Pompadour

• ?

• ?

kimberleyp

• Slecht

Je komt binnen, er staan twee dames van het personeel die je negeren. De ene loopt weg. Je wacht een minuut of drie en draait je om naar de andere dame (die ergens mee bezig was) en vraagt keurig: "Sorry, mag ik iets vragen?" Als dank krijg je een sneer naar je hoofd over het feit dat ze voor een klant bezig is. Wat ben ik dan, een olifant?

Verder is tikken met je schoen terwijl de klant haar portemonnee uit haar tas vist ook niet echt klantvriendelijk. De taartjes zijn er lekker, maar de sfeer is ijskoud en het personeel meer dan onvriendelijk. Ga hier niet heen!

chocolatier73

• Goed

Goede kwaliteit gebak&chocolade,ziet er perfect uit!,toch...te hoge prijzen.Warme chocolade zoals je nergens anders nog proeft.Als de prijzen iets lager waren zou het echt genieten zijn.maar €5 voor een normale punt taart,en €3,25 voor kopje chocolade,
€1,75 voor 1 bonbon....????Bediening mag iets vriendelijker/minder bekakt/arrogant...

Proever70406

• Matig

Na de goede reviews die ik hier over Pompadour heb gelezen
ging ik er vol verwachting met mijn dochter lunchen.
De broodjes waren uitermate teleurstellend maar het gebakje was wel lekker. We dachten gewoon pech te hebben dus besloot ik twee zaterdagen daarop Pompadour nog een kans te geven.

Helaas, de zalm op mijn broodje had een zurig, onaangename geur en
de sla had weer bruine randjes. Wij komen hier nooit meer terug!

LindaD

• Uitstekend

Wij lunchen hier regelmatig, ze hebben bij Pompadour heerlijk brood en de ingredienten zijn altijd van hoge kwaliteit.

Proever34952

• Goed

Vind een hele leuke plek om koffie en lekkere taartje te eten. Vind personeel hier helemaal niet arrogant. Wij worden ook altijd begroet en goed bedient.En wat prijzen betreft...Ik betaal graag voor kwaliteit! Kan altijd goedkoper maar of dat altijs lekker is...

a.massing

• Uitstekend

Ik ben heus geen \'gebakkenner\', maar dit is voor taart en alles wat daarmee te maken heeft, gewoon een goeie tent: zálig al die soorten en smaakjes! De bediening is attent; terras en meubilair zijn schoon; inrichting, servies & bestek zijn mooi; en de koffie smaakt goed. Tuurlijk je betaalt er (flink) wat voor; maar voor zoiets unieks is dat best wel eens leuk.

Proever63034

• Goed

WE LOVE THIS PLACE. It is chocolate heaven! The prices are a bit steep and the staff must be suffering from some type of autism we fear but by God do these people know how to make cakes, pastries and bonbons. A pity about the FAKE vintage interior. It is a busy place so if you wish to have a good pick check in early. Mostly elderly crowd surprisingly enough.

Proever42932

• Slecht

Sinds eind juli van dit jaar (zie commentaar Hedwig) niet veel veranderd hier. Zaterdag einde van de middag: welgeteld 2 zittende klanten die al hadden betaald en 1 wachtende bij de balie. Gelukkig had ik alle tijd om even naar het toilet te gaan, maar bij terugkomst moest ik helaas constateren dat mijn tafelgenoten de jas alweer aan hadden. Met 5 mensen bediening in zo\'n kleine zaak, waarom niets over gastvrijheid geleerd? Ga er wat aan doen of trek je jas aan en ga iets anders doen: niet eens een begroeting! De afwas is belangrijker dan je gasten? Laat maar failliet gaan, de mooie bonbons ten spijt...

Proever8028

• Uitstekend

Als je ergens koffie met gebak wil eten moet je dat hier doen. Je betaalt wel iets meer maar dan heb je wel kwaliteit. Vaak wel vol.

Proever39384

• Goed

Hier regelmatig geluncht. Kleine maar leuke kaart, met verschillende kleine gerechten zoals een quiche of feuillete. De broodjes zijn erg lekker, niet alleen het beleg, maar ook het brood zelf. En natuurlijk koffie met taart na...
Erg mooi ingerichte zaak, naar mijn smaak iets te \"clean\", hoewel ze de laatste tijd wat kunstwerken tonen wat het geheel wat aankleedt.
Bediening is niet opvallend, maar gewoon, keurig. Het commentaar hieronder deel ik dan ook niet.

Schrijf zelf een recensie over Pompadour in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Pompadour. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!