Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

La Tapera

1. Argentijns

La Tapera

1. Argentijns
  1. Toon telefoonnummer 071 407 54 42

lekker_eten78

Een leuke ambiance, vlakbij de boulevard in Katwijk. Het personeel is aardig en op z'n Zuid-Amerikaans wordt er muziek via de tv's afgespeeld.

Helaas was het eten niet zo lekker - vlees te doorbakken en niet meer mals. Jammer.

Gegeten op 11 juli 2014

Denhog1990

Wij zijn hier gisterenavond gaan eten en over het algemeen is dit goed bevallen. Dat de chef je een handje komt geven als je binnenkomt en als afsluiter van het etentje je beide een gratis cocktail geeft doet je toch goed! Tevens is het restaurant leuk aangekleed.

Over het eten zelf: Ik had zelf de spareribs met extra knoflook, met wat frietjes en salade on the side. Het was een royale portie van alles en het heeft erg goed gesmaakt. Echter was de Sparerib niet heel erg mals maar ik moest even goed snijden voordat er vlees vanaf kwam.. (echter kun je natuurlijk ook gewoon kluiven dus dit hoeft geen nadeel te zijn) De marinade met de extra knoflook was wel erg goed gemaakt en gaf het een lekkere smaak. Tussendoor had ik ook de cocktail Caipirinha op en dat was een leuke verrassing, en zeker een aanrader!

Mijn vriendin had de Fajitas. Ook zij was erg tevreden met het gerecht al konden de 2 fajitas wel wat specialer. Deze hadden net zo goed van de supermarkt konden zijn.

Al met al een leuke tent met een goede chef. Wij zouden hier zo nog een keer heen gaan!

Gegeten op 27 november 2013

ed6

Vlees van de grill perfect bereid door de eigenaar zelf. Geserveerd met een heerlijke gepofte aardappel en een frisse salade. De inrichting van de zaak is gezellig maar al jaren hetzelfde een beetje opfrissen zou geen kwaad kunnen. Bediening is snel, vriendelijk en attent. De chef controleert of je tevreden bent. Gratis tropische cocktail. Kortom een prima restaurant met prima kaart.

Gegeten op 16 augustus 2012

Astrid100

Uiitstekend gegeten, Heerlijke ossehaas en heerlijke gekruide garnalen. Echt een aanrader. De beste Caipirinha cocktail.Het was vreemd genoeg niet druk, maar dat komt misschien door de mooie zomeravond dat de meeste mensen op het strand gaan eten.

Gegeten op 25 juli 2012

cosy

• Matig

• Matig

Dat de verkeerde fles wijn werd geserveerd, de salade nooit kwam, ach. Maar om na het hoofdgerecht meer dan 1 uur te wachten om je dessert te mogen bestellen, dat klopt niet. Uiteindelijk bij balie koffie besteld. In de wachttijd hoorden we dat rekening bij de andere tafel niet klopte. Er stond te veel drank op. Bij het afrekenen de rekening maar even nagekeken. Ook bij ons werd te veel drank berekend. Kortom, het eten was goed, de bediening slecht.

JohN G

• Goed

Een echt Argentijnse sfeer en leuke bediening door jonge mensen. Betaalbare prijzen en eerlijk gezegd uitstekend stukje vlees. We hebben er dinsdag gegeten met 4 man. Mijn Gran Parillada Mixta (400g) was super. Volgende vrienden etentje gaan we zeker terug.

Proever47281

• Goed

Gisteren gegeten bij La Tapera, een echte Argentijn, qua sfeer en inrichting en ook qua menukaart. Bij binnenkomst was er geen tafeltje vrij, we konden echter plaats nemen aan de bar en wachten tot er plaats was. Bediening was vlot en vriendelijk. Ik en een vriendin namen beide spareribs, deze waren zoals ze horen te zijn, lekker gekruid en mals. Voor de liefhebber waren er ook spareribs met extra veel knoflook. Gerechten worden geserveerd met frites of gepofte aardappel, salade, knoflooksaus en olie met kruiden. Later zagen we op de rekening dat het drankje dat we aan de bar hadden gedronken niet in rekening was gebracht. Aardig!

Liliath666

• Uitstekend

• Uitstekend

Leuke sfeer en erg gastvrij. De barman deed erg zijn best om de glazen zo gracieus mogelijk te vullen waarbij de ijsklontjes rijkelijk rondgesmeten werden. Daarnaast hebben we heerlijk gegeten.

Proever33869

• Goed

Goed restaurant met een gezellige sfeer. Het vlees is perfect. Vooral de schotel La Tapera, een mix van drie verschillende soorten vlees, is aan te bevelen.

Schrijf zelf een recensie over La Tapera in Katwijk

Schrijf hieronder je recensie over La Tapera. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.