a TripAdvisor company

1. 8,6 10 1 24

2. 8,4

3. 8,0

Mediterrane smaken

Een bijzondere mix van de Italiaanse en Franse keuken. Je proeft dat de gerechten met de grootste zorg, kennis en liefde zijn klaargemaakt. De attente bediening legt je helemaal in de watten en zorgt dat je met een grote glimlach weer huiswaarts keert.

Clariene

Vanavond samen met mijn vriend uiteten geweest bij restaurant Donati. Wij verwachten een standaard Italiaan met pasta en pizza maar tot onze verbazing hadden ze heerlijke weekgerechten en een verassende kaart.

Enthousiast personeel je merkt dat ze verstand hebben van hun vak en hun passie is groots.

kortom een hele mooie avond,

tot volgende keer!

Gegeten op 9 februari 2016

Sjaakie1989

Zagerdag heerlijk met ze 5e bij restaurant Donati in voorburg. We begonnen met een heerlijk glas prosecco voor maar 6 euro eenmaal de keus gemaakt werd er brood geserveerd voor bij de voorgerechten.
Vooraf hadden wij coquilles, maar liefst 4 stks heerlijk met zuurkool en rode biet mijn tafel genoten genoten van een trio van tonijn met verse mierikswortel, en een bruschetta die heerlijk krokant was. Hierbij hadden wij een flesje wijn van de kaart, die voor ieder wat eils heeft met hele leuke prijzen voor een mooie fles wijn.
Als hoofdgerecht hadden wij de kabeljauw met safraanrisotto en groene asperges, de bavet met rozemarij-tijm saus en een diamanthaas. De vis was mooi sappig en glazig van binnen en het vlees heel erg mals. Ook hierbij hadden wij een fles wijn van de kaart. Een Mooie primitivo voor maar 27 euro.
Voor het dessert gingen wij voor de cheesecake, tiramisu en het cocolade lava taartje. Hierbij kon je duidelijk zien dat deze huisgemaakt waren en zo was de smaak ook. De bediening was erg attent. Geen lege glazen en erg goed inspelend op de wensen van ons. Kortom een leuke gezellige avond met veel lekkere dingen, voor ons een dikke 10 en tot snel

Gegeten op 30 januari 2016

vincent44

Heb anderhalve week geleden hier gegeten met mijn opa. Mijn opa heeft last van suikerziekte(diabetes) en bij reserveren hier al gemeld. Daardoor hebben de koks rekening kunnen houden hiermee! Alles is perfect gegaan. Ik had vooraf een carpaccio en mijn opa de vissoep. Beide waren erg lekker. Als hoofdgerecht had mijn opa de Sangiovese wijn( hij houdt niet van witte wijn) bij de gamba's en spaghetti. Ik had de Saltim Bocca, deze was erg lekker. Bediening vlot en erg zorgvuldig, proffessioneel en gericht op goede service. Het decor blijf ik mij over verbazen, door het plafond lijkt het een bijzonder grote ruimte. Ook om vanaf het restaurant de keuken te zien is erg ontspannen. Al met al 10/10! Bedankt Donati!

Gegeten op 24 januari 2016

danny124

Vorige week voor het eerst bij Donati wezen eten. Wat een heerlijke beleving.
We zijn begonnen met een overheerlijke risotto/mozzerella "bitterbal" met een truffelmayonaise. Als voorgerecht de tonijn, op 3 manieren bereid, daarna de tagliatelle met zalm, deze was origineel met varkenhaasreepjes, maar werd op verzoek met zalm gemaakt. Jammie.
En als dessert een heerlijk chocolade taartje.
De witte huiswijn die wij gedronken hebben smaakte heerlijk.
Bediening is zeer vriendelijk, je zit niet met lege glazen en de kok komt persoonlijk aan tafel nog vragen of alles naar wens is.
Wij gaan hier zeker terug komen.

