a TripAdvisor company

2. Frans
  3. 54% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 038 425 42 54

Proever33084

Voor het lunchkwartet dat men hier (à een pittige 14 euro 95) serveert, moet de kok inspiratie hebben opgedaan in het restaurant van Madurodam.
Ik noteerde onder (niet veel) meer een garnalencroquet ter grootte van een flinke rijstkorrel. Daar past natuurlijk met geen mogelijkheid een garnaal in! Niet verwonderlijk dus dat het ding(etje) leeg was.

Gegeten op 25 juni 2015

RuudvB

Met een zakenrelatie hier geluncht. De kaart is beperkt en de lunchgerechten zijn duur. Mijn Italiaanse bol met tonijnsalade was prima; alleen € 12,50 vind ik een boel geld. De bediening was efficiënt, hoewel we twee keer om de koffie moesten vragen. De serveerster bood haar excuses ervoor aan. De afknapper kwam thuis. Ik had betaald en niet op de bon gekeken. Bij thuiscontrole bleek er een glas wijn op gezet te zijn, die we echt niet besteld hadden.

Gegeten op 20 mei 2015

remco38

ik heb hier gegeten omdat ik hier ook overnachte, het decor was niet echt leuk maar het eten was top.
bediening was super en het eten was ook top

Gegeten op 8 januari 2015

Iris Hartman

Ondanks dat het centrum op loopafstand is hebben wij er toch voor gekozen hier te eten. Een prima smakelijke carpaccio en als hoofdgerecht rib-eye. Lekker wijntje erbij genomen (Chardonnay). Het eten was niet heel bijzonder maar de smaak was verder goed. We waren wel blij dat we extra patat frites hadden besteld omdat de garnituur niet heel bijzonder was. We moesten wel onze best doen om aandacht van de bediening te krijgen.

Gegeten op 16 februari 2013

Butterfly-song

slecht gegeten voor heel veel geld. De bediening verontschuldigde zich wel, maar je kon zien dat het niet menes was. Neen, bij een volgende bezoek aan zwolle zullen we wel ergens anders een eetgelegenheid opzoeken

Gegeten op 22 december 2012

Liliannebroek

• Goed

Ik moet vaak onderweg lunchen en dan kom ik graag bij Wientjes omdat ze een kaart hebben die andere gerechten kent dat de obligate lunchgerechten die elk restaurant lijkt te moeten serveren. Bijzondere salades, en voldoende keuze in de warme gerechten. Bij mooi weer is het heerlijk op het terras zitten. Het restaurant doet wat formeel aan voor de lunch maar het grand cafe is gezellig hoewel een beetje donker. Altijd is de bediening zeer professioneel en ze kunnen ook echt iets vertellen over wat er op het bord is. Kortom een zaak waar je zowel prive als zakelijk uitstekend terecht kunt.

Charissaverhoef

• Matig

• Matig

Wij hebben met zeven personen een lunch genuttigd. De lunch kaart had veel keuze en goed bereid. Het minpuntje en tevens de enorme domper was het stofzuigen tijdens onze lunch. Wij vonden dit erg storend. Volgens de bediening konden wij dit verwachten omdat ze een 24uurs service hebben. Erg spijtig en daarom de indruk matig.

GuidoFemke

• Goed

Een bilderberg arrangement met vief gangen diner. Uiterst verzorgd en goed menu. Niet te avontuurlijk maar goede ingrediënten. Alleen de coquilles waren mislukt, maar daar wed iets anders voor aangeboden. Buiten dat, een perfecte service!

cjetten

• Uitstekend

• Uitstekend

We liepen toevallig langs hotel/restaurant Wientjes, op weg van het station naar het centrum van Zwolle. Het gebouw ziet er fantastisch uit: een klassieke sfeer, maar goed onderhouden en met twee heel fraaie varandas/balkons waar aan de ene kant de hotelbar is gevestigd en aan de andere kant het restaurant. Door het witte linnen ziet het er op het eerste gezicht een beetje formeel uit, maar dat past geheel bij de stijl van het gebouw en het stoote ons in elk geval niet af. Zowel binnen als buiten op het balkon is de sfeer erg prettig en relaxed. Het heeft inderdaad iets lounge-achtigs, zoals een eerdere beoordelaar schreef.

Er was een driegangen dagmenu (asperges) voor 30 euro, naast een kleine gewone kaart en een nog kleinere luxe kaart. Mijn partner had zeebaars, ik medaillons van het Ibericovarken. Beide gerechten waren uitstekend bereid. Wat ons vooral opviel was dat alles in de juiste verhoudingen aanwezig was, zowel wat betreft de kruiden en sauzen als wat betreft verhouding vlees-groente. Kleine kritiekpuntjes: het brood vooraf was niet supervers, en sommige groentjes net iets te lang gekookt (maar nog wel oke). De bediening was in elk geval uitstekend: jong, vriendelijk, deskundig en gemotiveerd. Kennelijk heeft het restaurant zich de eerdere kritieken aangetrokken! Ik zou hier zeker weer eten als ik in Zwolle ben.

LLEE

• Goed

Eten was niet verrassend maar wel erg lekker. Bediening mist nog veel ervaring, passie en kennis

Schrijf zelf een recensie over Restaurant W in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant W. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.