Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Paradijs

1. Chinees

Paradijs

1. Chinees
  1. Toon telefoonnummer 0162 429 813

Douwe63

Wanneer wij in de buurt zijn gaan wij hier eten. Ook gisterenavond, met een groep van 15 personen. Keurig ontvangen en de hele avond netjes bediend. Borden worden tijdig afgeruimd, vragen of je te drinken wilt gebeurt regelmatig maar niet overmatig. En dat is prettig. Kwaliteit eten is al jaren constant: goede kwaliteit, erg veel keus. Iedereen kan gewoon kiezen wat hij/zij lekker vindt. Ook het toetjesbuffet is zeer uitgebreid en lekker.
Het was gisteren volgeboekt , dat zijn wel heel veel mensen bij het buffet en drukte in de gangpaden. Maar ja, gezien hetgeen hiervoor geschreven nemen we dat graag op de koop toe. Prijs-kwaliteit is zeer goed.

Gegeten op 23 augustus 2014

Mikevd

Vorige week zaterdag lekker gegeten bij het Paradijs. Kwaliteit is altijd goed, ik haal ook vaak af en de porties zijn royaal en perfect op temperatuur.
Decor is prima bij de piano, de serre is wat fabrieksachtig maar perfect voor grotere groepen.
Een aanrader!

lisamila

Een Chinees restaurant waar je tevens Japans aan de plaat kan eten.
Je kan er ook afhalen.
Het restaurant bestaat uit diverse aangebouwde delen en heeft tevens een terras. Het is supergroot. Bediening is zeker attent en vlot. Lege borden worden direct opgehaald. Concept is All you can eat. Geen restaurant voor een intiem diner maar meer een vreetschuur. Wat kan je daar dan allemaal eten? Nou zo'n beetje alles. Soepen en stokbrood met kruidenboter. Oesters, garnalen, gamba's, diverse sushi, frites met frikandel, bitterbal, gefrituurde Chinese hapjes, alles wat je bij een Chinees vindt, vers fruit, gebak, ijs. Constante aanvulling zodat het telkens vers is. Iedereen vindt wel iets van zijn gading. Als we in de Katjeskelder zijn dan eten we altijd een avond hier. En dat doen we al jaren. Er is zo veel keus en gewoon nemen waar je zin in hebt! Niet wachten om bediend te worden maar gewoon lekker pakken.
Prijs kwaliteit staat hier in prima verhouding.
We hebben hier ook eens Japans aan de plaat gegeten, maar dat vonden we minder. Ik denk dat als je één keer in het Okura aan de plaat hebt gegeten alle anderen tegenvallen. Daarbij is het wel erg warm aan de plaat.
Decor valt eigenlijk niet te benoemen. Ligt er helemaal aan waar je zit. Het restaurant zelf heeft decor maar de aanbouw heeft glazen wanden en er staat een grote bonsaiboom op een standaard. Thats it.
Toiletten zijn goed en schoon.
Na het eten krijg je een warm vochtig handdoekje om je handen mee te schonen, lekker is dat.
Wil je liever afhalen reken dan maar op grote porties!

Gegeten op 6 juli 2014

Proever32245

Genoeg parkeerruimte. Vlakbij Roompotpark Katjeskelder. In het weekend uitgebreid buffet. Prima gefeten tegen een fair prijs

Gegeten op 27 december 2013

Swedish-Chef

Gegeten op 8 juni 2013

dozo

'Japans'gegeten? wilde we nasi of bami bij ons gerecht? Op deze manier wordt de Oosterse keuken wel erg bijzonder op het bord gecombineerd. Het eten was verder oke. De bediening was allervriendelijkst. Jammer van de walmende etens- en bakluchten.

Gegeten op 28 december 2012

ciske

Afgelopen Dinsdag gebeld voor vanavond 18.00 uur en genoten van een heerlijk Chinees/Japans buffet, tot nu toe voor ons het meest uitgebreide,er was zelf gerookte zalm en oesters,echt het was formidabel,natuurlijk is het een massaal eetfestijn maar dat weet je met zoiets, met z'n tweetjes waren we 47,50 euro kwijt incl ieders 3 consumpties,mooi prijsje en wij komen zeker daar terug.

Gegeten op 12 augustus 2012

Fluwa

Afgelopen weekend hier voor de tweede maal gegeten met familie. Ik ben zeer tevreden over de ruime keus van het eten, de snelle bediening en prima prijzen. Ik heb niet aan de bakplaat gezeten, maar heb heerlijk gegeten van het buffet. Het is tot nu toe het meest uitgebreide buffet wat ik heb meegemaakt. Het is niet de meest romantische omgeving en best massaal opgezet. Maar voor gezamelijk met vrienden of familie eten en voor ieder wat wils, zit je hier helemaal goed. Prijs/kwaliteit verhouding dik in orde!

emileke

• Goed

Aan de bakplaat Japans gegeten. Eten was zonder meer goed te noemen, maar verwacht niet het niveau van een 'echt' Japans restaurant. De prijs is gelukkig ook niet op dat niveau. Prijs / kwaliteit verhouding is dan ook gewoon goed. Live piano muziek, nette inrichting, maar massaal van opzet. Veel groepen. Correcte en vlotte bediening. Om gezellig met zijn tweeën echt bijzonder goed te eten is dit het toch net niet.

Knugteren

• Goed

Voor een Chinees buffet veel keuze en behoorlijk vers. Prijs is aan de hoge kant, maar bediening is prima. Ook veel keuze in toetjes en fruit. Altijd druk dus dat zegt genoeg.

Schrijf zelf een recensie over Paradijs in Oosterhout

Schrijf hieronder je recensie over Paradijs. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.