a TripAdvisor company

Paradijs

1. Chinees
  1. Toon telefoonnummer 0162 429 813

rgroen

Op uitnodiging bij het Paradijs gegeten.

Het betrof een lopend buffet. Er was zeer veel keuze aan gerechten; vis, vlees, nagerechten.
Ondanks dat het druk was, zag alles er mooi en verzorgd uit. Een hele prestatie van de bediening, want als mensen zelf iets mogen pakken, wordt het vaak een knoeiboel.

De lege bordjes werden snel van de tafel verwijderd door de bediening.

In het voorbij gaan hoorde ik de manager met een gast langs de gerechten lopen, waarbij zij uitleg kreeg over de gerechten die zij wel en niet mocht eten i.v.m. een allergie. Goede service.

Ook voor de rolstoelgebruiker was het buffet toegankelijk. Ruime doorgangen en gelijkvloers.

Het restaurant is een aanrader voor als je met een groep mensen lekker wilt eten. Ook voor kinderen zijn er voldoende gerechten beschikbaar; zelfs friet met snacks.

Gegeten op 31 januari 2016

n-vandijk

Erg opgeknapt ten op zichte van vroeger. Het eten wordt beter aangevuld en er is meer keuze. De prijs-kwaliteit verhouding is helemaal in orde. Het personeel is beleefd, maar mag zeker iets enthousiaster. Het is eenvoudig ingericht, met Aziatische accenten. Ik mis de kleine vijver bij de entree, dit was vroeger ideaal voor kinderen.

Gegeten op 25 oktober 2015

wcw

We zijn hier al vaak geweest en je kan hier lekker eten voor een leuke prijs. Het is altijd druk zonder echt storend te zijn. Je kan kiezen tussen gerechten van het buffet of iets van de bakplaat wat bereid wordt terwijl je wacht.

Gegeten op 29 augustus 2015

els-kasko

Onbeperkt gegeten vanaf het begin soep,sushi,oester,mossel en zeewier tussendoor allerlei nassie, mihoen te combineren met allerlei hoofdgerechten tot lekkerste toetjes,ijssoorten, gebakken ananas en banaan

Gegeten op 9 augustus 2015

goofy1234

Eten hier is altijd lekker. En sindsdien het een buffet concert is, is er ook genoeg keuze voor een ieder. De geboden waren zijn goed in smaak en vers bereid.
De bediening bestaat grotendeels uit jonge vakantiekrachten, dus als je net wat meer wilt kwa bediening ben je hier verkeerd. Maar ze doen wel hun best en zijn vriendelijk. Borden worden snel afgeruimd.
Het decor in de serre is het net niet. Te veel glas. In de winter erg koud en in de zomer veel te warm.
Al met al goed en lekker voor een hapje als je in de buurt bent.

Gegeten op 1 juli 2015

B-E-R-T

In de veronderstelling zijnde dat we bij een Wok restaurant zouden belanden, hebben we ervaren hoe het eten bij een Japans/Chinees restaurant is. Er is voldoende keuze. Alles wordt goed aangevuld en de bedieningsservice is goed. Zoals in eerdere recensies, was ook hier de keuze voor vegetariërs zeer beperkt. Sushi bestaat vooral uit vis, 2 soorten Dim Sum, kip/varkens vlees. Warme gerechten veel vlees/vis. Het dessert was in overvloed aanwezig en wordt steeds goed aangevuld. Voor een ieder wat wils.

Algemene indruk: Erg groot (en druk), eten goed en gevarieerd, goede prijs/kwaliteit verhouding.

Gegeten op 21 juni 2015

ingetelkamp

Onlangs hier op verzoek van mijn zoon gegeten. Het restaurant ziet er redelijk uit maar de serre is ronduit ongezellig. Ontvangst én bediening vriendelijk en vlot. Eten a la carte is niet mogelijk; er is alleen een buffet. Er zijn nog steeds Chinese gerechten verkrijgbaar maar eigenlijk heeft het nauwelijks meer te maken met een Chinees restaurant. Kwaliteit eten middelmatig. Helaas; wij zullen er niet snel weer naar toe gaan!

Gegeten op 21 mei 2015

anna97

Gisteravond hadden wij ons verheugd om weer eens lekker japans te gaan eten. Het was al een poosje geleden dat we waren geweest en dus hadden wij ons heel erg verheugd om weer eens in kimono aan de bakplaat te zitten waar de kok ter plekke ons eten bereid. Maar wat een enorme teleurstelling zeg, het restaurant was omgetoverd in een vreetschuur waar je zelf in de rij mag gaan staan om je eten te scoren. Gaarkeuken idee. Bij het reserveren was dit niet vermeld en de foto's op de site vertonen nog de bakplaten dus wij wisten van niets. Wij gaan wel op zoek naar een ander restaurant waar je nog wel ontspannen en relaxed kan gaan eten. Het is bijzonder jammer dat ook dit ( voorheen) exclusieve restaurant voor het vreetschuur concept heeft gekozen. Ik zou dus zeggen voor mensen die het niet erg vinden om telkens van tafel te moeten om wat te eten te krijgen is het misschien prima, maar als je beter gewend bent is dit een absolute misser, heel erg jammer. Wij zijn echt teleurgesteld en zullen dan ook niet meer terug komen

Gegeten op 20 februari 2015

Bert_Aukes

Gisteravond wéér uit eten geweest in Paradijs Oosterhout. Dit was voor mij en mijn vriendin wederom een onvergetelijke avond. Het eten was perfect en meer dan voldoende variaties aanwezig. Goede en gezellige service. Een echte aanrader is het nog steeds.

Gegeten op 6 december 2014

Douwe63

Wanneer wij in de buurt zijn gaan wij hier eten. Ook gisterenavond, met een groep van 15 personen. Keurig ontvangen en de hele avond netjes bediend. Borden worden tijdig afgeruimd, vragen of je te drinken wilt gebeurt regelmatig maar niet overmatig. En dat is prettig. Kwaliteit eten is al jaren constant: goede kwaliteit, erg veel keus. Iedereen kan gewoon kiezen wat hij/zij lekker vindt. Ook het toetjesbuffet is zeer uitgebreid en lekker.
Het was gisteren volgeboekt , dat zijn wel heel veel mensen bij het buffet en drukte in de gangpaden. Maar ja, gezien hetgeen hiervoor geschreven nemen we dat graag op de koop toe. Prijs-kwaliteit is zeer goed.

Gegeten op 23 augustus 2014

Schrijf zelf een recensie over Paradijs in Oosterhout

Schrijf hieronder je recensie over Paradijs. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.