a TripAdvisor company

foto's van Donati in Voorburg - 1 foto's van Donati in Voorburg - 2 foto's van Donati in Voorburg - 3 foto's van Donati in Voorburg - 4 foto's van Donati in Voorburg - 5 foto's van Donati in Voorburg - 6

1. Restaurant

2. 8,2

3. 7,8

qmvdang

Via online reservering

Decor zag er leuk uit met de rode bankjes. Binnen was het net te warm en te benauwd waarna we de bediening hadden verzocht of we verplaatst konden worden naar buiten op het terras. Dat was geen enkel probleem. Er was genoeg keus op het menu. Als voorgerecht had ik de Coquilles, die smaakten met de krokant gebakken bacon erg goed, gerecht was ook mooi opgediend. Als hoofdgerecht had ik de Kalfsoester op een risotto bodem. Ik ben zelf niet zo'n fan van risotto en vond ook dat er vrij veel risotto op mijn bord lag, maar dat lag meer mij, voor een risotto liefhebber zal dit een stuk minder erg zijn. Mijn partner had de gebakken zeebaars en die was top. Als nagerecht had ik de Chocolade Versuvia... Dat was echt genieten! Al met al, zeker een aanrader en ik zal er zeker terugkomen om de rest van het menu te proeven.

Gegeten op 26 juli 2016

rooscleij

Via online reservering

De carpaccio met eendenleverkrullen was erg lekker.
Over het geheel hebben we lekker gegeten,
Alleen de pauzes tussen de gerechten vonden wij erg lang.

Gegeten op 25 juli 2016

ellen58

Via online reservering

Heerlijke mosselen gegeten! Vooraf had ik de bruschetta. Beide erg smaakvol. Heerlijk buiten kunnen zitten. Bediening was vlot en vriendelijk.

Gegeten op 25 juli 2016

lienver67

Via online reservering

Donati is een aanrader, zeer vriendelijke bediening het eten was heerlijk. alleen graag iets aan de tafels doen ( wippen en als je je glas wijn erop zet valt die haat om

Gegeten op 24 juli 2016

razorfish_sa

Via online reservering

gezellig restaurant. leuk buiten terras en vriendelijke bediening. eten was zeer goed en de moeite waard om nog een keer langs te gaan

Gegeten op 24 juli 2016

Adelinesophie

Via online reservering

Heerlijk op het terras gegeten, erg ruime keuze in menukaart. Echte Italiaanse keuken en goede sfeer. Hier gaan we vaker heen!

Gegeten op 20 juli 2016

Pieterschaak

Maandag heerlijk gegeten bij Donati voor de Ah actie. Zagen in de ah een leuke tafel met een mooie kaart liggen en hebben direct gereserveerd. Vooraf de carpaccio en de pettini (top). Als hoofdgerecht de bavette met eendelever. ( ruim aan eendelever). Erg goed gegeten en komen zeker terug. De zaak is rood ingericht wat een goede sfeer geeft de bediening is vriendelijk en de koks maken een praatje bij het afrekenen al met al een super avond en komen zeker terug!

Gegeten op 18 juli 2016

RosaB

Via online reservering

Op slechts 5 minuten van huis kennis gemaakt met een fijn restaurant. Tijdens de AH restaurantweken kun je kiezen uit bijna de gehele menukaart. En alles was Zo Onfatsoenlijk Lekker! Avondzon in de tuin, gezellige meiden in de bediening, kraanwater doen we niet moeilijk over en de Pinot Gris is een dikke aanrader.

Deze koffieliefhebber vond de single estate koffie uit Brazilie een ware tractatie, en een goede combi bij de heerlijke cheesecake.

Gaan we nog eens terug? Zeker weten!

Gegeten op 18 juli 2016

Bunker

Coquilles en vitello waren lekker, niet spectaculair, de bavette en de pasta vis waren uitstekend (fooi!). We sloten af met tiramisu. Met wijn en lekker Italiaans tapbier en koffie rekenden we € 90 af (onder dankzegging aan de AH- actie).
Herhaling waard. NB: jammer dat lawaai-kleuter slecht tot bedaren te brengen was.

Gegeten op 17 juli 2016

emwmeijer

Via online reservering

Met de ah restaurantactie bij Donati gegeten. Prijs van het speciale ah 3 gangenmenu is € 37,50. Voor sommige gerechten werd een extra prijs gerekend (bv. coquilles of spaghetti aglio). Dat vonden wij wel vreemd bij deze menuprijs. Er is voldoende keuze bij elke gang. Wij hadden de bruschetta (heerlijk), de saltimbocca (groot stuk vlees en lekkere truffelrisotto), zeebaars met als supplement spaghetti (lekker). De nagerechten (tiramisu en cheesecake) vielen wat tegen. Het eten is Italiaans, de ambiance niet.

Gegeten op 16 juli 2016

Schrijf zelf een recensie over Donati in Voorburg

Schrijf hieronder je recensie over Donati. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.