Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

1. Restaurant

Toon telefoonnummer Bel 076 514 82 48

max25

Gegeten op 22 september 2014

G_Jans

2 vegetarische gerechten gegeten (Portobello uit de oven). Deze was niet smaakvol (had echt veel beter gekund). Ondanks dat de dame van de bediening vriendelijk was, stoorde het ons achteraf dat de vraag: "wilt u een flesje water bij de wijn", beloond werd met een bedrag van € 5,50 op de rekening. We vinden het niet erg om voor water te betalen (meestal krijg je het gratis, wanneer je ook wijn besteld), maar als je de vraag zo stelt, zoals deze dame deed, verwacht je deze niet op deze wijze op de rekening. Dan moet je de kostprijs van te voren netjes meedelen. Er waren trouwens nog 1 klein ding op de rekening dat niet klopte, maar dat terzijde. Het eten is verder zo klaar gemaakt dat alles draait om die Portobello. Je krijgt er een bakje frites bij en een bakje rauwe slagroente. That's it! Dat alles tegen een aardige kostprijs. Eigenlijk te hoog (en we zijn echt geen zeikerds als het om eten en betalen gaat).

Gegeten op 13 augustus 2014

uitetenofzelfkoken

Op maandag voor de 2e keer bij een bierproeverij in Cafe Zeezicht geweest. Je betaalt €15,- en proeft 8 bieren in proefglaasjes en krijgt 2 gerechtjes tussendoor. Aan het einde van de avond mag je van het biertje dat je het lekkerst vond een heel flesje drinken.

De proeverijen worden gegeven door mensen uit het biervak en het is enorm leuk, gezellig, leerzaam en lekker. Er wordt veel uitleg gegeven over de bieren, de smaak, bereiding en de brouwerij en geschiedenis. Aan het einde van de avond is er een quiz, waarbij je uiteraard bier kan winnen.

De 2 gerechten komen uit de keuken van Zeezicht en smaakten fantastisch. In dit seizoen waren het allebeide wildgerechten.

Het wordt op de begane grond gehouden. In het restaurant heb ik eerder gegeten en dat is op de eerste verdieping. Als je geluk hebt zit je aan het raam en kijk je uit over de Grote Markt.

Gegeten op 2 december 2013

Milamber77

Gisteravond hier gegeten en gekozen voor het dagmenu. De gerechten waren simpel: Voorgerecht was gerookte zalm met groene asperges en hollandaise saus, hoofdgerecht lamsrack en dessert een dame blanche. Op het voorgerecht en het dessert viel weinig aan te merken, behalve dat het erg eenvoudig was. Echter niet alle stukken van het lamsrack waren gaar. Bij mij en één van de andere was één stuk nog rauw. Hierdoor kan ik het eten slechts waarderen met een 5 geven. De salade die bij het hoofdgerecht geserveerd werd, bestond uit slechts kropsla met wat stukken tomaat. Als aan deze zaken meer aandacht aan besteed wordt en de gerechten worden afgemaakt met meer groente, dan zit er in de toekomst zeker een 7 in.

Op de aankleding en de bediening viel verder niet veel aan te merken, behalve dat de bediening iets vlotter had gekund.

Gegeten op 30 november 2013

Mar-Jan

Leuk no nonsens restaurant voor smakelijk betaalbaar eten.
De bediening is zeer vriendelijk en de wijn (terza blanc) prima.
Mooie start met een amuse van gevogelte op toast.

Mijn vrouw koos op de huid gebakken zeebaars (op een bedje van venkel) en was daar zeer tevreden over. De 2 overige tafelgenoten waren blij met het goede Simmentaler biefstukje.

De gezellige ambiance in het centrum maakt dit adres tot een goede keuze "zonder pretenties".

