• foto's van Donati in Voorburg - 1

3. Topper 2015
  1. Toon telefoonnummer 070 387 78 00
  2. www.restaurantdonati.nl

Mediterrane smaken

Een bijzondere mix van de Italiaanse en Franse keuken. Je proeft dat de gerechten met de grootste zorg, kennis en liefde zijn klaargemaakt. De attente bediening legt je helemaal in de watten en zorgt dat je met een grote glimlach weer huiswaarts keert.

Arwin86

Onlangs hier eindelijk voor het eerst gegeten. Wij waren vrij vroeg en het was nog rustig in het restaurant, maar later op de avond was het al een stuk drukker. De bediening was heel erg vriendelijk en geeft je ook de keuze of je buiten nog eerst een drankje wilt doen of direct binnen wilt zitten. Het terras is bij warmere temperature ideaal om buiten te dineren.

Het eten dan. Helemaal niks op aan te merken. Genoten van een lekkere amuse en een voorgerecht (Calarmares) gedeeld. De gekozen hoofdgerechten risotto en pasta waren ook lekker, maar de toetjes waren toch wel het hoogtepunt van de avond. Absolute aanrader is de Vesuvia al ciocolato, een heerlijke chocolade lavataartje met vanilla ijs wat mooi is opgemaakt. Mijn vriendin had de Caramello biscotto; vanilleijs met caramelsaus en lekkere biscuit ebij.

Al met al een geslaagde eerste bezoek.

Gegeten op 14 april 2015

GiulliaTerroni

Gegeten op 27 maart 2015

annegien2

Met een groep daar gegeten. De zaak was vol. De bediening doet erg haar best maar schoot net te kort ivm de drukte. Heerlijke Vitello Tonato gegeten. De tiramisu was ook erg lekker. De aioli bij het brood was voortreffelijk.

Gegeten op 28 maart 2015

harriette2

Heerlijk gegeten! Het dessert was super! Chocolade lava taartje. Die moet geprobeerd hebben!
Je moet wel heel heel lang wachten. Bediening kan beter. Ook veel lawaai. Geen romantische plek.

Gegeten op 14 maart 2015

Miel2012

na enige tijd ook hier weer gegeten. bediening zeer vriendelijk, eten lekker, en zeer betaalbaar! de risotto is een aanrader! tot snel!

Gegeten op 24 februari 2015

Foes

Gisteren wederom heerlijk gegeten bij Donati.
Alles is een feest om te eten, van de amuse tot het dessert .

Ook de bediening is vriendelijk en heeft aandacht voor hun klanten.
Een absolute aanrader!

Gegeten op 6 maart 2015

MarkT78

Vanavond weer genoten van het heerlijke eten! Als voorgerecht de antipasti di pesce. Een assortiment van verschillende soorten kleine visgerechtjes zoals gefrituurde calamaris, een garnalenkroketje, gerookte zalm, tonijn en een bisque van garnalen. Als hoofdgerecht mijn favoriet de tonijn alla siciliana. Perfect rood gegrild! Alles klopt in dit restaurant. Prijs/kwaliteit is goed. Hele leuke, lieve en goede bediening en er hangt een lekkere ontspannen sfeer. Elke keer een genot om hier te komen!! Tot snel weer!

Gegeten op 27 januari 2015

belgrave2003

Het is razend druk vanavond. De zaak zit vol met vier bedrijven die hier hun kerstdiner houden. In een hoekje is nog net plaats voor twee. En dan gebeurt er iets dat weinig restaurateurs in deze omstandigheden gegeven is: terwijl de keuken zich te barsten werkt om alle gangen voor de grote tafels op tijd door te kunnen geven, hoeven wij niet eindeloos te wachten, maar krijgen snel en vakkundig op tafel wat we hebben besteld. Chapeau!
By the way, zoals gewoonlijk is het gebodene (gefrituurde inktvisringen en knoflookkip - geen plofkip - ) van constante kwaliteit.

Gegeten op 18 december 2014

steefklaas

Gisteren met het gezin bij Donati geweest om de nieuwe kaart te proeven.
Wat een feest.
Het eten was zoals altijd weer super.
Ondanks de drukte hadden ze alles piekfijn onder controle.
Tot snel.....

plaer

Na een teleurstellende ervaring in (juli) 2011 hebben wij na bijna drie jaar de proef op de som genomen en zijn wij gaan dineren bij Donati, met twee volwassenen en drie kinderen.
Ik moet zeggen dat het zeer de moeite waard was en dat Donait zich zelf heeft overtroffen als het gaat om de kwaliteit. Als voorgerecht zijn wij gestart met de Antipasti di pesce en de Antipasti di carne een heerlijke gevarieerde voorgerecht met veel smaak beleving voor iedereen, mooie kleine gerechtjes met een fijne smaak. Als hoofdgerecht hadden wij oa, de Tagliatelle con coda di rospo e gambero, (zeeduivel met garnalen en basilicum in een romige saffraansaus), de Spaghetti carbonara, Spaghetti bolognese, Rigatoni Donati, (lauwwarme gerookte zalm in een romige saus), alle gerechten waren zeer goed van smaak en in verhouding. Wat ik een zeer groot plus punt vind is dat kinderen t/m 12 jaar een ½ portie kunnen bestellen voor de helft van de prijs. Als dessert hadden oa. de Tiramisu savoiardi en de Cialdi alla vaniglia. Al met al zeer de moeite waard, zeker gezien de kwaliteit van de geserveerde gerechten goed is.

Gegeten op 19 juni 2014

Schrijf zelf een recensie over Donati in Voorburg

Schrijf hieronder je recensie over Donati. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.