• foto's van Holland Casino Scheveningen in Scheveningen - 1

• 7.4 10 6

• 8.0

• 7.2

Holland Casino Scheveningen over zichzelf

Wij verwelkomen u graag in ons restaurant met een moderne Frans/Mediterrane keuken. U kunt kiezen uit mooie, herkenbare gerechten op onze Brasseriekaart, maar ook uit onze verfijnde gerechten op de a la Carte kaart. Daarnaast hebben wij voor u een vast 3-gangen menu voor een scherpe prijs. Geniet van heerlijke gerechten in een unieke sfeer met uitzicht op de speelzaal of het Kurhaus.

waldorf en statler
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier nu voor de tweede keer gegeten, personeel echt uitzonderlijk vriendelijk en er hangt een goede sfeer. Het eten is simpel maar erg smakelijk. Ook zijn de borden mooi opgemaakt. Als je vooraf een tafel reserveerd betaal je geen entree voor het Holland Casino.

Gegeten op 15 februari 2014

Yummies
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gezellige avond daar gehad! Het was er druk, dus de bediening was niet heel oplettend maar uiteraard wel vriendelijk. Vooraf een Carpaccio genomen, erg lekker! Als hoofd had ik een gestoofde kalfswang genomen, helaas een beetje flauw.

Gegeten op 9 februari 2014

elroca
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten. De carpaccio was voortreffelijk en de kalfs-ribeye super met verse champignons vgls ons met Pernod geflambeerd. De bediening was erg vriendelijk en toonde kennis van serveren en de (wijn)kaart. De inrichting is een beetje kaal en ongezellig ; veel hout , bruin ,steriel en koud . Geen tafelkleed of lopertje maar gewoon een servet. maar dat mocht de pret niet drukken ; we komen zeker weer terug !

Gegeten op 20 november 2013

Johnradder
  • Recensies in de laatste twee jaar

Weer aan de ronde tafel gegeten in het Casino..waar het druk was op vrijdagavond. Eten is wat je kan verwachten in zo'n gelegenheid. Gewoon simpel maar lekker (Sateh Friet), Personeel in de bediening is eigenlijk altijd wel goed, spelen exact in op de gasten die ze hebben. Bijbestelling kwam vlot...gewoon heerlijk (simpel) gegeten daar

Gegeten op 27 september 2013

rina2608
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prima gegeten hier. Heb het wel eens slechter getroffen in andere casino's. Alleen als je geen vlees eet (maar wel vis), erg weinig keuze. Vriendelijke bediening, leuke ambiance en goed eten.

Gegeten op 11 januari 2013

papaluichi
  • Recensies in de laatste twee jaar

Je kan hier altijd wel op een redelijke goede maaltijd rekenen, personeel altijd zeer vriendelijk en behulpzaam. Staan een paar lekkere wijnen voor een redelijk bedrag op de kaart. A la carte, of keuze uit 2 verschillende 3 gangen menu,s, en maandag t/m vrijdag een daghap verkrijgbaar. De kaart veranderd met de seizoenen mee. Mocht u geen pasje hebben van het casino meld dan dat u gaat eten in het restaurant dan hoeft u de entree van € 5,- euro niet te betalen! Gaat u op een woensdag dan krijgt u een drankje van het huis. Voor een totale avond uit ben je hier op het goede adres.

jpattipawae

• Uitstekend

Heerlijk gegeten. Wij hebben de sucade en de kalfs entrecote genomen. Service is prima en ik raad iedereen aan om hier te gaan eten. Hierna een gokje wagen en daarna naar de boulevard.

fleurvanstraaten

• Uitstekend

voor het eerst met ons gezin gegeten in het verbouwde holland casino in scheveningen. in 1 woord: ge-wel-dig!! zowel de inrichting, de kaart, het personeel, maar bovenal het eten!!
en de 'kleine' dingen doen het hem: als je van een cullinair hoogstandje houd of eigenlijk helemaal niet van een dessert , laat je dan toch verrassen, het is een lust voor het oog , maar bovenal waanzinnig lekker!!
kortom: dit moet je zelf een keer ervaren!!

moniqueniesen

• Uitstekend

Heerlijk gegeten. Het sterrenmenu is een aanrader! De vriendelijke service is buitengewoon. Kaasplank van groot formaat met dito smaak. Lekker eten in een bijzonder sfeervolle ambiance in het mooi verbouwde casino.

brendalemmers

• Uitstekend

het gezellig en het eten was fantastisch- de bediening van onze henk was weer uit de kunst' we waren met z ' n 7 en hebben vreselijk gelachen- dit is ons avondje uit op de zondag- hoop dat we deze prijs winnenzou echt lachen zijn-

Schrijf zelf een recensie over Holland Casino Scheveningen in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over Holland Casino Scheveningen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!