Gegeten op 20 oktober 2013

Jobo1956

Hier met mijn dochter gegeten, lang moeten wachten, terwijl er maar drie tafels zaten. Veel te kleine porties, vis was te hard aangebakken,
Friet en sla in een klein bakje voor twee personen, kan echt niet.
Samenvattend minimale porties, voor de gehanteerde prijzen.
Misschien een idee om hiervan een dagschotel te maken voor 12,50

Gegeten op 4 oktober 2013

Mark V

Met mijn dochter hier buiten gegeten: 2 x het 3-gangen menu. Vooraf gebakken mosseltjes, als hoofdgerecht varkenshaasje in seranoham en tiramisu toe.
De plek aan de rand van het plein is prachtig en de bediening is vlot en vriendelijk.We hadden beetje de pecht dat de middagploeg van de bediening zelf ook op het terras neergestreken was en dat bestaat kennelijk hoofdzakelijk uit kettingrokers. Minpuntje. Maar de bediening in charge was goed.
Ik had spijt van mijn beslissing hier voor het menu (22,50) te gaan. De gebakken mosseltjes smaakten echt helemaal nergens naar. Zelfs de kaas die eroverheen gesmolten lag had totaal geen smaak. Ik begrijp niet hoe je dat zo slecht kan maken. Kan me niet voorstellen dat iemand in de keuken dit ooit zelf smakelijk heeft gevonden. Varkenshaas liet wat op zicht wachten maar was prima, de tiramisu was goed.
Als ik hier nog eens kom neem ik geen menu maar een simpele hap. Ze serveren ook betaalbaar kogelbiefstuk met friet.

Gegeten op 31 juli 2013

Karen68

Paar weken geleden ook geluncht bij Zeezicht en omdat het toen al goed bevallen was, nu weer. Het brood is heerlijk en de gerechten worden smaakvol gepresenteerd. De bediening op t terras was vlot en zeer vriendelijk! Per toeval gezien dat er de 30e een jamsessie zou zijn in The Loads. Dit was zo geweldig, hier kan Mezz en de Valkenburgconcerten alleen maar van dromen. Wat een muzikanten. Wel jammer dat er weinig publiek was, voor ons fijn, maar wat hebben ze een geweldig optreden gemist. Hier hadden zoveel meer mensen van moeten kunnen genieten. De eigenaresse van Zeezicht, althans ik begreep dat ze de eigenaresse was, was een perfecte gastvrouw en liet zien dat hoe je gasten moet ontvangen. Olijfjes en nootjes op tafel en goed en vriendelijk personeel. Kon niet beter.

Gegeten op 29 juni 2013

Proever31041

Hier samen met een vriendin een broodje gegeten. Het opnemen van de kaart ging snel. Dat beloofde veel goeds. Helaas bleef het daar bij. Toen het bestek werd ingedekt zagen wij al meteen dat de messen heel smerig waren. Er zaten etensresten aan. Dat werd gecorrigeerd. Toen we onze bestelling kregen bleek het broodje van mijn vriendin helemaal niet te kloppen. Er zaten dingen op die helemaal niet bij de omschrijving stonden, en de dingen waarvoor zij het broodje had besteld waren nergens te vinden. Na vijf minuten hadden we eindelijk de aandacht van de bediening. Ze corrigeerde dat door alsnog een bakje van de ontbrekende ingrediënten te gaan halen.
Mijn kaascroqette sandwich was niet meer dan een drietal dik gesneden bruine boterhammen belegd met een plak kaas, sla, een saus(?) en een veel te ver door gefrituurde kaassoufflé.
De bediening was te druk met kletsen dat ze geen oog meer hadden voor de gasten. Ze zaten zelfs aan de bar met de rug naar de gasten.
Als dit soort recensies vaker op deze site verschijnen, doe er dan iets mee. Jullie zitten op een unieke locatie en dan doe je er niets mee. Jammer.

Gegeten op 24 mei 2013

Greetje54

Vandaag een broodje seranoham en brie gegeten.
Broodje is maar aan een kant belegd en ook nog erg karig .
Prijs van € 8,70 slaat nergens op. € 4,-- zou een normalere prijs zijn.

Gegeten op 8 maart 2013

Schrijf zelf een recensie over Café Restaurant Zeezicht in Breda

Schrijf hieronder je recensie over Café Restaurant Zeezicht. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.