a TripAdvisor company

Brasserij De Bergerrie

Brasserij De Bergerrie

1. Toon telefoonnummer 036 533 80 25

faberpkm

Hier gisteren met 14 personen gegeten.
Iedereen kreeg z'n eten tegelijk en het was heerlijk!
Uitstekende prijs voor wat je krijgt, we zaten bomvol!
Aanrader!

Gegeten op 28 februari 2015

karlos

Leuk tentje met ouderwetse sfeer in het centrum van Almere. Ruime keuze aan gerechten (vis, vlees en wild) wat maakt dat je goed kunt afwisselen. Goede volle smaak van het wild met een lekkere saus en voldoende bijgerechten. Vriendelijke bediening, maar had wat vlugger gekund. Tentje is ruim opgezet, wat het prettig maakt om rustig te eten en uitgebreid te genieten van de gerechten.

Gegeten op 26 augustus 2014

0tamara0

Al een aantal jaar kom ik bij de Bergerrie voor prima eten voor een goede prijs. Er staan zowel oude klassiekers als verassende gerechtjes op de kaart. Daarnaast is het eten gewoon prima als je kijkt naar de prijs die je ervoor betaald. De bediening heb ik tot nu toe altijd heel vriendelijk meegemaakt. Je hoeft geen culinair hoogstandje te verwachten maar als je op zoek bent naar een leuke avond en eten met een goede prijs/kwaliteit verhouding zou ik dit restaurant zeker aanraden.

Gegeten op 4 oktober 2014

JorritK89

Afgelopen vrijdag gegeten bij de Bergerie. Vooraf gebakken ganzenreepjes, de combinatie met oesterzwammen en stoofpeer die erbij geserveerd werd maakte het heerlijk. Als hoofdgerecht de Ossenhaas gekozen. In tijden niet zo'n lekker stuk vlees geproefd. Geserveerd in de pan, op een bord met jus en champignons. Bijgerechten een salade en een schaaltje friet en schaaltje aardappelen. De Tiramisu als desert, een perfecte smaakcombinatie waarbij (gelukkig) de dranksmaak niet overheerste.

Gegeten op 19 december 2014

Brunette

Geweldig eten voor een geweldige prijs. Niets op aan te merken en altijd genieten als we hier zijn! De biefstuk is een aanrader en erg goed gebakken! Wel op tijd reserveren want het is vaak vol..

Gegeten op 26 juli 2014

fclaura

Voor een leuke prijs kan je hier lekker eten. Je zit goed vol na afloop. Ze hebben een leuke kaart met voor ieder wat wils. Ik vind dit absoluut een aanrader!

Gegeten op 2 oktober 2014

tester1985

Eet hier denk ik zo'n 2 keer per jaar.
Voor een leuke prijs goed eten.
Leuke bediening. Een echte kok in de keuken waardoor naar mijn idee veel vers gemaakt word.
Kaart veranderd niet veel, wel altijd een speciaal menu dat altijd anders is.
Eet hier altijd heerlijk!

Gegeten op 12 juli 2014

ria78

Jaja dat was me wat !!! , eten voortreffelijk, bediening toppie leuke meiden.
maar dan die airco , zit je met je nek midden in de straal van de airco,vreselijk.
tot drie keer gevraagd ,draai hem anders of zachter of doe uit.
eerst gaat hij nog harder gezet door personeel, toen uit, en toen naar beneden gericht op de rest van mijn collega's, komt mevr. in pak hoop bla bla maken, want als ze voor in de zaak flauw vallen was het onze verantwoording,
De uitbouw is eraan gemaakt maar geen rekening gehouden met het klimaat.
de airco blaast rechtdoor tegen de uitbouwbalk .
Na lekker gegeten te hebben en netjes betaald te hebben kregen we van mevr in pak wat de eigenaresse blijkt te zijn te horen dat we NIET meer hoeven terug te komen alleen om een stomme airco (ziekmaker).
Er wordt geen kritiek geduld.....
Bij de 25 leuke vrouwelijke collega's hebben ze geen goede indruk achtergelaten.
Niet erg professioneel, zo'n lekker eten en dan dit ,
ik hoef niet meer....

Gegeten op 25 oktober 2014

SanneBr

Meerdere malen hier geweest. Leuk eetcafé maar ik moet zeggen het word minder. De prijzen van de gerechten vallen natuurlijk heel erg mee waardoor je ook niet teveel mag verwachten. Wat alleen opvalt is dat het ontbreekt aan fantasie voor de opmaak van gerechten, alles word op t bord gekwakt en het mist passie. Voorgerecht van de week genomen, portobello met geitenkaas, deze was doordrenkt met honing waardoor heel de smaak van het gerecht niet tot z'n recht kwam. Hoofdgerecht stoofpot, altijd lekker! De bediening is wat onervaren. Ze staan met teveel mensen waardoor er wel 4 verschillende medewerkers aan tafel komen ( en het is al niet zo ruim opgezet dus daardoor oogt het chaotisch ) we hadden nog geen hap genomen of er word gevraagd of alles naar wens is.
de wijn is prima , alleen geserveerd in een groot portglas. leuke avond verder en ik zal hier blijven komen , het is alleen tijd voor wat vernieuwing.

Gegeten op 9 september 2014

george7

Natuurlijk kennen velen de Bergerrie in Almere. Heerlijk restaurant waar je zeker niet met een lege maag naar huis gaat. En dat is het probleem een beetje, het mag m.i. best wel een beetje minder. Het eten is goed, al zit er niet zo gek variatie in. Maar de hoeveelheid kan best een tikkie minder. Je hoeft naar huis te rollen.Bediening is goed. Decor(restaurant) prima maar niet heel boeiend. Prima plek om te eten en je hoeft natuurlijk niet alles op te eten. Weggooien is ook wel zonde!

Gegeten op 15 augustus 2014

Schrijf zelf een recensie over Brasserij De Bergerrie in Almere

Schrijf hieronder je recensie over Brasserij De Bergerrie. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.