a TripAdvisor company

1. Grand café
  2. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 0251 652 251

PepeSalome

Heerlijk als lunch brood met volop paling gegeten, en een ruim belegd brood carpaccio. Prima op smaak, niet zuinig met garnering enz. Flexibele en prettige bediening. Prijs kwaliteit prima in balans. Interieur wat gedateerd naar onze smaak.

Gegeten op 15 mei 2015

ebinkson

Heerlijk gegeten. Er was voor ons als groep een buffet klaargemaakt. De bediening was uiterst vriendelijk en de dames hadden er duidelijk plezier in. Als groep hadden we een aparte ruimte. Deze was ook smaakvol ingericht net zoals de rest van het restaurant overigens.Het is een feest om bij Mezza Luna te eten

Gegeten op 21 maart 2015

blieb1973

Hier heb ik al een aantal keren gegeten en qua eten valt er niets te klagen. Er is een ruime keuze uit gerechten die altijd erg lekker zijn. De locatie is, ondanks het spoor, best oké. In de zomer zit je buiten bijna de hele dag in de zon en het centrum is niet ver. Ik blijf komen!

Gegeten op 25 september 2014

mediterraantje

Omdat we te laat waren voor de aanbieding: onbeperkt tapas eten (let op: dit is van 17.00 tot 20.00 uur) iets gekozen uit de beperkte menukaart: 3 gerechten met saté op verschillende wijze klaargemaakt, een dagvisschotel en een gegrilde diamanthaas. De keuze was dus al snel gemaakt. Partner koos voor de vis, ikzelf voor de diamanthaas. Jammer dat er niet gevraagd werd hoe deze klaargemaakt moest worden, de stukjes waren zo goed als rauw, sommige zelfs koud. De vis was veel te droog. Bediening was niet echt professioneel. We hebben buiten gegeten, tegenover het station en de enorm drukke spoorlijn. Geen aanrader, veel te veel herrie.

Gegeten op 2 juli 2014

Restaurant - 11 maanden geleden

Meesterproever, dank voor uw recensie. Deze heeft onze aandacht. Jammer van uw negatieve ervaring bij ons. Wij komen hier in een persoonlijk bericht aan u op terug.Naast 40 tapasgerechten bieden wij ook 14 hoofdrechten.Helaas kunnen wij niets doen aan het treingeluid, maar u kunt ook binnen zitten

emi.groen

Echt lekker en gezellig gegeten.
Aparte voorgerechten als een soort tappa's.
Het hoofdgerecht dat wij beiden gekozen hadden bestond uit een mixedgrill van heerlijk en malse vleessoorten(ossehaas, varkenshaas, kipfilet en eendenborstfilet). Ik ben zelf een grote eter en extra bijlage werden zonder kosten geserveerd. Wij komen hier zeker terug en prijzen het een ieder aan.

Gegeten op 30 maart 2014

Tinka_B

Vorige week heb ik hier met 8 anderen prima gegeten. Wij hadden een menuutje samengesteld waaruit gekozen kon worden. Er was carpaccio van ossenhaas, zalm en een vegetarisch paddenstoel. Het enige wat ik hier over hoorde was de kaas bij de carpaccio van ossenhaas, oude kaas ipv parmazaan. Bij de hoofdgerechten, bestaande uit een haasje van Iers rund, kabeljauw of een vegetarische wrap werden heerlijke aardappeltjes geserveerd en spinazie met weer oude kaas er over. Die kaas over de spinazie is zonde en niet nodig.
En misschien bij de zeekraal even de stronken eruit halen. Dat eet niet zo lekker. Voor de rest prima gegeten. Goede bediening. Komen zeker nog een keer terug.

Gegeten op 22 februari 2014

Schrijf zelf een recensie over Mezza Luna in Castricum

Schrijf hieronder je recensie over Mezza Luna. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.