a TripAdvisor company

foto's van Holland Casino Scheveningen in Scheveningen - 1 foto's van Holland Casino Scheveningen in Scheveningen - 2 foto's van Holland Casino Scheveningen in Scheveningen - 3 foto's van Holland Casino Scheveningen in Scheveningen - 4 foto's van Holland Casino Scheveningen in Scheveningen - 5 foto's van Holland Casino Scheveningen in Scheveningen - 6

Holland Casino Scheveningen

2. Frans
  1. Toon telefoonnummer 070 306 77 48
  2. www.hollandcasino.nl/nl/eten-drinken/restaurants/scheveningen

Spannend diner in Scheveningen

Naast een gevarieerde spelaanbod, gezellige bars en exclusieve ruimtes beschikt het Holland Casino Scheveningen ook over een uitstekend restaurant. Op de eerste etage kan je heerlijk dineren met uitzicht op het Kurhaus en de speelzaal. Geniet hier van de gerechten die altijd met hoge kwaliteit bereid worden in de open keuken!

phil3

Wij hebben vorige week hier gegeten , we hadden ons er weer op verheugd omdat we weten dat er zeer veel aandacht aan het eten word gegeven snelle service en echt goed eten .
De Casino burger is over heerlijk goede saus en en superrr mals .
Ook zeer vlot met het dessert en erg leuk ook om praatje met het personeel te maken , aardige mensen ....
tot ziens tot gauw
wij hebben genoten

Gegeten op 17 juni 2015

Saskia-37

Avondje gokken en kregen ineens trek. Plaatsgenomen voor een vlug sateetje , want we wouden natuurlijk verder met ons spelletje. Sate was wel lekker, niks bijzonders of aparts erbij dat was wel jammer. Service uitermate vriendelijk en hield ons vrolijk ondanks ons verlies die avond. Voor een snelle hap tussen het gokken door is het lekker, ook de prijs kwaliteit ligt goed hier. En het decor is vernieuwd niet te lang geleden, en dat heeft het casino heel goed en trendy gedaan!

Gegeten op 11 maart 2015

FMondial

De sfeer is hier erg goed. Een mooie trendy zaak. Modern chique en tikje allure. .Bij het raam zaten we wat natuurlijk wel het mooiste uitzicht geeft. Maar ergens anders in de zaak is het ook goed toeven. De mensen van holland casino zijn altijd erg vriendelijk en service gericht en maken altijd een leuk praatje. Het eten is kwalitatief hoog voor een erg redelijke prijs. De Tournedos was heel goed en erg goed gemaakt. De ge bakken aardappels verrukkelijk! Alles klopt. De wijn is erg goed gekozen. Kortom: top ambiance en erg lekker gegeten met vriendelijk personeel. Tip! Als je reserveert kost het je GEEN entree geld. Heb je een favorite kaart dan sowieso niet. Scheelt weer 5,- per persoon. De entertainment staat voor je maar je kan uiteraard als je er niet van houdt daarna gewoo weer weggaan.

Gegeten op 16 mei 2015

drobb

Heerlijk gegeten in het Casino! Onze casino burger was een rijkelijk gevulde burger met groene asperges en een truffelsaus. Heerlijke wijntje erbij en vriendelijke bediening!

Gegeten op 28 april 2015

saartjeee

Zo, wat waren de mensen van Holland Casino geïrriteerd zeg! Alsof ze iets hebben tegen buitenlanders. Ik werd ten eerste niet fatsoenlijk begroet en toen we aan tafel schoven kon er geen lach van de bediening af. Tafel werd niet gepoetst, de kringen van de vorige drankjes waren nog duidelijk te zien!!! Eten was goed maar wanneer we nog een drankje wouden bestellen was de bediening nergens te vinden??? Al met al slecht, ik kom NOOIT meer terug.

Gegeten op 8 april 2015

chareleanna

Hier eet ik eigenlijk elke week wel een keer. De keuken is tot laat open en daarom is het na tot laat gewerkt te hebben altijd fijn om hier nog te kunnen bestellen. De service is geweldig, het personeel valt echt niets op aan te merken. Het decor is ook erg mooi, je kijkt als je aan het raam zit uit op het Kurhaus en hebt een fantastisch uitzicht. Het restaurant zelf ziet er luxe uit met een mooie open keuken. Het eten is er ook heerlijk, vooral de zalm met seizoensgroenten is erg lekker. Ook de risotto smaakt prima. Jammer dat de witte huiswijn is veranderd, vond de oude lekkerder en was 3.90 per glas en tegenwoordig is het 4.50 per glas (een aardig groot verschil dus). Ik zal hier met regelmaat blijven komen omdat het altijd weer een gezellige avond uit is met goed eten en een goede service.

Gegeten op 28 maart 2015

Cloudy

Afgelopen maandag hebben we hier gegeten en het was heerlijk. Het was niet druk, dus we mogen zelf een plek uitkiezen. We hebben een driegangen menu besteld en dat was heerlijk. Alleen bij de soep vond ik het een beetje zout, maar het was wel lekker. De bediende was ook heel vriendelijk.

Gegeten op 23 maart 2015

Detabase

Uitstekend eten voor een eerlijke prijs. Sinds gisteren hebben ze een nieuwe kaart en hier een culinaire wandeling doorheen gehad. Prima witte wijn erbij en goede bediening.

Gegeten op 13 januari 2015

woutk

Eten was bijzonder goed, maar het personeel, misschien vanwege de kerst drukte, liet diverse steekjes vallen, o.a. amuse vergeten, soep vergeten op te dienen bij één persoon van ons gezelschap, drankjes werden slecht verzorgd etc. De manager had het duidelijk niet onder controle.

Gegeten op 26 december 2014

food4fun

Zeker boven verwachting, het eten en de ambiance, deze combinatie maakt het tot een leuke avond uit, de prijzen voor een 3 gangen Diner zijn zeer redelijk, mogelijk omdat het Casino de Money maker is.

Gegeten op 12 december 2014

Schrijf zelf een recensie over Holland Casino Scheveningen in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over Holland Casino Scheveningen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.