Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Mezza Luna

1. Grand café
  2. Internationaal

Mezza Luna

1. Grand café
  2. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 0251 652 251

mediterraantje

Omdat we te laat waren voor de aanbieding: onbeperkt tapas eten (let op: dit is van 17.00 tot 20.00 uur) iets gekozen uit de beperkte menukaart: 3 gerechten met saté op verschillende wijze klaargemaakt, een dagvisschotel en een gegrilde diamanthaas. De keuze was dus al snel gemaakt. Partner koos voor de vis, ikzelf voor de diamanthaas. Jammer dat er niet gevraagd werd hoe deze klaargemaakt moest worden, de stukjes waren zo goed als rauw, sommige zelfs koud. De vis was veel te droog. Bediening was niet echt professioneel. We hebben buiten gegeten, tegenover het station en de enorm drukke spoorlijn. Geen aanrader, veel te veel herrie.

Gegeten op 2 juli 2014

emi.groen

Echt lekker en gezellig gegeten.
Aparte voorgerechten als een soort tappa's.
Het hoofdgerecht dat wij beiden gekozen hadden bestond uit een mixedgrill van heerlijk en malse vleessoorten(ossehaas, varkenshaas, kipfilet en eendenborstfilet). Ik ben zelf een grote eter en extra bijlage werden zonder kosten geserveerd. Wij komen hier zeker terug en prijzen het een ieder aan.

Gegeten op 30 maart 2014

Tinka_B

Vorige week heb ik hier met 8 anderen prima gegeten. Wij hadden een menuutje samengesteld waaruit gekozen kon worden. Er was carpaccio van ossenhaas, zalm en een vegetarisch paddenstoel. Het enige wat ik hier over hoorde was de kaas bij de carpaccio van ossenhaas, oude kaas ipv parmazaan. Bij de hoofdgerechten, bestaande uit een haasje van Iers rund, kabeljauw of een vegetarische wrap werden heerlijke aardappeltjes geserveerd en spinazie met weer oude kaas er over. Die kaas over de spinazie is zonde en niet nodig.
En misschien bij de zeekraal even de stronken eruit halen. Dat eet niet zo lekker. Voor de rest prima gegeten. Goede bediening. Komen zeker nog een keer terug.

Gegeten op 22 februari 2014

Schrijf zelf een recensie over Mezza Luna in Castricum

Schrijf hieronder je recensie over Mezza Luna. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.