• foto's van Holland Casino Scheveningen in Scheveningen - 1

2. Frans
  1. Toon telefoonnummer 070 306 77 48
  2. www.hollandcasino.nl/nl/eten-drinken/restaurants/scheveningen

Spannend diner in Scheveningen

Naast een gevarieerde spelaanbod, gezellige bars en exclusieve ruimtes beschikt het Holland Casino Scheveningen ook over een uitstekend restaurant. Op de eerste etage kan je heerlijk dineren met uitzicht op het Kurhaus en de speelzaal. Geniet hier van de gerechten die altijd met hoge kwaliteit bereid worden in de open keuken!

saartjeee

Zo, wat waren de mensen van Holland Casino geïrriteerd zeg! Alsof ze iets hebben tegen buitenlanders. Ik werd ten eerste niet fatsoenlijk begroet en toen we aan tafel schoven kon er geen lach van de bediening af. Tafel werd niet gepoetst, de kringen van de vorige drankjes waren nog duidelijk te zien!!! Eten was goed maar wanneer we nog een drankje wouden bestellen was de bediening nergens te vinden??? Al met al slecht, ik kom NOOIT meer terug.

Gegeten op 8 april 2015

chareleanna

Hier eet ik eigenlijk elke week wel een keer. De keuken is tot laat open en daarom is het na tot laat gewerkt te hebben altijd fijn om hier nog te kunnen bestellen. De service is geweldig, het personeel valt echt niets op aan te merken. Het decor is ook erg mooi, je kijkt als je aan het raam zit uit op het Kurhaus en hebt een fantastisch uitzicht. Het restaurant zelf ziet er luxe uit met een mooie open keuken. Het eten is er ook heerlijk, vooral de zalm met seizoensgroenten is erg lekker. Ook de risotto smaakt prima. Jammer dat de witte huiswijn is veranderd, vond de oude lekkerder en was 3.90 per glas en tegenwoordig is het 4.50 per glas (een aardig groot verschil dus). Ik zal hier met regelmaat blijven komen omdat het altijd weer een gezellige avond uit is met goed eten en een goede service.

Gegeten op 28 maart 2015

Cloudy

Afgelopen maandag hebben we hier gegeten en het was heerlijk. Het was niet druk, dus we mogen zelf een plek uitkiezen. We hebben een driegangen menu besteld en dat was heerlijk. Alleen bij de soep vond ik het een beetje zout, maar het was wel lekker. De bediende was ook heel vriendelijk.

Gegeten op 23 maart 2015

Detabase

Uitstekend eten voor een eerlijke prijs. Sinds gisteren hebben ze een nieuwe kaart en hier een culinaire wandeling doorheen gehad. Prima witte wijn erbij en goede bediening.

Gegeten op 13 januari 2015

woutk

Eten was bijzonder goed, maar het personeel, misschien vanwege de kerst drukte, liet diverse steekjes vallen, o.a. amuse vergeten, soep vergeten op te dienen bij één persoon van ons gezelschap, drankjes werden slecht verzorgd etc. De manager had het duidelijk niet onder controle.

Gegeten op 26 december 2014

food4fun

Zeker boven verwachting, het eten en de ambiance, deze combinatie maakt het tot een leuke avond uit, de prijzen voor een 3 gangen Diner zijn zeer redelijk, mogelijk omdat het Casino de Money maker is.

Gegeten op 12 december 2014

stavros1

Afgelopen vrijdag weer eens gegeten bij Holland casino Scheveningen. Had tijdens mijn eerste bezoek bij het restaurant nooit verwacht dat ik het zo goed zou ervaren. Na mijn eerste ben ik best vaak naar het restaurant geweest. Afgelopen week vrijdag weer eens gegeten. De carpaccio is daar voortreffelijk, de truffelmayonaise is overheerlijk! Er wordt heerlijke wijn ingeschonken! Dit is wel een van mijn standaard plekjes geworden gezien het eten wat er wordt geserveerd en de top service van het personeel!

Gegeten op 14 november 2014

Johnradder

Weer is sinds tijden in het Casino gegeten...en zeer aangenaam verrast, er waren nieuwe zaken op de kaart gezet etc.

Voor een (kortings) menu gekozen...3 gangen voor 27 euro (achteraf ook nog 15% kortingskaart ingeleverd)...

We begonnen al met een leuke binnenkomer, een fles wijn en een paar pilsjes van het huis...daarna alle vier heerlijk gegeten...om eerlijk te zijn top zelfs (en we zijn wat gewend)...mooie lekkere goed bereide producten....soep vooraf leuk aan tafel in je, reeds gevuld met kruiden, bord ingeschonken...allemaal heerlijk. Hoofdgerechten super en toetje (ijs) idem.

Moet wel iedereen aanraden aan de ronde tafels te gaan zitten, prima vriendelijke bediening.

Entourage was wat minder vonden wij die avond, als entertainment was er de "Surinaamse" band Sabroso...een super swingende band die enorm veel, eigenlijk belachelijk veel, mensen trok van Hindoestaanse komaf...die terecht een heerlijke avond hadden met deze superband. Maar mijn gevoel was dat het nog nooit zo druk was daar...duizenden bezoekers welke buiten in dikke rijen stonden......wij zijn na het heerlijke eten ook snel weggegaan.

Nogmaals eten een aanrader.....

Gegeten op 31 oktober 2014

Wanneke

Wij eten hier regelmatig, omdat we tot laat werken en dan vaak alleen nog terecht kunnen in de fastfoodsector. Met uitzondering van HC, die heerlijk laat de keuken open houden. De kwaliteit is altijd prima, de service meer dan correct en de prijs-kwaliteit verhouding is oké. Meestal verrassende seizoensgerechten. Een aanrader!

Gegeten op 1 september 2014

David&Erica

Gisteren, 7-7-2014 met mijn vrouw hier gegeten. Het eten was prima in orde en erg lekker. Alleen is het dessert niet om naar huis te schrijven; er wordt geen echte slagroom gebruikt maar uit een spuitfles, dus slagroom wordt snot. Ook zou er voor de koffie eens een ander merk gebruikt moeten worden, dat zou een hele verbetering zijn. De zoetigheden bij de koffie zou eens een andere variatie op gemaakt kunnen worden, het is altijd het zelfde.....De bediening is prima.

Gegeten op 7 juli 2014

Schrijf zelf een recensie over Holland Casino Scheveningen in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over Holland Casino Scheveningen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.