't Hof van Eten

1. Lunchroom
  2. Hollands
  1. Toon telefoonnummer 070 345 75 99

lionking

Ik was even vergeten hoe lekker het eten hier is. Echt top, qua smaak, versheid, structuur etc. Echt gewoon heel goed. Ik at de club sandwich kip. Dit is de belangrijkste reden om voor 't Hof van Eten te kiezen.
Verder prima bediening en goed decor. Alles in orde.

Gegeten op 25 februari 2015

bakkerej

Een leuke plek om te lunchen. Een lekkere kop thee, met zelf gebakken koekjes. De broodjes en de soep waren van prima kwaliteit.
Voeg hierbij de vriendelijke bediening en het plaatje is compleet.
Zeker een aanrader

Gegeten op 10 februari 2015

spiderman

Prima plek om in de binnenstad even op adem te komen, kop koffie erbij met een van de heerlijke broodjes. Vandaag een lekkere clubsandwich maar ook de Stalmeester en het Formateurtje zijn beslist de moeite waard.

Gegeten op 22 november 2014

Paul_Marjon

Vriendelijke ontvangst. Heerlijke broodjes. Verse ingrediënten op een knapperig broodje. Goede kwaliteit voor een redelijke prijs.

Gegeten op 19 april 2014

eline29

Vanmiddag een heerlijke lunch gehad. Ter ere van mijn verjaardag was er speciaal een verjaardag club sandwich gemaakt en aan het einde bij de koffie krijgen we er als verrassing nog een lekkernij bij. Echt heel attent, wat een goede service en super leuk om op deze manier verrast te worden. Heel erg bedankt en we komen gauw weer terug!
Groetjes Eline

Gegeten op 13 maart 2014

liedewey

De high tea is absoluut geweldig. Veel, vers, lekker, divers en verrassend. Wat over is (en dat was veel want je krijgt het echt niet op) krijg je mee in een doosje. Bediening vriendelijk en vlot. Misschien een kussentje op de stoelen wel handig want je kunt uren blijven zitten zo gezellig is het.

Gegeten op 20 februari 2014

pvkampen

Leuke zaak, goed in het centrum en als hele goede broodjes! Bediening vaak te druk voor de hoeveelheid mensen, maar met beetje geduld, beetje handigheid en zelf gaan betalen kun je aardig tempo houden. Ik blijf hier komen!

Gegeten op 13 juli 2013

jammie2

dag ervoor gebeld en ja, we konden de broodjesproeverij met salade ipv. hete soep komen ophalen om elders te nuttigen, dus wel decor beoordeling moeten geven, slechts een vluchtige blik binnen geworpen leek het me er wel knus+gezellig voor een lunch-room.. enfin, dus uitstekende service mogen meemaken, keurig netjes verzorgd stond eenenander verpakt in gebaksdozen en plastic bakjes in tasje, net vers bereid, zoals even later zou blijken, al klaar.. en ja, echt genoten van de verrukkelijke smaak-combinaties op de diverse heerlijke broodsoorten, knapperige, krokante toast en enkele varianten in wit en bruin, rijkelijk en fantasierijk belegd, ook volgens ons volkomen terecht jaar in, jaar uit dus bekroond..
maar ook de salade was een feestje, gewoon puur natuur, fruit en verse sla/groentesmaak met croutonnetjes, ei en kipblokjes vermengd.. ja hoor, genoten, bedankt, wij komen wel weer om nogmaals te mogen smikkelen en smullen rondom lunchtijd..

Gegeten op 7 september 2013

smaak en sfeer

Dit blijft een van de beste plekken in de stad om te lunchen. Het is niet voor niets dat ze jaren op rij 'lekkerste broodje van Nederland' trofeeën wonnen. Elke keer dat we hier zijn geweest was de bediening superaardig, waren de broodjes top en de blikjes met koekjes op tafel goedgevuld. Het is gezellig kneuterig ingericht met veel lijstjes aan de muren en warme kleuren. OK het is wat duurder maar ik geef mijn geld graag ergens uit waar men terecht trots is op de eigen producten.

Gegeten op 5 augustus 2013

joyce_33

Naar aanleiding van de goede recensies hierop afgekomen. En die recensies bleken waar. De zaak is heel leuk ingericht, met een schattig binnenplaatsje waar het zelfs in de koude maand mei aangenaam toeven was in de zon. De bediening was vriendelijk en snel en de lunch was heel lekker. Het mocht wel ietsje meer zijn van mij, maar goed, wie het kleine niet eert ... Ik kom hier zeker terug om meer van de originele menukaart uit te proberen.

Gegeten op 22 mei 2013

Schrijf zelf een recensie over 't Hof van Eten in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over 't Hof van Eten. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.