!