Gegeten op 5 december 2015

erik_verhuis

vrijdagavond heerlijk gegeten bij restaurant donati. We hadden gekozen voor het driegangen verrassingsmenu om ons eens lekker te laten verrassen. Als amuse kregen wij een truffelarancini met pestomayonaise. heerlijk! Vooraf kregen we een combinatie van coquille en gemarineerde gamba's met little gem en rucola. Heerlijke combinatie en zeker in combinatie met de door de gastheer gekozen witte wijn een uitmundende combinatie. Als hoofdgerecht werden we verrast door een uitmuntend stukje hertenbiestuk met pastinaakcreme groene asperges en sugarsnaps en gerookte knoflooksaus. Heerlijk en dat zeker met een mooi glas rode wijn wederom gekozen door de gastheer. Als dessert kregen we een stukje cheesecake met witte chocolademouse en aardbeienijs. Heerlijk! Zeker een aanrader en we komen snel terug

Gegeten op 11 december 2015

pascal01

Heerlijk gegeten bij Donati, vooraf de burata mooi gerecht! Als hoofdgerecht de saltinbocca met truffel risotto mooie combinatie en een goede kwaliteit prijs verhouding. de cheesecake smaakte goed, zeker te proeven dat deze huisgemaakt is! Al met al een echte aanrader.

Gegeten op 9 december 2015

Sauternes

Ons vaste restaurant voor 'een reunie met drie' zo één keer per half jaar.
Donati blijkt overgedaan naar een nieuwe eigenaar. Gezien de prima kwaliteit tot dusverre vinden wat jammer. Maar natuurlijk gun je de nieuwe eigenaar een kans. Maar de lat ligt hoog.
Het goede nieuws is dat de service en klantvriendelijkheid op het zelfde niveau is gebleven ondanks het volledig nieuwe personeel. Knap! De kaart is kleiner geworden. We krijgen een lekkere kokante amuse van risotto en kaas. Lekker! En brood met olijfolie. Lekker! De vissoep die ik neem is heerlijk vers en prima.
De 'branzano' baarsfilet is lekker (op de huid) gebakken maar uitsluitend op een bedje rauwkost met wat saus. Een (te) kleine portie en zonder verdere garnituur (vroeger met risotto of spagetti en slade). Een dessert is dan een must (om geen honger te hebben), en ook de cheese cake (tarto di frommagio) is vers en prima. De prijs van 125,- voor drie gerechten per persoon met prima glazen wijn is heel netjes. Zeker gezien de kwaliteit, maar mijn tip is dat er echt garnituur bij moet. Risotto, spagetti of frietjes kan je de kop niet kosten en je gasten gaan niet met een half gevuld gevoel weg. Verder een goede start van de nieuwe eigenaar.

Gegeten op 10 december 2015

pzmrw

We hebben met z'n vijven hier afgelopen zaterdag gegeten. We kozen voor 3 gangen a la carte. Alle gerechten waren geweldig. Het zag er allemaal mooi uit en het smaakte voortreffelijk. Het restaurant is wel een beetje vol en lawaaierig, maar dat zal doordeweeks wel meevallen.

Gegeten op 19 september 2015

GeetjeHaatje

Het was een zonnige zomeravond, we zaten buiten op het terras. Nou zijn er mooiere terrassen maar het zag er keurig uit en ook binnen is het mooi. We namen eerst stokbrood met aïoli. Toen we besteld hadden kregen we een amuse die ik niet nader kan beschrijven, het was een taai dingetje met een plakje vleeswaar erbij, niet erg smakelijk. We hadden beiden een voorgerecht (mijn vriendin een palet van tonijn en ik antipasti di mare), erg smakelijk en als hoofdgerecht koos zij tortellini met pancetta en ik spaghetti alle vongole. Werkelijk niets op aan te merken. Het toetje was een coppa di frutta al bosco, echt heerlijk. Uitstekend gegeten voor 90 euro, iets aan de bovenkant qua prijs maar het is Voorburg en we hebben wel echt lekker eten dus dan is het al gauw goed.

Gegeten op 21 juli 2015

mark24

Heerlijk gegeten! Smaakvolle gerechten, geserveerd op mooi opgemaakte borden en goed afgewogen porties.
De bediening was snel en efficiënt, het ontbrak echter aan vriendelijkheid. De (eigenaresse?) mag zich wel iets meer als een gastvrouw opstellen ipv productiegerichte instelling.
Je kunt lekker buiten zitten, echter door de drukke straat en lage afscheiding zit je al snel in de wind en lawaai.

Gegeten op 19 juli 2015

Schrijf zelf een recensie over Donati in Voorburg

Schrijf hieronder je recensie over Donati. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.