Donati

Donati doet mee!

Reserveer nu!

PierreSourcy
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vandaag wederom wezen lunchen bij Donati.
Ongelooflijk dat het hier niet elke dag vol zit.
de goede broodjes, salades en pasta's
en als je een hoofdgerecht wilt is dat ook geen probleem.
Daarna een cappuccino zo als ie bedoeld is.
prijs-kwaliteit verhouding is ook dik in orde
ik kan niet wachten tot terras weer open is.
tot snel Pierre

cabeelen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met een Italiaanse naam, de rood-wit-groene vazen in de vensterbank en veel Italiaanse gerechten op de kaart, denk je in een Italiaan te zitten, maar puur Italiaans is het niet.
Wij zaten hier op een zaterdagavond. Het zat vrij vol, ook veel kinderen, waardoor het nogal lawaaiig was. Wat later op de avond werd dat beter.
De gerechten zijn niet opzienbarend, maar wel netjes verzorgd en lekker. De cheesecake als dessert is heerlijk, maar wel erg groot. Onze serveerster kon geen goed wijnadvies geven, maar was wel zo slim het aan een collega te vragen die dat wel kon.

Gegeten op 1 februari 2014

Pikstra
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik kom hier al 10 jaar. Ik vind het meer mediteraans dan Italiaans. Mijn favoriet is de antipasti van vis, maar de eendenlever is ook zeer de moeite waard. Als hoofdgerecht de tonijn. Een klassieker. De kaart wisselt regelmatig, maar deze staat er al 10 jaar op. Een fantastische witte Italiaan erbij gedronken: een Bramito. Niet heel goedkoop, maar in andere restaurants vaak veel duurder. Afsluiten met een heerlijke espresso. Een heerlijk restaurant voor twee maar ook voor het hele gezin. Knap dat al 10 jaar de kwaliteit op dit hoge niveau blijft

Joyce-Oppelaar
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen zondag gezellig met het gezin bij Donati gegeten. We werden met enthousiasme herkend en ontvangen wat een goed begin van de avond is. Als voorgerecht had ik carpaccio, wat mij betreft de beste carpaccio die vers wordt gemaakt en dat proef je. Daarna genoten van de tournedos met een heerlijke truffelsaus. Dit alles onder genot van een lekkere witte wijn, omdat ik nu eenmaal niet van rood hou. Ook voor de kinderen is het een goed restaurant. Ze kunnen een kindermenu nemen met de standaard gerechten maar ook de heerlijke pasta's in kinderporties waar onze kinderen dol op zijn. Al met al een gezellig restaurant met professionele en enthousiaste bediening waar wij graag regelmatig komen.

Gegeten op 5 januari 2014

gsbroer
  • Recensies in de laatste twee jaar

Dit was, zonder twijfel,, de beste Italiaan waar ik ooit gegeten heb! Was werkelijk voortreffelijk. Eten is met proefbaar veel liefde bereid en wordt op bijzonder plezierige wijze geserveerd. Was mijn leesbril vergeten en zelfs daar was men op berekend: men heeft voor de vergeetachtigen zelfs leesbrillen te leen!! Werkelijk Super!! Wordt tijd dat Michelin dit restaurant ook op waarde gaat schatten!!

Gegeten op 3 januari 2014

Lena13
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten. Bij het voorgerecht zat een zalig garnalenkroketje en alle drie de pasta's smaakten uitstekend. We gaan hier zeker nog een keer eten.

Gegeten op 1 november 2013

Sauternes
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zo eens in het half jaar is dit ons restaurant voor een reunie met twee ex collega's. Iedere keer weer bewijst het zich door constante kwaliteit en service. Ik begon met de Vitello Tonato, spartelvers en ruim voorzien van saus (mag er wel een beetje brood bij?). Gevolgd door zeebaars met een Vongole saus. Perfect. Een flink stuk vis, heerlijk gegaard en romige saus met schelpdiertjes op een bedje van zeewier. De Sauvignon Blanc huiswijn is heerlijk. De Risotto kan iets minder compact maar zeker smakelijk. Het bakje sla is een beetje klein voor drie personen maar lekker aangemaakt. De bediening is perfect. De jonge dame is er altijd als de borden (of de glazen) leeg zijn en draagt geruisloos bij aan een perfect diner. Prettig is ook dat je niet wordt weggekeken als je wat langer blijft zitten. Al met al een dikke aanrader!!

Gegeten op 31 oktober 2013

vvm
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het blijft een verrassend goed adres, waar wij meestal in de zomer komen om lekker buiten in Italiaanse sferen te komen. Het eten is heerlijk! Maarrrr...binnen is het ook heel sfeervol. We hebben als starter de antipasti vis (samen) in combinatie met focaccio en aïoli en een heerlijke witte Italiaanse Chardonnay gekozen. De eendeborst is zeker een aanrader!! We hebben onszelf tot slot verwend met een tiramisu (samen), espresso en limoncello. Heeeeerlijkkkkkk. Ga zo door!

Gegeten op 23 oktober 2013

belgrave2003
  • Recensies in de laatste twee jaar

Al jaren een betrouwbaar adres waar de kwaliteit van keuken en bediening onveranderd goed blijft. Kom daar maar eens elders om. Het is er bijna altijd druk, hoewel de recessie ook dit restaurant lijkt te treffen. Als voorgerecht neem ik altijd de gefrituurde inktvisringen, die hier vers zijn. Echt gezond is het niet, maar o zo lekker. Daarna een zeeduivel, terwijl tafelgenoten het met tong proberen. Alles is goed bereid, de wijnen zijn van bovengemiddeld niveau (bijv. een mooie verdejo Rueda) en de prijzen blijven vriendelijk. Het 'zwarte' team is snel, accuraat en altijd bijzonder vriendelijk zonder gespeelde glimlach. Een van de betere adressen in Voorburg.

Gegeten op 9 augustus 2013

Bob007
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren voor het eerste hier gegeten met een vriendin.

Ondanks de enorme hitte, attent personeel, Verder overheerlijk , vers & betaalbaar eten. Ze bakten zelf apart bruine broodjes voor ons aangezien ik geen witte broodsoorten mag.

Top & attent! We komen denk ik vandaag al terug:)

Gegeten op 2 augustus 2013

Schrijf zelf een recensie over Donati in Voorburg

Schrijf hieronder je recensie over Donati. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!