Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Spartacus

1. ? 10 1 1

2. ?

3. ?

korteraar

Eerst maar even het decor: op zich goed, maar de afgelopen 20 jaar is er niets aan veranderd, en dan lijkt zo'n zaak plotseling heel erg ouderwets. De service was "normaal" maar niet overdreven. Alles kwam op tijd, maar als ik lees dat er 10 jaar geleden nog even een "gratis" ouzo werd geserveerd, dan is het jammer dat dit nu niet meer gebeurd. Dat staat namelijk zo vriendelijk. Het eten was gewoon echt goed, echt Grieks en echt ruim voldoende. Smaakvol, zoals het hoort

Gegeten op 5 juni 2014

paulintje

• Uitstekend

Wij zijn zovaak ergens gaan uiteten; Niet alleen in Limburg maar in heel Nederland maar dit restaurant steekt met kop en schouders boven de rest. Van ons een 10 van de 10. Zeker een aanrader.

Janine1955

• Uitstekend

Ik en mijn familie hebben vorige week bij Spartacus gegeten en we zijn onder de indruk van het goede eten, service en gastvrijheid ook hebben we ontzettend genoten van de warme sfeer. Dit is zeker een aanrader voor de bezoekers van iens.nl en we zullen zeker terug komen.

rick2b

• Matig

• Matig

Helaas, vergane glorie. Het lijkt wel een chinees restaurant voor de uitvinding van het wokken. Het is gewoon te leeg en te eenzaam om hier te eten. Eten is goed op zich maar net als chinees eten op den duur meer van hetzelfde. Ik ga denk ik nergens meer eten waar geen recente reviews staan. Dit betekent gewoon onvoldoende gasten en daardoor ongezelligheid.
Bediening door de kinderen van de eigenaar omdat die het blijkbaar te druk had met andere dingen. Als alles dan spastisch misloopt door miscommunicatie dan komt de eigenaar erbij maar dan wil je eigenlijk al weg.
Een restaurant is meer dan alleen goed eten.

Marieke12

• Uitstekend

Heerlijke proeverij van voorgerechten. Hoofdgerecht vlees was sappig en mals, echt smaakvol. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Vriendelijke service, Ouzo van het huis.

lefsyl

• Uitstekend

Eten was voortreffelijk, mooi opgemaakt. Bediening was erg vriendelijk. Niet te opdringerig. Prijs kwaliteitverhouding goed.

Proever74391

• Uitstekend

Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Ondanks drukte vanwege de Amstel Gold Race werd er voor ons een tafeltje vrij gemaakt. Ook gasten die tegen sluitingstijd kwamen werden gastvrij onthaald en konden nog een keuze maken uit de kaart. Toprestaurant!!! Als we weer eens in de buurt zijn komen we zeker terug.

oetmestreech

• Uitstekend

Hebben hier gisteren erg lekker en goed verzorgd gegeten. Komen zeker nog eens terug!

Proever50966

• Uitstekend

Gezellig restaurant met leuke bediening en lekker veel eten.

Proever22743

• Uitstekend

Zoals beloofd hierbij een recensie. 2e Kerstdag hier geweest en erg lekker gegeten. We waren reeds een keer eerder geweest ergens in mei en juni en dat was ook zeer goed bevallen.
We konden gewoon a la carte eten en hadden vooraf een mix schotel met diverse gerechtjes, als hoofdgerecht ook een schotel met gegrilde vleessoorten. Alles was fantastisch geregeld, zeer vriendelijke bediening, ouzo vooraf en bij het hoofdgerecht ook nog ouzo en lekkere wijnen. Bij vertrek kreeg ieder stel nog een flesje wijn mee naar huis ivm kerst. Fantastische avond gehad, bedankt Spartacus!

Schrijf zelf een recensie over Spartacus in Valkenburg

Schrijf hieronder je recensie over Spartacus. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.