Mezza Luna

• 6.8

• 7.2

emi.groen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Echt lekker en gezellig gegeten.
Aparte voorgerechten als een soort tappa's.
Het hoofdgerecht dat wij beiden gekozen hadden bestond uit een mixedgrill van heerlijk en malse vleessoorten(ossehaas, varkenshaas, kipfilet en eendenborstfilet). Ik ben zelf een grote eter en extra bijlage werden zonder kosten geserveerd. Wij komen hier zeker terug en prijzen het een ieder aan.

Gegeten op 30 maart 2014

Tinka_B
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vorige week heb ik hier met 8 anderen prima gegeten. Wij hadden een menuutje samengesteld waaruit gekozen kon worden. Er was carpaccio van ossenhaas, zalm en een vegetarisch paddenstoel. Het enige wat ik hier over hoorde was de kaas bij de carpaccio van ossenhaas, oude kaas ipv parmazaan. Bij de hoofdgerechten, bestaande uit een haasje van Iers rund, kabeljauw of een vegetarische wrap werden heerlijke aardappeltjes geserveerd en spinazie met weer oude kaas er over. Die kaas over de spinazie is zonde en niet nodig.
En misschien bij de zeekraal even de stronken eruit halen. Dat eet niet zo lekker. Voor de rest prima gegeten. Goede bediening. Komen zeker nog een keer terug.

Gegeten op 22 februari 2014

the-taste-of-syl
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren op 1e kerstdag een nare ervaring gehad in deze zaak. Toen wij een aanmerking maakten op de bereidingswijze van de hertenbiefstuk ( taai en bij sommigen van ons te ver doorbakken) kregen we een erg onprofessionele snauw van een lid van het bedienend personeel. Onze opmerking werd op brutale wijze weggewuifd met "ik vind het wel gewoon goed, ze zijn allemaal op dezelfde manier bereid. heeft u eigenlijk wel eens eerder hert gegeten?" in plaats van excuses en het aanbieden van een nieuw stukje vlees/ een alternatief, bleef het personeelslid op beledigde toon in discussie met ons. uiterst onprofessioneel en het heeft de sfeer in de groep een tijdlang verpest.

de andere personeelsleden waren overigens wel attent en begrepen onze reactie volledig, wij hadden waarschijnlijk gewoon pech met de onze.

al met al erg jammer, wij komen hier hoogstwaarschijnlijk niet meer terug.

Gegeten op 25 december 2013

rianne1951
  • Recensies in de laatste twee jaar

Mooi restaurant met een strakke aankleding, een goede sfeer en een uitstekende bediening. De gerechten zijn verzorgd, zien er mooi uit en zijn bovendien subtiel en smaakvol.
Verrassend restaurant Aanrader.

Gegeten op 27 oktober 2013

Klaas-Jan7
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren zijn wij samen gaan eten bij Mezza Luna. Vooraf had ik de carpaccio die goed op smaak was, wat je tegenwoordig niet vaak meer tegenkomt. Mijn tafelgenoot had de makreel. Was leuk en zeer mooi opgezet met oude wijvenkoek en heel belangrijk erg lekker en een goede combinatie. Als hoofdgerecht had ik tournedos met truffelsaus. Het vlees was zacht en de bereiding was naar mijn verwachting. Mijn tafelgenoot had de saltimbucca. Hij was ook erg tevreden. Helaas hadden we geen tijd voor een dessert. Deze houden we open voor een volgende keer!

Gegeten op 4 mei 2013

tiana
  • Recensies in de laatste twee jaar

via vakantieveilingen een high tea gereserveerd . mijn hoge verwachtingen werden niet waargemaakt . prijs kwaliteit verhouding is ver te zoeken .30 euro betaald via vakantie veilingen en op de kaart verkopen ze de high tea voor 18.50 , wat veel te veel is . de sandwiches waren lekker , maar niks speciaals en dat geld ook voor de rest ,een chocosoes een bonbon een stukje spekkoek , mini muffin,een scone met een potje jam en een bakje boter , een appelgebakje en dat was het dan wel .niks speciaals en erg goedkoop allemaal en zeker de prijs niet waard . wel gezellige tent maar beetje smoezelig allemaal . ons zul je er niet zo snel weer vinden .

Gegeten op 28 april 2013

bakkerej
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hadden een vakantieveiling bon voor een high tea met een omschrijving die zeer uitgebreid was. toen de spullen op tafel kwamen viel het eigenlijk tegen. De scones was een 1 haps mini muffins. De beloofde petit fours waren een soesje, een oud droog vierkantje met iets van appel en een klein stukje chcolade cake de "muffins"was een halve muffin en de chocolade fudge en de bonbons hebben we niet gezien.Voor de derde persoon moesten we 18 euro bij betalen en dat is niet erg maar de verhouding prijs/hoeveelheid was het niet waard.

Gegeten op 6 februari 2013

Window
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gezellig en sfeervol restaurant/cafe met voor ieder wat wils op de kaart. Hoewel de gangen elkaar wat sneller hadden mogen opvolgen, was de bediening verder aardig en attent. De hapjes vooraf waren lekker, hoewel de yakitorispiesjes wat warmer hadden mogen zijn. (De kruidenboter daarentegen was nu gelukkig een keer niet, zoals bij veel plekken, hard en halfbevroren maar smeerbaar en op kamertemperatuur.) Brood is echt super. Bij het hoofdgerecht was de presentatie van het eten prima, de garing goed en de samenstelling hoofd/bij-gerechten in orde. De rodewijnsaus bij het hertenbiefstukje was niet vies, maar ik heb echt wel lekkerdere gehad, deze was wat zurig. Verder waren de hoofdgerechten weinig bijzonders, maar er was ook weinig mee mis en ze waren zeker goed te eten. Het tapastoetje (fijn als je niet kunt kiezen, wilt delen, of gek bent op toetjes) en de sgroppino's toe waren heerlijk. Trouwens, de verschillende wijnen die we geproefd hebben ook.

Bij Mezza Luna eet je misschien niet op topniveau, maar de prijs-kwaliteitverhouding is uitstekend. Prima gegeten, gezellige avond gehad, en voor het bedrag op het bonnetje aarzelen we niet om terug te komen. En met ons vele anderen, vermoed ik: ze zaten vrijwel helemaal volgereserveerd en er bleven mensen binnenkomen.

Gegeten op 5 januari 2013

Jochem76
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten in Castricum bij Mezza Luna. Erg sfeervol restaurant met vriendelijke bediening! Heerlijk gegeten en de avond afgesloten met cocktails. Wij komen snel weer een keer terug!

Gegeten op 4 januari 2013

FransVoorproever
  • Recensies in de laatste twee jaar

Leuke inrichting, prima ligging, vlakbij het station. Vriendelijke, informele bediening. De meisjes hadden het soms zo gezellig met elkaar dat ze vergaten om rond te kijken of we iets wilden bestellen. Over het eten was ik nu minder tevreden dan de vorige keer. Het konijn was wat droog en aan de rode kool zat weinig smaak. Het garnituur was eenvoudig: alleen gebakken aardappelpartjes en de al genoemde rode kool die onder de konijnenbout verstopt lag in het diepe bord. Een van mijn tafelgenoten noemde een rare bijsmaak aan de satesaus.

Gegeten op 16 december 2012

Schrijf zelf een recensie over Mezza Luna in Castricum

Schrijf hieronder je recensie over Mezza Luna. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!