Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Holland Casino Scheveningen in Scheveningen - 1

2. Frans
  1. Toon telefoonnummer 070 306 77 48
  2. www.hollandcasino.nl/nl/eten-drinken/restaurants/scheveningen

food4fun

Zeker boven verwachting, het eten en de ambiance, deze combinatie maakt het tot een leuke avond uit, de prijzen voor een 3 gangen Diner zijn zeer redelijk, mogelijk omdat het Casino de Money maker is.

Gegeten op 12 december 2014

stavros1

Afgelopen vrijdag weer eens gegeten bij Holland casino Scheveningen. Had tijdens mijn eerste bezoek bij het restaurant nooit verwacht dat ik het zo goed zou ervaren. Na mijn eerste ben ik best vaak naar het restaurant geweest. Afgelopen week vrijdag weer eens gegeten. De carpaccio is daar voortreffelijk, de truffelmayonaise is overheerlijk! Er wordt heerlijke wijn ingeschonken! Dit is wel een van mijn standaard plekjes geworden gezien het eten wat er wordt geserveerd en de top service van het personeel!

Gegeten op 14 november 2014

Johnradder

Weer is sinds tijden in het Casino gegeten...en zeer aangenaam verrast, er waren nieuwe zaken op de kaart gezet etc.

Voor een (kortings) menu gekozen...3 gangen voor 27 euro (achteraf ook nog 15% kortingskaart ingeleverd)...

We begonnen al met een leuke binnenkomer, een fles wijn en een paar pilsjes van het huis...daarna alle vier heerlijk gegeten...om eerlijk te zijn top zelfs (en we zijn wat gewend)...mooie lekkere goed bereide producten....soep vooraf leuk aan tafel in je, reeds gevuld met kruiden, bord ingeschonken...allemaal heerlijk. Hoofdgerechten super en toetje (ijs) idem.

Moet wel iedereen aanraden aan de ronde tafels te gaan zitten, prima vriendelijke bediening.

Entourage was wat minder vonden wij die avond, als entertainment was er de "Surinaamse" band Sabroso...een super swingende band die enorm veel, eigenlijk belachelijk veel, mensen trok van Hindoestaanse komaf...die terecht een heerlijke avond hadden met deze superband. Maar mijn gevoel was dat het nog nooit zo druk was daar...duizenden bezoekers welke buiten in dikke rijen stonden......wij zijn na het heerlijke eten ook snel weggegaan.

Nogmaals eten een aanrader.....

Gegeten op 31 oktober 2014

Wanneke

Wij eten hier regelmatig, omdat we tot laat werken en dan vaak alleen nog terecht kunnen in de fastfoodsector. Met uitzondering van HC, die heerlijk laat de keuken open houden. De kwaliteit is altijd prima, de service meer dan correct en de prijs-kwaliteit verhouding is oké. Meestal verrassende seizoensgerechten. Een aanrader!

Gegeten op 1 september 2014

David&Erica

Gisteren, 7-7-2014 met mijn vrouw hier gegeten. Het eten was prima in orde en erg lekker. Alleen is het dessert niet om naar huis te schrijven; er wordt geen echte slagroom gebruikt maar uit een spuitfles, dus slagroom wordt snot. Ook zou er voor de koffie eens een ander merk gebruikt moeten worden, dat zou een hele verbetering zijn. De zoetigheden bij de koffie zou eens een andere variatie op gemaakt kunnen worden, het is altijd het zelfde.....De bediening is prima.

Gegeten op 7 juli 2014

ccczzz

Hier in 2013 verschillende malen gegeten en vooral dan de tournedos. Altijd mals en bereid zoals gevraagd (mag ook wel eens gemeld worden dat dat nog wordt gedaan en dat er naar je wordt geluisterd), niet karig met de wijn, restjes worden in zijn geheel in het glas geleegd, zodat je wel eens wat teut van tafel gaat. De service is echt prima. Ik was er in 2014 nog niet, maar kan me niet voorstellen dat het veranderd is, zoals ik uit de nieuwste beoordelingen aflees.

Gegeten op 21 november 2013

waldorf en statler

Hier nu voor de tweede keer gegeten, personeel echt uitzonderlijk vriendelijk en er hangt een goede sfeer. Het eten is simpel maar erg smakelijk. Ook zijn de borden mooi opgemaakt. Als je vooraf een tafel reserveerd betaal je geen entree voor het Holland Casino.

Gegeten op 15 februari 2014

Yummies

Gezellige avond daar gehad! Het was er druk, dus de bediening was niet heel oplettend maar uiteraard wel vriendelijk. Vooraf een Carpaccio genomen, erg lekker! Als hoofd had ik een gestoofde kalfswang genomen, helaas een beetje flauw.

Gegeten op 9 februari 2014

elroca

Heerlijk gegeten. De carpaccio was voortreffelijk en de kalfs-ribeye super met verse champignons vgls ons met Pernod geflambeerd. De bediening was erg vriendelijk en toonde kennis van serveren en de (wijn)kaart. De inrichting is een beetje kaal en ongezellig ; veel hout , bruin ,steriel en koud . Geen tafelkleed of lopertje maar gewoon een servet. maar dat mocht de pret niet drukken ; we komen zeker weer terug !

Gegeten op 20 november 2013

Johnradder

Weer aan de ronde tafel gegeten in het Casino..waar het druk was op vrijdagavond. Eten is wat je kan verwachten in zo'n gelegenheid. Gewoon simpel maar lekker (Sateh Friet), Personeel in de bediening is eigenlijk altijd wel goed, spelen exact in op de gasten die ze hebben. Bijbestelling kwam vlot...gewoon heerlijk (simpel) gegeten daar

Gegeten op 27 september 2013

Schrijf zelf een recensie over Holland Casino Scheveningen in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over Holland Casino Scheveningen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.