Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Brasserij De Bergerrie

Brasserij De Bergerrie

1. Toon telefoonnummer 036 533 80 25

george7

Natuurlijk kennen velen de Bergerrie in Almere. Heerlijk restaurant waar je zeker niet met een lege maag naar huis gaat. En dat is het probleem een beetje, het mag m.i. best wel een beetje minder. Het eten is goed, al zit er niet zo gek variatie in. Maar de hoeveelheid kan best een tikkie minder. Je hoeft naar huis te rollen.Bediening is goed. Decor(restaurant) prima maar niet heel boeiend. Prima plek om te eten en je hoeft natuurlijk niet alles op te eten. Weggooien is ook wel zonde!

Gegeten op 15 augustus 2014

Frankje1970

Een sfeervol restaurant in het hartje van Almere met een uitgebreide kaart en driegangen menu voor slechts €20,60. De bediening is erg vriendelijk en behulpzaam. De gerechten zijn met zorg klaargemaakt en diversiteit voert de boventoon. Ook weten ze veel van wijnen en welke wijnen bij welke gerechten passen. Kortom: het ideale restaurant voor een heerlijk avondje uit. Zeker aan te raden als je daarna naar de schouwburg gaat.

Gegeten op 8 augustus 2014

tcm2803

Vanavond eens op aanraden van anderen hier gegeten.

De ontvangstvwas hartelijk,mhelaas moesten we nog even wachten voordat onze tafel vrij was. Geen enkel probleem, dat hebben we dan ook maar gedaan.

Toen het tijd was om naar de tafel te verhuizen, kregen we onze menukaarten te zien, en dit zag er goed uit!

Mijn voorgerecht werd een ragou, die gewoon lekker was, lauw warm, maar geserveerd op de koud bord helaas.

Mijn hoofdgerecht was het stoofpotje, dit was echter iets compleet anders dan ik had gedacht, namelijk meer een goulash met te wrinig vlees. Als ik denk aan een stoofpotje dan denk ik aan draadjes vlees, die uren heeft lopen sudderen, geen goulash.

Mijn toetje heeft de avond gered, en vandaar alsnog een voldoende, de grand dessert, is inderdaad grand!!!

Gegeten op 10 mei 2014

randyeichhorn

Bijna verstopt tussen een casino, kantoren en nachtclub blijkt een enorm leuk restaurant te zitten op de Grote Markt. Een ruime selectie, zonder dat je overdonderd raakt. De kaart is een beetje oubollig aangevuld met leuke nieuwe gerechten. Vooraf een garnalencocktail en een moderne versie van meloen met ham, Ossenhaas en lamshaasjes als hoofdgerecht en afgesloten met aardbeien trifle en een kaasplank. Fijne, betrokken bediening, prima huiswijn en leuke ambiance. Voor Almeerse begrippen helemaal!

Gegeten op 20 april 2014

mardinik

Een poos geleden hier een paar keer gegeten en nu maar weer eens geprobeerd. 3-gangen menu voor een goede prijs. Alleen voor enkele gerechten geldt een supplement variërend van 2 tot 5 euro. Als voorgerecht Hollands Glorie (diverse soorten vis) Van het hoofdgerecht zoals altijd Chileense lamshaasjes (suppl. 4,70) en na de zelfgemaakte appeltaart. Alles was weer perfect. Mijn tafelgenoot had garnalencoctail. Zaten weinig garnalen in. Als hoofdgerecht een biefstukje van een goede kwaliteit en na dame blanche. Personeel is ietwat jong, maar probeert alles goed te doen. Toch wel vaker te doen, zeker voor de prijs/kwaliteit.

Gegeten op 9 februari 2014

george7

Gisterenavond sinds lange tijd hier weer gegeten. Menu was niet zo heel veel veranderd, maar dat hoeft ook niet altijd. Bediening ging, veel jong onervaren personeel. Eten was goed. Drie gangen voor dit bedrag is zeker niet verkeerd. Ga er weer eens vaker naar toe( als de kaart wat wisselt)

Gegeten op 28 januari 2014

Ahvk

Een leuke tent met overheerlijke broodjes voor de lunch,ik had heerlijk broodje uit de oven met salade heerlijk het eten is gewoon goed. De bediening moet echter wel wat beter opletten.Ze signaleren slecht of het glas leeg is. Ook de tafels gaarne wat beter schoonmaken.

Sarahhh

Ons favoriete restaurantje in Almere. Lekkere kaart, lekkere carpaccio, spareribs, vegetarische bladerdeegrol met geitenkaas. Allemaal favoriet. De spareribs van de Bergerrie kan je met je mes en vork eten, zo mals :).

Alleen jammer dat de sorbet niet meer op de kaart staat als toetje. Hopelijk komt die snel weer terug, want die mis ik. (ben niet echt een toetjesmens, maar sorbet met vers marktfruit ging er altijd wel in).

Ik vind het een absolute aanrader. Top eten voor een leuk bedrag; 21 euro voor 3 gangen menu!

Gegeten op 11 juli 2013

KKarin

Erg lekker eten, voor een hele goede prijs. Vaste gerechten op de kaart met per seizoen wat variaties. Ook de lunchkaart is aanrader. Minpuntje dat er bij de eigenaresse/gastvrouw nooit een teken van herkenning is bij vaste klanten maar t eten smaakt er niet minder om.

Robu

Heerlijk gegeten. Als voorgerecht een lekker pasteitje. Mijn tafelgenoten namen spareribs, goed gaar en echt lekker. Niet van die benauwde porties. Zelf een biefstuk in rode wijnsaus: lekker mals en goed gebakken. De rode wijnsaus was wat minder, maar dat kan aan mij gelegen hebben. Enige kanttekening waren de gebakken aardappeltjes en patat, deze hadden duidelijk te lang in de keuken gestaan. Prijs kwaliteit prima, bediening leuk amateuritisch maar heel vriendelijk

Schrijf zelf een recensie over Brasserij De Bergerrie in Almere

Schrijf hieronder je recensie over Brasserij De Bergerrie. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.