a TripAdvisor company

foto's van Donati in Voorburg - 1 foto's van Donati in Voorburg - 2 foto's van Donati in Voorburg - 3 foto's van Donati in Voorburg - 4 foto's van Donati in Voorburg - 5 foto's van Donati in Voorburg - 6

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 387 78 00

Hanneke van Leeuwen

Heerlijk gegeten bij Donati. Maar doe je dat met de AH-actie, dan is de menuprijs met ruim een tientje verhoogd. Komt wat berekenend over. Gemiste kans, jammer.

Gegeten op 27 augustus 2016

joyce11

Wij hebben voor het laatst bij Donati gegeten toen de vorige eigenaar er nog was. Nu met de AH actie de gelegenheid genomen om bij de huidige eigenaar het te proberen. En we hebben het goed gehad. Eten was lekker en de jonge bediening deed keurig hun best. Wij komen zeker nog eens terug.

Gegeten op 26 augustus 2016

ruuddb

Ca 2 weken geleden bij Donati gegeten mede n.a.v veel positieve recensies , maar toen helaas een vrij negatieve recensie geschreven mbt de kwaliteit van met name het hoofgerecht: kip met knoflook en citroen.
Heel sportief en korrekt werden wij benaderd door de eigenaar van Donati zodat we onze ervaringen nog eens konden toelichten. Gezien deze klantvriendelijke en positieve benadering besloten we vanavond nogmaals bij Donati te gaan eten en deze keer was het top. Wederom als hoofdgerecht de kip met citroen en knoflook maar deze keer heerlijk gegaard in een pannetje met ruim voldoende knoflook en citroen; echt smullen.
Ook de voorgerechten ,courgette soep en pettini waren heerlijk en we sloten een mooie avond af met een heerlijke gelati espresso.
Dit alles bij Italiaanse temperaturen op een fraai terras
De bediening was wederom vriendelijk en correct en na afloop hebben we de chef persoonlijk bedankt voordeze fijne avond waarop alles klopte
We hebben ervaren dat het goed toeven is bij Donati en zullen onze ervaring van 2 weken geleden als een incident beschouwen.

Gegeten op 25 augustus 2016

tamaravandwakker

Via online reservering

Leuk restaurantje, aardige bediening. Eten is echter niet zo bijzonder en je moet net iets te lang wachten tussen de gangen. Risotto was net niet gaar, kan beter. Wel genoten van de gezellige sfeer in het restaurantje.

Gegeten op 21 augustus 2016

Basf88

Nog even voor dat de vakantie van de kinderen voorbij is bij Donati eten. De zaak is gezellig aangekleed en heeft een goede sfeer. De nog wat jonge bediening doet het super en heeft voldoende aandacht voor hun gasten. het eten was heerlijk vooral de saltimbocca en de Bavette zijn een echte aanrader. De kids mochten in de keuken kijken en zelf hun dessert maken (dat vonden ze erg leuk) Wij hebben genoten en komen vast snel weer langs

Gegeten op 21 augustus 2016

bkoks

Via online reservering

lekker gegeten, erg druk maar dat is misschien logisch op een zomeravond, alle gerechten prima maar de presentatie op de borden slordig.

Gegeten op 20 augustus 2016

vincentbouma

Een lekker en leuk italiaans restaurantje. Vriendelijke service en goed eten, maar ook weer niet heel speciaal of spannend. Toch was het een fijn eetplekje met goed gebakken vlees gerechten.

Barbara2014

Ik vind dat het beter kan, eten is mwaoh (redelijk) en de bediening let niet echt op...we moesten "bedelen" om eten en drinken. Beetje meer pro activiteit zou wel op zijn plek zijn voor de prijzen! Jammer, ik ken het restaurant anders (dus beter) want heb er veel vaker gegeten...
Hopelijk lezen ze de commentaren op de Iens-site?! En op de wc loop je tegen een muur van parfum, echt a way too much aan wc-eend lucht, niet lekker!

Gegeten op 16 augustus 2016

hedewit

Via online reservering

We hebben een prima avond gehad bij Donati. Toch twee opmerkingen. Bij het serveren van de bruschetta van het huis is het aan te raden bordjes erbij te zetten of apart per persoon op een bordje te serveren. Nu hadden een aantal mensen vlekken in hun kleding omdat de tomaat van het brood af viel. Dit had voorkomen kunnen worden door een bordje erbij te leveren. En wellicht dan ook een servet erbij.

Mijn tweede opmerking betreft de risotto, deze was erg droog en hoort juist zacht en enigszins vochtig te zijn. Dit was erg jammer. Vandaar mijn cijfer 7 voor het eten. Als er risotto op de kaart staat dan moet deze van zeer goede kwaliteit zijn ! Gemiste kans.

De bediening was daarentegen erg prettig, vriendelijk en behulpzaam !

Gegeten op 17 augustus 2016

Marciatc

Gegeten met de AH zegels. Je kon uit veel gerechten kiezen. Bediening was vriendelijk. Locatie goed. Eten goed genoeg. Maar de prijs van het menu vond ik het niet waard. Meer 25.00 dan 37.50

Schrijf zelf een recensie over Donati in Voorburg

Schrijf hieronder je recensie over Donati. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.