Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Donati

3. Topper 2015
  1. Toon telefoonnummer 070 387 78 00
  2. www.restaurantdonati.nl

steefklaas

Gisteren met het gezin bij Donati geweest om de nieuwe kaart te proeven.
Wat een feest.
Het eten was zoals altijd weer super.
Ondanks de drukte hadden ze alles piekfijn onder controle.
Tot snel.....

plaer

Na een teleurstellende ervaring in (juli) 2011 hebben wij na bijna drie jaar de proef op de som genomen en zijn wij gaan dineren bij Donati, met twee volwassenen en drie kinderen.
Ik moet zeggen dat het zeer de moeite waard was en dat Donait zich zelf heeft overtroffen als het gaat om de kwaliteit. Als voorgerecht zijn wij gestart met de Antipasti di pesce en de Antipasti di carne een heerlijke gevarieerde voorgerecht met veel smaak beleving voor iedereen, mooie kleine gerechtjes met een fijne smaak. Als hoofdgerecht hadden wij oa, de Tagliatelle con coda di rospo e gambero, (zeeduivel met garnalen en basilicum in een romige saffraansaus), de Spaghetti carbonara, Spaghetti bolognese, Rigatoni Donati, (lauwwarme gerookte zalm in een romige saus), alle gerechten waren zeer goed van smaak en in verhouding. Wat ik een zeer groot plus punt vind is dat kinderen t/m 12 jaar een ½ portie kunnen bestellen voor de helft van de prijs. Als dessert hadden oa. de Tiramisu savoiardi en de Cialdi alla vaniglia. Al met al zeer de moeite waard, zeker gezien de kwaliteit van de geserveerde gerechten goed is.

Gegeten op 19 juni 2014

fares

Wij ging vanavond even naar onze nostalgie na ongeveer vijf jaar geleden in voor.
Toen wij geland in onze restaurant in Parkweg in de hoek tegenover de kerk.
Restaurant Donati.
En ja hoor hun over hierlijk Risotto alla milanese con gambero.
precies zoals toen had ik gegeten
Top, top, top,
De sfeer, de kwaliteit, de smaak .

Gegeten op 23 mei 2014

PierreSourcy

Vandaag wederom wezen lunchen bij Donati.
Ongelooflijk dat het hier niet elke dag vol zit.
de goede broodjes, salades en pasta's
en als je een hoofdgerecht wilt is dat ook geen probleem.
Daarna een cappuccino zo als ie bedoeld is.
prijs-kwaliteit verhouding is ook dik in orde
ik kan niet wachten tot terras weer open is.
tot snel Pierre

cabeelen

Met een Italiaanse naam, de rood-wit-groene vazen in de vensterbank en veel Italiaanse gerechten op de kaart, denk je in een Italiaan te zitten, maar puur Italiaans is het niet.
Wij zaten hier op een zaterdagavond. Het zat vrij vol, ook veel kinderen, waardoor het nogal lawaaiig was. Wat later op de avond werd dat beter.
De gerechten zijn niet opzienbarend, maar wel netjes verzorgd en lekker. De cheesecake als dessert is heerlijk, maar wel erg groot. Onze serveerster kon geen goed wijnadvies geven, maar was wel zo slim het aan een collega te vragen die dat wel kon.

Gegeten op 1 februari 2014

Pikstra

Ik kom hier al 10 jaar. Ik vind het meer mediteraans dan Italiaans. Mijn favoriet is de antipasti van vis, maar de eendenlever is ook zeer de moeite waard. Als hoofdgerecht de tonijn. Een klassieker. De kaart wisselt regelmatig, maar deze staat er al 10 jaar op. Een fantastische witte Italiaan erbij gedronken: een Bramito. Niet heel goedkoop, maar in andere restaurants vaak veel duurder. Afsluiten met een heerlijke espresso. Een heerlijk restaurant voor twee maar ook voor het hele gezin. Knap dat al 10 jaar de kwaliteit op dit hoge niveau blijft

Joyce-Oppelaar

Afgelopen zondag gezellig met het gezin bij Donati gegeten. We werden met enthousiasme herkend en ontvangen wat een goed begin van de avond is. Als voorgerecht had ik carpaccio, wat mij betreft de beste carpaccio die vers wordt gemaakt en dat proef je. Daarna genoten van de tournedos met een heerlijke truffelsaus. Dit alles onder genot van een lekkere witte wijn, omdat ik nu eenmaal niet van rood hou. Ook voor de kinderen is het een goed restaurant. Ze kunnen een kindermenu nemen met de standaard gerechten maar ook de heerlijke pasta's in kinderporties waar onze kinderen dol op zijn. Al met al een gezellig restaurant met professionele en enthousiaste bediening waar wij graag regelmatig komen.

Gegeten op 5 januari 2014

gsbroer

Dit was, zonder twijfel,, de beste Italiaan waar ik ooit gegeten heb! Was werkelijk voortreffelijk. Eten is met proefbaar veel liefde bereid en wordt op bijzonder plezierige wijze geserveerd. Was mijn leesbril vergeten en zelfs daar was men op berekend: men heeft voor de vergeetachtigen zelfs leesbrillen te leen!! Werkelijk Super!! Wordt tijd dat Michelin dit restaurant ook op waarde gaat schatten!!

Gegeten op 3 januari 2014

Lena13

Heerlijk gegeten. Bij het voorgerecht zat een zalig garnalenkroketje en alle drie de pasta's smaakten uitstekend. We gaan hier zeker nog een keer eten.

Gegeten op 1 november 2013

Sauternes

Zo eens in het half jaar is dit ons restaurant voor een reunie met twee ex collega's. Iedere keer weer bewijst het zich door constante kwaliteit en service. Ik begon met de Vitello Tonato, spartelvers en ruim voorzien van saus (mag er wel een beetje brood bij?). Gevolgd door zeebaars met een Vongole saus. Perfect. Een flink stuk vis, heerlijk gegaard en romige saus met schelpdiertjes op een bedje van zeewier. De Sauvignon Blanc huiswijn is heerlijk. De Risotto kan iets minder compact maar zeker smakelijk. Het bakje sla is een beetje klein voor drie personen maar lekker aangemaakt. De bediening is perfect. De jonge dame is er altijd als de borden (of de glazen) leeg zijn en draagt geruisloos bij aan een perfect diner. Prettig is ook dat je niet wordt weggekeken als je wat langer blijft zitten. Al met al een dikke aanrader!!

Gegeten op 31 oktober 2013

Schrijf zelf een recensie over Donati in Voorburg

Schrijf hieronder je recensie over Donati. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.