Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Brasserij De Bergerrie

Brasserij De Bergerrie

1. Toon telefoonnummer 036 533 80 25

JorritK89

Afgelopen vrijdag gegeten bij de Bergerie. Vooraf gebakken ganzenreepjes, de combinatie met oesterzwammen en stoofpeer die erbij geserveerd werd maakte het heerlijk. Als hoofdgerecht de Ossenhaas gekozen. In tijden niet zo'n lekker stuk vlees geproefd. Geserveerd in de pan, op een bord met jus en champignons. Bijgerechten een salade en een schaaltje friet en schaaltje aardappelen. De Tiramisu als desert, een perfecte smaakcombinatie waarbij (gelukkig) de dranksmaak niet overheerste.

Gegeten op 19 december 2014

Brunette

Geweldig eten voor een geweldige prijs. Niets op aan te merken en altijd genieten als we hier zijn! De biefstuk is een aanrader en erg goed gebakken! Wel op tijd reserveren want het is vaak vol..

Gegeten op 26 juli 2014

fclaura

Voor een leuke prijs kan je hier lekker eten. Je zit goed vol na afloop. Ze hebben een leuke kaart met voor ieder wat wils. Ik vind dit absoluut een aanrader!

Gegeten op 2 oktober 2014

tester1985

Eet hier denk ik zo'n 2 keer per jaar.
Voor een leuke prijs goed eten.
Leuke bediening. Een echte kok in de keuken waardoor naar mijn idee veel vers gemaakt word.
Kaart veranderd niet veel, wel altijd een speciaal menu dat altijd anders is.
Eet hier altijd heerlijk!

Gegeten op 12 juli 2014

ria78

Jaja dat was me wat !!! , eten voortreffelijk, bediening toppie leuke meiden.
maar dan die airco , zit je met je nek midden in de straal van de airco,vreselijk.
tot drie keer gevraagd ,draai hem anders of zachter of doe uit.
eerst gaat hij nog harder gezet door personeel, toen uit, en toen naar beneden gericht op de rest van mijn collega's, komt mevr. in pak hoop bla bla maken, want als ze voor in de zaak flauw vallen was het onze verantwoording,
De uitbouw is eraan gemaakt maar geen rekening gehouden met het klimaat.
de airco blaast rechtdoor tegen de uitbouwbalk .
Na lekker gegeten te hebben en netjes betaald te hebben kregen we van mevr in pak wat de eigenaresse blijkt te zijn te horen dat we NIET meer hoeven terug te komen alleen om een stomme airco (ziekmaker).
Er wordt geen kritiek geduld.....
Bij de 25 leuke vrouwelijke collega's hebben ze geen goede indruk achtergelaten.
Niet erg professioneel, zo'n lekker eten en dan dit ,
ik hoef niet meer....

Gegeten op 25 oktober 2014

SanneBr

Meerdere malen hier geweest. Leuk eetcafé maar ik moet zeggen het word minder. De prijzen van de gerechten vallen natuurlijk heel erg mee waardoor je ook niet teveel mag verwachten. Wat alleen opvalt is dat het ontbreekt aan fantasie voor de opmaak van gerechten, alles word op t bord gekwakt en het mist passie. Voorgerecht van de week genomen, portobello met geitenkaas, deze was doordrenkt met honing waardoor heel de smaak van het gerecht niet tot z'n recht kwam. Hoofdgerecht stoofpot, altijd lekker! De bediening is wat onervaren. Ze staan met teveel mensen waardoor er wel 4 verschillende medewerkers aan tafel komen ( en het is al niet zo ruim opgezet dus daardoor oogt het chaotisch ) we hadden nog geen hap genomen of er word gevraagd of alles naar wens is.
de wijn is prima , alleen geserveerd in een groot portglas. leuke avond verder en ik zal hier blijven komen , het is alleen tijd voor wat vernieuwing.

Gegeten op 9 september 2014

george7

Natuurlijk kennen velen de Bergerrie in Almere. Heerlijk restaurant waar je zeker niet met een lege maag naar huis gaat. En dat is het probleem een beetje, het mag m.i. best wel een beetje minder. Het eten is goed, al zit er niet zo gek variatie in. Maar de hoeveelheid kan best een tikkie minder. Je hoeft naar huis te rollen.Bediening is goed. Decor(restaurant) prima maar niet heel boeiend. Prima plek om te eten en je hoeft natuurlijk niet alles op te eten. Weggooien is ook wel zonde!

Gegeten op 15 augustus 2014

Frankje1970

Een sfeervol restaurant in het hartje van Almere met een uitgebreide kaart en driegangen menu voor slechts €20,60. De bediening is erg vriendelijk en behulpzaam. De gerechten zijn met zorg klaargemaakt en diversiteit voert de boventoon. Ook weten ze veel van wijnen en welke wijnen bij welke gerechten passen. Kortom: het ideale restaurant voor een heerlijk avondje uit. Zeker aan te raden als je daarna naar de schouwburg gaat.

Gegeten op 8 augustus 2014

tcm2803

Vanavond eens op aanraden van anderen hier gegeten.

De ontvangstvwas hartelijk,mhelaas moesten we nog even wachten voordat onze tafel vrij was. Geen enkel probleem, dat hebben we dan ook maar gedaan.

Toen het tijd was om naar de tafel te verhuizen, kregen we onze menukaarten te zien, en dit zag er goed uit!

Mijn voorgerecht werd een ragou, die gewoon lekker was, lauw warm, maar geserveerd op de koud bord helaas.

Mijn hoofdgerecht was het stoofpotje, dit was echter iets compleet anders dan ik had gedacht, namelijk meer een goulash met te wrinig vlees. Als ik denk aan een stoofpotje dan denk ik aan draadjes vlees, die uren heeft lopen sudderen, geen goulash.

Mijn toetje heeft de avond gered, en vandaar alsnog een voldoende, de grand dessert, is inderdaad grand!!!

Gegeten op 10 mei 2014

randyeichhorn

Bijna verstopt tussen een casino, kantoren en nachtclub blijkt een enorm leuk restaurant te zitten op de Grote Markt. Een ruime selectie, zonder dat je overdonderd raakt. De kaart is een beetje oubollig aangevuld met leuke nieuwe gerechten. Vooraf een garnalencocktail en een moderne versie van meloen met ham, Ossenhaas en lamshaasjes als hoofdgerecht en afgesloten met aardbeien trifle en een kaasplank. Fijne, betrokken bediening, prima huiswijn en leuke ambiance. Voor Almeerse begrippen helemaal!

Gegeten op 20 april 2014

Schrijf zelf een recensie over Brasserij De Bergerrie in Almere

Schrijf hieronder je recensie over Brasserij De Bergerrie. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.