Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Holland Casino Scheveningen in Scheveningen - 1

2. Frans
  1. Toon telefoonnummer 070 306 77 48
  2. www.hollandcasino.nl/nl/eten-drinken/restaurants/scheveningen

David&Erica

Gisteren, 7-7-2014 met mijn vrouw hier gegeten. Het eten was prima in orde en erg lekker. Alleen is het dessert niet om naar huis te schrijven; er wordt geen echte slagroom gebruikt maar uit een spuitfles, dus slagroom wordt snot. Ook zou er voor de koffie eens een ander merk gebruikt moeten worden, dat zou een hele verbetering zijn. De zoetigheden bij de koffie zou eens een andere variatie op gemaakt kunnen worden, het is altijd het zelfde.....De bediening is prima.

Gegeten op 7 juli 2014

ccczzz

Hier in 2013 verschillende malen gegeten en vooral dan de tournedos. Altijd mals en bereid zoals gevraagd (mag ook wel eens gemeld worden dat dat nog wordt gedaan en dat er naar je wordt geluisterd), niet karig met de wijn, restjes worden in zijn geheel in het glas geleegd, zodat je wel eens wat teut van tafel gaat. De service is echt prima. Ik was er in 2014 nog niet, maar kan me niet voorstellen dat het veranderd is, zoals ik uit de nieuwste beoordelingen aflees.

Gegeten op 21 november 2013

waldorf en statler

Hier nu voor de tweede keer gegeten, personeel echt uitzonderlijk vriendelijk en er hangt een goede sfeer. Het eten is simpel maar erg smakelijk. Ook zijn de borden mooi opgemaakt. Als je vooraf een tafel reserveerd betaal je geen entree voor het Holland Casino.

Gegeten op 15 februari 2014

Yummies

Gezellige avond daar gehad! Het was er druk, dus de bediening was niet heel oplettend maar uiteraard wel vriendelijk. Vooraf een Carpaccio genomen, erg lekker! Als hoofd had ik een gestoofde kalfswang genomen, helaas een beetje flauw.

Gegeten op 9 februari 2014

elroca

Heerlijk gegeten. De carpaccio was voortreffelijk en de kalfs-ribeye super met verse champignons vgls ons met Pernod geflambeerd. De bediening was erg vriendelijk en toonde kennis van serveren en de (wijn)kaart. De inrichting is een beetje kaal en ongezellig ; veel hout , bruin ,steriel en koud . Geen tafelkleed of lopertje maar gewoon een servet. maar dat mocht de pret niet drukken ; we komen zeker weer terug !

Gegeten op 20 november 2013

Johnradder

Weer aan de ronde tafel gegeten in het Casino..waar het druk was op vrijdagavond. Eten is wat je kan verwachten in zo'n gelegenheid. Gewoon simpel maar lekker (Sateh Friet), Personeel in de bediening is eigenlijk altijd wel goed, spelen exact in op de gasten die ze hebben. Bijbestelling kwam vlot...gewoon heerlijk (simpel) gegeten daar

Gegeten op 27 september 2013

rina2608

Prima gegeten hier. Heb het wel eens slechter getroffen in andere casino's. Alleen als je geen vlees eet (maar wel vis), erg weinig keuze. Vriendelijke bediening, leuke ambiance en goed eten.

Gegeten op 11 januari 2013

papaluichi

Je kan hier altijd wel op een redelijke goede maaltijd rekenen, personeel altijd zeer vriendelijk en behulpzaam. Staan een paar lekkere wijnen voor een redelijk bedrag op de kaart. A la carte, of keuze uit 2 verschillende 3 gangen menu,s, en maandag t/m vrijdag een daghap verkrijgbaar. De kaart veranderd met de seizoenen mee. Mocht u geen pasje hebben van het casino meld dan dat u gaat eten in het restaurant dan hoeft u de entree van € 5,- euro niet te betalen! Gaat u op een woensdag dan krijgt u een drankje van het huis. Voor een totale avond uit ben je hier op het goede adres.

jpattipawae

• Uitstekend

Heerlijk gegeten. Wij hebben de sucade en de kalfs entrecote genomen. Service is prima en ik raad iedereen aan om hier te gaan eten. Hierna een gokje wagen en daarna naar de boulevard.

fleurvanstraaten

• Uitstekend

voor het eerst met ons gezin gegeten in het verbouwde holland casino in scheveningen. in 1 woord: ge-wel-dig!! zowel de inrichting, de kaart, het personeel, maar bovenal het eten!!
en de 'kleine' dingen doen het hem: als je van een cullinair hoogstandje houd of eigenlijk helemaal niet van een dessert , laat je dan toch verrassen, het is een lust voor het oog , maar bovenal waanzinnig lekker!!
kortom: dit moet je zelf een keer ervaren!!

Schrijf zelf een recensie over Holland Casino Scheveningen in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over Holland Casino Scheveningen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.