Brasserij De Bergerrie

• 7.7

• 7.8

mardinik
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een poos geleden hier een paar keer gegeten en nu maar weer eens geprobeerd. 3-gangen menu voor een goede prijs. Alleen voor enkele gerechten geldt een supplement variërend van 2 tot 5 euro. Als voorgerecht Hollands Glorie (diverse soorten vis) Van het hoofdgerecht zoals altijd Chileense lamshaasjes (suppl. 4,70) en na de zelfgemaakte appeltaart. Alles was weer perfect. Mijn tafelgenoot had garnalencoctail. Zaten weinig garnalen in. Als hoofdgerecht een biefstukje van een goede kwaliteit en na dame blanche. Personeel is ietwat jong, maar probeert alles goed te doen. Toch wel vaker te doen, zeker voor de prijs/kwaliteit.

Gegeten op 9 februari 2014

george7
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisterenavond sinds lange tijd hier weer gegeten. Menu was niet zo heel veel veranderd, maar dat hoeft ook niet altijd. Bediening ging, veel jong onervaren personeel. Eten was goed. Drie gangen voor dit bedrag is zeker niet verkeerd. Ga er weer eens vaker naar toe( als de kaart wat wisselt)

Gegeten op 28 januari 2014

Ahvk
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een leuke tent met overheerlijke broodjes voor de lunch,ik had heerlijk broodje uit de oven met salade heerlijk het eten is gewoon goed. De bediening moet echter wel wat beter opletten.Ze signaleren slecht of het glas leeg is. Ook de tafels gaarne wat beter schoonmaken.

Sarahhh
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ons favoriete restaurantje in Almere. Lekkere kaart, lekkere carpaccio, spareribs, vegetarische bladerdeegrol met geitenkaas. Allemaal favoriet. De spareribs van de Bergerrie kan je met je mes en vork eten, zo mals :).

Alleen jammer dat de sorbet niet meer op de kaart staat als toetje. Hopelijk komt die snel weer terug, want die mis ik. (ben niet echt een toetjesmens, maar sorbet met vers marktfruit ging er altijd wel in).

Ik vind het een absolute aanrader. Top eten voor een leuk bedrag; 21 euro voor 3 gangen menu!

Gegeten op 11 juli 2013

KKarin
  • Recensies in de laatste twee jaar

Erg lekker eten, voor een hele goede prijs. Vaste gerechten op de kaart met per seizoen wat variaties. Ook de lunchkaart is aanrader. Minpuntje dat er bij de eigenaresse/gastvrouw nooit een teken van herkenning is bij vaste klanten maar t eten smaakt er niet minder om.

Robu
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten. Als voorgerecht een lekker pasteitje. Mijn tafelgenoten namen spareribs, goed gaar en echt lekker. Niet van die benauwde porties. Zelf een biefstuk in rode wijnsaus: lekker mals en goed gebakken. De rode wijnsaus was wat minder, maar dat kan aan mij gelegen hebben. Enige kanttekening waren de gebakken aardappeltjes en patat, deze hadden duidelijk te lang in de keuken gestaan. Prijs kwaliteit prima, bediening leuk amateuritisch maar heel vriendelijk

awester
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een gezellig en goed restaurant in Almere, of all places? Ja, absoluut en nog uiterst betaalbaar ook. Een degelijk driegangenmenu voor € 20,80. Kom daar tegenwoordig nog maar eens om. Voeg er een attente, bijzonder vriendelijke en goed met elkaar communicerende bediening aan toe, en dan zit je als restaurant gebeiteld. Een heerlijke out-of-the-box carpaccio en hoe origineel: peer als voorgerecht! Ook op onze hoofdgerechten: grill spies en de pangasiusfilet was niets aan te merken. Als nagerecht gekozen voor een heerlijke yoghurtmousse met noten en honing. We komen hier zeker terug, want te veel keuze op de kaart en we willen meer proeven.

Gegeten op 20 juli 2013

fuga
  • Recensies in de laatste twee jaar

Als je heerlijk wil eten voor een redelijke prijs dan moet je hier zijn. In alles proef je dat er met passie gekookt is. zelfs in het tipje knoflooksaus was verse bieslook verwerkt en dat proef je.
Een paar steekwoorden, lekker, gezellig, gastvrij en passie.

Gegeten op 13 juni 2013

Gerri1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij, een groep (oud)verpleegsters waren op de libelle zomer week. Maar door regen en wind zijn we wat vroeger naar de Bergerrie gegaan dan we afgesproken hadden.
Maar dat was geen punt, voor ons werden de tafeltjes ver -aan elkaar geschoven.Heerlijk onder het genot van 'n wijntje en hapje bijgeklets tot aan we aan het eten toe waren. En heerlijk gegeten hebben!! waarvoor onze dank.De Dextramanus groep

Gegeten op 14 mei 2013

PeterCorry
  • Recensies in de laatste twee jaar

T.g.v. van mijn 25 jarig jubileum heb ik met mijn collega's hier gegeten. Ik had hier al eerder gegeten en dat was prima bevallen. Toen mijn werkgever vroeg, waar ik wilde eten, was de keuze snel gemaakt, omdat ik lekker wilde eten en toch ook binnen het budget wilde blijven. Wij hebben wederom lekker gegeten! Je kunt hier kiezen uit verschillende voorgerechten, verschillende hoofdgerechten en nagerechten. Er is altijd wel iets voor jouw smaak bij! Ik had bijv. als voorgerecht de garnalencoctail: op een aparte wijze opgemaakt en bijzonder smakelijk. De runder biefstuk uit Uruqua in rode wijnsaus had wat strengetjes, maar smaakte verder prima. Mijn dessert was een Dame Blanche. Tja, ik houd van chocolade, dus dit was voor mij verrukkelijk!

Gegeten op 15 februari 2013

Schrijf zelf een recensie over Brasserij De Bergerrie in Almere

Schrijf hieronder je recensie over Brasserij De Bergerrie. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!