a TripAdvisor company

2. Frans
  3. 54% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 038 425 42 54

ptouw

We namen een verrassingsmenu met coquilles, biefstuk en uiterst malse sukade en licht toetje na. Alles buitengewoon heerlijk. Vooral de coquilles en de sukade waren heerlijk.

Gegeten op 16 november 2015

x-elf

wat een teleurstelling! Beperkte kaart waarvan nog eens 2 gerechten niet leverbaar zijn. Zeebaars besteld, na wachten komt de ober zeggen dat de zeebaars ook niet leverbaar is. Hij heeft wel slibtongetjes. Deze staan niet op de kaart, dat had al een teken moeten zijn. Duurde lang voor het eten kwam. Brood bij besteld wat niet geleverd is. Slibtongetjes leken uit de vriezer te komen. Sommige stukken leek wel gum. Bediening heeft niet geinformeerd. Wij wilde niets mee, alleen koffie. Ook dat ging fout. Aangegeven dat wij zwaar ontevreden zijn. We hebben een gezelschap in de achter zaal - was het antwoord. Verder werd er niets mee gedaan.
Prijs prestatie is niet in verhouding. Veel te duur.
Teleurstellend.

Gegeten op 18 september 2015

Proever33084

Voor het lunchkwartet dat men hier (à een pittige 14 euro 95) serveert, moet de kok inspiratie hebben opgedaan in het restaurant van Madurodam.
Ik noteerde onder (niet veel) meer een garnalencroquet ter grootte van een flinke rijstkorrel. Daar past natuurlijk met geen mogelijkheid een garnaal in! Niet verwonderlijk dus dat het ding(etje) leeg was.

Gegeten op 25 juni 2015

RuudvB

Met een zakenrelatie hier geluncht. De kaart is beperkt en de lunchgerechten zijn duur. Mijn Italiaanse bol met tonijnsalade was prima; alleen € 12,50 vind ik een boel geld. De bediening was efficiënt, hoewel we twee keer om de koffie moesten vragen. De serveerster bood haar excuses ervoor aan. De afknapper kwam thuis. Ik had betaald en niet op de bon gekeken. Bij thuiscontrole bleek er een glas wijn op gezet te zijn, die we echt niet besteld hadden.

Gegeten op 20 mei 2015

remco38

ik heb hier gegeten omdat ik hier ook overnachte, het decor was niet echt leuk maar het eten was top.
bediening was super en het eten was ook top

Gegeten op 8 januari 2015

Iris Hartman

Ondanks dat het centrum op loopafstand is hebben wij er toch voor gekozen hier te eten. Een prima smakelijke carpaccio en als hoofdgerecht rib-eye. Lekker wijntje erbij genomen (Chardonnay). Het eten was niet heel bijzonder maar de smaak was verder goed. We waren wel blij dat we extra patat frites hadden besteld omdat de garnituur niet heel bijzonder was. We moesten wel onze best doen om aandacht van de bediening te krijgen.

Gegeten op 16 februari 2013

Butterfly-song

slecht gegeten voor heel veel geld. De bediening verontschuldigde zich wel, maar je kon zien dat het niet menes was. Neen, bij een volgende bezoek aan zwolle zullen we wel ergens anders een eetgelegenheid opzoeken

Gegeten op 22 december 2012

Liliannebroek

• Goed

Ik moet vaak onderweg lunchen en dan kom ik graag bij Wientjes omdat ze een kaart hebben die andere gerechten kent dat de obligate lunchgerechten die elk restaurant lijkt te moeten serveren. Bijzondere salades, en voldoende keuze in de warme gerechten. Bij mooi weer is het heerlijk op het terras zitten. Het restaurant doet wat formeel aan voor de lunch maar het grand cafe is gezellig hoewel een beetje donker. Altijd is de bediening zeer professioneel en ze kunnen ook echt iets vertellen over wat er op het bord is. Kortom een zaak waar je zowel prive als zakelijk uitstekend terecht kunt.

Charissaverhoef

• Matig

• Matig

Wij hebben met zeven personen een lunch genuttigd. De lunch kaart had veel keuze en goed bereid. Het minpuntje en tevens de enorme domper was het stofzuigen tijdens onze lunch. Wij vonden dit erg storend. Volgens de bediening konden wij dit verwachten omdat ze een 24uurs service hebben. Erg spijtig en daarom de indruk matig.

GuidoFemke

• Goed

Een bilderberg arrangement met vief gangen diner. Uiterst verzorgd en goed menu. Niet te avontuurlijk maar goede ingrediënten. Alleen de coquilles waren mislukt, maar daar wed iets anders voor aangeboden. Buiten dat, een perfecte service!

Schrijf zelf een recensie over Restaurant W in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant W. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.