Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

La Candela

1. Italiaans

La Candela

1. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 053 431 09 17

lauraotms

Een gezellig restaurant met goede pizzas en pastas. Kom er al zeker 15 jaar met veel plezier. Vind juist het kaarslicht erg gezellig, mensen die zeuren moeten maar 'gezellig' bij tl-verlichting gaan eten.

Gegeten op 26 november 2014

nicoveldhausz

Sfeer is prima,aleen kaarsverlichting,houd wel in dat de menukaart nauwelijks te lezen is.Porties zijn aan de krappe kant,genoeg voor dames ,bij lange na niet genoeg voor heren.Er werd verbaasd gereageerd toen hier door mij wat van gezegd werd.Geen sorry of iets wat er op leek.Prijsniveau is acceptabel(gezien de te kleine porties eigenlijk weer niet)Kwaliteit van het geserveerde is goed behalve van de spaghetti bolognese,dit lijkt nergens op.Mijn vrouw maakt betere.Al met al geen aanrader en wij komen hier dus nooit meer terug.

Gegeten op 2 november 2014

simone55

Nadat we een richting gewezen werden ('daar is nog wel ergens plek') kon het lange wachten beginnen.
Na 15 minuten zijn we zelf maar om een kaart gaan vragen. Nog eens 10 minuten later kwam een dame de drankjes bestelling opnemen. We wisten ook al wat we wilden eten maar dat konden we niet aan haar kwijt, daar zou een collega voor langskomen. Nog eens 10 minuten later kwam ze terug met onze drankjes. Op haar collega hebben we nog eens 15 minuten moeten wachten.
Dat is 50 minuten voor we alleen al besteld hadden!
Ook het eten zelf duurde en duurde. We waren er al bijna anderhalf uur voor we ons eten voor ons hadden. En dat met twee kleine kinderen in het gezelschap die dreinden dat ze honger hadden.

Ook de kwaliteit van het eten liet te wensen over. De pizza's waren mager belegd en de pasta die mijn man besteld had kon nog net door als kinderportie.

Wij waren hier met een Groupon, misschien dat de service en het eten daarom ondermaats waren?
Als dat zo is dan heeft deze ondernemer het concept Groupon niet goed begrepen (een voordelige kennismaking om daarna een nieuwe vaste klant er bij te hebben). Deze klant komt niet weer terug!

Toch nog een positieve voetnoot: dat de zaak verlicht wordt door enkel kaarsjes maakt het erg gezellig

Gegeten op 26 maart 2014

ellen_m

Verschrikkelijke pizzeria. Ik bestelde een pizza waar o.m. ansjovis op zat. Ik ben vegetariër dus ik wilde de pizza graag zonder ansjovis, dat werd genoteerd maar vervolgens kreeg ik een pizza vol tonijn. Toen ik zei dat ik dat niet besteld had en niet op kon eten omdat ik geen vlees/vis eet, zei het meisje "Dit zit er standaard op, stond op het volgende regeltje". Dit was totaal niet waar want dergelijke dingen controleer ik altijd. Ik zei dat ik het niet op kon eten en met een diepe zucht werd mijn bord weggehaald. Binnen 5 minuten werd er zonder een woord te zeggen een andere pizza op tafel gegooid waar totaal niks op zat wat ik oorspronkelijk besteld had. Bovendien was de pizza half lauw.

Gegeten op 8 november 2013

paul105

Vissoep erg onder de maat, bouillon smaakloos qua vis en veel te scherp. Jammer! want hij wordt goed gevuld. Uiensoep erg smaakvol en lekker. pizza's waren erg lekker en goede kwaliteit. Prijs iets boven gemiddelde maar de ingrediënten zijn daarentegen ook van goede kwaliteit.
Service vriendelijk, vlot en oprecht. Hoofd van bediening moet geen (luid) functioneringsgesprek gaan voeren met personeel in t restaurant.

Derkk

Top gegeten! We komen hier ook wel geregeld eten, het is gewoon heerlijk en betaalbaar. Pizza peasana en pizza carbonara speciaal zijn voor de vlees liefhebbers een aanrader! Je proeft de kwaliteit. Mijn vriendin is gek op de lasagne en spaghetti bebe met heel wel parmezaanse kaas ;)

DeathStella

• Goed

Dit is een redelijk goed en niet al te duur Italiaans restaurant. Let wel op welk gerecht je kiest. Ik had als voorgerecht de artisjokken. Deze kwamen uit blik en waren daarom wel erg duur (7 euro). De zelfbereide gerechten zijn echter erg lekker (zoals de pizza's en pasta's).

Eline.H

• Redelijk

• Redelijk

Geen bijzondere kaart. Pizza's kun je hier prima eten. Heb je een romantische date dan kun je hier je gezelschap onder het kaarslicht bewonderen.

TopThuisKok

• Goed

Gezellig en goed eten, bediening is wat matig

marcwagner

• Goed

Een prima italiaan die vooral erg goede en lekkere Pizza's klaarmaakt. De ambiance van het restaurant is er goed maar de verlichting kan beter. Met alleen kaarslicht is het wel gezellig maar het zicht is slecht.

Schrijf zelf een recensie over La Candela in Enschede

Schrijf hieronder je recensie over La Candela. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.